Avensis 1.8 benzina Valvematic Multidrive S Executive vs Octavia Combi Style 1.4 TSI DSG
Last Updated: Dec 22 2017 16:09, Started by
andrea_m
, Dec 07 2017 16:09
·
0
#37
Posted 08 December 2017 - 03:42
Si inca ceva...daca sunt bani de Prius nou adica 28.163 euro, vedeti ca asta nou bate diesel si in oras si in afarafiindca nu mai are cutia e-cvt ci cutie cumva clasica si face 3.5-4% prin oras si 4.5-5% prin afara cu viteze normale nu mers ca babele cu diesel. E mai usoara masina, centru de greutate mai jos fiindca toate si motor si baterie si cutie si scaune is plasae mai jos, si sasiul/caroseria e cu 40% mai puternica ca torsiune decat Prusul vechi si per total consum mai mic in oras si afara fiindca acum are trept clasice si e cu 0.5s mai rapid la suta desi are vreo 12 cai mai putin.
Edited by IVANV, 08 December 2017 - 03:45. |
#38
Posted 08 December 2017 - 06:27
andrea_m, on 07 decembrie 2017 - 16:09, said: - Toyota Avensis Executive 1.8 L benzina Valvematic (147 CP) Multidrive S - Skoda Octavia Combi Style 1.4 TSI DSG Nu-s fan Toyota sau japoneze, dar sa compari ditamai Avensis-ul cu o amarata de Octavia... e cam umilitor pentru Toyota. |
#39
Posted 08 December 2017 - 07:41
#41
Posted 08 December 2017 - 10:22
kodiak, on 07 decembrie 2017 - 19:57, said:
Mondeo in combinatia 1.5 ecoboost cu cutie automata cu convertizor consuma de rupe! In schimb dieselul de 2.0 litri vine in tandem cu o cutie automata cu dublu ambreiaj, powershift îi zice, alta porcarie nefiabila! Fatalitate! 1.5 cu cutie cu convertizor nu consuma de rupe, ia undeva pe la 9% ceea ce e perfect normal pentru o masina de puterea si gabaritul ala. Iar problemele cutiilor cu dublu ambreiaj apar in general din cauza faptului ca unii uita sa ii schimbe uleiul la fiecare 50-60.000km sau mesterii din service il schimba dupa ureche, nu dupa cum scrie la manual. E totusi o cutie destul de matura la care s-au rezolvat de mult bolile copilariei. @initiator vezi si Insignia, una cu cutie automata e putin peste 25.000. Sigur se poate negocia. Sau poate gasesti pe stoc vechea Insignia cu cutie automata, sigur o vei scoate-o sub bugetul tau. Mitul masinii japoneze a depasit cu mult mitul Sunt masinii ca oricare altele, cu calitatile si problemele lor. Doar ca fanboy-ii nu vor sa vada si problemele si exagereaza mult calitatile. Cat despre noul Civic ... Voi ati vazut cum sta bordul ala acolo? Nu se aliniaza cu restul masinii de niciun fel, ca dupa un accident nasol. Edited by Friskey, 08 December 2017 - 10:28. |
#42
Posted 08 December 2017 - 10:32
Pai urca-te intr-o masina noua, nu intr-o dauna totala.
|
#43
Posted 08 December 2017 - 10:40
Friskey, on 08 decembrie 2017 - 10:22, said:
1.5 cu cutie cu convertizor nu consuma de rupe, ia undeva pe la 9% ceea ce e perfect normal pentru o masina de puterea si gabaritul ala. Ford Mondeo cutie automata pe ultimii 7000 km : 10,4% in medie la un prieten de-al meu. La gabaritul asta insa nu ne putem astepta la minuni. Spre exemplu la un Passat cu DSG, al directorului meu, am vazut o medie de 9,5% pe ultimii 700 km, dar probabil ca depinde si de stilul de mers al fiecaruia. La Toyota Corrolla a vecinului am vazut o medie de 8,6% dar probabil ca un Avensis va consuma ceva mai mult. Trebuie insa vazut consumul la oras al fiecareia, in conditiile in care initiatorul spune ca 70% va merge cu ea prin oras. Aici diferentele pot fi destul de mari intre marci. Edited by Ford4, 08 December 2017 - 10:41. |
#44
Posted 08 December 2017 - 10:40
Am zis ca alea noi arata la bord ca o dauna totala.
Uitati-va si voi la poza de mai jos. Coltul stang al bordului e mult mai sus, coltul drept e mult mai jos. WTF, erau drogati cand au proiectat masina asta. [ https://www.4tuning.ro/images/honda-civic-2017-hatchback/honda-civic-2017-hatchback-cc3a94ea65508a803b-940-0-1-95-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#45
Posted 08 December 2017 - 11:28
Fotografia este facuta dintr-o pozitie si cu o distanta focala care induc o iluzie optica. A se observa si unghiul stalpului stanga fata de cel din dreapta. Cred ca nu are nimeni tupeul sa spuna ca stalpii fata sunt asimetrici...
Am stat la volanul unui Civic din asta si te asigur ca nu am avut nimic sa-i reprosez. |
#46
Posted 08 December 2017 - 12:12
Sooooooto, fotografia e de vina, iluziile optice, alea, alea. E o conspiratie.
Cum spuneam, ultrasii masinilor japoneze niciodata nu o sa recunoasca vreun defect. Niciodata. Nu ma mai sinchisesc sa pun alte poze din alte unghiuri. E netul plin. |
|
#48
Posted 08 December 2017 - 13:30
Deci daca pui o poza facuta cu un obiectiv superangular si spui ca nu exista deformatii ale imaginii, cel care vede deformatiile si spune ca e o iluzie optica e ultras.
E o tara libera si poti spune ce doresti, dar nu inseamna ca ai si dreptate LE: Nu e vorba de o deformatie voita, ci e una normala, doar ca trebuie acceptata. Edited by danvlas, 08 December 2017 - 13:31. |
#49
Posted 08 December 2017 - 15:53
Friskey, on 08 decembrie 2017 - 10:40, said:
Am zis ca alea noi arata la bord ca o dauna totala. Uitati-va si voi la poza de mai jos. Coltul stang al bordului e mult mai sus, coltul drept e mult mai jos. WTF, erau drogati cand au proiectat masina asta. Sa nu intrebi "de ce", raspunsul ar fi "de-ai dracu' ". Edited by ericmario, 08 December 2017 - 15:53. |
#50
Posted 08 December 2017 - 15:53
La Toyota am ajuns pentru ca am vrut sa vedem un Auris hibrid, dar este totusi prea inghesuit in spate, mai ales daca sunt 3 copii (si se intampla destul de des sa ducem cate 3 copii in spate, atat prin oras, cat si spre bunici). Dar, avand acum promotia cu 12% la Avensis, surprinzator, s-a incadrat in buget (sub nici o forma nu vreau sa trec peste 20.000 euro fara TVA - este limita mea psihologica :-)
Ford nu am incercat deloc deoarece eu personal nu inghit deloc reprezentanta Ford de la noi, Honda - la fel nu stiu nimic de reprezentanta, s-au tot schimbat in ultimul an si nu vreau probleme ulterior. Mai avem un Chevrolet doar pentru oras si ne chinuim in fiecare an cu revizia si piesele de schimb. Incerc la Mazda, am o intalnire luni, desi nu cred ca intra in buget. In plus, reprezentanta Mazda are acelasi patron ca cea Ford, dar imi place masina cum arata :-) Suntem o familie absolut banala, eu voi conduce mai mult masina, imi place sa plec repede de la semafor, dar nu cu scrișnit de roți :-), așa că, de fapt, cât de puturoasă este cutia de viteze de la Avensis? Am facut un drive test cu un Avensis automat, 1.8 benzina si, da, la deal a pornit un pic mai greu, dar dupa delay-ul initial de 2-3 secunde s-a dus. De fapt, la fel se intampla si cu Megane-ul acum. Inima spune Avensis, mintea Octavia :-)))), motorul este cel care îmi pune semnele de întrebare. Mulțumesc pentru toate parerile! Avensis consuma mai mult, dar la 1.000 km diferența este de maxim 25 de litri (dacă nu am greșit la calcule), chiar nu mi se pare chiar atat de mult la ce rata voi avea la leasing :-( |
#51
Posted 08 December 2017 - 16:23
|
#52
Posted 08 December 2017 - 16:46
#54
Posted 08 December 2017 - 18:38
+ 1 pentru Avensis.
Daca nu te deranjeaza "moliciunea" CVT-ului adunci du-te pe varianta automata. Daca te deranjeaza, atunci incearca si varianta cu cutie manuala sau arunca un ochi la Mazda, care foloseste alt tip de automata. Mie nu mi-a placut CVT-ul insa eu am alte asteptari de la masina. Am ceva cunostinte care au combinatia asta, conduc ca oamenii normali si spun ca li se pare foarte ok. Cu motorul de pe Toyota NU vei avea probleme si nici cu masina in general si in genere va fi o experienta destul de plicticoasa din acest punct de vedere. Plus, ai garantie de 6 ani / 200.000km. Plus, vei beneficia de o firma care nu se sfieste sa faca recall-uri si sa schimbe pe cheltuiala proprie piese cu potentiale probleme la masini si de 10 ani vechime (da, acum 3 ani Avensis-ul tatalui meu, fabricatie 2004, a primit o coloana de directie nou-nouta pe recall - piesa costa vreo 600-700 euro, fara sa luam in calcul manopera aferenta). Daca vrei ceva mai tineresc, asa cum au zis si altii inaintea mea, te poti uita la Civic insa si acolo, pe versiunea automata, vei da de acelasi tip de cutie (CVT) iar motorul este destul de nou, deci nu se stiu multe info despre fiabilitate. Ca spatiu interior insa este comparabil cu avensis, cu exceptia portbagajului care este un pic mai mic insa totusi foarte mare / spatiul foarte accesibil, fiind hatch. Semnat: posesor de Avensis T25 (2008) cu 189.000 km rulati pana in prezent. Edited by closchkutza, 08 December 2017 - 18:50. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users