Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alliantz recidiveaza
Last Updated: Aug 20 2006 23:21, Started by
Courage
, Feb 21 2006 10:43
·
0
#1
Posted 21 February 2006 - 10:43
Iata ce mail le-am dat pt ca isi bat joc de clienti pt 1.5 mil lei !
Quote Am pe firma 4 masini in leasing prin VBLeasing si am asigurare casco full la dumneavoastra. In decembrie am avut "un incident" cu un stalp cu masina Subaru Outback (B xxxxxxxx) Dosarul de asigurare AAFCS1498. Masina a fost reparata de catre service-ul Bosch Radacini, iar dupa 3 luni ma suna sa imi spuna ca d-voastra refuzati sa platiti 1.5 mil (plati reziduale) ! Este inacceptabila aceasta situatie. Eu va platesc la zi asigurarea pt 4 masini scumpe si in o luna mai iau inca doua masini ! Mai mult, nu exista nici o explicatie pentru acest refuz de plata ! Va rog sa rezolvati aceasta situatie jenanta. |
#2
Posted 21 February 2006 - 10:46
banuiesc ca VBLeasing te obliga sa faci asigurare la Alianz...?
si chiar si asa, Alianz sunt cei cu cele mai putine probleme pe piata asigurarilor de masini. |
#3
Posted 21 February 2006 - 11:58
Investigheaza putin si la Bosch ce-i cu suma aia, de la ce provine.
Cand ti-ai luat masina de la reparat ai luat devizul, ca sa stii si tu ce-au facut si pe ce o sa platesti reintregire de polita? Speedo |
#4
Posted 21 February 2006 - 16:04
Cei de la Radacini sustin ca nu au informatii dc nu s-a platit tot.
Inspectorul de la Alliantz era pe teren si mi-a spus ca erau piese in plus trecute pe deviz si ca imi trimite maine pe fax ce a refuzat sa plateasca. Stiu ca voi plati cei 1.5 mil, insa vreau sa stiu dc. Precis au trecut mai multa vopsea decat considera Alliantz ca a fost nevoie... |
#5
Posted 21 February 2006 - 18:03
sigur nu ai vreo franchiza in contractul de asigurare?
|
#6
Posted 21 February 2006 - 19:31
De obicei toate service-urile sunt foarte puse pe capatuit cand plateste asiguratorul, mai ales Allianz, care nu face probleme.
De multe ori chiar refuza sa-ti arata devizul final spunand ca se ocupa ei, asta ca sa-ti ascunda enormitatile pe care le-au trecut acolo si care intr-un procent oricum o sa le platesti la reintregire. Speedo |
#7
Posted 21 February 2006 - 20:42
Sigur am CASCo full pe toate masinile.
Eu am facu polita si stiu ce am cerut + ca nu e prima problema, dar acum e prima oara cand ma pun sa platesc :@ |
#8
Posted 21 February 2006 - 20:46
o intrebare indecenta cam cat au platit asigurarile pana acum la problemele astea?
|
#10
Posted 28 February 2006 - 09:15
Si mie mi s-a intamplat ca Allianz sa refuze plata unui deviz facut de un service Renault. Am cerut lamuriri, mi-au aratat devizul, fusesem lovit in spate iar aia de la service au pus in deviz ventilator radiator si termometru exterior (numa' ultimu' facea 2 mil). Service-ul Renault a refacut devizul, bajbaind ceva scuze despre mamele celor de la Allianz si totul a fost OK. Este de acuzat Allianz sau alt asigurator ca nu vrea sa plateasca nemerniciile altora ?!
PS: Titlul topicului mi se pare total nepotrivit ... |
|
#11
Posted 01 March 2006 - 00:21
Courage, pentru X3 iti faci CASCO tot la Allianz?
Vreau un CASCO pentru o masina noua si Allianz era printre primele optiuni. Acum dupa tot ce am citit pe forum nu mai stiu... Din pacate, banuiesc ca nici ceilalti asiguratori nu sunt mai breji... |
#12
Posted 01 March 2006 - 06:37
Pai din cate vad cam singura vina a Allianzului e ca, de regula, plateste tot fara prea multe comentarii. Cum de multe ori end-userul vede asta ca pe un mare beneficiu, se pare ca si service'urile gandesc la fel.
Mda. E totusi destul de greu sa faci pe cineva fericit in tarisoara asta si sa mai si castigi un ban: vrei sa oferi servicii imaculate utilizatorului si te jecmanesc service'urile pana te lamuresti ca nu tre' sa platesti a doua zi (Alliaz p.o.w. probably). Regletabil totusi ca nu contacteaza utilizatorul pentru a-l informa de motivul refuzului |
#13
Posted 01 March 2006 - 15:18
Immortal, on Mar 1 2006, 06:37, said: Regletabil totusi ca nu contacteaza utilizatorul pentru a-l informa de motivul refuzului |
#14
Posted 01 March 2006 - 15:27
Eu am contractul cu Alliantz, NU cu service-ul
Le platesc lunar pt 4 masini un puhoi de euro si nu mi se pare normal sa ma anunte de la service ca Alliantz NU plateste. Daca ar trebui cineva sa descurce itele ar trebui sa fie Alliantz pt ca el are contract atat cu mine, cat si cu service-ul respectiv. Da, pt X3 tot cu ei merg, pt ca cu toate deficientele lor sunt totusi cei mai buni. |
#15
Posted 01 March 2006 - 15:32
Courage, on Mar 1 2006, 15:27, said: Eu am contractul cu Alliantz, NU cu service-ul Le platesc lunar pt 4 masini un puhoi de euro si nu mi se pare normal sa ma anunte de la service ca Alliantz NU plateste. Daca ar trebui cineva sa descurce itele ar trebui sa fie Alliantz pt ca el are contract atat cu mine, cat si cu service-ul respectiv. Da, pt X3 tot cu ei merg, pt ca cu toate deficientele lor sunt totusi cei mai buni. Pai nu inteleg ce treaba ai tu cu service-ul atunci ?! De ce-i bagi in seama ?! |
|
#16
Posted 11 May 2006 - 09:59
Robot, on Mar 1 2006, 01:21, said: Courage, pentru X3 iti faci CASCO tot la Allianz? Vreau un CASCO pentru o masina noua si Allianz era printre primele optiuni. Acum dupa tot ce am citit pe forum nu mai stiu... Din pacate, banuiesc ca nici ceilalti asiguratori nu sunt mai breji... |
#17
Posted 18 May 2006 - 20:12
Si la mine a fost o mica problema de plata, dar tinea de service nu de Allianz.
Cand am luat masina din service i-am intrebat daca au schimbat janta (a fost lovita pe interior) si mi-au spus ca janta nu are nimic. Am zis bine si am plecat cu masina. In aceeasi zi am facut cam 400km si peste 100km/h se simtea urat de tot in volan. Desi s-au plimbat cu masina mea dupa ce i-au facut unghiurile n-am reusit sa inteleg cum nu si-au dat seama de bataia respectiva. Am echilibrat janta si nu se mai simtea nimic. Intr-o zi ma bate un gand sa mut janta pe spate, daca tot am vazut ca-i stramba. Dupa ce am mutat-o pe spate se simtea si mai tare bataia. La 3 saptamani dupa ce am luat masina ma intorc la Allianz sa-i intreb de ce nu mi-au schimbat si janta. Vorbesc cu agentul care-mi spune ca este o problema intre service si asigurator in sens ca au aparut piese pe deviz care nu erau trecute in constatarea lor si janta pe care el o trecuse in constatare nu figura pe deviz. Totul s-a rezolvat prin anularea facturii, alt deviz si o reconstatare. Am primit si janta in cateva zile ( ENKEI ) La mine a fost foarte clar, incurcaturile erau din service. Edited by dan.v, 18 May 2006 - 20:13. |
#18
Posted 10 July 2006 - 21:36
allianz este la ora actuala cea mai buna oferta de pe piata asigurarilor
in relatia asigurator-service problemele apar din cauza acceptului de plata care la allianz nu exista,adica masina este reparata si pleaca din service imediat.service-ul intocmeste devizul detaliat de reparatie si factura fiscala le trimite la allianz iar acestia incep sa taie 0.2 grame de chit mai mult decat trebuia e.t.c. in multe cazuri asiguratul face o constatare la allianz pentru o zgarietura si asiguratorul da piesa la revopsit piesa respectiva poate fi ondulata din diferite motive nu din accidentul constatat. service-ul nu poate doar sa o revopseasca pentru ca atunic cand asiguratul vine si ridica masina spune ca este stramba si ca masina lui inainte avea doar o zgarietura(cand vopseaua este proaspata se vad toate defectiunile de pe piesa)si atunci trebuie sa o ia la pregatit(se folosesc mai multe materiale decat la un simplu revopsit) asiguratorul cand vede devizul cate materiale s-au folosit incepe si taie sustinand ca ele nu au ce cauta pe deviz ca el a dat piesa la revopsit nu la reparat si ca atare nu le plateste. (este doar un exemplu lista poate continua ) factura fiind facuta, service-ul nu mai are ce sa faca si incearca sa recupereze banii de la asigurat. in cazul celorlante societati de asigurari este nevoie de accept de plata si atunci majoritatea service-urilor intocmesc un deviz de reparatie care este trimis la asigurator acesta da un accept de lata in care este specificat daca sunt probleme si care sunt service-ul reface devizul si emite factura fiscala pe suma cu care este de acord asiguratorul si problemele devin mai putine. dar asta insemna ca, clientul mai are masina blocata in service in functie de asigurator 1-7 zile este bine sa reparati masina in service-ul care va este recomandat de asigurator (asiguratorul are o comunicare mai buna cu respectivul service si nu mai apar probleme) in cazul allianz, service-ul nu este anuntat ca nu i se plateste intreg devizul,aceasta problema o descopera service-ul dupa 15-20 zile cand intra banii de la allianz .justificarile apar dupa perioada acesta daca le cere service-ul Edited by turcu015, 10 July 2006 - 21:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users