Telekom te obliga sa le dai creditul incarcat gratis
Last Updated: Mar 06 2018 09:13, Started by
Stegal
, Dec 12 2017 18:41
·
0

#1
Posted 12 December 2017 - 18:41

ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume:
Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc. DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc. Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ? |
#2
Posted 12 December 2017 - 18:49

Hai sa iti spun alta.
Telekom iti ia bani pentru extraoptiune, desi nu ai valabilitate. Adica iti iau banii, desi tu nu poti suna. Am vrut sa sun macar la linia de suport. Ghici ce? Nu merge nici asta. Eh... |
#4
Posted 12 December 2017 - 18:53

Am patit si eu! Imi activau la nesfarsit freestyle cu 50 centi/luna, desi creditul avut pe cartela expirase deja. Am dezactivat extraoptiunea definitiv. Adica ma obligau sa incarc, ca sa pot folosi extraoptiunea, desi eu nu aveam nevoie de ea.
Foame mare! Edited by arab, 12 December 2017 - 18:54. |
#5
Posted 12 December 2017 - 18:58

Da.
De FreeStyle povesteam. Eu am gasit alta varianta. Nu am mai incarcat. Edited by r629935, 12 December 2017 - 18:58. |
#7
Posted 12 December 2017 - 19:13

E...asa cum zic! Nu m-am complicat cu ANPC, desi ar fi meritat! Pana venea raspunsul, ramaneam fara credit. Nici un ANCOM nu strica cred.
Edited by arab, 12 December 2017 - 19:14. |
#8
Posted 12 December 2017 - 19:13

Pacat de Deliric, ca le-a facut reclama...
Si Atentie!!! Telekom nu ma obliga la nimic. Nu am treaba cu ei (pe partea de voce mobila). Edited by ericmario, 12 December 2017 - 19:19. |
#10
Posted 12 December 2017 - 19:22

Cu mine au fost foarte corecti. Ba, la un moment dat, mi-au trimis si o cartela pre-pay cu numar si cu optiunea de 5 euro gratis. Desi nu am acceptat oferta lor de prelungire am putut folosi cartela dupa 7-8 luni de la primire.
|
|
#11
Posted 12 December 2017 - 19:27

Pe mine ma suna constant, "nu vreti sa...", vor sa ma convinga la un abo pe voce mobila, iar eu le raspund respectuos: "nu, multumesc".
E atat de simplu... |
#13
Posted 12 December 2017 - 19:55

Ieri a fost o prietena sa isi plateasca factura la ei, si fata de la ghiseu i-a spus exact asa: "Va rog sa asteptati sau sa veniti mai tarziu pentru ca se joaca colega mea pe calculator". Eu as fi turbat pe loc daca pateam asa ceva
|
#14
Posted 12 December 2017 - 19:55

suna la r.c si iti vei recupera creditul
acum fie vb intre noi,nu puteau subventiona la nesfarsit aceste simuri,trebuie sa vina si conditii |
#15
Posted 12 December 2017 - 19:58

Stegal, on 12 decembrie 2017 - 18:41, said:
ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume: Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc. DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc. Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ? 1 iti ceri creditul inapoi se dezactiveaza optiunea instant si primesti creditul inapoi 2 iti dezactivezi extraoptiunea, beneficiile iti raman cat sunt valabile si creditul ramane si el luat, numai ca nu se mai reactiveaza |
|
#16
Posted 12 December 2017 - 20:00

john punctul 1 nu merge defel
omu vrea creditul, nimic altceva |
#17
Posted 12 December 2017 - 22:37

Stegal, on 12 decembrie 2017 - 18:41, said:
ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume: Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc. DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc. Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ? Daca este asa se cheama furt.Furtul daca exista si ar fi foarte mare , ar putea fi investigat chiar de o anumita institutie ce beneficiaza de serviciile lor... ![]() |
#18
Posted 12 December 2017 - 23:17

Stegal, on 12 decembrie 2017 - 18:41, said:
ATENTIE!!! A aparut o noua mega inovatie marca Telekom si anume: Iti incarci cartela prima data (o activezi) cu X credit. Dupa cum se stie, ei iti activeaza automat extraoptiunea apropiata de valoarea incarcata. Daca vrei creditul inapoi trimiti sms la 123 textul credit. In trecut puteai recupera creditul si sa faci ce vrei cu el si sa iti activezi tu ce optiune vrei etc. DE ACUM AVEM SURPRIZA CARE VINE PE SMS: AI SOLICITAT DEZACTIVAREA OPTIUNII X FARA RETURNAREA CREDITULUI etc. Nu s-a consumat nimic din resurse. Pur si simplu isi bat joc de client si il obliga sa pastreze optiunea activata de ei automat. Asa bataie de joc chiar nu am mai vazut. In primul rand este abuziv 100%. Cum de le este permis sa oblige clientii in asa fel ??? Ei nu isi dau seama ca nu e in regula asa ceva ? 99,9% este o eroare din serverele lor, e cineva aici pe forum care activase aseara o cartela si astazi reusise recuperarea creditului la relatii cu clientii |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users