Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pornire dificila

Diferential wifi

Model gard

Termosistem cu spuma sau adeziv?
 VoWiFi sau WiFi Calling

Problema temperatura ACM centrala...

La Sinesti pe magistrala

,,Razbunarea tocilarilor: la ce s...
 Bardonecchia, stațiunea de s...

Cum il poate incerca Zeul biblic ...

Avocat imobiliar pentru vicii asc...

Achizitie miniPC.
 In ce an este bine sa cumperi tel...

Cablu electric pentru exterior

La multi ani indragostilor! D...

Germania a legalizat consumul de ...
 

Telekom te obliga sa le dai creditul incarcat gratis

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#19
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
Da si pe mine m-au ajutat cei de la relatii clienti. Au depus o sesizare la departamentul tehnic cu termen de solutionare de 30 zile. Cica voi primi un raspuns pe sms ca ullterior sa apelez eu din nou la 1234 sa mi se comunice raspunsul. Cat de mega penibil sa poti fi ca si companie. Le-am repetat de nu stiu cate ori, vreau doar creditul pe cartela fara alte povesti si scamatorii. Vrei clienti ok dar nu-ti bate joc pe fata de ei... Cine e sanatos la cap cum naiba sa mai recomande Telekom vreodata in astfel de cazuri. Asa oameni nepasatori chiar nu am mai intalnit... Bataie de joc pe fata!!!

La Orange si Vodafone iti da creditul inapoi pe loc. Mai ii si faza ca poti recupera creditul in 24 ore prin sms la 123. Dar cum il recuperezi acum ?? In plus te mai tin 30 zile si nici nu poti folosi resursele de pe cartela... Au trecut cele 30 zile a expirat optiunea si iti pot da mega raspunsul inteligent... Ne pare rau nu avem ce face si ai ramas cu banii dati si nici nu te-ai putut folosi de nimic.

Ma mir ca nu au pe cineva care sa citeasca forumuri sa vada cat se varza sunt. Macar de ar invata din greseli si ar incerca sa evolueze.

#20
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,817
  • Înscris: 07.11.2006

View PostR10, on 12 decembrie 2017 - 19:55, said:

Ieri a fost o prietena sa isi plateasca factura la ei, si fata de la ghiseu i-a spus exact asa: "Va rog sa asteptati sau sa veniti mai tarziu pentru ca se joaca colega mea pe calculator". Eu as fi turbat pe loc daca pateam asa ceva

Cu tot respectul,da' io' nu cred o iota din cele de mai sus.

#21
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,020
  • Înscris: 15.05.2008
gluma persista,daca suni sa ceri creditul te iau operatorii la misto

#22
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
Se pare ca au facut treaba asta cu imposibilitatea returnarii creditului inapoi pentru ca agentii lor activau mii de cartele, le incarcau, isi luau comision de activare si cheltuiau creditul pe diverse plati... si uite asa i-au bagat in aceasi oala pe oamenii de rand cu superbii lor angajati care faceau ce faceau.

De aceea este aceasta verificare si amanare returnare credit. Oamenii normali au de suferit fata de tampenile lor interne

#23
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017
Pe asta chiar ca nu o cred. Sorry, dar...ceva nu se leaga. Daca ar fi asa cum spui tu, acest serviciu ar fi fost retras complet.

#24
r629935

r629935

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 24.10.2017

View PostStegal, on 14 decembrie 2017 - 06:01, said:

Se pare ca au facut treaba asta cu imposibilitatea returnarii creditului inapoi pentru ca agentii lor activau mii de cartele, le incarcau, isi luau comision de activare si cheltuiau creditul pe diverse plati... si uite asa i-au bagat in aceasi oala pe oamenii de rand cu superbii lor angajati care faceau ce faceau.

De aceea este aceasta verificare si amanare returnare credit. Oamenii normali au de suferit fata de tampenile lor interne

Asta pare poveste de call-center.

Nu poti sa le zici: nu le dati creditul inapoi. Dar poti sa lansezi un zvon de acest gen.
Daca povestea fasaie, oficialii telekom: "Noi nu stim nimic."

Edited by r629935, 14 December 2017 - 10:23.


#25
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017
Mai ales ca solicitarea de returnare credit nu se face prin Call Center.

#26
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,031
  • Înscris: 04.02.2011
Eu am mai pățit faza asta la ei cu ceva ani în urmă, dar sub altă formă. Am găsit undeva semnal bun și am luat o cartelă. Timp de mai bine de o săptămână internetul nu a mers deloc. Le-am explicat că eu nu pot folosi serviciul și vreau banii înapoi. Abia după ce am făcut sesizare la ANPC mi-au returnat banii. Nu înțeleg de ce nu închid serviciul RC. Să folosească ANPC pentru comunicația cu clienții.

#27
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,570
  • Înscris: 26.06.2010
Aveti dreptate , am incercat sa cer creditul inapoi la o cartela reincarcata azi si nu ma lasa.

#28
MOA_89

MOA_89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 463
  • Înscris: 12.09.2017
Ce cacanarie e Telekomul asta in ziua de azi...

#29
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,020
  • Înscris: 15.05.2008
s-a remediat,baieti napoi la treaba!!!!!!!

#30
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017
Azi am solicitat chiar eu returnare de credit si nu a fost nici o problema.

#31
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
Pana la urma ieri au returnat creditul. Oricum daca la fiecare incarcare pentru orice numar trebuie sa treci prin tampenile astea e chiar grav!

#32
c_alecs

c_alecs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 23.04.2005
Pe 25.11 am luat o cartela de la Germanos si am solicitat fara credit. Nu se poate asa ca am incarcat cu 5 euro. Azi e prima oara cand introduc cartela in telefon si vad ca am activata o optiune in loc de credit. Eu vreau creditul si o sa imi activez optiunea cand am nevoie de ea. Am trimis SMS la 123 cu CREDIT si imi spune ca imi dezactiveaza optiunea fara acordarea creditului. Am sunat la 1234 si mi s-a spus sa trimit SMS la 123 cu D, dar primesc acelasi mesaj ca nu primesc creditul inapoi. Am sunat iar la 1234 si imi spune ca nu e o cartela noua si ca nu poate sa-mi dea credit inapoi si sa ma intorc la Germanos paote ma ajuta ei. Cum pot sa-mi primesc creditul inapoi?

#33
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
Cu reclamatie ANPC 100% da. Cu relatii clienti doar prin multe apeluri si galagie mare. O alta grozavie pe care o fac vezi ca acel credit dupa 3 luni chiar daca il ai pe cartela ti-l dezactiveaza adica ti-l fura legal dupa politicile lor interne.

#34
Commentator

Commentator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 16.06.2017
Inca o informatie gresita: acel credit, dupa 3 luni nu ti-l fura nimeni. Toate informatiile sunt cuprinse in politica comerciala si nu este vorba despre nici o regula ascunsa.
In functie de incarcare, ai o anumita valabilitate.
Este bine sa ne informam inainte sa spunem ca cineva ne fura.

#35
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Faceti-le mai reclamatii la ANPC pana le ies pe ochi. Eu mai am o cartela prepay de la telekom pe care inca o folosesc dar o sa ma mut de la magenta chiar si pe prepray.. sa vad ori la vodafone ori la orange..
Pe prepay se poate pastra numarul telekom in orange sau in vodafone sau trebuie neaparat abonament achzitionat daca vrei sa pastrezi numarul?

M-am saturat de jegosii de la telekom. In ultimul timp reteaua e praf. Am momente cand raman practic fara semnal pe telefonul respectiv din cauza retelei foarte proaste.

#36
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,031
  • Înscris: 04.02.2011

View PostStegal, on 15 decembrie 2017 - 05:52, said:

Pana la urma ieri au returnat creditul. Oricum daca la fiecare incarcare pentru orice numar trebuie sa treci prin tampenile astea e chiar grav!
Cam așa este.  Pentru mine nu e mare stres financiar să car câte o cartelă de la fiecare operator,  ca să știu că am semnal peste tot.  Ei bine,  la Telekom am renunţat pentru că de fiecare dată încearcă să fure și,  în plus, nu am găsit zone cu acoperire exclusiv Telekom.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate