Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

Alliantz recidiveaza

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,666
  • Înscris: 26.11.2001
Iata ce mail le-am dat pt ca isi bat joc de clienti pt 1.5 mil lei !

Quote

Am pe firma 4 masini in leasing prin VBLeasing si am asigurare casco full la dumneavoastra.
In decembrie am avut "un incident" cu un stalp cu masina Subaru Outback (B xxxxxxxx)
Dosarul de asigurare AAFCS1498.

Masina a fost reparata de catre service-ul Bosch Radacini, iar dupa 3 luni ma suna sa imi spuna ca d-voastra refuzati sa platiti 1.5 mil (plati reziduale) !

Este inacceptabila aceasta situatie.
Eu va platesc la zi asigurarea pt 4 masini scumpe si in o luna mai iau inca doua masini !

Mai mult, nu exista nici o explicatie pentru acest refuz de plata !

Va rog sa rezolvati aceasta situatie jenanta.


#2
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
banuiesc ca VBLeasing te obliga sa faci asigurare la Alianz...?

si chiar si asa, Alianz sunt cei cu cele mai putine probleme pe piata asigurarilor de masini. :(

#3
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Investigheaza putin si la Bosch ce-i cu suma aia, de la ce provine.

Cand ti-ai luat masina de la reparat ai luat devizul, ca sa stii si tu ce-au facut si pe ce o sa platesti reintregire de polita?

Speedo

#4
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,666
  • Înscris: 26.11.2001
Cei de la Radacini sustin ca nu au informatii dc nu s-a platit tot.
Inspectorul de la Alliantz era pe teren si mi-a spus ca erau piese in plus trecute pe deviz si ca imi trimite maine pe fax ce a refuzat sa plateasca.

Stiu ca voi plati cei 1.5 mil, insa vreau sa stiu dc.
Precis au trecut mai multa vopsea decat considera Alliantz ca a fost nevoie...

#5
cata.s

cata.s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 248
  • Înscris: 08.06.2005
sigur nu ai vreo franchiza in contractul de asigurare?

#6
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
De obicei toate service-urile sunt foarte puse pe capatuit cand plateste asiguratorul, mai ales Allianz, care nu face probleme.
De multe ori chiar refuza sa-ti arata devizul final spunand ca se ocupa ei, asta ca sa-ti ascunda enormitatile pe care le-au trecut acolo si care intr-un procent oricum o sa le platesti la reintregire.

Speedo

#7
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,666
  • Înscris: 26.11.2001
Sigur am CASCo full pe toate masinile.
Eu am facu polita si stiu ce am cerut + ca nu e prima problema, dar acum e prima oara cand ma pun sa platesc :@

#8
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
o intrebare indecenta :D cam cat au platit asigurarile pana acum la problemele astea? :P

#9
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,666
  • Înscris: 26.11.2001
Nu stiu si NU ma intereseaza :)
Le dau o capitza de bani.. asa ca macar sa beneficiez de ei !

Oricum, m-au sunat cei de la Subaru si mi-au transmis ca Alliantz a reglat conturile in urma interventiei mele :)

#10
dan.p

dan.p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 09.01.2006
Si mie mi s-a intamplat ca Allianz sa refuze plata unui deviz facut de un service Renault. Am cerut lamuriri, mi-au aratat devizul, fusesem lovit in spate iar aia de la service au pus in deviz ventilator radiator si termometru exterior (numa' ultimu' facea 2 mil). Service-ul Renault a refacut devizul, bajbaind ceva scuze despre mamele celor de la Allianz si totul a fost OK. Este de acuzat Allianz sau alt asigurator ca nu vrea sa plateasca nemerniciile altora ?!

PS: Titlul topicului mi se pare total nepotrivit ...

#11
Robot

Robot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 11.12.2002
Courage, pentru X3 iti faci CASCO tot la Allianz?
Vreau un CASCO pentru o masina noua si Allianz era printre primele optiuni. Acum dupa  tot ce am citit pe forum nu mai stiu... :confuzzled:  
Din pacate, banuiesc ca nici ceilalti asiguratori nu sunt mai breji...

#12
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Pai din cate vad cam singura vina a Allianzului e ca, de regula, plateste tot fara prea multe comentarii. Cum de multe ori end-userul vede asta ca pe un mare beneficiu, se pare ca si service'urile gandesc la fel.

Mda. E totusi destul de greu sa faci pe cineva fericit in tarisoara asta si sa mai si castigi un ban: vrei sa oferi servicii imaculate utilizatorului si te jecmanesc service'urile pana te lamuresti ca nu tre' sa platesti a doua zi (Alliaz p.o.w. probably).

Regletabil totusi ca nu contacteaza utilizatorul pentru a-l informa de motivul refuzului :(

#13
dan.p

dan.p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 09.01.2006

View PostImmortal, on Mar 1 2006, 06:37, said:

Regletabil totusi ca nu contacteaza utilizatorul pentru a-l informa de motivul refuzului :(
Fii sigur ca Allianz a informat service-ul de ce nu-i plateste devizul, vazand ca aia au incercat sa-i fure. Insa service-ul ca sa iasa baiat gigea a transmis doar partial beneficiarului politei care e problema si anume ,,dpm'ne, vezi ca aia de la Allianz e talhari si nu platesc tot ce am ,,facut'' noi''. Iar Courage a muscat si s-a revoltat pe forum, creand astfel o, vezi Doamne, imagine proasta Allianz-ului. Mai are vreo 2 topicuri tot pe sectiunea asta pe care le-a inceput la nervi probabil, intr-un final dovedindu-se ba ca gresit el mergand la un sediu aiurea al Allianz-ului, ba ca n-a facut ce trebuia (proces verbal la politie) pentru ca Allianz sa-i plateasca paguba la janta faultata. Frumos ar fi din partea lui Courage sa posteze si niste rectificari ...

#14
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,666
  • Înscris: 26.11.2001
Eu am contractul cu Alliantz, NU cu service-ul

Le platesc lunar pt 4 masini un puhoi de euro si nu mi se pare normal sa ma anunte de la service ca Alliantz NU plateste.

Daca ar trebui cineva sa descurce itele ar trebui sa fie Alliantz pt ca el are contract atat cu mine, cat si cu service-ul respectiv.

Da, pt X3 tot cu ei merg, pt ca cu toate deficientele lor sunt totusi cei mai buni.

#15
dan.p

dan.p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 09.01.2006

View PostCourage, on Mar 1 2006, 15:27, said:

Eu am contractul cu Alliantz, NU cu service-ul

Le platesc lunar pt 4 masini un puhoi de euro si nu mi se pare normal sa ma anunte de la service ca Alliantz NU plateste.

Daca ar trebui cineva sa descurce itele ar trebui sa fie Alliantz pt ca el are contract atat cu mine, cat si cu service-ul respectiv.

Da, pt X3 tot cu ei merg, pt ca cu toate deficientele lor sunt totusi cei mai buni.

Pai nu inteleg ce treaba ai tu cu service-ul atunci ?! De ce-i bagi in seama ?!

#16
azxa

azxa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 03.05.2006

View PostRobot, on Mar 1 2006, 01:21, said:

Courage, pentru X3 iti faci CASCO tot la Allianz?
Vreau un CASCO pentru o masina noua si Allianz era printre primele optiuni. Acum dupa  tot ce am citit pe forum nu mai stiu... :confuzzled:  
Din pacate, banuiesc ca nici ceilalti asiguratori nu sunt mai breji...
la ora asta Allianz e cea mai buna alegere. eu sunt asigurat cred ca din 1995 si am inceput cu o dacie si acum platesc polite de orinul a 4000 euro pe luna. probleme nu am avut decat pe aviatorilor in 2002 cred cand inspectorul nu mi-a dat la inlocuit o usa la o dacie nova(se dusese soferul si eii spusesem ce trebuie sa faca ala - sa dea usa la inlocuit) motivand ca... tinetiva... ca la cat costa polita, usa se repara. mi-am cerut scuze ca n-am avut bani de vreun mertan s classe dar nu m-am enervat pentru ca usa era stramba mai mult de 70% . Tip: cititi cu atentie contractul, chiar daca scrie mic exista copiatoare ce maresc pentru a nu va strica ochii.

#17
dan.v

dan.v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 286
  • Înscris: 16.01.2006
Si la mine a fost o mica problema de plata, dar tinea de service nu de Allianz.

Cand am luat masina din service i-am intrebat daca au schimbat janta (a fost lovita pe interior) si mi-au spus ca janta nu are nimic. Am zis bine si am plecat cu masina. In aceeasi zi am facut cam 400km si peste 100km/h se simtea urat de tot in volan. Desi s-au plimbat cu masina mea dupa ce i-au facut unghiurile n-am reusit sa inteleg cum nu si-au dat seama de bataia respectiva.
Am echilibrat janta si nu se mai simtea nimic. Intr-o zi ma bate un gand sa mut janta pe spate, daca tot am vazut ca-i stramba. Dupa ce am mutat-o pe spate se simtea si mai tare bataia. La 3 saptamani dupa ce am luat masina ma intorc la Allianz sa-i intreb de ce nu mi-au schimbat si janta. Vorbesc cu agentul care-mi spune ca este o problema intre service si asigurator in sens ca au aparut piese pe deviz care nu erau trecute in constatarea lor si janta pe care el o trecuse in constatare nu figura pe deviz.

Totul s-a rezolvat prin anularea facturii, alt deviz si o reconstatare. Am primit si janta in cateva zile (  ENKEI  :coolspeak: )

La mine a fost foarte clar, incurcaturile erau din service.

Edited by dan.v, 18 May 2006 - 20:13.


#18
turcu015

turcu015

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 09.07.2006
allianz  este la ora actuala cea mai buna oferta de pe piata asigurarilor
in relatia asigurator-service problemele apar din cauza acceptului de plata care la allianz nu exista,adica masina este reparata si pleaca din service imediat.service-ul intocmeste devizul detaliat de reparatie si factura fiscala le trimite la allianz iar acestia incep sa taie 0.2 grame de chit mai mult decat trebuia e.t.c.
in multe cazuri asiguratul face o constatare la allianz pentru o zgarietura si asiguratorul da piesa la revopsit
piesa respectiva poate fi ondulata din diferite motive nu din accidentul constatat. service-ul nu poate doar sa o revopseasca pentru ca atunic cand asiguratul vine si ridica masina spune ca este stramba si ca masina lui inainte avea doar o zgarietura(cand vopseaua este proaspata se vad toate defectiunile de pe piesa)si atunci trebuie sa o ia la pregatit(se folosesc mai multe materiale decat la un simplu revopsit)  asiguratorul cand vede devizul cate materiale s-au folosit incepe si taie sustinand ca ele nu au ce cauta pe deviz ca el a dat piesa la revopsit nu la reparat si ca atare nu le plateste. (este doar un exemplu lista poate continua )
factura fiind facuta, service-ul nu mai are ce sa faca si incearca sa recupereze banii de la asigurat.
in cazul celorlante societati de asigurari este nevoie de accept de plata si atunci majoritatea service-urilor
intocmesc un deviz de reparatie care este trimis la asigurator acesta da un accept de lata in care este specificat daca sunt probleme si care sunt service-ul reface devizul si emite factura fiscala pe suma cu care este de acord asiguratorul si problemele devin mai putine.
dar asta insemna ca, clientul mai are masina blocata in service in functie de asigurator 1-7 zile
este bine sa reparati masina in service-ul care va este recomandat de asigurator (asiguratorul are o comunicare mai buna cu respectivul service si nu mai apar probleme)


in cazul allianz, service-ul nu este anuntat ca nu i se plateste intreg devizul,aceasta problema o descopera service-ul dupa 15-20 zile cand intra banii de la allianz .justificarile apar dupa perioada acesta daca  le cere service-ul

Edited by turcu015, 10 July 2006 - 21:40.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate