Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telekom te obliga sa le dai creditul incarcat gratis
Last Updated: Mar 06 2018 09:13, Started by
Stegal
, Dec 12 2017 18:41
·
0
#37
Posted 18 December 2017 - 22:25
Se poate pastra numarul si la portare prepay-prepay.
|
#38
Posted 19 December 2017 - 06:02
Commentator, on 18 decembrie 2017 - 09:15, said:
Inca o informatie gresita: acel credit, dupa 3 luni nu ti-l fura nimeni. Toate informatiile sunt cuprinse in politica comerciala si nu este vorba despre nici o regula ascunsa. In functie de incarcare, ai o anumita valabilitate. Este bine sa ne informam inainte sa spunem ca cineva ne fura. Din pacate aceasta regula comerciala pentru dezactivare credit dupa 3 luni de neutilizare nu este corecta si onesta. |
#39
Posted 19 December 2017 - 06:12
#40
Posted 19 December 2017 - 09:29
Stegal, on 19 decembrie 2017 - 06:02, said:
Din pacate aceasta regula comerciala pentru dezactivare credit dupa 3 luni de neutilizare nu este corecta si onesta. Eu am zis doar ca nu este o regula ASCUNSA asa cum spuneai. Este cat se poate de transparenta, trebuie doar sa te interesezi inainte. |
#42
Posted 20 December 2017 - 06:04
Commentator, on 19 decembrie 2017 - 09:29, said: Aceasta regula o regasesti la toti operatorii de telefonie. Ca este corecta sau onesta...este aprecierea ta. Eu am zis doar ca nu este o regula ASCUNSA asa cum spuneai. Este cat se poate de transparenta, trebuie doar sa te interesezi inainte. La Vodafone si Orange nu am vazut sa se dezactiveze creditul |
#43
Posted 20 December 2017 - 06:54
Evident ca doar la Telekom se dezactiveaza creditul la prepay. Se mai mira cineva ca au perdut peste 700 000 de utilizatori prepay doar in ultimul an? In conditiile astea cifra e chiar mica.
|
#44
Posted 20 December 2017 - 16:42
Si o sa mai piarda inca pe atat cu toata liberarea lor si cu tot deliricul lor. Daca tratezi clientii si utilizatorii ca pe niste boschetari care parca le-ai da ceva gratis si nu ti-ar plati pentru servicii.. sa-i mai si fraieresti, sa-i mai si tragi in piept, sa-i mai si tratezi de sus. Daca ai personal incompetent, mentalitate bolsevica mostenita din generatie in generatie adanc inradacinata in firma... Sa le ceri garantii de sute de lei in loc sa-i fidelizezi,, sa-i tratezi ca pe niste jeguri.. asta inseamna sa fii telekom Romania.
Edited by -koss-, 20 December 2017 - 16:46. |
#45
Posted 20 December 2017 - 19:04
#46
Posted 01 January 2018 - 10:43
Daca o cartela are vechime 1 an si a fost incarcata la inceput si inca este in perioada de valabilitate, o incarci acum... poti sa obtii creditul inapoi prin sms la 123 sau iar trebuie trecut prin amalgamul cu relatii clienti ?
|
|
#47
Posted 01 January 2018 - 11:02
poti obtine creditul inapoi fara sa fie nevoie sa suni la relatii cu clientii
trimite SMS la 123 cu textul credit, imediat dupa activarea optiunii, fara sa fi consumat din beneficii (e bine sa ai internetul oprit) |
#48
Posted 19 January 2018 - 12:05
Apropo de credit:
Am vrut sa fac un bine pentru cineva.. Am încărcat o cartela Cosmote (veche) cu 5 euro pentru ai activa o opțiune.. Am dat o resetare telefonului sa fie curat și bun de utilizat. Am încercat sa activez opțiune și am primit mesajul credit insuficient. Am verificat creditul și mai erau doar 1,7 euro în cont. Se pare ca după resetare telefonul a primit apn corect și s-a conectat la net și degeaba am dezactivat eu datele pe urmă.. a fost prea târziu.. (20ct/MB).. Am sunat și la R.C. propunadu-le sa-mi activeze ei opțiunea.. nici vorbă, doar ca nu-mi râdeau în nas. Bag mâna în foc că la alți operatori exista înțelegere. |
#49
Posted 19 January 2018 - 12:16
niste nenorociti; si cand te gandeai ca unii se bucurau ca vin nemtii la conducerea telekom
merita sa portezi daca ai semnal la alt operator in zona (NU recomand rds) |
#50
Posted 19 January 2018 - 12:30
#51
Posted 19 January 2018 - 13:21
Eu nu am avut nici o problema pana acum cu Telekom, incarc mereu cu 6 euro, au extrapotiune foarte buna la 6 euro pe prepay, semnal excelent pe 2G, 3G si 4G.
|
|
#52
Posted 19 January 2018 - 13:23
Cat la suta din resursele care le platesti iti raman neconsumate?
|
#54
Posted 19 January 2018 - 21:13
danutz1, on 19 ianuarie 2018 - 13:23, said:
Cat la suta din resursele care le platesti iti raman neconsumate? legat de subiectul topicului,"Telekom te obliga sa le dai creditul incarcat gratis", nu ma mai mira nimic, din acest motiv si evit astfel de companii(indiferent ce nelimitat ofera, stiu ca nevoile mele nu sunt nelimitate , ci se rezuma la maxim x GB pe luna date si voce) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users