Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

apel terminat dupa o ora de conversatie

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
lucifermorningstar

lucifermorningstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 07.11.2017
de ceva timp , vad ca s-a scos aceasta optiune. stiti cumva cum pot face sa o activez din nou ?

#2
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Posted Image crede-ma, bucura-te cat mai uita baietii de ea (se cheama T2.0)

#3
lucifermorningstar

lucifermorningstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 07.11.2017
pai mie imi placea optiunea. inchidea pentru mine cand uitam eu apelul deschis ... Posted Image

#4
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Esti  normal ? ma refer la tot ce tine de siguranta personala ....Ia de gandeste ca ramai agatat in convorbire cu un numar special sau ceva din CONGO ?

Cam ce factura vei avea.... Vinzi casa si toate neamurile ca sa o achiti..

Pentru CE ? Ca TU esti "prost" de uiti sa inchizi o convorbire ? Tu ai impresia ca furnizorul tau de telefonie este de partea ta si te ajuta ?

Interesul sau este sa pape bani de la fraieri ca tine, care uita de la varsta "frageda".....

Nu te ingrijora , ca vei  "F....T" mult timp de aici inainte...

Edited by keta, 17 November 2017 - 01:37.


#5
lucifermorningstar

lucifermorningstar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 07.11.2017
am cartela prepaid cu nelimitat in telekom. si vorbesc doar in reteaua asta. si nu asa de des ... doar ca  voiam oricum sa am din nou aceasta optiune.

Edited by lucifermorningstar, 17 November 2017 - 02:04.


#6
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Apelul era taiat automat "din centrala", momentan au gresit niste setari baietii. Poate, probabil, din motive de frauda in special, se va reactiva. Cand, nici ei nu stiu.

#7
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
lasa-i dracu cu optiunea lor de cacat, trebuia sa stau sa sun la fiecare ora ca mi se inchidea apelul, eu stau in conv si cate 5 ore pe zi, uneori si mai mult. Cine e prost sa plateasca, dar nu imi tai mie conv ca asa vrei tu, sa faca optiune separata sa si-o activeze cine are nevoie, nu pui tu default la toti si nici nu se poate dezactiva cand am sunat, chipurile "tehnic nu se poate, asa e facuta centrala" ...plecati ma de aici cu vrajeala asta de 2 lei

#8
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Asta cu incheierea dupa o ora a aparut pe vremea cand erau tarife reduse intre anumite ore, zile, cum era connex cent. In weekend, erai taxat cu 1 cent/minut, taxarea se facea in functie de ora la care era initiat apelul. Adica, daca initiai o convorbire duminica seara la ora 23:59, puteai vorbi toata saptamana la tarif de weekend, daca nu inchideai. Au introdus deconectarea dupa o ora, ca dupa ce reapelai, sa poti fi taxat normal. Azi,nu mai e cazul. Ca mai erau pensionari, obisnuiti cu tel fix, ce uitau sa inchida apelul, crezand ca daca au pus jos telefonul, si apelul s-a inchis, dar asta e alta poveste.

#9
Adrianradu

Adrianradu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 02.10.2016

 lucifermorningstar, on 17 noiembrie 2017 - 01:11, said:

de ceva timp , vad ca s-a scos aceasta optiune. stiti cumva cum pot face sa o activez din nou ?
Parametrul a fost modificat la 3 ore,fiind activ in MSC-uri

LONG DURATION CALL
ACT TDHM   
YES 0300    DEFAULT

Edited by Adrianradu, 17 November 2017 - 10:37.


#10
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008

 rumegus, on 17 noiembrie 2017 - 10:00, said:

Asta cu incheierea dupa o ora a aparut pe vremea cand erau tarife reduse intre anumite ore, zile, cum era connex cent. In weekend, erai taxat cu 1 cent/minut, taxarea se facea in functie de ora la care era initiat apelul. Adica, daca initiai o convorbire duminica seara la ora 23:59, puteai vorbi toata saptamana la tarif de weekend, daca nu inchideai. Au introdus deconectarea dupa o ora, ca dupa ce reapelai, sa poti fi taxat normal. Azi,nu mai e cazul. Ca mai erau pensionari, obisnuiti cu tel fix, ce uitau sa inchida apelul, crezand ca daca au pus jos telefonul, si apelul s-a inchis, dar asta e alta poveste.

Degeaba. Dacă telefonul rămâne deschis și sună cineva, îi dă ton de ocupat.

 Adrianradu, on 17 noiembrie 2017 - 10:34, said:

Parametrul a fost modificat la 3 ore,fiind activ in MSC-uri

LONG DURATION CALL
ACT TDHM   
YES 0300    DEFAULT

Mișto!
Dacă refac acoperirea la țară, poate fac un efort și revin. Măcar așa mă bucur și eu de un 4G. :)

#11
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Si care e legatura intre bazaconiile tale si topicul asta?

#12
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Aceeași pentru care și alții își spun bazaconiile în alte zone.
Nu mi s-a părut niciodată normal să închizi apelul, indiferent de destinație, dar o oră era exagerat. Nu mi-a plăcut, s-au strâns mai multe și am abandonat Telekom.
Nu-ți convine ce postez, ai „Report”, apoi plimbi ursu`.

#13
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Era buna optiunea,  dupa o ora de convorbire se intrerupea si te trezeai ca n`ai spus nimic!
Reluai si urgent spuneai ce aveai de spus! :D

#14
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
la ce bun optiunea, ca oricum in maxim o ora se termina bateria la telefon... ca de, s-a facut upgrade la retea si cere mai multa putere trasa din baterie....

#15
pepsi80

pepsi80

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 22.02.2015
Cel mai naspa era cand stateai de 1 ora sa te preia cineva la serviciul clienti si se inchidea. Apoi o luai de la capat...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate