Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 

Passat 1.4 TSI nou sau alternative

- - - - -
  • Please log in to reply
247 replies to this topic

#37
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

View PostMike666, on 26 februarie 2018 - 13:03, said:

  
2. Vreau neapart sedan, sa fie comod si cu spatiu suficient la picioare chiar si pentru 4 persoane inalte. Km anuali maxim 15-20 mii (posibil chiar mai putini, 10-15 mii per an). Masina de folosit 70% in oras, 20% drumuri semi-regulate (odata la 1-2 saptamani) de 100-200 km si 10% drumuri mai lungi (300+ km).
  

View PostMike666, on 26 februarie 2018 - 13:03, said:

4. Doresc cu cutie manuala.

  Mie mi se par ca cele doua puncte se bat cap in cap. Mersul in oras cu un sedan manual de 1.4 tone nu este la fel ca mersul in oras cu un Polo sau Up! .Din experienta (nu m-am dat cu noul Passat) sedan-urile de clasa medie, cum vrei tu, sunt gandite pentru drumuri mai lungi si ambreiajul/cutia sunt facute pentru asta. Cutia automata DSG,cu toate bubele ei (dar tu iei o masina in garantie) te scapa de o corvoada obositoare in oras cand te bucuri ca ai dat a 3-a si dupa 2-3 ore de fatzait te doar articulatiile genunchiului la piciorul stang (cine zice ca nu, nu il cred)
  Poate te intizi prea sus? decat un Passat Chel mai bine o octavia cu DSG si toate celelalte dotari pe care ti le doresti. Parerea mea.
     Deasemenea, la revanzare, cutia automata conteaza enorm. Masinile automate isi tin mult mai bine pretul si te ajuta la avansul noii masi. Cutia automata e un trend crescator, cutia manuala este descrescator. Daca acum 20% prefera automata, peste 5-6 ani cand poate vei dori sa o vinzi vor fi 50% care doresc automata. Va fi bine sa ai una de vanzare.

Edited by fightClub25, 26 February 2018 - 23:24.


#38
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 13.11.2012
Motor diesel+dotari sunt singurele avantaje ale lui i40.
Altfel este o masina lansata in 2011 fata de 2014/2015 passat/superb/mondeo.
Din teste nu iese cu nimic in evidenta. Mai slab antifonata, motoare putine, dotari limitate,tren rulare simplu.
O iei doar daca ai buget limitat.
Passat advance are scaune ergo confort sau sunt cele de pe trendline?

https://www.autovit....5-ID7GqbIZ.html

Edited by the_same, 26 February 2018 - 23:35.


#39
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postoverseas, on 26 februarie 2018 - 17:12, said:

Nici eu nu dau 2 bani pe pilot automata in tara.
vulpea si strugurii
cand intri in localitati probabil ca e mai comod sa stai stressat cu ochii pe vitezometru decat sa apesi butonul si sa te certi linistit cu copiloata
ca sa nu mai vorbim despre cum functioneaza acc-ul la deplasari "acoperite" cu "iepuri", franare automata etc.

#40
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostMike666, on 26 februarie 2018 - 22:05, said:



Echiparea e "Advance". Pe echiparea asta singurele motoare sunt acel 1.4 TSI 125 CP si 1.6 TDI 120 CP. Trendline mi se pare si mai slab dotata...
Am sa fac un testdrive cu 125 CP si voi vedea...

Trendline, comfortline si highline sunt echiparile VW.

View PostLauCalin, on 26 februarie 2018 - 23:16, said:

Nu sunt fan VW, dar actualul Passat chiar mi se pare o mașina reușită. Nu am auzit/văzut probleme (prea) mari la mașina asta. Iar ca materiale, confort și finisaje, cred că e una dintre cele mai bune din clasa ei.
Daaar asta nu înseamnă că un Superb sau o Insignia ar fi niste alegeri proaste. Cred că totul tine de gusturi. In această clasă și în acest moment, cred că aș merge pe Passat, Mondeo sau Mazda 6. Ar depinde de oferta de preturi și dotările oferite de dealeri.
PS: așteaptă să vezi si Peugeot cu ce o sa vina in viitorul apropiat. S-ar putea sa ai un soc.

Peugeot s-ar putea sa vina cu ce vine de obicei: devalorizare mare si rapida. Glumesc, am avut 2 buc de 307, unul benzina, unul 1.6 hdi - celebru, deja, n-au fost masini rele, dar cand a trebuit sa le dau m-am chinuit o gramada.

View PostfightClub25, on 26 februarie 2018 - 23:22, said:




      Mie mi se par ca cele doua puncte se bat cap in cap. Mersul in oras cu un sedan manual de 1.4 tone nu este la fel ca mersul in oras cu un Polo sau Up! .Din experienta (nu m-am dat cu noul Passat) sedan-urile de clasa medie, cum vrei tu, sunt gandite pentru drumuri mai lungi si ambreiajul/cutia sunt facute pentru asta. Cutia automata DSG,cu toate bubele ei (dar tu iei o masina in garantie) te scapa de o corvoada obositoare in oras cand te bucuri ca ai dat a 3-a si dupa 2-3 ore de fatzait te doar articulatiile genunchiului la piciorul stang (cine zice ca nu, nu il cred)
      Poate te intizi prea sus? decat un Passat Chel mai bine o octavia cu DSG si toate celelalte dotari pe care ti le doresti. Parerea mea.
     Deasemenea, la revanzare, cutia automata conteaza enorm. Masinile automate isi tin mult mai bine pretul si te ajuta la avansul noii masi. Cutia automata e un trend crescator, cutia manuala este descrescator. Daca acum 20% prefera automata, peste 5-6 ani cand poate vei dori sa o vinzi vor fi 50% care doresc automata. Va fi bine sa ai una de vanzare.

La chestia cu cutia automata discutiile cred ca sunt mai complicate. Romanul va lua inca multi ani de acum inainte diesel, mai degraba asta e prognoza mea. Nici vorba de migrat in masa spre cutie automata, hibrid sau electric. Poate singurul trend crescator va fi spre benzina.

#41
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

View Postmarcusdefeis, on 27 februarie 2018 - 05:41, said:

vulpea si strugurii
cand intri in localitati probabil ca e mai comod sa stai stressat cu ochii pe vitezometru decat sa apesi butonul si sa te certi linistit cu copiloata
ca sa nu mai vorbim despre cum functioneaza acc-ul la deplasari "acoperite" cu "iepuri", franare automata etc.
Ce vulpe, ce struguri ? Sa-ti dau factura cu pretul masinii actuale sau canti manele in alta parte ?


#42
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007

View Postthe_same, on 26 februarie 2018 - 23:25, said:

Motor diesel+dotari sunt singurele avantaje ale lui i40.
Altfel este o masina lansata in 2011 fata de 2014/2015 passat/superb/mondeo.
Din teste nu iese cu nimic in evidenta. Mai slab antifonata, motoare putine, dotari limitate,tren rulare simplu.
O iei doar daca ai buget limitat.

Deci am stabilit, diesel de 140 + dotari la buget limitat.
In rest Passat e superior Posted Image

#43
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
https://www.autovit....html#5e93b0cf35

#44
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
E o varianta interesanta si Insignia noua. Nu am facut test cu asa ceva, nu pot spune mai multe. Am vazut insa in review-uri ca e decenta. Schimbatorul de viteze nu e prea precis. Motorul de 140 de cai e cam slabut pentru gabaritul masinii. Dar e 18.000 cea de 140 varianta entry level. Pacat ca are doar 2 ani garantie, 5 optional.
Din cate stiu Passatul are 4 ani standard.

#45
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Garantia o negociezi la dealer.

In 2013 cand am configurat o Insignia 1.4 140 CP, motor NET, am primit de la dealer optiunea de proiectoare si garantia extinsa plus 2500 euro reducere. Deci se poate, iar motorul nu este foarte rau, mi se pare mai elastic decat TSI-ul, daca apuci codul de motor NET este bine, are injectie indirecta, motorul nou de 150CP tin minte sa fie din generatia SIDI cu injecctie directa, gen TSI.

#46
movy

movy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 13.04.2006
Buna. Si eu sunt in cautarea unei masini noi, in locul celei vechi Toyota Avensis 1.8 benzina, si ma uitam la un Passat 1.4 TSI ACT 150CP R-Line. Inclinam spre cutia DSG dar am inteles ca e cutia DQ200 cu ambreiaj uscat care ar fi o cutie entry-level cu ceva probleme. Daca are cineva Passat 1.4 TSI ACT DSG7 poate ne spune cum se comporta masina.

Edited by movy, 27 February 2018 - 17:34.


#47
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Mai repede ia un Talisman EDC, cutia Getrag chiar nu a dat rateuri, cu toate ca modelele cu ambreiaje "ude" necesita o inlocuire a uleiului mai deasa decat la modelele "uscate".

Asta cu fiabilitatea la DSG este cu dute-vino, daca cel care are probleme a luat o masina cu rulaj incert, atunci nu stie cand trebuie facuta urmatoarea revizie, plus uzura. Oricum o iei DCT-urile astea nu mai tin precum "hidramatele" vechi, gen Tiptronic si alte cutii fiabile.

#48
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View Postoverseas, on 27 februarie 2018 - 09:33, said:

Ce vulpe, ce struguri ? Sa-ti dau factura cu pretul masinii actuale sau canti manele in alta parte ?
irelevant pretul, motorizarea si dotarile utile conteaza
la niste aberatii minimaliste de invartitor de covrig de la serviciu la domiciliu si inapoi asteapta-te la reactii
aia cu inutilitatea tempomatului e ca si intrebarea ce sa faci cu 300 de cai in Romania...
manele asculta pesedistii si fanii lor.... zici ca suna bine vijelie in bang & olufsen?

#49
Mike666

Mike666

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 30.05.2013
In final, decizia este intre Passat-ul descris initial (cu pret sa zicem 18.600) si Hyundai. Problema la Hyundai e ca i40 modelul de 19300 e fara display color din ce imi dau seama (care mi se pare o aberatie la o masina din aceasta clasa, in 2018) si ar trebui sa urc pana la modelul cu 22000. Ma uitam si la modelul top end Elantra care e si el foarte bine dotat doar ca ... nu stiu, Passat-ul cred e din alta clasa cu Elantra. Elantra mai degraba ar fi un concurent la Jetta poate. Ar fi si mai ieftin intr-adevar pe la vreo 15600 modelul de top. Pareri despre Elantra Exclusive 1.6 benzina?

#50
romio79

romio79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,655
  • Înscris: 30.03.2005
Elantra e compacta. La ce iti trebuie display color?

#51
marcusdefeis

marcusdefeis

    Lunetist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,028
  • Înscris: 14.07.2008

View PostMike666, on 28 februarie 2018 - 13:44, said:

In final, decizia este intre Passat-ul descris initial (cu pret sa zicem 18.600) si Hyundai.
gandeste-te cat vei pierde la revanzare in fiecare caz

#52
Mike666

Mike666

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 30.05.2013

View Postromio79, on 28 februarie 2018 - 14:04, said:

Elantra e compacta. La ce iti trebuie display color?

Pt Android Auto / Car play - muzica si navigatie; pt afisaj ajutator la parcare; pt camera rear-view

View Postmarcusdefeis, on 28 februarie 2018 - 14:09, said:

gandeste-te cat vei pierde la revanzare in fiecare caz

Ai dreptate. E un argument bun. M-am uitat la Passat-uri de 1-2 ani vechi si cu mai putini km (< 75000) si preturile pornesc cam de pe la vreo 16-17 mii deci unul nou cu 18500 suna tentant ...

#53
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
AA e slab, majoritatea utilizatorilor sunt dezamagiti si asta pentru ca nu inteleg filozofia.
La fel ca si tempomatul, nu folosesc AA. For the record ca am pe aici niste followers (sa nu zic haters), am pe masina si tempomat si navi compatibil AA dar nu le folosesc.

#54
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 12.09.2013
Sfatul meu e sa mergi fără regret pe Passat.Anul trecut, prin vară, am facut td si cu Ford si cu Hyundai sau Skoda...Desi avusesem B7 inainte, am zis să vedem si altceva....Nu se compară cu VW, așa ca am ales B8 până la urmă si nu-mi pare rău deloc.

Edited by raducut123, 28 February 2018 - 19:10.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate