Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
AUDI Q7 3l TDI QUATTRO TIPTRONIC 2017
Last Updated: Apr 27 2024 14:06, Started by
m6d
, Dec 17 2017 00:20
·
5
#829
Posted 29 October 2018 - 12:10
Adm, on 17 decembrie 2017 - 05:52, said:
Pe scurt, tinuta de drum a unui X5 e mult mai aproape de unui sedan, decat de a unul suv clasic, mai ales cand vorbim de ML sau Q7. Pentru ca nu mai sunt de mult SUV-uri, sunt berline cu roti mari si habitaclu mare. Au pierdut capacitatea de a iesi pe teren accidentat. Edited by terratec, 29 October 2018 - 12:11. |
#830
Posted 29 October 2018 - 12:55
terratec, on 29 octombrie 2018 - 12:10, said:
Pentru ca nu mai sunt de mult SUV-uri, sunt berline cu roti mari si habitaclu mare. Au pierdut capacitatea de a iesi pe teren accidentat. Asta nu e deloc adevarat, mai ales la o masina cu suspensie reglabila pe inaltime si diferentiale electronice. Sunt multe nuante intre a merge exclusiv pe sosea si off-road extrem, iar motivul pentru care masinile astea nu ajung in offroad extrem sunt pretul si amptamentul. |
#831
Posted 29 October 2018 - 20:21
Cristimate zicea ceva de q8 iar eu de jante vossen. Oare fac pereche bună?
FB_IMG_1540837182624.jpg 116.14K 99 downloads FB_IMG_1540837179090.jpg 83.07K 97 downloads |
#832
Posted 29 October 2018 - 22:26
In ciuda avertismentelor de vreme rea din toată Italia, astăzi am făcut o tura mai lunga, in total vreo 400 km, am luat-o prin muntisori, pe șosele înguste și proaste, cu o natura fff frumoasa și am reușit sa ajungem Hat pana la San Marino.
E un oraș/stat superb care merita bătut la pas dintr-un capăt in altul. Și e sus domnilor...sus de tot!!! Atât de sus ca te lua cu amețeli când te uitai in jos....naiba știe câte sute de metri...una, doua....da era foarte sus . La întoarcere am luat o alta ruta, jumătate de km pe un drum de munte foarte virajat și îngust pe care l-am făcut pe o furtuna teribila. Per ansamblu o călătorie exaltanta trecută lejer de Q7....mai puțin câteva crengi mari de copac rupte de furtuna și evitate la milimetru și o lovitura puternica ( piatra sau lemn) care nu am reușit sa văd ce și cât de mult a stricat....văd mâine pe lumina. Attached Files |
#833
Posted 30 October 2018 - 22:59
Astăzi am mai băgat peste 300 km la Q7. Consum mediu 7,4%.
Încerc sa mai pun câteva poze ....ca așa frumuseți mai rar. In ordinea de pe tricou : Pitigliano, Bolsena ( oraș, cetate, lac și sticle) și Civita. Attached FilesEdited by m6d, 30 October 2018 - 23:02. |
#834
Posted 02 November 2018 - 23:52
Salut.
Azi am făcut drumul înapoi in țara. Am făcut 15ore și 10 minute timp efectiv de condus, la care se mai Adaugă 3 opriri pentru cafea și motorina. Total 1570 km Viteza medie era pe la 114-117 când am ajuns la Debrecen după care a căzut dramatic. Mai întâi am traversat Oradea pe o aglomerație absolut infernala iar mai apoi, un accident m-a făcut sa fac un ocol in Off road ca sa ies după locul blocajului. Ca sa fiu sincer....am înjurat de toți Sfinții de la Oradea la Cluj .....așa o diferența între circulația de la italieni ( cu lipsa de stres, de uzura, de consum etc) și kkatul de la noi....nu mai avem nici o șansa. Final viteza medie = 104 km/h Consumul a fost pe măsura = 8,2%. |
#835
Posted 03 November 2018 - 11:42
Măcar avem speranță ca in curând vom circula pe autostradă începând de la vamă.
Attached FilesEdited by charlly, 03 November 2018 - 11:43. |
#836
Posted 03 November 2018 - 19:54
charlly, on 03 noiembrie 2018 - 11:42, said:
Măcar avem speranță ca in curând vom circula pe autostradă începând de la vamă. |
#837
Posted 03 November 2018 - 20:00
Am scris și pe alt topic. Ai făcut niște km cu o viteza medie. Cum era daca erai cu o electrica și mai puneai încă 4-6 ore pt încărcat?
|
#838
Posted 03 November 2018 - 21:18
bobalex18, on 03 noiembrie 2018 - 20:00, said:
Am scris și pe alt topic. Ai făcut niște km cu o viteza medie. Cum era daca erai cu o electrica și mai puneai ĂŽncă 4-6 ore pt ĂŽncărcat? Gândește-te ca am avut uneori 20 minute de așteptat pt un plin ...așa coada e uneori pe autostrada. Și vorbim de câte 10 guri de alimentare. Oare cum ar fi circul la tot atâtea electrice??? Ar trebui sa aibă câte 30-50 de prize. Dar de unde 30-50 x100 kw??? Iar la autostrada, ca sa parcurgi ca mine un drum de 1600 km dintr-o bucata, electricele ar trebui sa meargă constant la 130-140 kmph și știm toți ca nu rezista bateria. Toate care au autonomie mare o au la 100 kmph....restul e poveste SF. |
|
#839
Posted 03 November 2018 - 22:16
m6d, on 03 noiembrie 2018 - 19:54, said: Speranța moare ultima!!! Deci noi vom muri Ă®nainte de a vedea minunea asta...e drept ca ungurii au ajuns aproape la granița cu autostrada...doar ca noi ne ducem către Siberia!!! Nu va mai plangeti de Romanica, azi am mers 100 km dus si 100 intors sa dau de un magazin romanesc sa mai gust si io ceva pufuletzi, mici si o sunca de a noastra (ce i drept tot imbibata cu apa e ... On topic am vazut un q7 etron quattro care statea la incarcat, e cu mult mai scump un hibrid q7 decat varianta normala? De banii care i ai dat pe Citroen faceai un up grade la asa ceva si mergeai cu dulapul prin oras ...pe electric. Evident ...toate cu acordul lui bobalex, hibrid lover... |
#840
Posted 03 November 2018 - 22:40
cris26, on 03 noiembrie 2018 - 22:16, said: Nu va mai plangeti de Romanica, azi am mers 100 km dus si 100 intors sa dau de un magazin romanesc sa mai gust si io ceva pufuletzi, mici si o sunca de a noastra (ce i drept tot imbibata cu apa e ... On topic am vazut un q7 etron quattro care statea la incarcat, e cu mult mai scump un hibrid q7 decat varianta normala? De banii care i ai dat pe Citroen faceai un up grade la asa ceva si mergeai cu dulapul prin oras ...pe electric. Evident ...toate cu acordul lui bobalex, hibrid lover... E tronul e foarte cool ....dar e un nonsens. E foarte greu iar in oraș papa plăcute și discuri la fiecare revizie...in plus diferența de cost e mult mai mare. Mai mult, avantajul de a avea doua mașini noi , fiecare experta in zona ei, este extraordinar. Decât sa am un singur super car , mai bine doua un picuț mai slăbuțe. |
#842
Posted 09 November 2018 - 22:02
Astăzi mi-am luat Q7-le de la firma sa îl mai plimb un pic. Mare diferența fata de cactus.
Acum chiar am resimțit mai acut masivitatea mașinii, atenția necesară in traficul asta nebun. Am simțit imediat scaunele mult mai tari , mai ferme de pe Q....e drept ca e piele, dar sunt foarte ferme in comparație cu C4. Tot așa am simțit diferențele in materie de suspensie. Data fiind aglomerația , m-am tarat pana acasă cu viteza foarte mică și in mod ciudat, suspensia de pe Q7 citea cam toate denivelările scurte ...se simțeau mai tare un pic decât in cactus. Imediat ce creștea viteza peste 30km/h nu se mai simțea nimic. Oricum, mi se pare ca pe cactus se găsește cea mai buna suspensie NON-pneumatica de pe piața....mai ales pentru oraș. In rest, din nou spațiu din belșugul, poziția înaltă la volan....cuplu, silențiozitate ....uff. |
#843
Posted 09 November 2018 - 22:27
m6d, on 09 noiembrie 2018 - 22:02, said:
Astăzi mi-am luat Q7-le de la firma sa Ă®l mai plimb un pic. Mare diferența fata de cactus. Acum chiar am resimțit mai acut masivitatea mașinii, atenția necesară in traficul asta nebun. Am simțit imediat scaunele mult mai tari , mai ferme de pe Q....e drept ca e piele, dar sunt foarte ferme in comparație cu C4. Tot așa am simțit diferențele in materie de suspensie. Data fiind aglomerația , m-am tarat pana acasă cu viteza foarte mică și in mod ciudat, suspensia de pe Q7 citea cam toate denivelările scurte ...se simțeau mai tare un pic decât in cactus. Imediat ce creștea viteza peste 30km/h nu se mai simțea nimic. Oricum, mi se pare ca pe cactus se găsește cea mai buna suspensie NON-pneumatica de pe piața....mai ales pentru oraș. In rest, din nou spațiu din belșugul, poziția Ă®naltă la volan....cuplu, silențiozitate ....uff. |
|
#844
Posted 11 November 2018 - 22:57
Km 31200.
Consum mediu 8,2%. Azi am băgat un drum de peste 5 ore pe traseul Cluj-Capusu Mic- Belis-Albac-Peștera Scarisoara și retur. Un drum foarte dificil pentru ca e foarte virajat și foarte Ă®ngust. Km parcurși sunt relativi putini, ceva peste 250. Mașina s-a comportat exemplar, in ciuda virajelor , păstrând un confort și silențiozitate de zile mari. Din fericire asfaltul era relativ recent și de o calitate ok...așa ca nimic de reproșat. Tocmai ce am mers pe drumuri similare in Italia și erau mai rele deși legau localități mult mai mari. In grup și un A6 combi din 2014 cu 200.000 km la bord, diesel , 2000 cmc. Nu pot sa nu ma gândesc ...dacă ăla merge fără greșeală la 200.000 km....asta de 3000 cmc ....cum și cât ar merge..??? ....nu ca vreau sa aflu pe pielea mea....!!! Attached FilesEdited by m6d, 11 November 2018 - 23:00. |
#845
Posted 11 November 2018 - 23:52
, drumul ala din Capus directia Risca il fac de cel putin 4 ori pe saptamana , e super , ingust intr-adevar dar fain si cand ajungi sus si e soare parca esti in alta lume
|
#846
Posted 12 November 2018 - 08:38
Nu stiam ca se poate urca pana la Pestera Scarisoara. Sau Focul Viu, ori fac o confuzie. Eu am urcat cu o gasca acolo prin padure prin mijloace proprii, la bocanc. Cand am ajuns sus, imi zicea o fetita- ies aburi din dumneavoastra, fiind racoare iar eu eram ud balta de la urcus cu rucsac in spate.
Legat de numarul ala de km, "fara greseala" stai linistit, ca apar greierasi, scartaieli si alte chestii care la inceput sunt trecute cu vederea. Candnu stii cum e masina noua, nu ai nici termen de comparatie. Cel mai simplu ar fi de mers la reprezentanta cu una rulata la 200000km si comparat direct cu una noua. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users