Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW Golf 6
Last Updated: Feb 07 2018 17:28, Started by
Claudiu9012
, Feb 06 2018 19:20
·
0
#1
Posted 06 February 2018 - 19:20
Salut! Am schimbat recent o Skoda Fabia cu un Golf 6 și am două nelămuriri:
1. În ce condiții vor piui senzorii pe față dacă nici la apropierea de o mașină și nici la apropierea de un perete nu reacționează? 2. Dacă dau drumul la căldură, pe poziția a patra suflă cât de cât. La Fabia, pe poziția 2 mă scotea din mașină căldura. Poate fi vorba de o defecțiune? |
#2
Posted 06 February 2018 - 19:31
Claudiu9012, on 06 februarie 2018 - 19:20, said:
Salut! Am schimbat recent o Skoda Fabia cu un Golf 6 și am două nelămuriri: 1. În ce condiții vor piui senzorii pe față dacă nici la apropierea de o mașină și nici la apropierea de un perete nu reacționează? 2. Dacă dau drumul la căldură, pe poziția a patra suflă cât de cât. La Fabia, pe poziția 2 mă scotea din mașină căldura. Poate fi vorba de o defecțiune? 1. In conditia cand dai pe spate senzorii ar trebui sa se activeze automat. Daca nu functioneaza, posibil unul din senzori este mort. Din pacate cand pica unul, se dezactiveaza sistemul de asistenta la parcare la unele modele. 2. Ai probleme cu actuatorul clapetilor de ventilatie. Trebuie desfacut si schimbat. |
#3
Posted 06 February 2018 - 19:36
La intrebarea 2, cred ca mai mult ca sigur e filtrul de polen, e imbaxit.
Se schimba cu totul si nu este scump in general. Edited by NESCAFE1, 06 February 2018 - 19:37. |
#4
Posted 06 February 2018 - 19:46
Claudiu9012, on 06 februarie 2018 - 19:20, said:
1. În ce condiții vor piui senzorii pe față dacă nici la apropierea de o mașină și nici la apropierea de un perete nu reacționează? Poate masina a fost lovita (nu tare) si fostul proprietar a luat o bara fata din dezmembrari cu senzori cu tot, doar ca nu avea la ce sa lege senzorii respectivi. |
#5
Posted 06 February 2018 - 20:06
NESCAFE1, on 06 februarie 2018 - 19:36, said:
La intrebarea 2, cred ca mai mult ca sigur e filtrul de polen, e imbaxit. Se schimba cu totul si nu este scump in general. Eu zic ca e vorba de ventilator nu de filtru. |
#7
Posted 06 February 2018 - 20:28
alin62, on 06 februarie 2018 - 20:06, said:
Filtru ala de polen nu e inainte de ventilatorul pentru aerul din masina? Exista un singur ventilator in masina....Si acela baga aer de afara(cand nu este pe recirculare) trimte aerul in filtrul de polen dupa care intra in cabina. Daca acel filtru este colmatat,aerul ajuns in cabina este putin. |
#8
Posted 06 February 2018 - 21:34
Claudiu9012, on 06 februarie 2018 - 19:20, said:
2. Dacă dau drumul la căldură, pe poziția a patra suflă cât de cât. La Fabia, pe poziția 2 mă scotea din mașină căldura. Poate fi vorba de o defecțiune? Sufla cat de cat aer cald sau n-are putere ventilatorul?Pentru ca sunt defecte distincte.In primul caz poate fi si termostatul,pe langa actuatoare. |
#9
Posted 06 February 2018 - 23:41
Bebeluka, on 06 februarie 2018 - 20:28, said: Exista un singur ventilator in masina....Si acela baga aer de afara(cand nu este pe recirculare) trimte aerul in filtrul de polen dupa care intra in cabina. Daca acel filtru este colmatat,aerul ajuns in cabina este putin. |
#10
Posted 07 February 2018 - 05:17
1. Filtrul de polen îmbâcsit.
2. Posibil un senzor defect iar sistemul nu mai reacționează (și eu am avut o asemenea problemă; schimbat senzorul iar apoi vândut mașina - m-am săturat de ea din cauza filtrului de particule și a injectoarelor care tot făceau probleme). |
|
#11
Posted 07 February 2018 - 14:49
Filtrul ala de polen e 50-55 lei si mana de lucru cam 1 milion creca o sa-ti ia.
150-160 lei te va duce cu totul.. dar acum depinde de ceea ce vrei sa faci tu, eu doar iti spun din ce stiu. |
#12
Posted 07 February 2018 - 15:10
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/N8z--dCU9TI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
ia 10minute schimbatul lui, doar sa fi atent sa-l pui cu partea mica cum trebuie... @ Claudiu9012 ce model de golf 6 ai, ca-s de multe feluri. la mine trebuie setata temperatura si pe urma turatia ventilatorului, motorul meu (benzina) se incalzeste dupa 2-3km, pana atunci tot rece baga. pe urma mai dureaza 5-10min pana se incalzeste habitaclul. de exemplu aseara in 3km parcuris in cca 10min s-a incalzit rezonabil (adica de stat in tricou). Edited by arg, 07 February 2018 - 15:16. |
#13
Posted 07 February 2018 - 16:14
tehnics, on 06 februarie 2018 - 23:41, said:
Tu esti sigur de ceea ce spui ? Eu stiu ca intotdeauna inainte de orice, este filtrul de polen si apoi ventilatorul, clapeti si ce-o mai fi pe acolo. E ca si cum ai pune intercoolerul inainte de filtru . Privind de afara in spre cabina: Grila(undeva in zona stergatoarelor parbriz de obicei,plus o plasa ca sa limiteze accesul corpurilor straine in tubulatura),ventilator,calorifer,condensator(pentru cele dotate cu aer conditionat/climatizare),filtru polen,tubulatura aferenta,clapete,cabina. Asta stiu eu. Si banala dacie avea acelasi traseu(bine,nu avea filtru polen si nici condensator aer conditionat sau climatizare(dacia 1310 de rand,nu cele comanda speciala,sau ce mai avea Ceausescu in portofoliu..). Oricum,scuze de off topic. Bafta! |
#14
Posted 07 February 2018 - 17:28
Bebeluka, on 07 februarie 2018 - 16:14, said:
Da. Privind de afara in spre cabina: Grila(undeva in zona stergatoarelor parbriz de obicei,plus o plasa ca sa limiteze accesul corpurilor straine in tubulatura),ventilator,calorifer,condensator(pentru cele dotate cu aer conditionat/climatizare),filtru polen,tubulatura aferenta,clapete,cabina. Asta stiu eu. Si banala dacie avea acelasi traseu(bine,nu avea filtru polen si nici condensator aer conditionat sau climatizare(dacia 1310 de rand,nu cele comanda speciala,sau ce mai avea Ceausescu in portofoliu..). Oricum,scuze de off topic. Bafta! Dupa parerea mea e o mare prostie dar nah...ma pun eu cu inginerii de la VW ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users