Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Unele mașini hibride consumă de patru ori mai mult combustibil decât indică producătorii

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#55
The_Cult

The_Cult

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,423
  • Înscris: 11.11.2014
Corect, dar am uitat sa mentionez ca stau la casa.

Edited by The_Cult, 25 October 2017 - 07:41.


#56
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Atunci pentru tine ar fi perfecta una de asta. Daca nu faci mai mult de 35 km pe zi, atunci costul "combustibilului" va fi maxim un sfert din costul celui clasic. Poate chiar mai putin fiindca noaptea kw costa mai putin iar vara consumul masinii este mai mic decat cel luat de mine in calcul. Mai adauga si unele consumabile care le schimbi mai rar si atunci diferenta de pret se va amortiza si mai rapid.

#57
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
dar diferența de preț între varianta normală și cea plug-in (dacă luăm cost ZERO de încărcare) se amortizează în 4-7 ani. dacă facem km doar pe electric.

#58
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

View Postbobalex18, on 23 octombrie 2017 - 21:42, said:

pt fi reutilizați dacă mașina are 50,000 de km și este pagubă totală. la finalul vieții, 8-10 ani, au niște costuri uriașe de reciclare.
Cat costa un acumulator ca daca e 50 % din pretul masinii nu prea merita hybridul atunci.....faca acumulator poti merge doar pe benzina?

View PostRasAlGhul, on 23 octombrie 2017 - 21:48, said:

Motorul ala termic munceste de doua ori...o data sa incarce bateriile si o data sa deplaseze masina....de unde atata economie sau ecologie? Mergi 10 km pe baterii si pe urma 100km ca sa le incarci.
Praf in ochi cu hibridele!
De unde stii? Tehnologia e folosita de ani buni la locomotivele Diesel -electric.....Nu munceste deloc in plus motorul termic...Bateria se incarca si cind esti pe electric si pui frana sau cobori pante...nu trebuie sa fi neaparat pe motor termic ca sa incarci bateria...

View Postpetre69, on 23 octombrie 2017 - 21:56, said:

hidrogen va fi marea smecherie, dar nu se va implementa
Normal ...apa are oricine...

View Postslai, on 23 octombrie 2017 - 23:05, said:

Io zic ca da. Va trece elanul asta electric heirupist, apoi lumea va fi deranjata de cele 2 dezavantaje electrice: vehicule grele si timp de incarcare, si vor incepe sa fie studiate alternativele.
Cand o sa treaca elanul electricelor noi deja vom fi istorie....Prostia e mare, fanii electricelor sunt multi pentru ca mama prostilor e mereu gravida.

Edited by Clovis, 25 October 2017 - 09:12.


#59
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View PostClovis, on 25 octombrie 2017 - 09:13, said:

Cat costa un acumulator ca daca e 50 % din pretul masinii nu prea merita hybridul atunci.....faca acumulator poti merge doar pe benzina?


De unde stii? Tehnologia e folosita de ani buni la locomotivele Diesel -electric.....Nu munceste deloc in plus motorul termic...Bateria se incarca si cind esti pe electric si pui frana sau cobori pante...nu trebuie sa fi neaparat pe motor termic ca sa incarci bateria...


Normal ...apa are oricine...

se poate verifica în diferențele de preț de la golf gte. practic prețul acumulatorului (pentru maxim 50 de km) și am sistemului de încărcare valorează aproximativ 11-12 euro. la opțiuni similare, cam da...e 50%

cam greu cu fizica și electricitatea. cât timp coborâm pante care cu adevărat încarcă bateriile? dar cât consumă suplimentar un motor ca să urce rampa cu tot cu bateriile care cântăresc? frânarea? este mult prea puțin.

am mai zis, tehnologia hibrid este doar marketing iar tehnologia electrică este departe de a fi sustenabilă.

#60
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006

View PostSpeedDemon, on 24 octombrie 2017 - 09:37, said:

Ma refeream ca nu renteaza din punct de vedere economic hidrogenul comparativ cu masini full electric sau hibride. De asta toata ideea cu hidrogenul cam a fost abandonata.
Ai doua variante cu hidrogenul, fie convertirea unui motor pe benzina in unul pe hidrogen, varianta fun, sau pila de combustie pe hidrogen, adica hidrogenul alimenteaza un motor electric chestie care pare sa fi prins mai mult teren. Dar ideea e ca tot la motor electric ajungi. Asa ca full electricele si hibridele raman baza, mai ales in lipsa infrastructurii. Hibridele cu mod full electric sau fara is foarte ok daca de exemplu te tine bateria 40 km si tu faci zilnic 20 km pana la servici si inapoi dar cu avasntajul motorului pe benzina atunci cand ai nevoie.
Păi de ce să nu renteze? Pe de-o parte ai bateriile și problemele cu infrastructura de încărcare și durata de încărcare, pe de altă parte ai un sistem de stații de alimentare care necesită doar adaptări minime și mașini deja existente care pot fi adaptate. În afară de costul efectiv de producere al hidrogenului (care e mare de tot) nu prea e altă problemă. Dar de ce ar conta cât costă, dacă țelul principal este salvarea planetei? Sau planeta nu merită salvată dacă nu facem învârteli cu fonduri guvernamentale pentru certificate verzi și scutiri de taxe și alte potlogării?
P.S. Mie îmi plac hibridele cu range extender, gen BMW i3.

#61
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

View Postinuendo0, on 23 octombrie 2017 - 23:19, said:

Doar o trecere catre ce? Curios e ca toti producatorii auto anunta si scot modele electrice in ciuda celor 4 sceptici de pe Softpedia.
Cei 4 sceptici de fapt sunt realisti....

#62
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View Postbuntzi, on 25 octombrie 2017 - 09:29, said:

Păi de ce să nu renteze? Pe de-o parte ai bateriile și problemele cu infrastructura de încărcare și durata de încărcare, pe de altă parte ai un sistem de stații de alimentare care necesită doar adaptări minime și mașini deja existente care pot fi adaptate. În afară de costul efectiv de producere al hidrogenului (care e mare de tot) nu prea e altă problemă. Dar de ce ar conta cât costă, dacă țelul principal este salvarea planetei? Sau planeta nu merită salvată dacă nu facem învârteli cu fonduri guvernamentale pentru certificate verzi și scutiri de taxe și alte potlogării?
P.S. Mie îmi plac hibridele cu range extender, gen BMW i3.
cât adevăr spui în aceste rânduri....bravo

View PostClovis, on 25 octombrie 2017 - 09:29, said:

Cei 4 sceptici de fapt sunt realisti....
e vorba că producătorii lansează ce cere publicul..iar publicul este ghidat de  media plus efectul de turmă....

#63
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

View Postbobalex18, on 24 octombrie 2017 - 08:55, said:

poluare nu acționează punctual ci regional/global. aveți idee cât „poluează” un vulcan care erupe? sau toate vapoarele? dacă vreți luptă împotriva poluării, să o facem acolo unde trebuie, nu acolo „unde dă bine”...


Nu avem idee dar mai bine i-ai explica proastei aleia de la mediu care intreba daca troleibuzele sunt electrice sau nu....

View Postbobalex18, on 25 octombrie 2017 - 09:36, said:

e vorba că producătorii lansează ce cere publicul..iar publicul este ghidat de  media plus efectul de turmă....
Publicul nu cere masini electrice.....E noul trend de prostire a populatiei.....din pacate sunt cativa care pun botu la toate prostiile....Si mai grav e ca nu doar pun botu' ci mai sustin prostiile....

View Postbobalex18, on 25 octombrie 2017 - 09:22, said:

se poate verifica în diferențele de preț de la golf gte. practic prețul acumulatorului (pentru maxim 50 de km) și am sistemului de încărcare valorează aproximativ 11-12 euro. la opțiuni similare, cam da...e 50%

cam greu cu fizica și electricitatea. cât timp coborâm pante care cu adevărat încarcă bateriile? dar cât consumă suplimentar un motor ca să urce rampa cu tot cu bateriile care cântăresc? frânarea? este mult prea puțin.

am mai zis, tehnologia hibrid este doar marketing iar tehnologia electrică este departe de a fi sustenabilă.
Eu am spus principiul de incarcare ....nu am facut un calcul ca sa vad randamentul.....

Edited by Clovis, 25 October 2017 - 09:47.


#64
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View PostClovis, on 25 octombrie 2017 - 09:38, said:

Nu avem idee dar mai bine i-ai explica proastei aleia de la mediu care intreba daca troleibuzele sun electrice sau nu....


Publicul nu cere masini electrice.....E noul trend de prostire a populatiei.....din pacate sunt cativa care pun botu la toate prostiile....Si mai grav e ca nu doar pun botu' ci mai sustin prostiile....
ce să înțeleagă idioții noștrii, indiferent că vb de politic sau vecini.....
vrei să scapi de aglomerația și implicit de poluare din nord? duci metroul până în corbeanca și faci o parcare mare acolo. metroul poate să fie și suprateran pentru a eficientiza costurile (așa este și în oslo).
vrei să scapi de aglomerația și poluarea din vest? duci metroul până în domnești și faci la fel.


pe un jurnal de bord, un deștept îmi zicea că el merge gratis cu yarisul 5 km? și nu înțelegea că pentru acei 5 km el totuși consumă combustibil că nu se încarcă de la soare...și nu înțelegea.

deh, unii încă primesc factura la LUMINA nu la electricitate..... :))))

#65
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007
Corect ...multi cred ca electricitatea apare in urma unei vraji facuta de Merlin....Nu cred ca si producerea de en electrica polueaza....indiferent ca e hidro, termo, nuclear, eolian....

#66
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View PostYOUR_GOD, on 23 octombrie 2017 - 21:35, said:

Pe mine ma intereseaza ce se face cu acumulatorii uzati.
Poti fi cumva, intr-o oarecare masura, reutilizati?
E simplu, gradul de reciclare e aproape 100%.
Ceva link-uri:
http://www.johnsonco...ttery-recycling
https://auto.howstuf...be-recycled.htm
In the case of the older-technology lead-acid batteries, 96 percent of the materials in the battery -- including the nasty lead -- is recovered. To compare, only 38 percent of the material in glass bottles is recovered in the recycling process. They can also be recharged and reused before being recycled. Hybrid cars currently on the road, like the Toyota Prius, use nickel metal hydride batteries, which can be dismantled and recycled in much the same way.
https://cleantechnic...y-can-recycled/
https://www.tesla.co...cycling-program
Recycling of lead-acid batteries is now one of the most successful recycling stories of any industry. The EPA estimates that over 90 percent of lead-acid batteries are recycled, and a typical battery contains 60-80 percent recycled materials.

A se vedea aceste informatii verificabile in raport cu dezinformarile/flame-urile facute de altii.

Edited by Hansolo, 25 October 2017 - 16:50.


#67
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View Postinuendo0, on 24 octombrie 2017 - 09:02, said:

Iar poluarea vapoarelor? Uite mai jos sursele de poluare.
Zice ship& boats 2%. Mai usor cu dezinformarea.
Ai uitat sa dai link-uri, persoane pe care nu le vad pot sa te acuze din nou de minciuni.
https://www.eea.euro...nhouse-gases-10
A se vedea Fig. 3: Share of transport GHG emissions.
https://www.eea.euro...ns/assessment-5
Fig. 2: Emissions of the main air pollutants by sector group in the EEA-33

Desigur, probabil ca dupa unii vaporul intra in centrul orasului arzand pacura...

Cat despre studiul mentionat la inceput, e la fel de bun ca unul publicat de doctorii in stiinte ai unui partid. Surse originale canci, detaliere pe vehicule canci (lucru esential de facut inainte de a trage o concluzie generala).

#68
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postcspot, on 24 octombrie 2017 - 07:38, said:

  
  Toyota yaris are motor de 1.3. Nu e de 1l.
1,5l. Posted Image

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate