Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Schimbari in trafic produse de masinile electrice
Last Updated: Jul 10 2019 18:37, Started by
Bursul
, Jan 30 2018 19:30
·
0
#19
Posted 30 January 2018 - 22:32
N62B44, on 30 ianuarie 2018 - 21:35, said:
Pot sa scoata astia toate restrictiile de viteza ............. Fara climatizare, fara muzica, mergand cu 90 km/h (parca), abia au ajuns. Peter Blood, on 30 ianuarie 2018 - 22:06, said:
Si haudi q7 unde-l pontăm? Bursul, on 30 ianuarie 2018 - 22:12, said:
Mie imi place discutia asta, ca eu vorbesc de 20 ani in viitor, dar si voi vorbiti tot de viitor dar cu tehnologia actuala, de parca nu s-ar mai dezvolta nimic. Si nu, nu vor scoate restrictiile. Vor baga placa aia cu "siguranta" si chiar si "poluarea" (pt ca viteze mai mari inseamna consumuri mai mari / alimentari mai dese) si le vor mentine. Edited by Barboso, 30 January 2018 - 23:02. |
#20
Posted 30 January 2018 - 22:35
Ca și neajunsuri eu văd chestiile ce țin de siguranță. La electrică vor apăsa pedala și tâmpiții, iar dacă demarajul nu va fi cumva controlat electronic atunci să te ții. Pe lângă faptul că acum auzi un motor turat și ai un timp de reacție să te ferești. Atunci va șuiera moartea pe lângă tine.
|
#21
Posted 30 January 2018 - 22:46
Barboso, on 30 ianuarie 2018 - 20:30, said:
Pai generatorul functioneaza, remorca e remorca, poate fi tractata (si-o faci chiar cu electrica)... doar electrica sa functioneze in timpul incarcarii. Asta nu mai stiu, da-i singura forma in care-as iesi din localitate cu asa ceva. |
#22
Posted 30 January 2018 - 23:00
Daca se ajunge la circulatia doar cu electrice tot orasul va fi plin de benzi rulante , iesi din casa , pasesti pe banda rulanta si ajungi unde vrei , sarind de pe o banda pe alta ... . In afara oraselor vor fi doar trenuri electrice , autoturismele electrice vor fi doar in parcurile de distractie sa se mire noile generatii cat de inapoiati erau bunicii lor !
Edited by Baxon, 30 January 2018 - 23:00. |
#23
Posted 31 January 2018 - 10:56
Adica vom fi pe sarma cum sunt legati cainii la tara. Putem merge de-a lungul curtii dar nu ne putem indeparta mai mult de 2m de sarma.
|
#24
Posted 31 January 2018 - 12:29
#25
Posted 31 January 2018 - 21:00
Autostrazi in orase? Vorbesti de Romania sau de alte meleaguri?
O perspectiva pentru viitor: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XeEYaX82jSE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#26
Posted 31 January 2018 - 21:32
#27
Posted 01 February 2018 - 13:25
Prin anii 60-70 hipsterii din lumea moderna faceau mare tam-tam cum ca in 2000 toate masinile vor zbura si vor avea motoare nucleare. Ce ati facut bre cu mega proiectul? L-ati aruncat la gunoi si acum ati inceput cu electricele? Si cu "proiectul" asta ce veti face dupa ce va veti plictisi de el? Il aruncati si pe asta la tomberon?
Nu-i frumos copii, nu-i frumos. |
#28
Posted 04 March 2018 - 10:06
E drept ca noi suntem prea înapoiati pt masinile electrice,Dar dau exemplul berlinul,ai prize peste tot in oras,lasi masina si la încărcat si te duci in treaba ta,pe lângă asta au o mulțumite de firme de carsharing, www.car2go.com a mercedesului sau concurenta de la BMW www.drive-now.com,practic nu iti trebuie masina in oras,le găsești la orice colt de strada o deschizi cu aplicația mergi unde ai nevoie si o lasi acolo,o sa ziceți că sunt prea putine,dar nu sunt car2go fiind cei mai mari au 1000 de mașini,700 de smarturi si restul clasa A,B CLA,GLA
Cei de la bmw au seria 1,2 bmwi3 si inca un model. Eu le folosesc zilnic,ma scutesc de plată parcării mereu,plus ca nu ai grija de asigurări si toate prostiile,practic aici a început lumea sa lase masinile acasa,deci in cativa ani cred ca majoritatea mașinilor din oras vor fi a firmelor de car sharing. Dar cum am zis la noi chestiile astea o sa întâmple peste vreo 10-15 ani,suntem pur si simplu prea înapoiati ca mentalitate. Edited by Marius19891989, 04 March 2018 - 10:12. |
|
#29
Posted 06 March 2018 - 00:59
De unde şi până unde are poluarea de-aface cu limitele de viteză? Limitele de viteză ţin de siguranţă, nu de poluare.
|
#30
Posted 24 May 2018 - 22:26
djl, on 06 martie 2018 - 00:59, said:
De unde şi până unde are poluarea de-aface cu limitele de viteză? Limitele de viteză ţin de siguranţă, nu de poluare. are de'a face maxim, pentru ca rezistenta aerului e direct proportionala cu patratul vitezei. Adica masinile dau consumul ala pe care nu-l scoate nimeni la 90-100 km/h . La 120-130 km/h o masina (mai ales cele submotorizate) , vor consuma minim 30%-40% peste consumul dat in carte. Si evident poluarea e direct proportionala cu cantitatea de carburant ars. Cam toti producatorii optimizeaza pentru ~100 km/h (rapoarte in cutie, turatii , etc). |
#31
Posted 25 May 2018 - 07:10
Marius19891989, on 04 martie 2018 - 10:06, said:
E drept ca noi suntem prea înapoiati pt masinile electrice,Dar dau exemplul berlinul,ai prize peste tot in oras,lasi masina si la încărcat si te duci in treaba ta,pe lângă asta au o mulțumite de firme de carsharing, www.car2go.com a mercedesului sau concurenta de la BMW www.drive-now.com,practic nu iti trebuie masina in oras,le găsești la orice colt de strada o deschizi cu aplicația mergi unde ai nevoie si o lasi acolo,o sa ziceți că sunt prea putine,dar nu sunt car2go fiind cei mai mari au 1000 de mașini,700 de smarturi si restul clasa A,B CLA,GLA Cei de la bmw au seria 1,2 bmwi3 si inca un model. Eu le folosesc zilnic,ma scutesc de plată parcării mereu,plus ca nu ai grija de asigurări si toate prostiile,practic aici a început lumea sa lase masinile acasa,deci in cativa ani cred ca majoritatea mașinilor din oras vor fi a firmelor de car sharing. Dar cum am zis la noi chestiile astea o sa întâmple peste vreo 10-15 ani,suntem pur si simplu prea înapoiati ca mentalitate. Sunt ei prea avansați |
#32
Posted 25 May 2018 - 07:46
Hehe, da, chiar sînt curios cum ar arăta autostrada aia din Tirol fără restricția aia IG-L care e afișată pe toate panourile de la Kufstein la Innsbruck. N-am mers niciodată pe acolo să nu fie restricția în vigoare. Poate noaptea.
O schimbare în traficul prin cartiere cred că o să fie că se va claxona mai des. Știți situația, cînd mergi în spatele unui pieton pe o alee dintre blocuri, din aia cu trotuarele ocupate de mașini, sau prin piață, și el, dacă ai diesel, te aude și se dă la o parte, fără să fie nevoie să claxonezi. E, cînd or fi numai electrice, nu prea mai are pietonul ce să audă. Alta o să fie că vor prospera firmele de tractare. Azi, dacă faci pana prostului, poa să te ajute cineva cu o canistră. Cînd rămîi fără baterie, nu prea poți să chemi un amic cu o găleată de curent. Și o să fie situații mai dese decît în cazul motoarelor actuale, că consumul la electrice variaza mult mai „amplu”, adică poate să se și dubleze în anaumite condiții față de altele. Altă schimbare: stații de încărcare mult mai multe și mai dese decît benzinăriile acum, și probabil cozi mari la ele. Edited by abancor, 25 May 2018 - 07:46. |
#33
Posted 25 May 2018 - 08:14
Un amic poate să îți încarce bateria de la bateria lui, cu un cablu, nu e mare filozofie. Iar problema timpului pierdut cu încărcarea bateriei se rezolvă foarte simplu cu baterii interschimbabile. Probabil va dura mai puțin chiar decât alimentarea cu combustibil. Nu mai spun că stațiile care se vor ocupa cu schimbatul lor le vor putea verifica periodic și înlocui pe cele defecte sau îmbătrânite, exact cum se întâmplă momentan cu buteliile pentru aragaz. Pe vremea lui Ceașcă butelia se dădea zestre dar nu cred că a folosit cineva vreodată aceeași butelie de două ori sau să-i facă control nedistructiv de capul lui. Cei cu stații de combustibil vor fi primii care se vor adapta, înloc să-i vină cisterna o să-i vină camionul cu baterii, asta în cazul în care nu le vor încărca și verifica chiar ei. O perioadă vor merge în paralel. Extrem de simplu este să instalezi prize de încărcare în parcări și să nu aud comentarii legate de siguranță când găsești la ora actuală prize electrice lângă mesele din baruri și restaurante, chiar și în tren. Până și la Cucuieții din Deal unde abia au băgat curent la 30 de ani după apogeul Epocii de Aur poți să folosești mașini electrice fără teamă că faci pana prostului.
|
|
#34
Posted 25 May 2018 - 09:03
Momentan treaba asta cu bateriile sună ca un coșmar ecologic. E adevărat că, pînă nu or să fie mult mai eficiente decît astăzi, transporturile electrice nu or să fie generalizate. Dar tot o să fie vorba de miliarde de baterii care trebuie fabricate și, după niște ani, reciclate.
|
#35
Posted 07 May 2019 - 08:07
Avand in vedere ca in viitor numarul masinilor electrice se va inmulti oare ce se va intampla cu benzinariile, respectiv companiile petroliere? Cifra de afaceri probabil se va diminua, vor fi someri, benzinariile poate vor disparea, iar in locul lor vor aparea statii de incarcat, probabil preluate de alte firme.
In loc de "benzinarii" Petrom, vom avea Enel sau Digi Energy. |
#36
Posted 07 May 2019 - 09:49
Si cand ne trezim vedem că era să cadem din pat.
Fara revoluție la acumulatori mașina electrică e o tampenie inutilă. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users