Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ajutor pt Setari Receiver Satelit HD Samsung - Telekom RO
Last Updated: May 15 2022 10:29, Started by
George_BE
, Jan 23 2018 12:19
·
0
#1
Posted 23 January 2018 - 12:19
AJUTOR
Va rog sa ma ajutati ca sa setez receiverul HD Samsung de la telekom Romania: Sunt in Italia (Modena) si am instalat ( cu ajutorul unui instalator profesionist) o antena satelit de la Telecom Romania. Cred ca instalrea antenei a fost facuta corect pt ca se vad foarte bine programele hd (protv-hd, antena1-hd, tvr-hd, kanald-hd, etc.), ca si multe alte programe non hd. Toate canalele care se vad sunt pe Hellasat EP5 (0.0E-7) cu semnal si calitate peste 90-100%. Problema este ca un grup de progame (tvr1, tvr2, kanal d, si altele) nu se vad deloc, cu mesajul pe ecran "lipsa semal". Aceste canale sunt pe EP4 (10000000,0E-7) cu semnal si calitate zero, ca si cum nu ar fi instalata antena. Am incercat sa schimb alt EP de pe aceste canale dar nu se schimba numic. Nu inteleg daca problema este LNB-ul (defect sau gresit rotit), setarile receirului sau altceva. Va multumesc anticipat. George Edited by George_BE, 23 January 2018 - 12:40. |
#2
Posted 23 January 2018 - 12:29
Dupa ce instalezi receptorul, trebuie sa descarci noul software de pe satelit iar, dupa ce il descarci, este necesar să apelezi departamentul relaţii clienţi la numărul de telefon gratuit 08008 36523 (08008 DOLCE) pentru activarea serviciului (sunt necesare seria cartelei şi seria receptorului Telekom Romania).
Cam asta e |
#3
Posted 23 January 2018 - 12:34
Iti multumesc pt raspuns.
Te rog frumos sa imi spui, daca stii, ce pasi trebuie sa fac pt a descarca noul soft. Nu am observat ca imi cere in mod automat sa fac lucrul asta. Multumesc din nou. Geroge |
#4
Posted 23 January 2018 - 13:45
Ai asa setarile?
WP_20180123_13_23_58_Pro.jpg 362.66K 246 downloads WP_20180123_13_25_00_Pro.jpg 344.23K 209 downloads WP_20180123_13_25_42_Pro.jpg 279.5K 195 downloads Canalele ce nu iti merg sunt pe 12524.00 GHz http://ro.kingofsat....ack-dolcetv.php La mine si-a facut update imediat cum l-a pus in priza si pus cardul. |
#5
Posted 23 January 2018 - 14:12
Salut Dorin
Ai dreptate sunt toate din grupul de frecventa 12524.00. In cazul meu receiverul nu a descarcat noul soft in mod automat. Voi incerca sa pornesc descarcarea manual (daca exista posibilitatea). Exact acealeasi setari si calitate semnal le am si eu pe toate celelalte canale, mai putin pe cele din grupul frecventei 12524.00 GHz. In Grupul asta de canale antena/receiverul e setat pe EP4 - BER "10000000.0E-7" cu 0% semnal (in loc de "BER 0.0e-7") si Putere semnal 0%. Am incercat sa mut de pe EP4 pe alt EP (de al 1 la 9) dar tot nu se vede. Te rog foarte mult sa verifici tu pe receiverul tau aceleasi informatii din imaginile de mai sus dar de pe canalul TVR1 sau TVR2. Daca si tu ai pe TVR1 - BER 10000000.0E-7 cu semnal mai mare de 0% atunci cred ca LNB-ul meu e defect sau pozitionat gresit. Multumesc foarte, foarte mult. George Edited by George_BE, 23 January 2018 - 14:20. |
#7
Posted 23 January 2018 - 15:13
Te rog doar sa-mi spui daca e BER 10000000.0E-7 sau BER 0.0E-7 (ca in imaginea a treia de mai sus). Mulumesc foarte mult.
Edited by George_BE, 23 January 2018 - 15:30. |
#10
Posted 24 January 2018 - 11:03
Problema nerezolvata:
Am Incercat sa gasesc o modalitate de a descarca noul soft dar nu am reusit. Problema mea ramane aceeasi: pe canalele de pe frecventa 12524.00 nu am semnal deloc (e tot pe BER 10000000.0E-7). Daca cineva stie cum se forteaza descarcarea noului soft pe receiverul Samsung GX-TR530SK (HD fara inregistrare) de la Telecom va rog frumos sa-mi spuneti si mie. Multumesc George |
|
#11
Posted 24 January 2018 - 11:21
Scoate-l pur si simplu din priza.
Dupa ce il bagi din nou in priza, teoretic, ar trebui sa inceapa un auto-update. Este posibil sa nu merga din prima si sa fii nevoit sa incerci de 2-3 ori. Naiba stie ? Poate "cedeaza" |
#12
Posted 24 January 2018 - 11:35
Am incercat tot ce se poate incerca:
- l-am scos din priza si repornit cu cartela si fara cartela de nenumarate ori, - am incercat sa-l opresc din buton si sa apas tastele back+back + 2+4+8+5 ca in filmuletul asta de pe you tube: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BJR__eE01yA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] dar nu se intampla nimic (receiverul meu e diferit de cel din filmulet dar am incercat oricum). Acum sunt aproape sigur ca e doar o problema de descarcare a noului soft si nu a LNB-ului cum credeam la inceput. Caut o modalitate de a forta descarcarea softului. Pe pagina de ajutor de la Telekom (http://telekomro.cus...ceptor-tv-(stb)) scrie ca dupa alegerea EP-ului se descarca softul automat. La mine nu se intampla asta. Daca stie cineva cum se forteaza descarcarea softului va rog sa-mi spuneti. Multumesc Edited by George_BE, 24 January 2018 - 11:59. |
#13
Posted 24 January 2018 - 11:58
Actualizare
Am vorbit la tel. cu un instalator autorizat de la Telecom din Romania (cel care a instalat receiverul tatalui meu in Romania) si dupa parerea lui poate fi o problema de pozitionare a LNB-ului sau o defactiune a LNB-ului. Tot el spune ca pe acest receiver (Samsung HD) nu se poate forta descarcarea softului. Voi instala un LNB nou si va voi comunica daca se rezolva sau nu problema. Voi reveni cu informatii. Edited by George_BE, 24 January 2018 - 12:01. |
#14
Posted 24 January 2018 - 18:24
Verifica ce verisune de soft ai. Am pus mai sus foto cu versiunea mea.
Daca o ai pe cea mai recenta, nu te mai chinui. In afara de acel TP, restul canalelor se vad? |
#15
Posted 29 January 2018 - 10:42
Update la "Update" - Dar problema e tot nerezolvata.
Dupa zeci de incercari am reusit sa fortez descarcarea noului soft: 1. Receiverul (in cazul meu Samsung HD fara inregistrare) trebuie scos din priza (sau scoasa alimentarea din spatele receiverului) cand receiverul e pornit, pe un canal oarecare (atentie: nu in timp ce il resetati "din fabrica", ii schimbati EP-ul, etc. ci pur si simplu cu receiverul pornit); 2. Imediat (3-10 secunde) ecranul televizorului se face albastru si atunci trebuiesc urmati pasii din filmuletul youtube de mai sus: se apasa tastele "back, back, 2, 4, 8, 5" una dupa alta (cu un ritm normal: la o secunda una de alta). In filmuletul de pe you tube e indicat sa se inchida receiverul de la butonul de pe reciver (receiver divers de Samsung hd). Am descoperit ca receiverul meu trebuie sa fie scos din priza ca sa mearga operatia. Acum am descarcat softul nou la ambele recivere si....., din pacate, .... problema mea nu sa rezolvat: grupul de canale de pe frecvenza 12524 (tvr1, tvr2, kanald, etc) tot nu se vade (semnal si calitate 0%, BER 10000000.0E-7). Incerc sa fac rost de un alt LNB si sa-l instalez. Voi reveni cu informatii cand vor fi disponibile. Cu bine George |
|
#17
Posted 26 April 2018 - 09:36
Problema Rezolvata:
Dupa multe incercari de a gasi o sulutie am incercat si repozitionarea LNB-ului prin rotirea pe propria axa (nu am modificat pozitia antenei). Asta a rezolvat problema. Pozitionarea LNB-ului a fost facuta de un antenist din Italia care nu avea experienta cu satelitul Telelecom. Sper ca cei care au probleme similare sa le rezolve facand acelasi lucru. Cu bine. George Edited by George_BE, 26 April 2018 - 09:43. |
#18
Posted 26 December 2018 - 21:08
Buna seara, am si eu o rugaminte asemanatoare si totusi opusa Din cauza unei constructii ridicate in apropiere, am probleme cu semnalul satelit Telekom. Pentru receptionarea programelor este in regula, nu am nevoie de perfectiune, insa la achizitionarea unui receiver HD (Samsung), acesta intra automat in bucla de descarcare software si ramane pe 0%. Cel mai probabil din cauza semnalului. Ma poate ajuta cineva cu informatia daca se poate dezactiva de undeva aceasta actualizare soft? Va multumesc foarte, foarte mult, pentru raspunsuri la obiect. Sarbatori fericite!
Edited by hanako, 26 December 2018 - 21:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users