Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Passat 1.4 TSI nou sau alternative
Last Updated: Mar 28 2019 11:48, Started by
Mike666
, Feb 26 2018 13:03
·
0
#1
Posted 26 February 2018 - 13:03
Salutare,
Doresc in viitorul apropiat sa achizitionez o masina noua: 1. buget aprox. 20 000 euro. 2. Vreau neapart sedan, sa fie comod si cu spatiu suficient la picioare chiar si pentru 4 persoane inalte. Km anuali maxim 15-20 mii (posibil chiar mai putini, 10-15 mii per an). Masina de folosit 70% in oras, 20% drumuri semi-regulate (odata la 1-2 saptamani) de 100-200 km si 10% drumuri mai lungi (300+ km). Dotari obligatorii pt mine: - pilot automat - display color - senzori de parcare fata-spate cu semnal acustic si afisare pe display - camera marsarier - scaune fata incalzite - climatronic 3. Prefer benzina dar sunt dispus sa iau in calcul si varianta unui diesel. 4. Doresc cu cutie manuala. 5. Am primit o oferta de la VW pt un Passat nou, versiunea 1.4 TSI - cu 125 CP, cu o culoare metalizata alesa de mine, cu toate dotarile care le doresc si care le-am enumerat mai sus, la pretul de 20 000 euro inclusiv TVA (pret de catalog 21000 euro inclusiv TVA, la care se mai adauga dotarile optionale si culoarea, pret final aprox 23100 euro cu TVA inainte de reduceri). Daca as prinde si rabla 2018 (desi decizia de cumparare nu e conditionata de asta, dar am si o rabla de care vreau sa ma scap ) ar fi pret final pe la aprox. 18600 euro. Ce parere aveti? Presupunand ca reusesc sa obtin si reducerea rabla, la banii astia mi se pare o alegere foarte buna dar sunt deschis si la alte sugestii avand in vedere cerintele mele. Mentionez ca si design-ul conteaza, sunt cateva modele care nu le-am luat in calcul din acest considerent (Skoda Octavia nou de exemplu). Edited by Mike666, 26 February 2018 - 13:04. |
#2
Posted 26 February 2018 - 13:04
Hyundai i40 diesel 140 cp manuala echipare Highway usor peste 19k am vazut la showroom.
|
#3
Posted 26 February 2018 - 13:07
Posibil ca la Rabla sa se incadreze doar masinile care au sub un anumit nivel de emisii de CO2, la fel ca anul trecut. Masinile cu masa mare cum e passatul nu sunt sigur ca se incadreaza la emisii. I-ai intrebat pe cei de la VW daca motorul asta de pe Passat se incadreaza la Rabla?
18.600 pe un passat nou pare super ok. Poate Skoda Superb sa fie mai spatioasa? Poate un motor putin mai puternic? cel de 150 macar? |
#4
Posted 26 February 2018 - 13:10
Verifica daca are emisii combinate sub 130 si atunci se incadreaza.
|
#5
Posted 26 February 2018 - 13:27
overseas, on 26 februarie 2018 - 13:04, said:
Hyundai i40 diesel 140 cp manuala echipare Highway usor peste 19k am vazut la showroom. Multumesc de sfat - la Hyundai mai demult ma uitasem la oferte la Elantra (initial bugetul era maxim 15-16 mii, dar Elantra nu m-a convins) si nu luasem in considerare i40, ma uit acum la i40. Strict ca design imi place i40-ul, am vazut la o cunostiinta. uhu10uhu, on 26 februarie 2018 - 13:07, said:
Posibil ca la Rabla sa se incadreze doar masinile care au sub un anumit nivel de emisii de CO2, la fel ca anul trecut. Masinile cu masa mare cum e passatul nu sunt sigur ca se incadreaza la emisii. I-ai intrebat pe cei de la VW daca motorul asta de pe Passat se incadreaza la Rabla? 18.600 pe un passat nou pare super ok. Poate Skoda Superb sa fie mai spatioasa? Poate un motor putin mai puternic? cel de 150 macar? Sub 130 g parca trebuie sa fie pt Rabla 2018 si Passat-ul se incadreaza la limita (126 g). Oricum detaliile concrete, finale pt Rabla inca nu se cunosc desi am inteles ca se doreste sa se porneasca programul in viitorul apropiat, mai devreme decat in alti ani (desi ... cu PSD-ul la conducere nu ma bazez pe nimic). Mai verific odata dotarile pe Superb, fac si un calcul care ar fi pretul final cu dotarile dorite de mine, dar nu stiu daca si cei de la Skoda au reducerea de 2500 euro din campania "Porsche 20 de ani" (desi logic, ar trebui sa fie, atat Skoda cat si VW facand parte din grupul VAG) - ma voi interesa si asta. Iar in legatura cu motorul, e important dar fiind vorba de o masina care o folosesc mai mult prin oras, nu e un factor decisiv. Iar specificatiile la Passat-ul de 1.4 TSI cu 125 CP sunt decente la acest pret - 0-100 in 9.7 secunde. Rezonabil. Nu sunt vitezoman de felul meu overseas, on 26 februarie 2018 - 13:10, said:
Verifica daca are emisii combinate sub 130 si atunci se incadreaza. Exact asa staim si eu, multumesc de confirmare. Edited by Mike666, 26 February 2018 - 13:28. |
#7
Posted 26 February 2018 - 13:47
Mike666, on 26 februarie 2018 - 13:03, said:
[...] 2. Vreau neapart sedan, sa fie comod si cu spatiu suficient la picioare chiar si pentru 4 persoane inalte.[...] Dotari obligatorii pt mine: [...] - senzori de parcare fata-spate cu semnal acustic si afisare pe display - camera marsarier [...] De obicei nu mai ai senzori pe spate dacă ai cameră, dar e posibil să ai totuși dreptate si să poată merge împreună. Mike666, on 26 februarie 2018 - 13:27, said:
[...]Iar specificatiile la Passat-ul de 1.4 TSI cu 125 CP sunt decente la acest pret - 0-100 in 9.7 secunde. Rezonabil. Nu sunt vitezoman de felul meu Mie personal 125CP pentru caroseria aia mie se par puțini. Neapărat caută să faci ceva test drive. SPor la cumpărături! Edited by buntzi, 26 February 2018 - 13:52. |
#8
Posted 26 February 2018 - 13:50
Am avut 125 cai aspirati pe clasa medie, e ok pentru familie.
|
#9
Posted 26 February 2018 - 13:54
Superb 1.4 TSI nu bun?
Sau Mondeo 2.0 Ecoboost automat putin rulat. Edited by danX, 26 February 2018 - 13:59. |
#10
Posted 26 February 2018 - 13:55
Acasă am 125CP pe Golf (cred că e același motor 1.4TSI de care zice colegul nostru) și mi se par suficienți. Mă gândeam că passatul e simțitor mai greu și o să se simtă diferența de burtă.
Edited by buntzi, 26 February 2018 - 13:57. |
|
#11
Posted 26 February 2018 - 14:10
#12
Posted 26 February 2018 - 14:40
Probabil se incadreaza la 126g daca baga si softul in actiune... Eu nu as lua masina nemteasca nici batut pentru ca baietii astia au arata ce pot cu falsificare testelor. Uitate la o Mazda 6 sau un mondeo. Eu as face niste documentari si dupa aia as da banii. Cu 20.000 ai putea chiar sa ei ceva nou de calitate. Succes la cautari!
Edited by mcoroama, 26 February 2018 - 14:46. |
#13
Posted 26 February 2018 - 14:51
#14
Posted 26 February 2018 - 15:27
Mike666, on 26 februarie 2018 - 13:03, said: Salutare, Doresc in viitorul apropiat sa achizitionez o masina noua: 1. buget aprox. 20 000 euro. 2. Vreau neapart sedan, sa fie comod si cu spatiu suficient la picioare chiar si pentru 4 persoane inalte. Km anuali maxim 15-20 mii (posibil chiar mai putini, 10-15 mii per an). Masina de folosit 70% in oras, 20% drumuri semi-regulate (odata la 1-2 saptamani) de 100-200 km si 10% drumuri mai lungi (300+ km). Dotari obligatorii pt mine: - pilot automat - display color - senzori de parcare fata-spate cu semnal acustic si afisare pe display - camera marsarier - scaune fata incalzite - climatronic 3. Prefer benzina dar sunt dispus sa iau in calcul si varianta unui diesel. 4. Doresc cu cutie manuala. 5. Am primit o oferta de la VW pt un Passat nou, versiunea 1.4 TSI - cu 125 CP, cu o culoare metalizata alesa de mine, cu toate dotarile care le doresc si care le-am enumerat mai sus, la pretul de 20 000 euro inclusiv TVA (pret de catalog 21000 euro inclusiv TVA, la care se mai adauga dotarile optionale si culoarea, pret final aprox 23100 euro cu TVA inainte de reduceri). Daca as prinde si rabla 2018 (desi decizia de cumparare nu e conditionata de asta, dar am si o rabla de care vreau sa ma scap ) ar fi pret final pe la aprox. 18600 euro. Ce parere aveti? Presupunand ca reusesc sa obtin si reducerea rabla, la banii astia mi se pare o alegere foarte buna dar sunt deschis si la alte sugestii avand in vedere cerintele mele. Mentionez ca si design-ul conteaza, sunt cateva modele care nu le-am luat in calcul din acest considerent (Skoda Octavia nou de exemplu). Senzorii de parcare ţi-i poţi monta ulterior, la un preţ mai mic decât dacă i-ai avea ca extraopţiune. Îţi poţi alege modelul care te avantajează - poate că îţi poţi permite ceva mai performant decât cei care vin ca extraopţiune. Ţi-aş fi recomandat Nissan Primera, în varianta Acenta avea cam toate cele enumerate de tine, nu ştiu dacă scaunele încălzite, iar senzorii de parcare îi montai ulterior fără probleme... dar nu se mai fabrică. Cred că este cel mai fiabil sedan ieftin pe care l-am văzut. Conduc o astfel de maşină şi, deşi nu are decât 109 CP, am atins frecvent 150-160 km/h cu ea, dar cel mai confortabil (şi economic) merge între 100-140 km/h. Pentru România sunt viteze suficiente. În aprilie va împlini 11 ani de când o am şi, de atunci şi până acum, am schimbat la ea cam aşa: amortizoarele pe spate (în 2016), butuc roata dreapta spate (2017), macara gram uşă şofer (2016), bucşi şi pivot roata dreapta faţă (2015), plăcuţe de frână (2016). Am 109.890 km cu ea. Acum s-ar cere schimbat motoraşul aerotermei, cât e rece maşina bâzâie tare, vibrează toată caroseria. Tot la japoneze îţi recomand să te orientezi, deşi recunosc că oferta găsită de tine la Passat mi-ar face cu ochiul, dacă aş fi în situaţia ta. Da, japonezele sunt mai scumpe (deşi Primera mea a costat 15.850 euro în 2007, mai ieftină decât ultimul model de Golf şi decât Passat), dar fiabilitatea lor este peste a celor nemţeşti. Nu trebuie să fii vitezoman, totuşi viteza mai mare te poate ajuta în câteva situaţii - foarte puţine, dar există. Pe mine, creşterea de la 80 la 100 km/h m-a salvat de la infirmitate pe viaţă, ca să nu zic de la moarte. A fost o situaţie în care majoritatea şoferilor ar fi frânat, poate chiar ar fi oprit, însă prezenţa mea de spirit m-a făcut să calc acceleraţia, nu frâna; şi aşa am evitat să fiu lovit din lateral, cea mai periculoasă tamponare posibilă. |
#15
Posted 26 February 2018 - 15:35
Cam submotorizata varianta , dar se incadreaza la cerintele tale. Puterea scoasa de un motor se cam manareste din cifre , in sensul ca desi par cai destui la 1.4 TSI , in realitate beneficiezi de ei la niste turatii la care nu prea ajungi nici pe autostrada . In rest , este OK alegerea pe benzina in detrimentul dieselului . Beneficiezi de lipsa unor probleme la care toti producatorii le au acum la dieselurile noi . Incearca si noul Jetta . A castigat mult la spatiul locurilor din spate si este mai usor , iar daca te duci pe aceiasi bani il poti dota suplimentar .Jetta nu mai este ce era odata . Generatiile noi au crescut destul de mult in dimensiuni . OK , nu-i Passat , dar este mai usoara si vei avea un consum mai bun si o manevrabilitate mai mare in locuri stramte cum ar fi traficul din oras aglomerat. Am condus una din 2016 si mi-a placut. Se descurca foarte bine si cu 1.2 TSI.
|
|
#16
Posted 26 February 2018 - 15:41
#17
Posted 26 February 2018 - 15:55
Ioane , eu sunt diesel-ist dar recunosc ca imediat ce-mi voi schimba masinile cu ceva mai nou , am sa trec pe benzina . Deocamdata sunt la Euro 3 si euro 4 fara filtru de particule. Cand vor deveni prohibitive din cauza taxelor impuse , trec la benzina .
|
#18
Posted 26 February 2018 - 16:03
Vine vremea si la benzinare sa puna FAP, multe trec pe injectie directa...
Apare problema particulelor si la alea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users