Logan 0.9 vs Opel Corsa Enjoy 1.4 benzina
Last Updated: Mar 27 2018 08:05, Started by
turisticus
, Feb 20 2018 10:50
·
0
#38
Posted 22 February 2018 - 17:17
Pe mine ma distreaza maxim asta cu soft la cutia de viteze sau motor, ca de aia se bulesc materialele in ele, din cauza softului, nu a materialelor proaste.
On: in era consumerismului nu vei mai intalni dacie sau altceva care sa te tina 13 ani si sa nu ii faci decat reviziile. Sa zici merci daca te tine 5 ! Sfatul meu, ia-o pe aia cu garantia cea mai mare, vezi prin ograda Kia, poate te lipesti de un Rio....sau un seat Toledo in rabla ar trebui sa il scoti pe la 11 mii si e mult mai ok in special la caroserie avand haion. Daca insa ai planuri pe long term iti recomand un megane4 motor clasic 1.6 aspirat 115cp in varianta Life pe undeva pe la 12 mii euro. Tu stii cat te poti intinde si cat de des (sa o schimbi). Ori plusezi 20% si o tii 8 ani, ori nu si o tii 5 ....eu as alege prima varianta . Ps: vezi ca loganul ca si dusterul sunt construite pe aceeasi platforma de clasa mica, fix ca Sandero, nu degeaba clasa mica are peste 4 metri lungime (vezi i20). Pe cand Megane de exemplu este compacta, deci natural mai mare, nu umflata! Bafta! |
#41
Posted 22 February 2018 - 19:56
#43
Posted 22 February 2018 - 21:48
Au!
Scuze e din 2005! De aia am zis ca mai tine citiva ani! |
#44
Posted 26 February 2018 - 18:54
aris86, on 22 februarie 2018 - 21:30, said:
Corect, merci. Pana la urma am facut comanda pt Logan SL Prestige Plus 0.9 Easy_R. Multumesc tuturor pt sfaturi. Topicul poate fi inchis! |
#46
Posted 19 March 2018 - 11:00
De ce este Logan in clasa mica ? Cu portbagaj de 500 litri care este aproape cat la un Passat ?
Eu logan il vad ca si platforma intr-adevar este la fel ca pe Clio Fabia deci clasa mica, dar daca luam dimensiunile masinii si spatiul interior, atunci este in aceeasi clasa cu Golf, Octavia etc ... Am un prieten care tocmai si-a luat Corsa cu motorul de 1.4 90 cp si e foarte nemultumit de consum in oras ... motorul turbo chiar daca e doar de 0.9 ar trebui sa fie mult mai bun . Eu daca as fi in situatia ta as lua cu siguranta Logan pentru spatiu, chiar daca e o masina mult mai ieftina, totusi in ultimii ani diferentele s-au micsorat considerabil fata de concurenta, chiar ieri am fost si m-am urcat intr-un Duster si am ramas foarte placut surprins de calitatea butoanelor si a finisajelor . Si eu ma gandesc la a doua masina pentru sotie si as merge pe un Sandero sau Logan cu Easy-R, inca nu stiu ce motor si daca va fi noua sau de 1-2 ani, ca si dotari as lua ABS, AC, Tempomat, Senzori de parcare, Unitate Media si Scaune Incalzite daca se poate . Plus ca la Opel devalorizarea este printre cele mai mari din ce stiam eu . Haha acum am vazut la ce ai facut comanda ! Felicitari, cat a ajuns masina si in ce configuratie ? Edited by bbogdanmircea, 19 March 2018 - 11:02. |
|
#47
Posted 19 March 2018 - 12:47
Sunt multe masini care pica intre clase, iar Logan este una! Este construita pe o platforma de clasa mica "Nissan B platform" extinsa, acesta fiind unul din motivele pentru care scoate rezultate mai slabe la testele de impact!
1.4 twinport este un motor aspirat de generatie veche, e normal ca 0.9 TCe sa se comporte mai bine, are cuplu mai bun, mai jos in plaja de turatii, si puterea la fel! |
#48
Posted 21 March 2018 - 13:16
turisticus, on 20 februarie 2018 - 10:50, said:
Nu sunt hotarat ce varianta sa aleg. Ma intereseaza cum se comporta cele doua masini la drum lung (autostrada) si mai ales la drumuri de munte (gen Transalpina). Mentionez ca circul foarte putin in oras, Va rog pareri pertinente! |
#50
Posted 21 March 2018 - 17:25
O fi, pentru cei care se iau dupa datele pe hartie .
Problema e ca praftica ne omoara..... Si in praftica, motorul mic, chiar daca are el putere mare, tot mic e. Mai precis, componentele lui sunt mai mic si deci mai usoare si mai supuse stresului. Ambreiajul e mai mic, inertia volantei e mai mica, iar asta inseamna o exploatare mai obositoare si mai greoaie....Frana de motor mai slaba, smucituri mai mari, care in timp lasa urme in articulatii.....etc. 200 cp obtinuti dintr-un aspirat de 3 litri, nu se vor compara cu 200cp obtinuti din 1.6 litri supraalimentat. Chiar daca pierderile sunt mai mari si deci consumul va fi mai mare, usurinta in exploatare si fiabilitatea nu se compara. Ascutitorile astea de 0.9, sunt bune cel mult ca motoare pentru hota, nu pentru masina. Sunt ok in regim urban, sau pe masini foarte mici, gen smart. Dar pentru masini presupuse a se utiliza de catre o familie, chiar daca nu sunt clasa family....sunt mici. Edited by richelieu, 21 March 2018 - 17:30. |
#51
Posted 21 March 2018 - 18:07
Mda deci argumentele sunt vechile povesti gen "boul cel mare care trage mai relaxat decat boul cel mic", "motoare de hota", "cai putere din motoare mici sunt mai "mici" decat aia obtinuti din motoare mari"!
Am inteles;) P.S. Nu mai zic ca in postarea anterioara scriai si ca preferi un motor de cilindree mai mare chiar daca are putere mai mica. Ceea ce este complet ilogic, indiferent cum o iei! Edited by DannyMC, 21 March 2018 - 18:24. |
|
#52
Posted 21 March 2018 - 18:32
Pai in mare e vorba de confortul la condus, altfel raspunde un motor aspirat de aceeasi putere la accelerare si altfel unu turbo mic.
Nu in ultimul rind cum merge un motor cu cilindrii mai multi decit o drujba in 3 cilindri, asa mare diferenta este intre un 6L si un 4L incit nu`ti vine sa crezi pina nu`l conduci. Chiar daca`i cu arbore sau arbori de echilibrare. Necazul ca toti vor acuma economie si acolo la benzinare cel mai mare hot de putere este clapeta de acceleratie. Ca sa o ocolesti nu stiu, eu cel putin eu, decit de 2 metode, cilindree variabila sau motor mic turbo. Prin urmare la ce este ieftin turbo mic, asta este viitorul nasol ce sa arata. Vremea masinilor adevarate a trecut! |
#53
Posted 21 March 2018 - 18:47
Oricum o dai diferentele de comportament intre un motor de 1.6 si 100 de cai si un motor de 1.0 si aceeasi putere sunt inexistente!
Nu vorbim despre motoare cu 6 cil sau 8 cil fata de 4/3 cil, ci de motoare normale montate pe caroserii din aceeasi clasa! Edited by DannyMC, 21 March 2018 - 18:56. |
#54
Posted 21 March 2018 - 18:56
DannyMC, on 21 martie 2018 - 18:07, said:
Mda deci argumentele sunt vechile povesti gen "boul cel mare care trage mai relaxat decat boul cel mic", "motoare de hota", "cai putere din motoare mici sunt mai "mici" decat aia obtinuti din motoare mari"! Am inteles;) P.S. Nu mai zic ca in postarea anterioara scriai si ca preferi un motor de cilindree mai mare chiar daca are putere mai mica. Ceea ce este complet ilogic, indiferent cum o iei! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users