Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Logan 0.9 vs Opel Corsa Enjoy 1.4 benzina

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Are 998cmc, unii tot 0,9l ii spun, datorita balamucului cu impozitele.

#20
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ok dar cel 0,9 turbo are 0,898 .

#21
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010

 turisticus, on 20 februarie 2018 - 12:09, said:

Logan Prestige 0.9 TCe 90 CP
Masina mare, motorul vioi, consum mai mic datorita tehnologiei, distributie pe lant care ar trebui sa tina pe viata, in fapt se
pare din experienta unor posesori ca tine pina pe la 70Kkm, de, doar nu s`ar lasa la VW aia de la Renault!
Deosebirea este ca motorul asta nou are resursa calculata spre 250Kkm fata de cele de 1,4 si 1,6l cu resursa de 400Kkm.
Din punctul asta de vedere eu as prefera Opel, motor vechi, aspirat, bubele tineretii rezolvate.
http://www.motorrevi...hp?engine_id=50
http://www.motorrevi...hp?engine_id=48

Edited by Ion_Bumbu, 20 February 2018 - 12:33.


#22
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,818
  • Înscris: 26.02.2010
Opel, nu prea merita 0,9 TCe, indiferent ce spun posesorii. Lantul se schimba la 100000 km si nu e deloc ieftin, termostat, daca il iei la pachet cu Easy-R ai parte de masaj natural, si daca mai costa peste 10000 de euro, nu prea merita o dacie pretul acesta, calitatea este inca in urma fata de celelalte marci.

#23
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,042
  • Înscris: 02.09.2005

 Ion_Bumbu, on 20 februarie 2018 - 12:06, said:

Daca Loganul e mic inseamna ca Opel Corsa este pitic!
Posted Image
invata clasele masinilor, loganul este din clasa mica

#24
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Am Loganul si am circulat cu o Corsa!
Pot sa spuna orice clasele masinilor e asa cu am spus, Logan mic, Corsa pitic!
:D

#25
bekali

bekali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 25.11.2006
As prefera Loganul. Tehnologia turbo a motorului 0,9 Tce e mai noua, are cuplu mai mare, putere mai mare. consum mai mic si poluare mai mica la aceiasi cilindree. In prezent designul interior exterior a Loganului e ok, iar reteaua de service e in fiecare oras. In plus garada mai mare la sol nu te impiedica sa abordezi si drumuri mai de munte. Sa nu uitam si diferenta de impozit dintre 0,9  cu 1,4

Edited by bekali, 20 February 2018 - 16:39.


#26
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010

 masni, on 20 februarie 2018 - 11:30, said:

logan de 0,900 cmc? deja esti in motocicleta cu atas.cine a condus se vaita ca nu pot face o depasire cum trebuie.
Cine spune asta mananca rahat ...
Motorul de 0.9 TCe, 90CP, are viata in el mai ceva ca unul de 1.6 aspirat.
I-am facut proba la Loganul lui taica-miu, cand l-am luat prima data, si la 130 km/h avea 3100 tpm.
Merge aproape la fel cu cel de 1.5 diesel, tot 90CP.
Ma uitam pe clipul postat ... Opelul are peste 4000 rpm in jurul valorii de 130 km/h ... cu 1000 rpm in plus.
Si chiar nu mi s-a parut ca Loganul ar avea acel demaraj lent, la care se facea referire mai devreme ... chiar are viata in el.
Mergi si fa drive-test cu ambele, asa vei alege in cunostinta de cauza.
Daca nu te grabesti foarte tare, poti astepta sa demareze Rabla. Eu l-am luat la 7920 euro + 1500 lei (tichetul Rabla). 0.9 TCe Laureate, albastru metalizat (iunie-iulie, exact cu 2-3 zile inainte sa se termine tichetele).

Edited by shymano, 20 February 2018 - 17:33.


#27
turisticus

turisticus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 03.03.2009
Dacia imi ofera Logan SL Prestige Plus,  0.9 Tce, cutie easy r, prin programul rabla, la un pret sub 10.000 euro.
Pareri?

#28
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 masni, on 20 februarie 2018 - 11:30, said:

logan de 0,900 cmc? deja esti in motocicleta cu atas.cine a condus se vaita ca nu pot face o depasire cum trebuie.
Si tu esti aici sa le porti drapelul, a?

 Ion_Bumbu, on 20 februarie 2018 - 12:12, said:

Are 998cmc, unii tot 0,9l ii spun, datorita balamucului cu impozitele.
Imi aduc aminte cand romanii scriau 2.1 la motorul de 2138 de la Mercedes, adica ala care echipa c220d, e220d etc, doar sa nu pare asa de mare, dar impozitul tot era de vreo 4 ori mai mare ca la unul de 2l, copios :)
Ala de pe Logan are 898 cmc.

#29
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Logan-ul este masina utilitara, iti faci treaba cu ea.
Ia`l cel mai ieftin cu dotarile absolut necesare, lasa gadget-urile.
ABS au toate, clima este absolut obligatorie,
bancheta fractionata daca o au in rest sa se spele pe cap cu prostia aia de cutie.

#30
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016

 turisticus, on 21 februarie 2018 - 11:49, said:

Dacia imi ofera Logan SL Prestige Plus,  0.9 Tce, cutie easy r, prin programul rabla, la un pret sub 10.000 euro.
Pareri?
E ok prețul, cauta oferta de la mai mulți dealer și vezi dacă poți sa mai scazi

#31
turisticus

turisticus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 03.03.2009

 Ion_Bumbu, on 21 februarie 2018 - 12:03, said:

Logan-ul este masina utilitara, iti faci treaba cu ea.
Ia`l cel mai ieftin cu dotarile absolut necesare, lasa gadget-urile.
ABS au toate, clima este absolut obligatorie,
bancheta fractionata daca o au in rest sa se spele pe cap cu prostia aia de cutie.
Mai mult pt clima vreau sa schimb loganul ce-l am din 2005. Ca in rest a fost super :).
Cutia automata nu ma da pe spate, dar vrea si sotia sa-si faca permis asa ca ... doua pedale si volan, in rest ochii in 4.

#32
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
E cutie robotizara in fapt, vezi ce zic posesorii de Logan despre cutia aia, parca nu`s prea fericiti...
Sint forumuri pentru marca asta.
La scoala o sa invete pe manuala asa ca nu va fi o problema sa mearga tot pe manuala.

#33
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 turisticus, on 21 februarie 2018 - 11:49, said:

Dacia imi ofera Logan SL Prestige Plus,  0.9 Tce, cutie easy r, prin programul rabla, la un pret sub 10.000 euro.
Pareri?
Visezi frumos !

#34
turisticus

turisticus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 03.03.2009

 Ion_Bumbu, on 21 februarie 2018 - 12:55, said:

E cutie robotizara in fapt, vezi ce zic posesorii de Logan despre cutia aia, parca nu`s prea fericiti...
Sint forumuri pentru marca asta.
La scoala o sa invete pe manuala asa ca nu va fi o problema sa mearga tot pe manuala.
Am inteles ca se poate face scoala pe automata, dar chestia asta apare si pe permis si dupa aia nu ai voie sa conduci manuala!!!

#35
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,567
  • Înscris: 31.01.2010
Habar n`am despre treaba asta la noi.
Nu o lasa sa faca pe automata, manuala si apoi daca neaparat vrea automata.
Concluzia, asteapta pina ia examenul si vezi cum mere, mere OK, manuala, mere nasol, nu o lasi sa conduca si gata!
E viata ei in joc.

#36
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
@turisticus

Despre Opel Corsa nu-mi dau cu parerea decat la modul vizual. Este o masina cu aspect mai placut decat Logan dar in mod clar sufera la spatiu interior si portbagaj.
Cu 0,9 TCe si Easy-R nu trebuie sa ai nici cea mai mica grija pentru soselele montane. Urca mult mai bine decat motorul aspirat de 1,4 avut inainte pe Solenza in conditiile in care nici cu asta si nici macar cu 1300 nu am avut niciodata probleme pe Transfagarasan, Cheile Bicazului, pasul Oituz sau oriunde prin muntii nostri pe  unde am tot  umblat din 1983 incoace. N-am fost cu el pe Transalpina dar am fost pe Transbucegi, am traversat muntii din Moldova in Ardeal pe la Lepsa si pe la Nehoiu. Si dus si intors. Merge struna chiar cu 4 pasageri si cateva bagaje. Cei care spun ca trebuie impinsa la deal sau ca nu poate face nici macar o depasire se plictisesc de moarte acasa in fata calculatorului si mintea incepe sa le-o ia razna. Sau sunt invatati cu masini de la 140 de cai in sus si atunci este normal sa aiba senzatia aceasta. Pe autostrada, la 130 kmh, consumul este pe la 7,5-8 l/100 km si turatia 3500. In rest, daca mergi in limitele de viteza legale, poti scoate fara probleme un 5,5-6% in functie de cat de mult folosesti aerul conditionat. Urban mananca cam mult. Poate parea paradoxal dar eu am consum mai mare in Buzau decat in Bucuresti. In Buzau merg pe distante scurte de 2,4,6 km cu opriri dese si am iarna lejer peste 10 l/100 km. Acum doua zile am facut un drum la Bucuresti. Am intrat prin Popesti-Leordeni si am iesit pe la Otopeni mergand in zig-zag pe unde am avut treaba: Big Berceni, Unirea, Piata Amzei, Crangasi, Leu, Casa Presei Libere, piata Chibrit. Consumul strict in Bucuresti pe undeva pe la 8,5 l/100 km mergand fara Eco, cu S&S activat permanent si Easy-R in D permanent. Am schimbat doar cand a fost nevoie sa dau cu spatele si atat.
Cat despre fiabilitate, parerea mea sincera este ca noile generatii de la Dacia nu vor mai avea fiabilitatea modelelor vechi care erau cat se poate de simple si cu dotari relativ modeste. Cu cat adaugi mai multe pe masina cu atat probabilitatea de a trece mai des prin service creste. Cu Solenza nu am fost decat la revizii si atat.
Cat despre pret, Sandero Stepway Prestige 0,9 TCe cu Easy-R se poate lua strict prin Rabla si cu reducerea comercial de 600 euo (daca mai este valabila)  pe undeva pe la 10.000 euro. Singura optionala la mine a  fost camera de mers inapoi.
La fel cum cine a condus la viata lui masini din anii '60-'90 s-a adaptat fara probleme la orice fel de masina moderna la fel si cine conduce o manuala se va adapta fara nici cea mai mic disconfort la una automata. Doar invers este mult mai greu in ambele situatii, pentru unii chiar a fost imposibil.

Vezi ca si Skoda a anuntat modelele pentru Rabla si o Fabiuta aspirata poate fi o alegere buna. Mai uita-te si prin alte curti, la Peugeot - Citroen de pilda. 301 sau C-Elysee ar putea fi o optiune interesanta prin Rabla.

Succes!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate