Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Diferenta intre motorine/benzine, in ce rafinarii sunt produse, cu ce se aditiveaza
Last Updated: Mar 17 2022 22:31, Started by
morogan
, Apr 15 2014 13:48
·
0
#20
Posted 29 July 2015 - 13:43
mocca, on 06 mai 2014 - 21:17, said:
De motorina de la Mol ce parere aveti. ?.care e cea mai "buna" motorina cu cifra cetamica de 50 ? Cred că ăștia iau motorină de la Petrom sau Lukoil. Nu văd de ce n-ai lua originalul, ci copia. Și eu cred că Rompetrol este cel mai tare! Alimentez de vreo 7 ani continuu cu motorină de la ei și n-am avut probleme. Edited by vio73, 29 July 2015 - 13:45. |
#21
Posted 29 July 2015 - 13:54
mocca, on 06 mai 2014 - 21:17, said:
De motorina de la Mol ce parere aveti. ?.care e cea mai "buna" motorina cu cifra cetamica de 50 ? Conduc un Golf VII 1.6 TDI si cardul de firma e la MOL. Nu am putut sa-mi dau seama la consum f clar dar la drum lung se simte mai bine la pedala sortimentul EVO. In plus cred ca si zgomotul este mai redus cu Evo. |
#22
Posted 26 December 2015 - 14:15
Motorina aditivata cu aditiv iarna de la Petrom, se consuma mai repede decat aia normala aditivata? Asa vad la mine la rezervor de vreo luna. E primul meu diesel si untreb.
|
#23
Posted 20 June 2016 - 13:58
Eu alimentez de la OMV cu Maxxmotion si de la Rompetrol sortimentul efix51.
Am o intrebare. Mi se pare mie, sau motorina rompetrol se consuma mult mai repede? |
#24
Posted 11 October 2017 - 12:25
Singurele motorine cu cifra cetanica 55 DIN Romania sunt cele scumpe de la ROMPETROL si SOCAR (AU ADITIVARE suplimentara mai puternica)
IDEAL DE FOLOSIT IN PERIOADA DE IARNA 16 NOE-14 MARTIE. Recomand ROMPETROL EFIX S 55 are aditivi KEROPUR de la BASF GERMANIA |
#25
Posted 09 November 2017 - 22:54
Sa lamurim un lucru in materie de carburanti :
OMV-Petrom motorina exclusiv din rafinaria Petrobrazi . Art- 70% motorina petrotel(lukoil) 30% rompetrol,oil terminal in functie de pret. Rompetrol- motorina exclusiv Pertromidia(kazmunaygaz). Lukoil- petrotel (lukoil). Mol - motorina din oil terminal adusa din Costa Rica,Venezuela Petrobrazi,Rompetrol in functie de pretul de achizitie.De la rafinaria Duna(ungaria) poate doar prin vestul tarii. Socar- exclusiv motorina lor(Azerbaijan) adusa in terminal Constanta. Toata motorina din rafinarie iese 'chioara' E5 neaditivata,aditivul in terminal se pune de catre sofer in cisterna,in rafinarie adauga ei aditivul in rezervoare dedicate. Motorina de vara contine biodiesel in proportie de ???%. de la 15 noiembrie se renunta la biodiesel pt evitarea congelarii si o mai buna filtrabilitate pe timp de iarna. Motorina pana la -20 grade este chioara fara aditiv si cum am spus fara biodiesel,ce sare de -20 este ajutata de aditivi. Sunt 'cisternar" de 6 ani si stiu ce scriu,daca doriti un sfat pot sa-l dau cu mare drag.Folositi motorina 'chioara",restul e.....placebo. P.S Eu nu am simtit motorina proasta niciodata(nu folosesc aditiv niciodata cu toate ca-l am zilnic in mana)si am incarcat/consumat de la toti ) Scuze de off topic |
#26
Posted 09 November 2017 - 23:02
Și la benzina cum sta treaba, mie mi se pare ca motorul trage mai bine cu efix95, restul de sortimente de 95 îl face puturos si moare repede motorul.
|
#27
Posted 09 November 2017 - 23:26
Benzina se incarca exclusiv din rafinarie,si aditivarea o fac ei in interior.Aditivul folosit este acelasi,la butoi de 200l,o sa fac o poza sa vedeti cum arata. Doza este de 500ml/1000l Personal nu folosesc benzina din 1999,decat in drujba,generator curent si scuter,deci nu stiu cum se comporta in turism
|
#28
Posted 09 November 2017 - 23:36
Dieselul se simte șinse aude de la un sortiment la altul.
Atât in România cât si in Vest. Atăt la turisme cât și la camioane |
|
#29
Posted 10 November 2017 - 00:27
Sunt eu mai ne simtit si mai surd,inseamna. Ce camion conduci de e asa sensibil la motorina?
|
#30
Posted 10 November 2017 - 01:00
@razvi_gyl - Vrei sa spui ca aditivul folosit in benzina este unul si acelasi pentru toate benzinariile de la noi? Rompetrol se lauda cu Basf / Keropur iar restul nu prea zic ce aditivi baga. Si in plus , diferenta dintre sortimentul standard si cel scump este pur si simplu cantitatea mai mare de aditiv in favoarea benzinei mai scumpe.
|
#31
Posted 10 November 2017 - 01:41
Nu stiu numele aditivului dar o sa fac o poza butoaielor.
|
#32
Posted 10 November 2017 - 07:56
La benzina nu cred ca e același, ca exista o diferență clara între sortimente de la producători.
|
#33
Posted 10 November 2017 - 08:15
razvi_gyl, on 10 noiembrie 2017 - 00:27, said: Sunt eu mai ne simtit si mai surd,inseamna. Ce camion conduci de e asa sensibil la motorina? Mașina mea mică se aude foarte urât cu motoriba TSV și se aude foarte bine cu Efix 55. |
|
#34
Posted 10 November 2017 - 15:30
Buletin analiza si aditiv oil terminal Constanta, luni o sa pun un buletin analiza si aditiv de la Midia Navodari sa vedem diferentele.Provenienta motorina=vapor
Attached Files |
#35
Posted 10 November 2017 - 16:10
@razvi_gyl
Informatiile tale sunt foarte interesante. Te rog totusi cateva precizari, unde am subliniat cu rosu: razvi_gyl, on 09 noiembrie 2017 - 22:54, said:
Sa lamurim un lucru in materie de carburanti : OMV-Petrom motorina exclusiv din rafinaria Petrobrazi . Art- 70% motorina petrotel(lukoil) 30% rompetrol,oil terminal in functie de pret. Rompetrol- motorina exclusiv Pertromidia(kazmunaygaz). Lukoil- petrotel (lukoil). Mol - motorina din oil terminal adusa din Costa Rica,Venezuela Petrobrazi,Rompetrol in functie de pretul de achizitie.De la rafinaria Duna(ungaria) poate doar prin vestul tarii. Socar- exclusiv motorina lor(Azerbaijan) adusa in terminal Constanta. Toata motorina din rafinarie iese 'chioara' E5 neaditivata,aditivul in terminal se pune de catre sofer in cisterna,in rafinarie adauga ei aditivul in rezervoare dedicate. Sa inteleg ca aditivul se pune in terminal, inainte de a pleca cisterna in cursa catre statia de carburanti? Exista un furtun sau un dispozitiv de dozat special cu care se ia aditivul din rezervoarele dedicate si se pune in cisterna? Daca se aditiveaza in terminal, ce aditiv se mai adauga in statiile de carburanti? In ce masura se considera ca o cisterna este contaminata si trebuie curatata ca sa poata transporta dupa aceea alt tip de carburant? razvi_gyl, on 09 noiembrie 2017 - 23:26, said:
Benzina se incarca exclusiv din rafinarie,si aditivarea o fac ei in interior.Aditivul folosit este acelasi,la butoi de 200l,o sa fac o poza sa vedeti cum arata. Doza este de 500ml/1000l ... Aditivul folosit la benzina este acelasi cu cel de la Diesel, sau ce-ai vrut sa spui? razvi_gyl, on 10 noiembrie 2017 - 15:30, said:
Buletin analiza si aditiv oil terminal Constanta, luni o sa pun un buletin analiza si aditiv de la Midia Navodari sa vedem diferentele.Provenienta motorina=vapor Am vazut din atasamente ca motorina nu respecta limita de 5ppm de sulf, valoarea masurata fiind de 8ppm, de asemenea si Temperatura Minima de Filtrabilitate este -16gr.C, deci ar insemna ca aceasta motorina contine biodiesel dupa spusele tale. Aditivul vedem ca este Lubrizol 9041M, aditiv care se pare ca este folosit doar de Mol in Romania, asa rezulta din lista de aprobari RAR. Ce aditivi folosesc ceilalti? Edited by Speedo, 10 November 2017 - 23:16. |
#36
Posted 10 November 2017 - 17:24
Pai sa incep:
ART = benzinărie Aditivul îl pune șoferul înainte de produs ca acesta sa se amestece,se pune cu pet de 5 sau 10 litrii in funcție de cat produs aditivat încarci. Calculul se face de către șeful de tura. Ex: eu azi am incarcat 12.000l aditiv revenit 6litrii. In rafinărie aditivul îl pune angajații, iar noi încărcam direct din tank-ul de produs aditivat. Aditivul diferă de la diesel la benzina, cu “acelasi” am vrut sa spun recipient de ambalare/marca. Temperatura este in grafic si da conține biodiesel.Dupa cum am spus pe 15 ale lunii se trece la motorina de iarna. Nu stiu brand-ul celorlalți, vedem luni, eu nu sunt interesat de aditivi cu toate ca-i am pe mana. Nu numai Mol ca si benzinărie folosește acest aditiv, toti care cumpara prin ei folosesc,adică TSV, Noi(nu dau nume)ART si restul care cumpara prin ei cand au un pret bun. Distribuitori de motorina sunt : Mol, oil energy, Unicom , rotcco,Mairon si alții care nu mi vin acum in minte,oricum sunt o grămada. Aceștia cumpara motorina multă si Cash din rafinarii, import, o depozitează in terminale de unde o vinde . Stațiile nu aditiveaza nimic in plus, din sursele mele, ei o aduc pregătită gata, fiindcă eu asa o livrez pe aviz, winter, evo, ecto, etc. Drumuri netede si spor la aditivi ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users