Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Animatii impresionante codate in doar 140 caractere

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
https://www.dwitter.net/top

Participantii au implementat o functie apelata la fiecare moment de timp t.

#2
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Oha

Deci chestiile alea vizuale si chiar colorate se pot face doar scriind niste aberatii?

#3
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,112
  • Înscris: 30.04.2007
miroase a ceva fractali .. ptiu drace, iar vorbesc prostii, fractalii nu s-au inventat inca ..

#4
alx42

alx42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 26.06.2014
imi aduce aminte de pascal.
erau 2 linii faimoase de asm cu care treceai pe 320x200x256
mov ax,$13
int 10h
si inca o functie putpixel
cu alea si 50-100 de linii de pascal puteai scoate animatii care rulau fluent pe un 386.

astea web de azi au in spate librarii de zeci de mega si iti mananca 100% din procesor i3, i5 etc

Edited by MarianG, 29 December 2017 - 09:15.
removed sexual organs


#5
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View Postr_murphy, on 28 decembrie 2017 - 14:03, said:

miroase a ceva fractali .. ptiu drace, iar vorbesc prostii, fractalii nu s-au inventat inca ..
Uite aici
https://en.wikipedia...tal_compression

View Postdani.user, on 28 decembrie 2017 - 13:41, said:

https://www.dwitter.net/top

Participantii au implementat o functie apelata la fiecare moment de timp t.
Se numeste din cate stiu eu obfuscation code si e facut mai ales pentru securitate
https://en.wikipedia...ation_(software)

#6
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Obfuscation e altceva.

#7
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Problema mare la obfuscation code asta e ca oricine ce intelege logica programarii il poate descifra. M-am chinuit ore in sir sa incerc sa gasesc un fel de cod care nu se executa secvential insa n-am reusit.

View Postdani.user, on 28 decembrie 2017 - 14:41, said:

Obfuscation e altceva.
Stiu acolo e un fel de cod comprimat, dar seamana extrem de mult cu obfuscation code

#8
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Un exemplu de acolo:
c.width=1920;
for(i=0;i<300;i++)for(j=0;j<6;j++){x.fillRect(960+200*C(i)*S(T(t/1.1)+j/i),540+200*S(i),10,10)}

sau, pe lung:
c.width = 1920;
for (i = 0; i < 300; i++)
  for (j = 0; j < 6; j++) {
	x.fillRect(960 + 200 * C(i) * S(T(t / 1.1) + j / i), 540 + 200 * S(i), 10, 10)
  }

Nu-si propune sa ascunda nimic. E doar mai ... inghesuit.

Quote

u(t) is called 60 times per second.
t: Elapsed time in seconds.
S: Shorthand for Math.sin.
C: Shorthand for Math.cos.
T: Shorthand for Math.tan.
R: Function that generates rgba-strings, usage ex.: R(255, 255, 255, 0.5)
c: A 1920x1080 canvas.
x: A 2D context for that canvas.

Edited by dani.user, 28 December 2017 - 14:48.


#9
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Pe sistemul asta ma gandeam ca poti inghesui cat cod vrei in doar o singura linie daca te folosesti de un calcul factorial.

View Postr_murphy, on 28 decembrie 2017 - 14:42, said:

vezi ce destept sunt, doar am amintit de ei si s-au inventat ..

ia vezi, daca zic de bilibistrocizarea tricozopergativa, se inventeaza si asta?
La ce foloseste , ca de inventat se gasesc ? Posted Image

@dani sa te intreb ceva. Daca la un procesor , in loc sa ii zic sa deseneze 100 puncte , pentru fiecare punct in parte facand cod, ii zic multiplica x cod de atatea ori cu n variatii, imi poate afisa o imagine? Adica mai pe scurt de exemplu daca ii zic "cutare linie de pixeli  din film are numai pixel albastru deci scrie pixel albastru x 100 in loc de fiecare pixel scris" are vreo importanta, scuteste procesorul din lucru?

#10
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Procesorul nu stie "multiplica x cod de atatea ori", procesorului trebuie sa-i zici pas cu pas: ia numarul asta, aduna 20 cu el, pune rezultatul acolo, etc.

#11
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
Bun dar as putea scrie aceeasi imagine pixel cu pixel.

#12
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Poti s-o scrii pixel cu pixel.

#13
A10Warthog

A10Warthog

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 902
  • Înscris: 12.11.2017
Draguță ideea. Am să încerc să fac ceva diseară.

Pun și eu ceva ce mi-a plăcut. E frontend, e offtopic, dar e cu The Simpsons: https://pattle.githu...impsons-in-css/

#14
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View Postdani.user, on 28 decembrie 2017 - 15:15, said:

Poti s-o scrii pixel cu pixel.
Poate ca ce zic eu ajuta la load-ul codului nu la executie care executia face acelasi lucru ca pixel cu pixel.
Si asta pentru ca executia codului apeleaza la header-ul oricarui program unde sunt bagate acele instructiuni de preprocesor ...parca invatasem ceva la c++
#include iostream
#include math
etc etc

Ceea ce face ca varianta scurtata propusa de mine sa fie calculata la fel

Ok @dani.user recunosc ca am gresit , acum si cu alte ocazii Posted Image

Edited by karax, 28 December 2017 - 15:31.


#15
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,239
  • Înscris: 24.02.2007
Executia n-are treaba cu headere si preprocesor.

#16
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,266
  • Înscris: 06.01.2007
Odata m-am jucat si eu cu niste pluginuri de Winamp, din alea de vizualizare, puteai baga formula. Erau tot ceva de genul asta, aveai acces la niste variabile. Insa iti trebuie ceva exercitiu sa faci ceva fain.

View Postdani.user, on 28 decembrie 2017 - 16:26, said:

Executia n-are treaba cu headere si preprocesor.
Da, practic tu scrii continutul unei singure functii de tip callback pe care urmeaza s-o apeleze engine-ul.

#17
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017

View Postdani.user, on 28 decembrie 2017 - 16:26, said:

Executia n-are treaba cu headere si preprocesor.
Cum n-are treaba? De unde stie calculatorul sa foloseasca semnele matematice? Pentru ca trebuie sa ii dai si o definitie la inmultire spre exemplu. In main nu exista o astfel de definitie. Nici pentru cuvintele folosite in limbajul de programare. De exemplu de unde stie calculatorul ce inseamna cout?
Ceea ce incercam eu sa zic se poate face daca in headere si librariile astea sunt facute bucati de programare tot pe sistemul loop. Care ele sa lucreze mai departe cu ceea ce ziceam mai sus. Spre exemplu iti trebuie o definitie mai scurta pentru inmultirea repetata Ca sa se realizeze ce ziceam. Asa se poate ajunge la compresii mari.

View Postmaccip, on 28 decembrie 2017 - 20:52, said:

Odata m-am jucat si eu cu niste pluginuri de Winamp, din alea de vizualizare, puteai baga formula. Erau tot ceva de genul asta, aveai acces la niste variabile. Insa iti trebuie ceva exercitiu sa faci ceva fain.


Da, practic tu scrii continutul unei singure functii de tip callback pe care urmeaza s-o apeleze engine-ul.
Atunci poate nu la executie ma refer ci la ceea ce e inainte de executie cand sunt incarcate librariile.

#18
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,266
  • Înscris: 06.01.2007
E un parser de expresii aritmetice ma. Ma rog.. tot un fel de compilator, genereaza in final un cod care sa fie interpretat de engine si in final de masina.
Headerele si directivele de preprocesor sunt specifice limbajelor de programare. Directivele sunt instructiuni care afecteaza functionarea compilatorului, ele nu produc cod(masina). Dar ii zic compilatorului ce sa faca, cum sa interpreteze o anumita sintaxa, unde gaseste definitiile pentru un anume simbol, etc..

Un parser de expresii aritmetice lucreaza in spate cu o gramatica (specifica unui limbaj, care se identifica cu un limbaj). Gramatica contine regulile de productie prin care sunt extrase simbolurile. Simbolurile fac legatura biunivoca intre textul scris, inteligibil de catre om si simbolurile masina (adrese, variabile, obiecte, proceduri, operatii, etc..).
Chiar si un banal printf (din biblioteca standard C) contine un parser de text.
printf("In anul %d, va veni sfarsitul lumii. Cercetatorul britanic %s a prezis acest lucru", AnulApocalipsei, NumePrezicator);

Stringul prezentat ca si argument functiei printf(), contine text care trebuie, inlocuit cu niste valori, valori interpretate conform specificatorilor de format %s, %d, %f si care-or mai fi.

Edited by maccip, 29 December 2017 - 09:14.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate