Unele mașini hibride consumă de patru ori mai mult combustibil decât indică producătorii
Last Updated: Oct 25 2017 17:50, Started by
max_01
, Oct 23 2017 21:08
·
0
#21
Posted 23 October 2017 - 23:51
Nici italiana mea nu e perfectă, nici româna lui nu se apropie de italiana lui.
Dar din dansul mâinilor eu am înțeles că ar fi motor de 1l. |
#23
Posted 24 October 2017 - 01:36
Din păcate ne f** producătorii la partea de marketing de nu mai știm de noi. Cifrele alea de consum de combustibil, fie pe motor clasic sau hibrid sunt niște cai verzi pe pereți obținute cel mai probabil în condiții ideale de frecare minimă cu aerul și trafic nul în plaja optimă de turații. Tare mi-e că ei testează doar consumul cu motorul separat și nu cu toată caroseria pe el. Și apoi vine gușterul care pune botul și chiar crede că un benzinar aspirat poate consuma 4,5 l pe suta de km în extraurban. Eu mai jos de 6 nu am reușit să realizez și asta în condiții ideale de trafic la viteza și turația ideală mergând aceeași rută extraurbană mai multe zile.
Calculat la pompă evident. |
#24
Posted 24 October 2017 - 02:33
Am mai spus-o, dar o repet, că am degetele odihnite.
Eu am un benzinar aspirat. 1,4l, 4 cilindri, 16 valve. DOHC. În specificații scrie că tinicheaua mea (~1300kg) ar avea un consum de 7,6l/100km în regim urban. Am făcut un test în București. 200 km plin la plin. 5km tur, 5km retur. Bară la bară, semafoare. Îmi lua cam 20 de minute să fac acei 5km. Mers lin, cu accelerări line și frână de motor. Turația medie ~2000 rpm (schimbam la 2300-2500 rpm). Fără AC, radio și alți consumatori. Am scos un consum de 7,8l/100km. La drum extraurban am scos (conform CB) 5,4l/100km. (2 pasageri, bagaje puține, drm de munte, coborâre. La urcare a fost 5,6l/100km. Cartea zice 5,2l/100km. Tinicheaua e din 2008. |
#25
Posted 24 October 2017 - 05:22
Ce-i cu prostia asta? Pai si cele conventionale cu motoare termice consuma de 3 ori mai mult decat specificatiile in conditii reale. Nu-mi arati tu benzinar care in oras in conditii de trafic consuma 4-5 l/100 asa cum se lauda producatorii. Te duci in 10 lejer si daca mai e si iarna sari si pe la 13. Doar dieselul isi pastreaza cat de cat consumul la specificatii, dar acolo n-are rost sa vb, e alta poluare si alti compusi eliminati.
|
#26
Posted 24 October 2017 - 05:32
max_01, on 23 octombrie 2017 - 21:08, said:
,, Autovehiculele de tip hibrid, considerate „prietenoase cu mediul”, produc de patru ori mai mult dioxid de carbon (CO2) în comparație cu specificațiile producătorilor, se arată într-un raport australian, potrivit Agerpres. [ http://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTcl/MkYxMCUyRjIzJTJGODM1NzU1XzgzNTc1/NV9tYXNpbmEtZWxlY3RyaWNhLUdldHR5/SW1hZ2VzLmpwZyZ3PTU5MCZoYXNoPWJl/NTk3ZjBiMGIyMjhiZTA3ZjY2ZDE4M2RlMzE5MjQy.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#27
Posted 24 October 2017 - 05:44
sfantu.dracu, on 24 octombrie 2017 - 02:33, said:
Tinicheaua e din 2008. Cel mai mult am consumat la drum lung pe autostrada toamna asta. Vreo 200 km am dat blana si mai jos de 120 km/h nu o lasam. Oricum consumul nu a fost exagerat la re-plin: doar 9 l la suta ceea ce a fost super acceptabil. In oras in trafic prind si 10. Dar pentru scurt timp. Tinicheaua mea e din 2009, tot 4 cil., 1,25 l aspirat. Comparand cu tinicheaua lui taica-meu (tot aspirat 1,6 din 2002) e mai economica dar nici taica-meu nu conduce ca un pensionar (desi e unul). Iar eu unul prefer motorul ala de 1,6, e mai placut, mai elastic. |
#28
Posted 24 October 2017 - 06:55
petre69, on 23 octombrie 2017 - 21:56, said:
hidrogen va fi marea smecherie, dar nu se va implementa |
|
#29
Posted 24 October 2017 - 07:38
DjMx, on 23 octombrie 2017 - 21:25, said:
Nu stiu cum sunt testele australiene dar in Europa masinile sunt testate pe-o distanta de 11 km, daca masina ta merge pe baterie 10 km si d-abia in ultimul km isi porneste motorul cu combustie atunci la final iti va rezulta o masina incredibil de economica cand in realitate consumul este dezastruos. Nu stiu de unde ai scos tu metoda asta, dar e cam prostesca. Sigur te-ai informat inainte sa dai cu capul de tastatura? Ford3, on 23 octombrie 2017 - 23:49, said:
N-am mai auzit pĂąnă acum de 1 l hibrid. Toyota yaris are motor de 1.3. Nu e de 1l. Edited by cspot, 24 October 2017 - 07:41. |
#30
Posted 24 October 2017 - 07:56
Mașinile hibride au fost inventate pentru a scădea poluarea în oraș.
Ești în oraș, mergi pe curent. Ești în afara orașului, mergi pe carburant și încarci bateriile pentru următorul oraș. Restul e CanCan... |
#31
Posted 24 October 2017 - 07:58
Si voi de fiecare data cand va cumparati o masina, intrebati cat este de eco??? Ce banc bun. 🤣🤣🤣
Edited by Torquemada-666, 24 October 2017 - 07:58. |
#32
Posted 24 October 2017 - 08:00
sfantu.dracu, on 23 octombrie 2017 - 23:51, said:
Nici italiana mea nu e perfectă, nici româna lui nu se apropie de italiana lui. Dar din dansul mâinilor eu am înțeles că ar fi motor de 1l. cspot, on 24 octombrie 2017 - 07:38, said: Toyota yaris are motor de 1.3. Nu e de 1l. Yaris cu motor clasic are 1,3. Hybridele Toyota au motor de 1,8 care nu este un motor clasic aspirat ci este un motor Atkinson care are un randament foarte bun altfel nu ar avea consumuri reduse (trebuie sa ajute si la propulsie si sa incarce bateria). Un astfel de motor nu s-a montat de unul singur pe vreo masina deoarece produce vibratii foarte mari in sarcina la turatii mici. De aceea este doar pe hybride, unde la demaraje intervine si motorul electric care preia din sarcina. Un motor apropiat de acesta incearca acum Mazda sa produca si sa-l monteze pe noile ei benzinare. Nu este un motor Atkinson ci doar foloseste ca si acesta si compresia benzinei (ca la diesel), nu numai detonatia ei. Un astfel de motor ar combina avantajele consumului redus de la diesel cu elasticitate motoarelor pe benzina pastrand si un nivel redus de noxe. |
#33
Posted 24 October 2017 - 08:03
SpeedDemon, on 24 octombrie 2017 - 06:55, said:
Din simplul motiv ca pentru a produce hidrogen costurile cu electricitatea nu renteaza. [...] Treaba merge doar din punct de vedere ecologic nu economic. Nu-mi amintesc să fi țipat vre-un avocat al electricelor/hibridelor că "luați mașinile noastre că sunt cele mai convenabile dpdv economic!" Toată lumea țipă că fac asta de dragul planetei și al ecologiei. Ipocriți mizerabili... |
|
#34
Posted 24 October 2017 - 08:37
#35
Posted 24 October 2017 - 08:38
A vinde un autoturism la care indici un anumit consum, insa stiind foarte bine ca acesta este eronat si ca in realitate consumul este mult mai mare, se numeste inselaciune iar aceasta fapta este prevazut de legea penala.Si cu toate astea, nicaieri in lume statele nu iau atitudine.Toti producatorii auto ar trebui sa prezinte consumurile reale, realizate in conditii reale de exploatare si nu cele pur teoretice realizate in conditii optime de laborator.
|
#36
Posted 24 October 2017 - 08:39
mandrku, on 24 octombrie 2017 - 07:56, said: MaÈinile hibride au fost inventate pentru a scădea poluarea în oraÈ. EÈti în oraÈ, mergi pe curent. EÈti în afara oraÈului, mergi pe carburant Èi încarci bateriile pentru următorul oraÈ. Restul e CanCan... La hibride autonomia pe.l baterii este f mica si nici nu te lasa sa mergi exclusiv pe baterii pana se descarca de tot. Dar in principiu asa se procedeaza. Edited by The_Cult, 24 October 2017 - 08:40. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users