Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
In 2017 VW s-a mentinut pe primul loc la nivel mondial
Last Updated: Nov 10 2018 19:22, Started by
Kroghy
, Jan 08 2018 11:01
·
0
#2215
Posted 28 July 2018 - 01:52
Se pare că și anul ăsta VW o ia pe cocoașă de la Renault. La pauză (jumătatea anului) conduce Renault :
https://www.money.ro...t-depasite/amp/ |
#2216
Posted 28 July 2018 - 07:16
Foarte bine.
Cu cat e competitia mai mare, cu atat se bat mai tare toti astia 4 (Renault, Toyota, VW, Nissan) sa ofere produse mai bune clientilor. Personal imi doresc mai mult ca vanzarile mai mari sa fie de la producatorii europeni ca in primul rand sunt interesat ca economia europei sa creasca. In cazul de fata, sa fie mai mult Renault si mai putin Nissan Edited by MembruAnonim, 28 July 2018 - 07:22. |
#2217
Posted 28 July 2018 - 10:11
S-a mai schimbat ceva pe aici? S-a schimbat locul ocupat in 2017?
|
#2218
Posted 28 July 2018 - 16:21
Nu. Grupul VAG a ramas tot locul 2 si dupa aceasta prima jumatate din acest an !
|
#2219
Posted 28 July 2018 - 18:52
unbrutus, on 28 iulie 2018 - 10:11, said:
S-a mai schimbat ceva pe aici? S-a schimbat locul ocupat in 2017? Topicul asta e in suferinta majora. Concedii sau au "murit" laudatorii ..... Apropo, vad ca wv face si masini bune . Un amic a venit dupa mine cu un Q3 nou spre Camping Valea Beiului, respectiv pastravarie. Un drum ceva mai plin de gropi si noroi ca a plouat o gramada. Ca idee insa mi-a placut masina. Attached FilesEdited by bumpocbum, 28 July 2018 - 19:08. |
#2220
Posted 30 July 2018 - 07:58
http://www.autoactu....4&from_id_part=
L'Alliance Renault-Nissan-Mitsubishi devance le groupe Volkswagen ce semestre Avec 5,54 millions de véhicules vendus (+5,5%) ce semestre, l’Alliance Renault-Nissan-Mitsubishi a vendu davantage de véhicules que le premier constructeur mondial, le groupe Volkswagen, à 5,52 millions. |
#2221
Posted 30 July 2018 - 10:44
Vedem la anul. Oana una alta VW va pierde pt.ca opreste productia la anumite modele pt.noile reglementari de emisii.
In alta ordine de idei de dupa dieselgate.ul politic, este mereu pe crestere. Lumea nu e interesata de emisii. Poate pe forum vreo 3 sau 4 persoane. Realitatea vanzarilor spune altceva. Calitatea de n ani, a facut ca dieselgate sa fie ca o emanatie sulfuroasa in bataia vantului. Cum am mai zis de multe ori, nu va fi mereu pe 1. Mirarea e ca a trecut oe 1 si a crescut la vanzari, dupa scandal. Dc Toyota se duce la vale? P.S. Sunt fun Trump 150%, de cand am citit ca e neam de germani din partea tatalui. Edited by Torquemada-666, 30 July 2018 - 10:47. |
#2223
Posted 30 July 2018 - 12:42
Torquemada-666, on 30 iulie 2018 - 10:44, said:
Lumea nu e interesata de emisii. Poate pe forum vreo 3 sau 4 persoane. Nu fi atat de sigur... http://www.automarke...oale-85565.html Edited by bumpocbum, 30 July 2018 - 12:43. |
#2224
Posted 30 July 2018 - 12:55
MicroEdge, on 30 iulie 2018 - 11:39, said:
Cum se face ca doar VW trebuie sa oprească producția? ) Probabil au ai ei strategii de contracara daca nu vor mai fi pe 1. Asa cum au altii pt.precomenzi cu masini de 35k inexistente, sau cu masini trimise prin eter, au si cei de la VAG, strategiile lor. |
|
#2225
Posted 30 July 2018 - 13:11
bumpocbum, on 30 iulie 2018 - 12:42, said:
Nu fi atat de sigur... http://www.automarke...oale-85565.html |
#2226
Posted 01 August 2018 - 14:33
#2227
Posted 02 August 2018 - 11:35
VAG Uber Alles.
http://m.automarket....wltp-85995.html "Grupul Volkswagen a rămas pe profit în primul semestru din 2018, cu creșteri consistente ale veniturilor și vânzărilor, în ciuda amenzilor de circa 1.6 miliarde de euro ca urmare a scandalului Dieselgate. Volkswagen a anunțat rezultatele financiare ale grupului pentru prima jumătate din 2018. Nemții se bucură în continuare de încrederea clienților, reflectată în creșterea profitului, a veniturilor și vânzărilor. Profitul grupului (după taxe și impozite) a crescut cu 2.1% la 6.6 miliarde de euro, cu toate că, în al doilea trimestru, Volkswagen a trebuit să plătească amenzi în valoare de 1.6 miliarde de euro în scandalul Dieselgate. “Grupul Volkswagen a performat cu succes în prima parte a anului, cu creșteri solide ale vânzărilor și veniturilor. Totuși, nu trebuie să ne culcăm pe lauri din cauza marilor provocări ce ne așteaptă în următoarele trimestre, în special ca urmare a tranziției la testele WLTP,” a declarat Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen. Vokswagen a anunțat în luna iunie că va întrerupe temporar producția la unele modele pentru a se adapta la noile norme de poluare WLTP, care vor intra în vigoare în 1 septembrie inclusiv pentru modelele actuale. Nemții s-au plâns de curând că vor avea dificultăți majore în respectarea noilor norme de poluare WLTP ca urmare a faptului că numeroși ingineri de top au părăsit constructorul după scandalul Dieselgate." |
#2228
Posted 02 August 2018 - 12:08
Realizati ca nu conteaza ordinea intre cei 3 mari, atata timp cat toti 3 se incadreaza in sub 5% ?
Cel mai important dpdv al puterii unei companii o reprezinta profitul (si multe alte criterii, nu volumul). Edited by mufasa, 02 August 2018 - 12:09. |
#2229
Posted 02 August 2018 - 21:57
VW nu mai are ingineri dupa scandalul diesel si va opri mereu productia (o gluma nevinovata, ca sa parafrazez o retorica similara).
http://europe.autone...skills-shortage Volkswagen warned that a shortage of engineers is hampering efforts to get its cars to meet new WLTP emissions rules. VW has seen engine experts depart since admitting to systematic emissions cheating in Sept. 2015. That has left the carmaker short of engineers now needed to work on models complying with stricter emissions tests, CEO Herbert Diess said on Wednesday. "Engine development expertise has been lost," said Diess, explaining that getting engines certified for road use has become a lot harder under a new Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure, known as WLTP, that takes effect in the European Union from September. VW last week poached BMW engine development expert Markus Duesmann to help overcome the problem, but warned that delays in getting road certification will result in bottlenecks for certain model variants between August and October. "That impacts capacity utilization at our plants, so there will be closure days at our sites during this period," Diess said. Although VW is sticking to its delivery targets, meeting them will be hard. Edited by Hansolo, 02 August 2018 - 21:58. |
|
#2230
Posted 03 August 2018 - 07:57
Din cauza ca vor opri productia e posibil sa nu mai fie primii. Dar la asa motiv, nu ai ce comenta. Pana una alta din 2015 sunt pe cresteri in fiecare an.
|
#2231
Posted 03 August 2018 - 08:47
Poți sa spui de ce sunt singurul mare producător ce oprește productia? 😁
|
#2232
Posted 03 August 2018 - 09:10
Pentru testare si pentru a se alinia corect la noile standarde. Cine nu prea e interesat nu si da asa mare interes va VAG.
Bravo lor, respecta clientul. Edited by Torquemada-666, 03 August 2018 - 09:10. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users