Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Nelamuriri cont bancar.
Last Updated: Nov 17 2017 18:27, Started by
Nokas
, Nov 16 2017 19:12
·
0
#20
Posted 17 November 2017 - 09:57
#21
Posted 17 November 2017 - 11:30
Nu e nevoie sa va certati, nu duce la nimic constructiv. Referitor la serviciile aditionale, eu personal nu am activat nimic, doar am cerut un cont curent. Domnisoara de acolo a hotarat ce mai trebuie adaugat.
E cam confuz pentru mine ce scrie acolo, dar se pare ca am activate un pachet de servicii, un cont curent standard, un card de debit si servicii banca la distanta: MyBRD Contact si MyBRD Mobile. Deci dvs sustineti ca ar trebui sa pastrez aplicatia instalata si sa o folosesc? Am vazut ca in ea se poate schimba PIN-ul de logare, e bine sa-l schimb din cand in cand? |
#22
Posted 17 November 2017 - 11:56
domnisoara de la banca te-a mirosit ca esti novice si e posibil sa-ti fi bagat pe gat niste servicii ca si cum erau la pachet cu contul curent, ca doar are si ea target/obiective de vanzari.
daca acele servicii erau gratuite, ca bonus la faptul ca ai deschis un cont curent cu card atasat, foarte bine. ti-a mentionat ceva in legatura cu costurile ? ar trebui sa te duci din nou la banca si sa intrebi acest lucru sau sa suni la relatii cu clientii si sa intrebi exact ce taxe si comisioane ti se percep pentru pachetul tau de servicii. |
#23
Posted 17 November 2017 - 12:10
Nu a mentinat tarife, dar in contract scrie ca serviciile MyBRD Contact si MyBRD Mobile sunt obligatorii la deschiderea pachetului si optionale pe durata de viata a acestuia. Probabil inseamna ca pot renunta la ele mai tarziu. In contract sunt trecute si niste comisioane dar la unele din servicii, celelalte sunt gratuite.
|
#24
Posted 17 November 2017 - 17:20
Suna la informatii clienti si dezactiveaza tot ce se plateste si nu vrei sa folosesti.
Adica tot. Ce te intereseaza pinul de logare, daca nu te vei loga niciodata ?! Ai spus ca nu vrei sa folosesti aplicatia sau contul online, deci.... |
#25
Posted 17 November 2017 - 18:27
buyonevideo, on 17 noiembrie 2017 - 17:20, said:
Suna la informatii clienti si dezactiveaza tot ce se plateste si nu vrei sa folosesti. Adica tot. Caci pt banca daca ai o datorie de 10 bani, in cateva luni prin overdraft iti face cateva zeci de lei datorie care in alte cateva luni iti trece peste suta , iar in aprox 12 luni acei zeci bani fac o datorie de peste o suta de lei. Edited by navistar_eagle, 17 November 2017 - 18:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users