In 2017 productia Dacia in Romania a atins minimul ultimilor cinci ani
#92
Posted 10 January 2018 - 18:16
#93
Posted 10 January 2018 - 19:18
Aldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:
Se vad efectele privatizarii, peste tot unde au venit strainii si au pus gheara pe companii romanesti, le-au falimentat rapid, trebuie nationalizare, sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman! Primul care le-a falimentat a fost Ceausescu Renault a salvat Romania big time jadcomp, on 10 ianuarie 2018 - 13:48, said:
Sunt fluctuatii absolut normale. In Romania se produce in special modelul Duster care tocmai a facut schimbul de generatie deci se asteapta vanzari in crestere. De fapt in ultimii ani uzina Mioveni, cea mai performanta din punt de vedere al calificarii personalului, a fost degrevata de productia unor modele care nu faceau volume mari de vanzare si/sau aveau piata majoritara in V Europei (Sandero, Logan MCV) tocmai pentru a face loc productiei de Duster, in principal. Am inteles ca se discuta deja de un nou model de SUV Dacia, mai mare si mai "serios" decat Dusterul. Acesta in mod sigur se va produce la Mioveni. Corect Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:49, said:
Insa piata auto e pe crestere constanta si alte marci cresc, deci pierderea e mare si este un semnal de alarma. Nu e pierdere pentru ca uzinele Dacia din Maroc au crescut... e doar faptul ca in Europa de Est oamenii inca nu-si permit schimbarea masinii la 5 ani si sunt fluctuatii. Romanul prefera in mare SH si e foarte bine, pentru ca da de lucru si lu' nea Fane mecanicul Pentru Franta e Marcul nu Romania. Dacia din Romania pierde mult timp pe drum. In Romania se asambleaza in Dusterul. Nu ma am cunostinta daca se preconizeaza asamblarea Dusterului in Maroc la una dintre fabrici, am "pierdut" legatura cu Renault acum 3 ani Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 13:51, said:
Romanul prefera ceva cu mai multe stele ncap. Doar cu romanii cu stele verzi in cap Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 14:22, said:
In Rusia, America de sud, Iran, India, produsele Dacia se vind cu marca Renault pentru ca sigla Dacia ar insemna un mare punct in minus. vrajeli de 2 lei djl, on 10 ianuarie 2018 - 14:24, said:
"Dacia" aia are de fapt motor "Reanult". Nu ştiu dacă se mai produc motoare la Uzinele "Dacia". Dacia nu are doar motor de Renault , TOATA este Renault |
#94
Posted 10 January 2018 - 19:27
jadcomp, on 10 ianuarie 2018 - 14:48, said:
Daca tu ai asa ceva si hai sa zicem prietenii tai nu inseamna ca asta e realitatea. Aseara auzeam la tv ca varsta MEDIE a masinilor SH la prima inmatriculare in RO este de 13 ani (si probabil 150.000 km). Se aduc masini si din 2000-2001 daca au EURO4 si/sau sunt impecabile la aspect si/sau cu rulaj mic. As zice ca prefera o masina cu mai multe dotari eventual stele EURO NCAP dar mai ieftina decat o Dacie noua. Adica masini de 8-10 ani cu pret pana in 5000 euro. mai mult de 150,000km la prima inmatriculare. pai cica media in Romania e de 14,000km.an. cam atat face romanul in medie. cand aduci o masina din afara, vechimea nu o poti falsifica. dar falsifici kilometrajul. pai daca media vechimii e de 13 ani la prima inmatriculare, si acceptam ca sunt la "probabil 150,000km" asta inseamna ca masinile alea in medie fac 11,500km [pe an. adica neamtu olandezu etc, circula in medie mai putin decat romanul. imi e greu sa cred. cred ca's mai multi romani decat nemti cand merg la pompa sa bage benzina de 50lei/10euro. cred ca dincolo sunt mai multi km de autostrada, cheltuielile combustibilului raportat la salarii sunt mai mici etc. in principiu, cred ca pe acolo este un pic mai accesibil sa ai o masina si sa o folosesti decat in ro. asa din burta, eu cred ca un vestic merge cel putin cu 25% mai mult decat romanul. vorbim de medii. daca romanul face in medie 14,000km pe an, probabil dincolo se circula 18,000km. ceea ce ma face sa cred ca masinile alea au sensibil peste 200,000km. ptiu, atata polologhie ca sa descoper un secret stiut de toata lumea: importurile sh sunt manarite la km.... |
#95
Posted 10 January 2018 - 19:32
PMmd63, on 10 ianuarie 2018 - 14:30, said:
Pai da, toate marcile de masini frantuzesti sunt niste cotete sau conserve. Nu ca le laud pe cele germane, dar Doamne iarta-ma ce rapciuguri pot produce fratii nostri latini...! Torquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:48, said:
Oricum modelele pt.Germania sunt fabricate mai bine decat cele pentru Romania. Trageti voi concluziile. Am auzit ca vin cisterne cu aer lichid din Germania sa umfle rotile daciilor produse in Pitesti Torquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:52, said:
Eu sa fiu neamt, asa v.as face. Tocmai pentru motivul asta de mai su nu ai cum sa fii niciodata, neamt bumpocbum, on 10 ianuarie 2018 - 14:57, said:
Daca Marocul era in UE demult nu mai aveam Dacia/Renault. Gresit Torquemada-666, on 10 ianuarie 2018 - 14:58, said:
Cred ca Germania se va descurca. Crezi gresit Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:06, said:
Majoritatea modelelor au calitate mai buna pt. europa de vest. Vorbesti prostii. SI cine face trierea? |
#96
Posted 10 January 2018 - 19:34
E foarte simplu, productia de luni si vineri merge in est...
|
#97
Posted 10 January 2018 - 19:36
Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:17, said:
Nici macar. Cu 10 mii eu as luat Clio sau i20. Kroghy, on 10 ianuarie 2018 - 15:18, said:
In Iasi vad din ce in ce mai multe masini second din cele de care spui tu. Incepe lumea sa renunte la Logan chiar si la taxi, probabil de aici si scaderea productiei. Nu merita taxi cu SH, si mai ales masina la care astepti saptamani penrtu piese de schimb SH e pentru fitze la gradina |
#98
Posted 10 January 2018 - 19:46
argentum, on 10 ianuarie 2018 - 19:34, said:
E foarte simplu, productia de luni si vineri merge in est... |
#99
Posted 10 January 2018 - 19:50
#100
Posted 10 January 2018 - 20:43
Se pare ca nici tu nu știi istoria nemților din secolul trecut dar e ok ca faci off topic ca de obicei.
Producția mai mica a Dacia in România ar trebuii sa dea de gând politicienilor în primul rand. Nu o sa fie ok pentru uzina de la Mioveni dacă o sa rămâna pe un singur model. De asemenea trebuie sa așteptăm să mai iasă la pensie din oamenii vechi pentru a creste gradul de robotizare pentru anumite secții |
|
#101
Posted 10 January 2018 - 21:16
Aldulescu, on 10 ianuarie 2018 - 13:47, said:
Se vad efectele privatizarii, peste tot unde au venit strainii si au pus gheara pe companii romanesti, le-au falimentat rapid, trebuie nationalizare, sa ne luam Dacia inapoi, ea este a intregului popor roman! Ceausescu, pace! Ceausescu, pace! argentum, on 10 ianuarie 2018 - 19:27, said: mai mult de 150,000km la prima inmatriculare. pai cica media in Romania e de 14,000km.an. cam atat face romanul in medie. cand aduci o masina din afara, vechimea nu o poti falsifica. dar falsifici kilometrajul. pai daca media vechimii e de 13 ani la prima inmatriculare, si acceptam ca sunt la "probabil 150,000km" asta inseamna ca masinile alea in medie fac 11,500km [pe an. adica neamtu olandezu etc, circula in medie mai putin decat romanul. imi e greu sa cred. cred ca's mai multi romani decat nemti cand merg la pompa sa bage benzina de 50lei/10euro. cred ca dincolo sunt mai multi km de autostrada, cheltuielile combustibilului raportat la salarii sunt mai mici etc. in principiu, cred ca pe acolo este un pic mai accesibil sa ai o masina si sa o folosesti decat in ro. asa din burta, eu cred ca un vestic merge cel putin cu 25% mai mult decat romanul. vorbim de medii. daca romanul face in medie 14,000km pe an, probabil dincolo se circula 18,000km. ceea ce ma face sa cred ca masinile alea au sensibil peste 200,000km. ptiu, atata polologhie ca sa descoper un secret stiut de toata lumea: importurile sh sunt manarite la km.... Esti rabdator cu poporul roman. Aia de afara merg cu mult mai mult decat romanii cu masina, pt ca au bani si dispozitie de excursii, miscare, sport, drumetie etc. astea costa. Romanul face sport cu telecomanda in mana, aia 14000 km ies din faptul ca taraie masina prin oras acolo unde se ajunge cu bicicleta, nu mai vorbesc ca dimineata parcheaza masina in clasa, daca se poate... |
#102
Posted 10 January 2018 - 21:35
#104
Posted 11 January 2018 - 00:31
MicroEdge, on 10 ianuarie 2018 - 20:43, said:
Se pare ca nici tu nu știi istoria nemților din secolul trecut dar e ok ca faci off topic ca de obicei. Producția mai mica a Dacia in România ar trebuii sa dea de gând politicienilor în primul rand. Nu o sa fie ok pentru uzina de la Mioveni dacă o sa rămâna pe un singur model. De asemenea trebuie sa așteptăm să mai iasă la pensie din oamenii vechi pentru a creste gradul de robotizare pentru anumite secții Stiu, tu nu stii. Chiar mi.a placut cum s.a descurcat S.T.A.S.I. si ce eficienta au avut. Au dat un exemplu bun epocii de dupa, care a pastrat tacticile. |
#105
Posted 11 January 2018 - 07:12
86-APP, on 10 ianuarie 2018 - 13:49, said:
Mare frustrare trebuie sa ai pt a scrie asa ceva . Am ajuns o tara de soferi inapti si harburi fara frane si directie pe sosele, asta in timp ce samsarii de masini s-au imbogatit iar statul roman si-a batut poola de programu rabla scotand taxa de poluare, iar acum se UIMESTE ca su scazut vanzarile la masinile Dacia si in mod direct si niste bani care in loc sa intre la bugetul de stat au ajuns in buzunaru samsarilor de masini. Referitor la remarca ta atunci sa tii minte un lucru: "daca la tine realitatea ti se pare frustrare sa nu te miri ca nu merge nimic in Romania" Edited by pascali_daniel, 11 January 2018 - 07:22. |
|
#106
Posted 11 January 2018 - 07:59
Ieri eram in trafic si am vazut la taxi asa: Fluence, Octavia, Rapid, Mondeo.
Interesant ca taximetristii renunta la Logan si trec pe second. O fi pt .ca e mai ieftina intretinerea sau pt. ca sa atraga clienti care s-au saturat de low cost Logan? Taximetria e activitatea care cumparat cele mai multe Logan. Daca taximetristii renunta la Logan atunci situatia e grava pt. Dacia. Deja Politia a trecut pe VW. Edited by Kroghy, 11 January 2018 - 08:00. |
#107
Posted 11 January 2018 - 08:29
connectorxp, on 10 ianuarie 2018 - 22:29, said:
Va creste la loc datorita noului Duster, iar daca modifica conditiile programului Rabla, ca sa poata cuprinde Duster si alte masini cu CO2 mai mare de 120gr., vor creste si vanzarile in intern, 1400 euro nu sunt de colea E vorba sa creasca gramele de co2? cum ii mai conving pe bruxelles ca e masura eco? |
#108
Posted 11 January 2018 - 08:29
Kroghy, on 11 ianuarie 2018 - 07:59, said:
Ieri eram in trafic si am vazut la taxi asa: Fluence, Octavia, Rapid, Mondeo. Interesant ca taximetristii renunta la Logan si trec pe second. O fi pt .ca e mai ieftina intretinerea sau pt. ca sa atraga clienti care s-au saturat de low cost Logan? Taximetria e activitatea care cumparat cele mai multe Logan. Daca taximetristii renunta la Logan atunci situatia e grava pt. Dacia. Deja Politia a trecut pe VW. Sincer, eu cand aleg un taxi, caut o masina straina. Orice model si marca, iar daca nu gasesc iau un Logan. Si nu doar eu. Daciile sunt bune pt.o anunita categorie de servicii si persoane. Dar au prin si ei gustul de a ridica pretul, desi la calitate si dotari nu e mare diferenta. Edited by Torquemada-666, 11 January 2018 - 08:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users