Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Telekom te obliga sa le dai creditul incarcat gratis
Last Updated: Mar 06 2018 09:13, Started by
Stegal
, Dec 12 2017 18:41
·
0
#19
Posted 13 December 2017 - 09:02
Da si pe mine m-au ajutat cei de la relatii clienti. Au depus o sesizare la departamentul tehnic cu termen de solutionare de 30 zile. Cica voi primi un raspuns pe sms ca ullterior sa apelez eu din nou la 1234 sa mi se comunice raspunsul. Cat de mega penibil sa poti fi ca si companie. Le-am repetat de nu stiu cate ori, vreau doar creditul pe cartela fara alte povesti si scamatorii. Vrei clienti ok dar nu-ti bate joc pe fata de ei... Cine e sanatos la cap cum naiba sa mai recomande Telekom vreodata in astfel de cazuri. Asa oameni nepasatori chiar nu am mai intalnit... Bataie de joc pe fata!!!
La Orange si Vodafone iti da creditul inapoi pe loc. Mai ii si faza ca poti recupera creditul in 24 ore prin sms la 123. Dar cum il recuperezi acum ?? In plus te mai tin 30 zile si nici nu poti folosi resursele de pe cartela... Au trecut cele 30 zile a expirat optiunea si iti pot da mega raspunsul inteligent... Ne pare rau nu avem ce face si ai ramas cu banii dati si nici nu te-ai putut folosi de nimic. Ma mir ca nu au pe cineva care sa citeasca forumuri sa vada cat se varza sunt. Macar de ar invata din greseli si ar incerca sa evolueze. |
#20
Posted 13 December 2017 - 09:46
R10, on 12 decembrie 2017 - 19:55, said:
Ieri a fost o prietena sa isi plateasca factura la ei, si fata de la ghiseu i-a spus exact asa: "Va rog sa asteptati sau sa veniti mai tarziu pentru ca se joaca colega mea pe calculator". Eu as fi turbat pe loc daca pateam asa ceva Cu tot respectul,da' io' nu cred o iota din cele de mai sus. |
#21
Posted 13 December 2017 - 23:54
gluma persista,daca suni sa ceri creditul te iau operatorii la misto
|
#22
Posted 14 December 2017 - 06:01
Se pare ca au facut treaba asta cu imposibilitatea returnarii creditului inapoi pentru ca agentii lor activau mii de cartele, le incarcau, isi luau comision de activare si cheltuiau creditul pe diverse plati... si uite asa i-au bagat in aceasi oala pe oamenii de rand cu superbii lor angajati care faceau ce faceau.
De aceea este aceasta verificare si amanare returnare credit. Oamenii normali au de suferit fata de tampenile lor interne |
#23
Posted 14 December 2017 - 10:01
Pe asta chiar ca nu o cred. Sorry, dar...ceva nu se leaga. Daca ar fi asa cum spui tu, acest serviciu ar fi fost retras complet.
|
#24
Posted 14 December 2017 - 10:22
Stegal, on 14 decembrie 2017 - 06:01, said:
Se pare ca au facut treaba asta cu imposibilitatea returnarii creditului inapoi pentru ca agentii lor activau mii de cartele, le incarcau, isi luau comision de activare si cheltuiau creditul pe diverse plati... si uite asa i-au bagat in aceasi oala pe oamenii de rand cu superbii lor angajati care faceau ce faceau. De aceea este aceasta verificare si amanare returnare credit. Oamenii normali au de suferit fata de tampenile lor interne Asta pare poveste de call-center. Nu poti sa le zici: nu le dati creditul inapoi. Dar poti sa lansezi un zvon de acest gen. Daca povestea fasaie, oficialii telekom: "Noi nu stim nimic." Edited by r629935, 14 December 2017 - 10:23. |
#25
Posted 14 December 2017 - 10:25
Mai ales ca solicitarea de returnare credit nu se face prin Call Center.
|
#26
Posted 14 December 2017 - 10:28
Eu am mai pățit faza asta la ei cu ceva ani în urmă, dar sub altă formă. Am găsit undeva semnal bun și am luat o cartelă. Timp de mai bine de o săptămână internetul nu a mers deloc. Le-am explicat că eu nu pot folosi serviciul și vreau banii înapoi. Abia după ce am făcut sesizare la ANPC mi-au returnat banii. Nu înțeleg de ce nu închid serviciul RC. Să folosească ANPC pentru comunicația cu clienții.
|
#27
Posted 14 December 2017 - 11:15
Aveti dreptate , am incercat sa cer creditul inapoi la o cartela reincarcata azi si nu ma lasa.
|
#30
Posted 14 December 2017 - 14:19
Azi am solicitat chiar eu returnare de credit si nu a fost nici o problema.
|
#31
Posted 15 December 2017 - 05:52
Pana la urma ieri au returnat creditul. Oricum daca la fiecare incarcare pentru orice numar trebuie sa treci prin tampenile astea e chiar grav!
|
#32
Posted 16 December 2017 - 12:41
Pe 25.11 am luat o cartela de la Germanos si am solicitat fara credit. Nu se poate asa ca am incarcat cu 5 euro. Azi e prima oara cand introduc cartela in telefon si vad ca am activata o optiune in loc de credit. Eu vreau creditul si o sa imi activez optiunea cand am nevoie de ea. Am trimis SMS la 123 cu CREDIT si imi spune ca imi dezactiveaza optiunea fara acordarea creditului. Am sunat la 1234 si mi s-a spus sa trimit SMS la 123 cu D, dar primesc acelasi mesaj ca nu primesc creditul inapoi. Am sunat iar la 1234 si imi spune ca nu e o cartela noua si ca nu poate sa-mi dea credit inapoi si sa ma intorc la Germanos paote ma ajuta ei. Cum pot sa-mi primesc creditul inapoi?
|
#33
Posted 17 December 2017 - 10:15
Cu reclamatie ANPC 100% da. Cu relatii clienti doar prin multe apeluri si galagie mare. O alta grozavie pe care o fac vezi ca acel credit dupa 3 luni chiar daca il ai pe cartela ti-l dezactiveaza adica ti-l fura legal dupa politicile lor interne.
|
|
#34
Posted 18 December 2017 - 09:15
Inca o informatie gresita: acel credit, dupa 3 luni nu ti-l fura nimeni. Toate informatiile sunt cuprinse in politica comerciala si nu este vorba despre nici o regula ascunsa.
In functie de incarcare, ai o anumita valabilitate. Este bine sa ne informam inainte sa spunem ca cineva ne fura. |
#35
Posted 18 December 2017 - 15:45
Faceti-le mai reclamatii la ANPC pana le ies pe ochi. Eu mai am o cartela prepay de la telekom pe care inca o folosesc dar o sa ma mut de la magenta chiar si pe prepray.. sa vad ori la vodafone ori la orange..
Pe prepay se poate pastra numarul telekom in orange sau in vodafone sau trebuie neaparat abonament achzitionat daca vrei sa pastrezi numarul? M-am saturat de jegosii de la telekom. In ultimul timp reteaua e praf. Am momente cand raman practic fara semnal pe telefonul respectiv din cauza retelei foarte proaste. |
#36
Posted 18 December 2017 - 18:30
Stegal, on 15 decembrie 2017 - 05:52, said:
Pana la urma ieri au returnat creditul. Oricum daca la fiecare incarcare pentru orice numar trebuie sa treci prin tampenile astea e chiar grav! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users