Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan 0.9 vs Opel Corsa Enjoy 1.4 benzina
Last Updated: Mar 27 2018 08:05, Started by
turisticus
, Feb 20 2018 10:50
·
0
#19
Posted 20 February 2018 - 12:12
Are 998cmc, unii tot 0,9l ii spun, datorita balamucului cu impozitele.
|
#21
Posted 20 February 2018 - 12:18
turisticus, on 20 februarie 2018 - 12:09, said:
Logan Prestige 0.9 TCe 90 CP pare din experienta unor posesori ca tine pina pe la 70Kkm, de, doar nu s`ar lasa la VW aia de la Renault! Deosebirea este ca motorul asta nou are resursa calculata spre 250Kkm fata de cele de 1,4 si 1,6l cu resursa de 400Kkm. Din punctul asta de vedere eu as prefera Opel, motor vechi, aspirat, bubele tineretii rezolvate. http://www.motorrevi...hp?engine_id=50 http://www.motorrevi...hp?engine_id=48 Edited by Ion_Bumbu, 20 February 2018 - 12:33. |
#22
Posted 20 February 2018 - 12:27
Opel, nu prea merita 0,9 TCe, indiferent ce spun posesorii. Lantul se schimba la 100000 km si nu e deloc ieftin, termostat, daca il iei la pachet cu Easy-R ai parte de masaj natural, si daca mai costa peste 10000 de euro, nu prea merita o dacie pretul acesta, calitatea este inca in urma fata de celelalte marci.
|
#23
Posted 20 February 2018 - 12:27
#25
Posted 20 February 2018 - 16:37
As prefera Loganul. Tehnologia turbo a motorului 0,9 Tce e mai noua, are cuplu mai mare, putere mai mare. consum mai mic si poluare mai mica la aceiasi cilindree. In prezent designul interior exterior a Loganului e ok, iar reteaua de service e in fiecare oras. In plus garada mai mare la sol nu te impiedica sa abordezi si drumuri mai de munte. Sa nu uitam si diferenta de impozit dintre 0,9 cu 1,4
Edited by bekali, 20 February 2018 - 16:39. |
#26
Posted 20 February 2018 - 17:16
masni, on 20 februarie 2018 - 11:30, said:
logan de 0,900 cmc? deja esti in motocicleta cu atas.cine a condus se vaita ca nu pot face o depasire cum trebuie. Motorul de 0.9 TCe, 90CP, are viata in el mai ceva ca unul de 1.6 aspirat. I-am facut proba la Loganul lui taica-miu, cand l-am luat prima data, si la 130 km/h avea 3100 tpm. Merge aproape la fel cu cel de 1.5 diesel, tot 90CP. Ma uitam pe clipul postat ... Opelul are peste 4000 rpm in jurul valorii de 130 km/h ... cu 1000 rpm in plus. Si chiar nu mi s-a parut ca Loganul ar avea acel demaraj lent, la care se facea referire mai devreme ... chiar are viata in el. Mergi si fa drive-test cu ambele, asa vei alege in cunostinta de cauza. Daca nu te grabesti foarte tare, poti astepta sa demareze Rabla. Eu l-am luat la 7920 euro + 1500 lei (tichetul Rabla). 0.9 TCe Laureate, albastru metalizat (iunie-iulie, exact cu 2-3 zile inainte sa se termine tichetele). Edited by shymano, 20 February 2018 - 17:33. |
#28
Posted 21 February 2018 - 11:57
masni, on 20 februarie 2018 - 11:30, said:
logan de 0,900 cmc? deja esti in motocicleta cu atas.cine a condus se vaita ca nu pot face o depasire cum trebuie. Ion_Bumbu, on 20 februarie 2018 - 12:12, said:
Are 998cmc, unii tot 0,9l ii spun, datorita balamucului cu impozitele. Ala de pe Logan are 898 cmc. |
|
#29
Posted 21 February 2018 - 12:03
Logan-ul este masina utilitara, iti faci treaba cu ea.
Ia`l cel mai ieftin cu dotarile absolut necesare, lasa gadget-urile. ABS au toate, clima este absolut obligatorie, bancheta fractionata daca o au in rest sa se spele pe cap cu prostia aia de cutie. |
#31
Posted 21 February 2018 - 12:45
Ion_Bumbu, on 21 februarie 2018 - 12:03, said:
Logan-ul este masina utilitara, iti faci treaba cu ea. Ia`l cel mai ieftin cu dotarile absolut necesare, lasa gadget-urile. ABS au toate, clima este absolut obligatorie, bancheta fractionata daca o au in rest sa se spele pe cap cu prostia aia de cutie. Cutia automata nu ma da pe spate, dar vrea si sotia sa-si faca permis asa ca ... doua pedale si volan, in rest ochii in 4. |
#34
Posted 21 February 2018 - 14:49
Ion_Bumbu, on 21 februarie 2018 - 12:55, said:
E cutie robotizara in fapt, vezi ce zic posesorii de Logan despre cutia aia, parca nu`s prea fericiti... Sint forumuri pentru marca asta. La scoala o sa invete pe manuala asa ca nu va fi o problema sa mearga tot pe manuala. |
#35
Posted 21 February 2018 - 15:05
Habar n`am despre treaba asta la noi.
Nu o lasa sa faca pe automata, manuala si apoi daca neaparat vrea automata. Concluzia, asteapta pina ia examenul si vezi cum mere, mere OK, manuala, mere nasol, nu o lasi sa conduca si gata! E viata ei in joc. |
#36
Posted 22 February 2018 - 13:23
@turisticus
Despre Opel Corsa nu-mi dau cu parerea decat la modul vizual. Este o masina cu aspect mai placut decat Logan dar in mod clar sufera la spatiu interior si portbagaj. Cu 0,9 TCe si Easy-R nu trebuie sa ai nici cea mai mica grija pentru soselele montane. Urca mult mai bine decat motorul aspirat de 1,4 avut inainte pe Solenza in conditiile in care nici cu asta si nici macar cu 1300 nu am avut niciodata probleme pe Transfagarasan, Cheile Bicazului, pasul Oituz sau oriunde prin muntii nostri pe unde am tot umblat din 1983 incoace. N-am fost cu el pe Transalpina dar am fost pe Transbucegi, am traversat muntii din Moldova in Ardeal pe la Lepsa si pe la Nehoiu. Si dus si intors. Merge struna chiar cu 4 pasageri si cateva bagaje. Cei care spun ca trebuie impinsa la deal sau ca nu poate face nici macar o depasire se plictisesc de moarte acasa in fata calculatorului si mintea incepe sa le-o ia razna. Sau sunt invatati cu masini de la 140 de cai in sus si atunci este normal sa aiba senzatia aceasta. Pe autostrada, la 130 kmh, consumul este pe la 7,5-8 l/100 km si turatia 3500. In rest, daca mergi in limitele de viteza legale, poti scoate fara probleme un 5,5-6% in functie de cat de mult folosesti aerul conditionat. Urban mananca cam mult. Poate parea paradoxal dar eu am consum mai mare in Buzau decat in Bucuresti. In Buzau merg pe distante scurte de 2,4,6 km cu opriri dese si am iarna lejer peste 10 l/100 km. Acum doua zile am facut un drum la Bucuresti. Am intrat prin Popesti-Leordeni si am iesit pe la Otopeni mergand in zig-zag pe unde am avut treaba: Big Berceni, Unirea, Piata Amzei, Crangasi, Leu, Casa Presei Libere, piata Chibrit. Consumul strict in Bucuresti pe undeva pe la 8,5 l/100 km mergand fara Eco, cu S&S activat permanent si Easy-R in D permanent. Am schimbat doar cand a fost nevoie sa dau cu spatele si atat. Cat despre fiabilitate, parerea mea sincera este ca noile generatii de la Dacia nu vor mai avea fiabilitatea modelelor vechi care erau cat se poate de simple si cu dotari relativ modeste. Cu cat adaugi mai multe pe masina cu atat probabilitatea de a trece mai des prin service creste. Cu Solenza nu am fost decat la revizii si atat. Cat despre pret, Sandero Stepway Prestige 0,9 TCe cu Easy-R se poate lua strict prin Rabla si cu reducerea comercial de 600 euo (daca mai este valabila) pe undeva pe la 10.000 euro. Singura optionala la mine a fost camera de mers inapoi. La fel cum cine a condus la viata lui masini din anii '60-'90 s-a adaptat fara probleme la orice fel de masina moderna la fel si cine conduce o manuala se va adapta fara nici cea mai mic disconfort la una automata. Doar invers este mult mai greu in ambele situatii, pentru unii chiar a fost imposibil. Vezi ca si Skoda a anuntat modelele pentru Rabla si o Fabiuta aspirata poate fi o alegere buna. Mai uita-te si prin alte curti, la Peugeot - Citroen de pilda. 301 sau C-Elysee ar putea fi o optiune interesanta prin Rabla. Succes! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users