apel terminat dupa o ora de conversatie
Last Updated: Dec 05 2017 14:16, Started by
lucifermorningstar
, Nov 17 2017 01:11
·
0
#1
Posted 17 November 2017 - 01:11
de ceva timp , vad ca s-a scos aceasta optiune. stiti cumva cum pot face sa o activez din nou ?
|
#2
Posted 17 November 2017 - 01:16
crede-ma, bucura-te cat mai uita baietii de ea (se cheama T2.0)
|
#3
Posted 17 November 2017 - 01:26
pai mie imi placea optiunea. inchidea pentru mine cand uitam eu apelul deschis ...
|
#4
Posted 17 November 2017 - 01:30
Esti normal ? ma refer la tot ce tine de siguranta personala ....Ia de gandeste ca ramai agatat in convorbire cu un numar special sau ceva din CONGO ?
Cam ce factura vei avea.... Vinzi casa si toate neamurile ca sa o achiti.. Pentru CE ? Ca TU esti "prost" de uiti sa inchizi o convorbire ? Tu ai impresia ca furnizorul tau de telefonie este de partea ta si te ajuta ? Interesul sau este sa pape bani de la fraieri ca tine, care uita de la varsta "frageda"..... Nu te ingrijora , ca vei "F....T" mult timp de aici inainte... Edited by keta, 17 November 2017 - 01:37. |
#5
Posted 17 November 2017 - 02:04
am cartela prepaid cu nelimitat in telekom. si vorbesc doar in reteaua asta. si nu asa de des ... doar ca voiam oricum sa am din nou aceasta optiune.
Edited by lucifermorningstar, 17 November 2017 - 02:04. |
#6
Posted 17 November 2017 - 02:06
Apelul era taiat automat "din centrala", momentan au gresit niste setari baietii. Poate, probabil, din motive de frauda in special, se va reactiva. Cand, nici ei nu stiu.
|
#7
Posted 17 November 2017 - 07:46
lasa-i dracu cu optiunea lor de cacat, trebuia sa stau sa sun la fiecare ora ca mi se inchidea apelul, eu stau in conv si cate 5 ore pe zi, uneori si mai mult. Cine e prost sa plateasca, dar nu imi tai mie conv ca asa vrei tu, sa faca optiune separata sa si-o activeze cine are nevoie, nu pui tu default la toti si nici nu se poate dezactiva cand am sunat, chipurile "tehnic nu se poate, asa e facuta centrala" ...plecati ma de aici cu vrajeala asta de 2 lei
|
#8
Posted 17 November 2017 - 10:00
Asta cu incheierea dupa o ora a aparut pe vremea cand erau tarife reduse intre anumite ore, zile, cum era connex cent. In weekend, erai taxat cu 1 cent/minut, taxarea se facea in functie de ora la care era initiat apelul. Adica, daca initiai o convorbire duminica seara la ora 23:59, puteai vorbi toata saptamana la tarif de weekend, daca nu inchideai. Au introdus deconectarea dupa o ora, ca dupa ce reapelai, sa poti fi taxat normal. Azi,nu mai e cazul. Ca mai erau pensionari, obisnuiti cu tel fix, ce uitau sa inchida apelul, crezand ca daca au pus jos telefonul, si apelul s-a inchis, dar asta e alta poveste.
|
#9
Posted 17 November 2017 - 10:34
lucifermorningstar, on 17 noiembrie 2017 - 01:11, said:
de ceva timp , vad ca s-a scos aceasta optiune. stiti cumva cum pot face sa o activez din nou ? LONG DURATION CALL ACT TDHM YES 0300 DEFAULT Edited by Adrianradu, 17 November 2017 - 10:37. |
#10
Posted 18 November 2017 - 15:29
rumegus, on 17 noiembrie 2017 - 10:00, said:
Asta cu incheierea dupa o ora a aparut pe vremea cand erau tarife reduse intre anumite ore, zile, cum era connex cent. In weekend, erai taxat cu 1 cent/minut, taxarea se facea in functie de ora la care era initiat apelul. Adica, daca initiai o convorbire duminica seara la ora 23:59, puteai vorbi toata saptamana la tarif de weekend, daca nu inchideai. Au introdus deconectarea dupa o ora, ca dupa ce reapelai, sa poti fi taxat normal. Azi,nu mai e cazul. Ca mai erau pensionari, obisnuiti cu tel fix, ce uitau sa inchida apelul, crezand ca daca au pus jos telefonul, si apelul s-a inchis, dar asta e alta poveste. Degeaba. Dacă telefonul rămâne deschis și sună cineva, îi dă ton de ocupat. Adrianradu, on 17 noiembrie 2017 - 10:34, said:
Parametrul a fost modificat la 3 ore,fiind activ in MSC-uri LONG DURATION CALL ACT TDHM YES 0300 DEFAULT Mișto! Dacă refac acoperirea la țară, poate fac un efort și revin. Măcar așa mă bucur și eu de un 4G. |
|
#11
Posted 18 November 2017 - 19:10
Si care e legatura intre bazaconiile tale si topicul asta?
|
#12
Posted 19 November 2017 - 18:49
Aceeași pentru care și alții își spun bazaconiile în alte zone.
Nu mi s-a părut niciodată normal să închizi apelul, indiferent de destinație, dar o oră era exagerat. Nu mi-a plăcut, s-au strâns mai multe și am abandonat Telekom. Nu-ți convine ce postez, ai „Report”, apoi plimbi ursu`. |
#13
Posted 04 December 2017 - 11:37
Era buna optiunea, dupa o ora de convorbire se intrerupea si te trezeai ca n`ai spus nimic!
Reluai si urgent spuneai ce aveai de spus! |
#14
Posted 04 December 2017 - 13:35
la ce bun optiunea, ca oricum in maxim o ora se termina bateria la telefon... ca de, s-a facut upgrade la retea si cere mai multa putere trasa din baterie....
|
#15
Posted 05 December 2017 - 14:16
Cel mai naspa era cand stateai de 1 ora sa te preia cineva la serviciul clienti si se inchidea. Apoi o luai de la capat...
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users