Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

VW Passat CC 3.6

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
Salut. Vreau sa cumpar un CC 3.6 299hp dsg 4×4 din 2008-09-10. Maxim 14.000€ sunt dispus sa dau pe masina asta. Are cineva motorizarea asta de pe forum ? E fiabil motorul ? Nu ma deranjeaza consumul de 15-20% in oras (Bucuresti). Ma intereseaza daca stie cineva care sunt punctele slabe/bubele acestei masini ? Am optat pentru aceasta masina datorita faptului ca cele care erau inaintea CC-ului pe lista sunt pline de probleme/riscuri si in + erau masini coupe (2 usi). Astept cu nerbdare informatii de la membrii forumului despre aceasta motorizare dar va rog daca se poate sa nu insistam asupra consumului pentru ca deja cunosc acest aspect. M-am uitat si pe net sa vad ca idee c-am cat costa o planetara etc sa imi fac o idee si preturile mi se par ok.

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Nu gasesti pe nimeni...
Care au fost celelalte masini si ce probleme aveau ?

#3
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
Bmw 335i e92 N54. Probleme sunt arhicunoscute la N54 ... hpfp ar fi printre cele mai cunoscute si intretinerea bmw-ului e mai scumpa decat la un CC de 3.6, BMW e biturbo pe cand CC este N/A si asta inseamna mai putine batai de cap cel putin teoretic. Zici ca nu are nimeni de pe aici motorizarea asta ... dar am inteles ca motorul asta a fost pus si pe Porche ? Sau am inteles eu gresit ?

#4
motanul13

motanul13

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,351
  • Înscris: 03.08.2006
Eu am cc , dar cu motorizare 2,0 tdi si cutie manuala .

#5
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
Nu ma poti ajuta cu detalii despre motor/cutie dar in schimb ai putea sa imi spui cum ti se pare masina per total la capitolul confort ? Am auzit ca este o problema cu bordul ca incepe sa scartaie si sa trancane dupa ceva timp/km, trapa am inteles ca este doar de efect pt ca se deschide doar 4 CM ...

#6
motanul13

motanul13

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,351
  • Înscris: 03.08.2006

 ExR, on 22 februarie 2018 - 15:15, said:

Nu ma poti ajuta cu detalii despre motor/cutie dar in schimb ai putea sa imi spui cum ti se pare masina per total la capitolul confort ? Am auzit ca este o problema cu bordul ca incepe sa scartaie si sa trancane dupa ceva timp/km, trapa am inteles ca este doar de efect pt ca se deschide doar 4 CM ...
Masina este ok , am deja 230.000 cu ea , luata de noua .
Am schimbat oalele de la telescoape pe fata si o supapa / electrovalva de la turbina .
Acum am senzatia ca telescoapele pe spate au ceva probleme , astept sa se mai incalzeasca sa merg la service .
In rest , schimbat distributia la 170.000 , doua randuri de placute de frana ( cam la cate 100 000 ) , ulei si filtre la 15.000 .
Bordul e ok , nu scartaie nimic . Trapa nu am .
La mine ce ma incanta este treapta a 6-a , la drum lung am consum super ok .

LE Dezavantaj ( nu pentru mine , ca suntem trei in familie ) este faptul ca in spate ai doar doua locuri .

Edited by motanul13, 22 February 2018 - 15:39.


#7
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
La 3.6 distributia este pe lant nu ? Eu asa am inteles din ce am citit pana acum pe net dar inca nu sunt 100%. Nu e o problema ca are doar 2 locuri in spate, (am inteles ca exista si bancheta cu 3 locuri) dar noi suntem 2 asa ca nu ma deranjeaza. Portbagajul am vazut ca este destul de mare daca vrei sa pleci 4 persoane in vacanta.

La motorizarea asta de 3.6 producatorul parca zice ceva de un consum de 7-8% extra-urban dar eu m-am gandit ca nu o sa sara de 11-12% la drum lung.

Edited by ExR, 22 February 2018 - 16:02.


#8
motanul13

motanul13

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,351
  • Înscris: 03.08.2006
Nu stiu motorul de 3,6 .
Portbagajul este imens , o poti pune acolo si pe soacra impreuna cu bagajele !Posted Image

La mine , ca exemplu , trei persoane cu ceva bagaje , ac pornit , 130 / h constant pe autostrada , consum mediu pe 350 km - 4,8/100 . La 150-160 sare in 5,5 .

#9
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Am avut in familie CC, tot 2.0tdi, euro 5, masina a fost vanduta la 292k km, au mai fost mici pb insa la motor. 3.6-le nu are niico treaba cu 2.0tdi. In rest s-a schimbat articulatia si cam atat. Bordul nu scartaia. Tinuta de drum este foarte ok dar nu este seria 3.

Daca vrei masina de fuga cauta un 3.0i sau 3.0d, ambele turbo sau bi-turbo.

Nu as lua masina cu motor aspirat, cu atat mai putin unul de 3.6L. Va fi imposibil de revandut, va consuma mult iar impozitul va fi astronomic.

#10
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
Singurul seria 3 pe care l-as fi luat este 335i e92 n54. Problema e ca nu prea are nimic in plus fata de CC, consuma la fel de mult aproape, 2 turbine (riscul sa cada cel putin una cat o tin e maricel) + celelalte probleme care sunt cunoscute pt aceasta masina cu motorul n54 si in plus pretul de achizitie este mai ridicat pt un 335i si cand am analizat toate chestiile mi-am dat seama ca e mai ieftin un CC si este si un coupe cu 4 usi ... si este la fel de rapid ca 335i 😎

#11
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
335i-ul este considerabil mai rapid (chiar si 335d), sa nu mai zic ca se poate si resofta (100% vine si vremea asta) iar castigul este si mai mare. Incearca sa cauti si un motor mai comun, este nasol rau sa ajungi in service si sa vezi ca toti ridica din umeri.

Edited by ionutMembruAnonimut, 22 February 2018 - 16:44.


#12
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
Spune tu un motor mai "comun" care sa faca 0-100 in 5.5 secunde si sa il repare orice mecanic cand se strica ceva 😀

Stiu ca lejer ajungeam la 400 hp cu 335i dar sunt prea mari problemele pe care le are deja si sunt arhicunoscute ... si am mai zis odata ca intretinerea ar fi mai scumpa la 335i si ca sa gasesti unul in mintile lui este mai mare decat la CC. Am ales CC 3.6 pentru ca am considerat ca le are pe toate : e o masina frumoasa, este un coupe in 4 usi, este foarte rapida fata de 90% din restul masinilor de pe la noi, sunetul evacuarii este simfonie cu o evacuare schimbata, este 4×4 iarna nu ai treaba, are cutie automata cu dublu ambreiaj care schimba foarte rapid si majoritatea lauda DSG-ul. Poate mai sunt cateva lucruri care nu imi vin acum in minte dar in mare asta ma incanta la CC.

#13
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
335i, 335d sau orice alt 3.0L turbo.

Sunt destule service-uri dedicate BMW si destui mecanici care se baga la N54 ,N55, M57. Sunt destui mecanici care se baga la 2.0tdi, 2.0tfsi, 3.0tdi, dar la 3.6 ?

Stii ce este nasol la 3.6-le asta, pe dyno dezvolta putin peste 260cp, iar la amsuratori scoate timpi slabi, sa nu zic jenanti pt un motor de 3600cm.

O sa fie frustrant rau daca se pune un 3.0tdi pe tine, sa nu mai zic ca aluia o sa-i consume 12 si tie 20.

#14
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
7-8% mediu o sa consume in vise la drum lung :)). 7% scoate un 2.0tdi de 143cp bluemotion cand mergi mai sportiv cu el , dapoi un motor aproape dublu , pe benzina + cutie automata + 4x4.

#15
cjo

cjo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 25.05.2016
Pe unde o sa te plimbi cu el?

#16
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
Am vazut pe youtube cc 3.6 stock 0-100 5.4-5.6 secunde ... tot pe yt am vazut cc vs 335i cu plecare de pe loc 335i a ramas in spate ... nu mai vreau diesel. Nu mai fac compromis sa iau diesel cu ideea ca ii mai pun eu niste cai dupaia cu un soft ... nu am bani de 335i n55 care nu mai are problemele de pe n54. Ti-am zis cum vad eu lucrurile din ce m-am interesat 335i n54 o fi mai rapid ca CC-u cu un soft (jb4) dar sansele sa pice ceva sunt si ele mai mari decat la N/A, pana in momentul de fata asta am inteles eu de pe forumurile din afara. Pe diesel singura masina care este intradevar rapida pentru mine este M550D dar nu intra in discutie pentru ca este dublu ca pret si nu mai zic de momentul in care ii cade vreo turbina din alea 3 😀...

Eu am zis ca producatorul zice 7-8% consum extraurban iar eu sunt constient ca nu poate sa consume atat 😀 eu ma gandesc ca pe autostrada nu consuma mai mult de 12%. Iar in oras (Bucuresti) intre 15-20% cred ca va consuma ... prefer sa nu am probleme cu masina adica sa nu stau cu ea mai mult prin service si sa consume 20% in oras decat sa consume sub 15% in oras si sa stau cu ea prin service din diferinte N motive (dpf, turbina/e etc). Cand m-am uitat pe forumurile din afara la 335i n54 lumea vorbea ca daca vrei sa iei un 335i n54 cu mai putin de 15.000€ e sinucidere curata ca vei avea probleme la greu cu masina... iar cand m-am uitat sa vad parerile oamenilor despre CC 3.6 oamenii erau multumiti nu vorbeau despre probleme concrete cum exista la 335i cu hpfp.


O sa ma plimb cu masina prin Bucuresti + vacante in Romania (Brasov, Predeal etc) + vacante in afara tarii (Turcia, Grecia, Italia etc)

Parerea mea este ca nu merita sa iau un A6 3.0 tdi si sa il resoftez ca sa scot maxim din el dupaia... inafara consumului putin mai scazut nu vad avantajele ... cred ca o sa trec mai des pe la service cu A6 si o sa am mai multe probleme cu masina avand in vedere ca masina nu va circula in regim  "relax". Masina va fi alergata in afara Bucurestiului nu se va circula cu ea cu 130km/h pe pilot automat 😀

Edited by ExR, 22 February 2018 - 18:43.


#17
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Eu nu inteleg persoanele care isi iau masina de 14.000 euro si platesc impozit de 1200-1300 de euro...
Inteleg un pasionat de ceva deosebit gen Audi RS, BMW M etc. Dar pentru un amarat de Passat cu suspensie de Golf..pe bune.

#18
ExR

ExR

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 22.02.2018
Cred ca tu uiti faptul ca daca sa presupunem ca as adauga 10.000€ pt achizitie sa zicem ca as cumpara un M3 sau un M5 cu 25.000€ ... intretinerea unui M crezi ca se compara cu un CC fie el si de 3.6 litrii ? Problema nu e cat costa masina cand o cumperi sau cat consuma sau cat e impozitul... problema este cand te duci cu un M/RS in service-urile din Romania unde oamenii nu prea stiu sa se ocupe de asemenea motoare si cea mai importanta problema din punctul meu de vedere este cand se strica ceva la un M/RS  este posibil sa coste reparatia si 10.000€. Am vrut si eu sa imi iau M si RS ... pana m-am documentat si am vazut cum un american avea un zgomot metalic la pornire la un RS6 parca si reparatia a costat 10.000$ (omul a filmat tot a explicat tot ce a fost nevoie sa schimbe la masina si acolo sa ajuns la 10k) 😀 si tine cont ca omul era primul proprietar adica presupun ca a masina a fost ingrijita ca nu a luat-o cu 100k km si s-a intamplat sa i se strice ceva ... cand voi ajunge la nivelul la care imi voi permite sa si intretin o asemenea masina (nu doar sa o cumpar si sa ii fac plinu) o sa cumpar in secunda 2, pana una alta nu e cazul pentru ca nu vreau sa imi asum un asemenea risc si sa bag toti banii in reparatia unui M/RS.


Ai zis ca nu ii intelegi pe oamenii care isi iau masini cu 14k si platesc impozite de 1200... ma intreb daca pe cei care isi iau sau au Q7 4.2 sau A8 4.2 ii intelegi ?

Edited by ExR, 22 February 2018 - 21:00.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate