Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Automobil <=4500 euro
Last Updated: Nov 24 2017 07:33, Started by
piticu90
, Nov 19 2017 23:53
·
0
#19
Posted 20 November 2017 - 18:35
#20
Posted 20 November 2017 - 18:38
#21
Posted 21 November 2017 - 10:05
Nytro84, on 20 noiembrie 2017 - 16:37, said:
MPI lenese? Ai vazut macar motorizarile Hyundai? 1,4 mpi 109 cp sau 1,6 mpi 126 cp dar na nu sunt ford Am vazut-o doar pe aia de 1,6 si mi-a placut cum trage dar nu este MPI ci este GDi (injectie directa). MPI-urile sunt lenese comparativ cu motorizarile GDi si nu numai lenese dar si mai gurmande decat cele cu distributie variabila. Iar puse pe o caroserie de Focus care este mai grea decat una de Hyundai, nu sunt deloc convenabile nici la consum si nici la dinamica. Cred ca nici nu se mai produc acum. Singurul lor avantaj la un sh ar fi ca sunt fiabile iar piesele sunt mai ieftine. P.S. @initiator : nu stiu daca ai sunat la anuntul ala cu Ford cu motor cu distributie variabila sa vezi ce e cu dubiosenia aia de kilometraj. Am uitat sa-ti spun si un dezavantaj al lui. Motorul este foarte bun dar daca se strica greu gasesti un mecanic priceput la astfel de motoare, deoarece au fost rare in tara la noi. Edited by Ford4, 21 November 2017 - 10:11. |
#22
Posted 21 November 2017 - 11:45
Ford4, on 21 noiembrie 2017 - 10:05, said: Am vazut-o doar pe aia de 1,6 si mi-a placut cum trage dar nu este MPI ci este GDi (injectie directa). MPI-urile sunt lenese comparativ cu motorizarile GDi si nu numai lenese dar si mai gurmande decat cele cu distributie variabila. Iar puse pe o caroserie de Focus care este mai grea decat una de Hyundai, nu sunt deloc convenabile nici la consum si nici la dinamica. Cred ca nici nu se mai produc acum. Singurul lor avantaj la un sh ar fi ca sunt fiabile iar piesele sunt mai ieftine. P.S. @initiator : nu stiu daca ai sunat la anuntul ala cu Ford cu motor cu distributie variabila sa vezi ce e cu dubiosenia aia de kilometraj. Am uitat sa-ti spun si un dezavantaj al lui. Motorul este foarte bun dar daca se strica greu gasesti un mecanic priceput la astfel de motoare, deoarece au fost rare in tara la noi. |
#23
Posted 21 November 2017 - 22:20
#24
Posted 22 November 2017 - 10:02
piticu90, on 21 noiembrie 2017 - 11:45, said:
Nu, sincer nu am sunat pt ca nu sunt mare fan Ford din mai multe motive. M am uitat in schimb dupa un astra h. Mi se pare ok masina dar am auzit ca au probleme la partea electrica. Acum cat e adevar si cat e minciuna nu stiu. Astra H nu au probleme pe partea electrica. Problema e la motoarele pe benzina. Cel de 1.6 - e cunoscut ca un mancator de ulei Cel de 1.4 - in timp incepe sa faca ca un diesel. problema este cauza de ax came, gasesti foarte multe discutii in acest sens atat pe softpedia cat si pe forumul dedicat. Eu am avut Astra H GTC de 1.4 dar i l-am pasat lui taicameu pentru ca mi s-a marit familia. La el s-a intamplat sa apara sunetul de diesel. A schimbat atat distributia cat si axul cu came iar 2000 de lei mai tarziu motorul toarce cum trebuie sa toarca. Eu recomand Astra H dar 4500 EU dadusem eu pe el acum 4 ani (masina fiind din 2006). Nu merita atatia bani un Astra H in zilele noastre. |
#26
Posted 22 November 2017 - 16:18
paul_kelso, on 22 noiembrie 2017 - 10:02, said: Astra H nu au probleme pe partea electrica. Problema e la motoarele pe benzina. Cel de 1.6 - e cunoscut ca un mancator de ulei Cel de 1.4 - in timp incepe sa faca ca un diesel. problema este cauza de ax came, gasesti foarte multe discutii in acest sens atat pe softpedia cat si pe forumul dedicat. Eu am avut Astra H GTC de 1.4 dar i l-am pasat lui taicameu pentru ca mi s-a marit familia. La el s-a intamplat sa apara sunetul de diesel. A schimbat atat distributia cat si axul cu came iar 2000 de lei mai tarziu motorul toarce cum trebuie sa toarca. Eu recomand Astra H dar 4500 EU dadusem eu pe el acum 4 ani (masina fiind din 2006). Nu merita atatia bani un Astra H in zilele noastre. Stiu ca e cam mult...bine mai mult de 4300 nu dau pt ca o sa am si eu nevoie de 200 300 euro pt inscriere dar altceva nu stiu ce sa mi iau. Ar fi varianta Kia care imi place cel mai mult, pe locul 2 acest Astra h iar pe 3 inca nu m am hotarat. Mi ar fi placut Fiat dar am auzit ca e problematic, Peugeot lafel, Ford ul ar fi o idee dar imi zicea cineva ca e scumpa la piese iar de Golf 5 nu vreau sa aud dupa ce am vazut ce au patit niste prieteni cu masinile astea. rogedan, on 22 noiembrie 2017 - 10:04, said: Masina arata bine. Daca chiar nu ar avea nicio problema ar fi de luat in calcul. |
#28
Posted 22 November 2017 - 18:13
#29
Posted 22 November 2017 - 18:30
#30
Posted 22 November 2017 - 19:21
piticu90, on 22 noiembrie 2017 - 18:30, said:
Serios? De unde ai dedus asta? @piticu90 Daca nu aia vezi ca mai sunt Peugeot 308 la vanzare. Cat priveste ce ai auzit tu despre Peugeot ca sunt problematice , iti spun ca nu sunt mai problematice decat alte firme , iti spune unul care in 20 de ani a schimbat 11 masini din care 4 au fost Peugeot iar una o folosesc si acum. Edited by rogedan, 22 November 2017 - 19:25. |
#31
Posted 24 November 2017 - 07:33
rogedan, on 22 noiembrie 2017 - 19:21, said: E baba Vanga reincarnata , stie tot . @piticu90 Daca nu aia vezi ca mai sunt Peugeot 308 la vanzare. Cat priveste ce ai auzit tu despre Peugeot ca sunt problematice , iti spun ca nu sunt mai problematice decat alte firme , iti spune unul care in 20 de ani a schimbat 11 masini din care 4 au fost Peugeot iar una o folosesc si acum. Confirm, in general, daca o masina noua vede service la timp si nu cara porci si cartofi, are sanse mici sa faca probleme in prima 100000 km. am avut peugeot si benzina si motorina (3 buc in 4 ani, hdi consuma f putin, iar benzinarul de 1,6 manca in jur de 10 in tm). Nu mi s-a parut costul pieselor diferit de alte marci, la fel si ora de manopera in service. La revanzarea benzinarului (pe care l-am cumparat de la companie), am pierdut ceva bani si s-a vandut destul de greu, cam 30% din pretul de nou dupa 7 ani de folosire si vreo 80000 km facuti doar de mine. Edited by denky, 24 November 2017 - 07:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users