Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED
 Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...
 Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 

In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani

- - - - -
  • Please log in to reply
285 replies to this topic

#91
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,784
  • Înscris: 15.06.2007

View PostHansolo, on 10 ianuarie 2018 - 17:07, said:

Asta nou angajat de cand e Dacia privatizata, ca ala care era angajat inainte plange toata ziua dupa muntii de piese care se furau din fabrica.
Aia au murit de batranete deja..

#92
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016
Producția Dacia a scăzut doar în România, în Maroc creste și modelele Dacia sunt vândute sub emblema Renault in alte state continente. Deși producția a scăzut la noi, cota de piață Dacia a crescut în Europa.

#93
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,992
  • Înscris: 20.10.2015

View PostAldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:

Se vad efectele privatizarii, peste tot unde au venit strainii si au pus gheara pe companii romanesti, le-au falimentat rapid, trebuie nationalizare, sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman!

:lol:
Primul care le-a falimentat a fost Ceausescu
Renault a salvat Romania big time

View Postjadcomp, on 10 ianuarie 2018 - 13:48, said:

Sunt fluctuatii absolut normale. In Romania se produce in special modelul Duster care tocmai a facut schimbul de generatie deci se asteapta vanzari in crestere. De fapt in ultimii ani uzina Mioveni, cea mai performanta din punt de vedere al calificarii personalului, a fost degrevata de productia unor modele care nu faceau volume mari de vanzare si/sau aveau piata majoritara in V Europei (Sandero, Logan MCV) tocmai pentru a face loc productiei de Duster, in principal. Am inteles ca se discuta deja de un nou model de SUV Dacia, mai mare si mai "serios" decat Dusterul. Acesta in mod sigur se va produce la Mioveni.

Corect

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:49, said:

Insa piata auto e pe crestere constanta si alte marci cresc, deci pierderea e mare si este un semnal de alarma.

Nu e pierdere pentru ca uzinele Dacia din Maroc au crescut... e doar faptul ca in Europa de Est oamenii inca nu-si permit schimbarea masinii la 5 ani si sunt fluctuatii.
Romanul prefera in mare SH si e foarte bine, pentru ca da de lucru si lu' nea Fane mecanicul
Pentru Franta e Marcul nu Romania. Dacia din Romania pierde mult timp pe drum. In Romania se asambleaza in Dusterul.
Nu ma am cunostinta daca se preconizeaza asamblarea Dusterului in Maroc la una dintre fabrici, am "pierdut" legatura cu Renault acum 3 ani

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:51, said:

Romanul prefera ceva cu mai multe stele ncap.

Doar cu romanii cu stele verzi in cap

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:22, said:

In Rusia, America de sud, Iran, India, produsele Dacia se vind cu marca Renault pentru ca sigla Dacia ar insemna un mare punct in minus.

vrajeli de 2 lei

View Postdjl, on 10 ianuarie 2018 - 14:24, said:

"Dacia" aia are de fapt motor "Reanult". Nu ştiu dacă se mai produc motoare la Uzinele "Dacia".  Posted Image

Dacia nu are doar motor de Renault , TOATA este Renault

#94
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postjadcomp, on 10 ianuarie 2018 - 14:48, said:

Daca tu ai asa ceva si hai sa zicem prietenii tai nu inseamna ca asta e realitatea. Aseara auzeam la tv ca varsta MEDIE a masinilor SH la prima inmatriculare in RO este de 13 ani (si probabil 150.000 km). Se aduc masini si din 2000-2001 daca au EURO4 si/sau sunt impecabile la aspect si/sau cu rulaj mic.
As zice ca prefera o masina cu mai multe dotari eventual stele EURO NCAP dar mai ieftina decat o Dacie noua. Adica masini de 8-10 ani cu pret pana in 5000 euro.

mai mult de 150,000km la prima inmatriculare.
pai cica media in Romania e de 14,000km.an. cam atat face romanul in medie.
cand aduci o masina din afara, vechimea nu o poti falsifica. dar falsifici kilometrajul. pai daca media vechimii e de 13 ani la prima inmatriculare, si acceptam ca sunt la "probabil 150,000km" asta inseamna ca masinile alea in medie fac 11,500km [pe an.
adica neamtu olandezu etc, circula in medie mai putin decat romanul. imi e greu sa cred. cred ca's mai multi romani decat nemti cand merg la pompa sa bage benzina de 50lei/10euro. cred ca dincolo sunt mai multi km de autostrada, cheltuielile combustibilului raportat la salarii sunt mai mici etc. in principiu, cred ca pe acolo este un pic mai accesibil sa ai o masina si sa o folosesti decat in ro.

asa din burta, eu cred ca un vestic merge cel putin cu 25% mai mult decat romanul. vorbim de medii. daca romanul face in medie 14,000km pe an, probabil dincolo se circula 18,000km. ceea ce ma face sa cred ca masinile alea au sensibil peste 200,000km.

ptiu, atata polologhie ca sa descoper un secret stiut de toata lumea: importurile sh sunt manarite la km....

#95
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,992
  • Înscris: 20.10.2015

View PostPMmd63, on 10 ianuarie 2018 - 14:30, said:

Pai da, toate marcile de masini frantuzesti sunt niste cotete sau conserve. Nu ca le laud pe cele germane, dar Doamne iarta-ma ce rapciuguri pot produce fratii nostri latini...!
Maserati, Bugati, asa e...

View PostTorquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:48, said:

Oricum modelele pt.Germania sunt fabricate mai bine decat cele pentru Romania. Trageti voi concluziile.

Am auzit ca vin cisterne cu aer lichid din Germania sa umfle rotile daciilor produse in Pitesti

View PostTorquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:52, said:

Eu sa fiu neamt, asa v.as face.

Tocmai pentru motivul asta de mai su nu ai cum sa fii niciodata, neamt

View Postbumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:57, said:

Daca Marocul era in UE demult nu mai aveam Dacia/Renault.

Gresit

View PostTorquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:58, said:

Cred ca Germania se va descurca.

Crezi gresit

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:06, said:

Majoritatea modelelor au calitate mai buna pt. europa de vest.

Vorbesti prostii. SI cine face trierea?

#96
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
E foarte simplu, productia de luni si vineri merge in est...

#97
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,992
  • Înscris: 20.10.2015

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:17, said:

Nici macar. Cu 10 mii eu as luat Clio sau i20.
Sau trotineta, :lol:

View PostKroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:18, said:

In Iasi vad din ce in ce mai multe masini second din cele de care spui tu. Incepe lumea sa renunte la Logan chiar si la taxi, probabil de aici si scaderea productiei.
Iarasi vrajeli.
Nu merita taxi cu SH, si mai ales masina la care astepti saptamani penrtu piese de schimb

SH e pentru fitze la gradina

#98
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016

View Postargentum, on 10 ianuarie 2018 - 19:34, said:

E foarte simplu, productia de luni si vineri merge in est...
Nu ai cum sa faci asta, sunt multe mașini diferite, opționale diferite sunt n configurații posibile nu sta nimeni sa spună ca prima mașina e pt Germania, a 2 e pentru Ungaria, a 3 e pentru România etc

#99
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,992
  • Înscris: 20.10.2015

View Postargentum, on 10 ianuarie 2018 - 19:34, said:

E foarte simplu, productia de luni si vineri merge in est...

exclus

#100
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,285
  • Înscris: 16.08.2016
Se pare ca nici tu nu știi istoria nemților din secolul trecut dar e ok ca faci off topic ca de obicei.
Producția mai mica a Dacia in România ar trebuii sa dea de gând politicienilor în primul rand. Nu o sa fie ok pentru uzina de la Mioveni dacă o sa rămâna pe un singur model.
De asemenea trebuie sa așteptăm să mai iasă la pensie din oamenii vechi pentru a creste gradul de robotizare pentru anumite secții

#101
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View PostAldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:

Se vad efectele privatizarii, peste tot unde au venit strainii si au pus gheara pe companii romanesti, le-au falimentat rapid, trebuie nationalizare, sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman!

Ceausescu, pace! Ceausescu, pace!

View Postargentum, on 10 ianuarie 2018 - 19:27, said:



mai mult de 150,000km la prima inmatriculare.
pai cica media in Romania e de 14,000km.an. cam atat face romanul in medie.
cand aduci o masina din afara, vechimea nu o poti falsifica. dar falsifici kilometrajul. pai daca media vechimii e de 13 ani la prima inmatriculare, si acceptam ca sunt la "probabil 150,000km" asta inseamna ca masinile alea in medie fac 11,500km [pe an.
adica neamtu olandezu etc, circula in medie mai putin decat romanul. imi e greu sa cred. cred ca's mai multi romani decat nemti cand merg la pompa sa bage benzina de 50lei/10euro. cred ca dincolo sunt mai multi km de autostrada, cheltuielile combustibilului raportat la salarii sunt mai mici etc. in principiu, cred ca pe acolo este un pic mai accesibil sa ai o masina si sa o folosesti decat in ro.

asa din burta, eu cred ca un vestic merge cel putin cu 25% mai mult decat romanul. vorbim de medii. daca romanul face in medie 14,000km pe an, probabil dincolo se circula 18,000km. ceea ce ma face sa cred ca masinile alea au sensibil peste 200,000km.

ptiu, atata polologhie ca sa descoper un secret stiut de toata lumea: importurile sh sunt manarite la km....

Esti rabdator cu poporul roman. Aia de afara merg cu mult mai mult decat romanii cu masina, pt ca au bani si dispozitie de excursii, miscare, sport, drumetie etc. astea costa. Romanul face sport cu telecomanda in mana, aia 14000 km ies din faptul ca taraie masina prin oras acolo unde se ajunge cu bicicleta, nu mai vorbesc ca dimineata parcheaza masina in clasa, daca se poate...

#102
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postbumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 15:04, said:



La ce modele te referi ?

La orice modele. Pt lumea a treia, merge orice...

View Postbumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:29, said:




Daca ii zicea Renault mai aveai ceva de comentat ?

Cand or sa mute complet productia in Maroc o sa cumparam Duster cu sigla Renault...20k euro o sa fie mult sau putin pentru un Renault Duster?

Sau faptul ca o sa fie asamblat de marocani o sa aiba un iz de "straineza" ?

E 20000 facut si de romani...

#103
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Va creste la loc datorita noului Duster, iar daca modifica conditiile programului Rabla, ca sa poata cuprinde Duster si alte masini cu CO2 mai mare de 120gr., vor creste si vanzarile in intern, 1400 euro nu sunt de colea :D

#104
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostMicroEdge, on 10 ianuarie 2018 - 20:43, said:

Se pare ca nici tu nu știi istoria nemților din secolul trecut dar e ok ca faci off topic ca de obicei.
Producția mai mica a Dacia in România ar trebuii sa dea de gând politicienilor în primul rand. Nu o sa fie ok pentru uzina de la Mioveni dacă o sa rămâna pe un singur model.
De asemenea trebuie sa așteptăm să mai iasă la pensie din oamenii vechi pentru a creste gradul de robotizare pentru anumite secții

Stiu, tu nu stii. Chiar mi.a placut cum s.a descurcat S.T.A.S.I. si ce eficienta au avut. Au dat un exemplu bun epocii de dupa, care a pastrat tacticile.

#105
pascali_daniel

pascali_daniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 09.12.2017

View Post86-APP, on 10 ianuarie 2018 - 13:49, said:

Mare frustrare trebuie sa ai pt a scrie asa ceva .
Nu este nici o frustrare, este BANALA realitate "mioritica". A avea masina si sa fii un bun sofer inseamna sa obtii permisul de conducere cu maxim de punctaj la sala si traseu iar masina sa fie veche de maxim 10 ani. Ce NU se incadreaza in chestia asta, face parte din randul tampiteilor care cu chiu cu vai au obtinut permisul de conducere si harburilor de masini care omoara oameni nevinovati in trafic. Daca ar fi dupa mine as baga la examen psihologic si soferul din an in an asa cum o sa se duca si masina mai veche de 10 ani la RAR din an in an pentru ca degeaba verifici masina daca soferul este imbecil visandu-se cu masina in mana, vitezoman fiind si analfabet in multe cazuri. Daca iei la nimereala din trafic 10 soferi si 10 masini la control o sa ai surpriza ca din 10 masini peste jumate sa aibe probleme tehnice si tot peste jumate din soferi sa nu stie la NIMEREALA 10 semne de circulatie.
Am ajuns o tara de soferi inapti si harburi fara frane si directie pe sosele, asta in timp ce samsarii de masini s-au imbogatit iar statul roman si-a batut poola de programu rabla scotand taxa de poluare, iar acum se UIMESTE ca su scazut vanzarile la masinile Dacia si in mod direct si niste bani care in loc sa intre la bugetul de stat au ajuns in buzunaru samsarilor de masini.
Referitor la remarca ta atunci sa tii minte un lucru: "daca la tine realitatea ti se pare frustrare sa nu te miri ca nu merge nimic in Romania"

Edited by pascali_daniel, 11 January 2018 - 07:22.


#106
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,977
  • Înscris: 06.01.2006
Ieri eram in trafic si am vazut la taxi asa: Fluence, Octavia, Rapid, Mondeo.
Interesant ca taximetristii renunta la Logan si trec pe second.
O fi pt .ca e mai ieftina intretinerea sau pt. ca sa atraga clienti care s-au saturat de low cost Logan?
Taximetria e activitatea care cumparat cele mai multe Logan. Daca taximetristii renunta la Logan atunci situatia e grava pt. Dacia.
Deja Politia a trecut pe VW.

Edited by Kroghy, 11 January 2018 - 08:00.


#107
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

View Postconnectorxp, on 10 ianuarie 2018 - 22:29, said:

Va creste la loc datorita noului Duster, iar daca modifica conditiile programului Rabla, ca sa poata cuprinde Duster si alte masini cu CO2 mai mare de 120gr., vor creste si vanzarile in intern, 1400 euro nu sunt de colea :D

E vorba sa creasca gramele de co2? cum ii mai conving pe bruxelles ca e masura  eco?

#108
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View PostKroghy, on 11 ianuarie 2018 - 07:59, said:

Ieri eram in trafic si am vazut la taxi asa: Fluence, Octavia, Rapid, Mondeo.
Interesant ca taximetristii renunta la Logan si trec pe second.
O fi pt .ca e mai ieftina intretinerea sau pt. ca sa atraga clienti care s-au saturat de low cost Logan?
Taximetria e activitatea care cumparat cele mai multe Logan. Daca taximetristii renunta la Logan atunci situatia e grava pt. Dacia.
Deja Politia a trecut pe VW.

Sincer, eu cand aleg un taxi, caut o masina straina. Orice model si marca, iar daca nu gasesc iau un Logan. Si nu doar eu.

Daciile sunt bune pt.o anunita categorie de servicii si persoane. Dar au prin si ei gustul de a ridica pretul, desi la calitate si dotari nu e mare diferenta.

Edited by Torquemada-666, 11 January 2018 - 08:31.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate