Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Unele mașini hibride consumă de patru ori mai mult combustibil decât indică producătorii

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Autovehiculele de tip hibrid, considerate „prietenoase cu mediul”, produc de patru ori mai mult dioxid de carbon (CO2) în comparație cu specificațiile producătorilor, se arată într-un raport australian, potrivit Agerpres.
[ http://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTcl/MkYxMCUyRjIzJTJGODM1NzU1XzgzNTc1/NV9tYXNpbmEtZWxlY3RyaWNhLUdldHR5/SW1hZ2VzLmpwZyZ3PTU5MCZoYXNoPWJl/NTk3ZjBiMGIyMjhiZTA3ZjY2ZDE4M2RlMzE5MjQy.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Quote

Raportul, întocmit de Australian Automobile Association (AAA), a descoperit că în cadrul unor teste efectuate în condiții reale unele vehicule noi utilizează cu 59% mai mult combustibil față de informațiile furnizate în materialele publicitare.

Un vehicul electric hibrid testat de AAA utiliza de patru ori mai mult combustibil decât specifica producătorul său, fapt care încărca factura proprietarilor acelui tip de mașină cu peste 750 de dolari față de ceea ce se arăta în reclame.

Pe baza acestui raport, AAA a făcut un apel la guvernul australian pentru introducerea obligativității testărilor în condiții reale a emisiilor generate de mașinile noi.

„Reglementări mai stringente cu privire la emisii au ca rol reducerea poluării și a cantității de combustibil utilizat, însă rezultatele noastre sugerează că astfel de beneficii se produc, în principal, numai în laborator”, a declarat Michael Bradley, director executiv în cadrul AAA, în cadrul unui comunicat emis luni.

„Sistemul actual îi duce în eroare pe consumatori și organismele de reglementare. Doar testările în condiții reale pot reduce costurile pentru consumatori și pot aduce beneficii ecologice semnificative”, a adăugat acesta, conform sursei citate.
În cadrul studiului desfășurat pe parcursul a 18 luni, cu o valoare de 390.000 de dolari americani, AAA a realizat teste în condiții reale asupra a 30 de vehicule. Însă asociația a ales să nu divulge detalii despre mașinile în cazul cărora rezultatele au fost slabe, deoarece acest lucru nu ar fi corect față de automobilele care nu au fost testate.

În anul 2002, diferența dintre valoarea consumului de combustibil constată în condiții reale și cea din testele de performanță efectuate în laborator a fost de 10%. Cifra a crescut la 35% în 2014 și se estimează că va ajunge la 49% până în 2020 în condițiile în care producătorii continuă să își optimizeze testele de laborator.

Calitatea combustibilului din Australia este considerată cea mai slabă din cele 35 de state membre ale Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), benzina fără plumb conținând până la 150 părți per milion (ppm) de sulf în comparație cu cel mai bun combustibil din lume, despre care AAA susține că are un conținut de sulf de sub 10 ppm.''

http://www.digi24.ro...ucatorii-815849

#2
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
Vad ca super fanii hibrid, tehnologie solara, te-au penalizat deja. Mereu am zis, hibrid o tehnologie inutila vanduta celor care nu inteleg cum functioneaza un motor si ce înseamnă pierderi/randament.

#3
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Nu stiu cum sunt testele australiene dar in Europa masinile sunt testate pe-o distanta de 11 km, daca masina ta merge pe baterie 10 km si d-abia in ultimul km isi porneste motorul cu combustie atunci la final iti va rezulta o masina incredibil de economica cand in realitate consumul este dezastruos.

#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 01.01.2010
Pe mine ma intereseaza ce se face cu acumulatorii uzati.
Poti fi cumva, intr-o oarecare masura, reutilizati?

#5
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007

View PostYOUR_GOD, on 23 octombrie 2017 - 21:35, said:

Pe mine ma intereseaza ce se face cu acumulatorii uzati.
Poti fi cumva, intr-o oarecare masura, reutilizati?
pt fi reutilizați dacă mașina are 50,000 de km și este pagubă totală. la finalul vieții, 8-10 ani, au niște costuri uriașe de reciclare.

#6
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,919
  • Înscris: 01.01.2010
Sper sa nu fie asa. Ca la fel functioneaza si centralele eoliene.

#7
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016
Motorul ala termic munceste de doua ori...o data sa incarce bateriile si o data sa deplaseze masina....de unde atata economie sau ecologie? Mergi 10 km pe baterii si pe urma 100km ca sa le incarci.
Praf in ochi cu hibridele!

Edited by RasAlGhul, 23 October 2017 - 21:51.


#8
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016

View Postmax_01, on 23 octombrie 2017 - 21:08, said:

,,
Autovehiculele de tip hibrid, considerate „prietenoase cu mediul”, produc de patru ori mai mult dioxid de carbon (CO2) Ăźn comparație cu specificațiile producătorilor, se arată Ăźntr-un raport australian, potrivit Agerpres.
[ http://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTcl/MkYxMCUyRjIzJTJGODM1NzU1XzgzNTc1/NV9tYXNpbmEtZWxlY3RyaWNhLUdldHR5/SW1hZ2VzLmpwZyZ3PTU5MCZoYXNoPWJl/NTk3ZjBiMGIyMjhiZTA3ZjY2ZDE4M2RlMzE5MjQy.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Calitatea combustibilului din Australia este considerată cea mai slabă din cele 35 de state membre ale Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), benzina fără plumb conținĂąnd pĂąnă la 150 părți per milion (ppm) de sulf Ăźn comparație cu cel mai bun combustibil din lume, despre care AAA susține că are un conținut de sulf de sub 10 ppm.''
http://www.digi24.ro...ucatorii-815849
Partea asta ai uitat sa o citești?

#9
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Hibrid serie sau hibrid paralel ? Oricum hibridul e praf doar pentru faptul ca e patat cu motorul termic. Masina Superioara PUR electrica e viitorul.

#10
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
hidrogen va fi marea smecherie, dar nu se va implementa

#11
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007

View PostYOUR_GOD, on 23 octombrie 2017 - 21:46, said:

Sper sa nu fie asa. Ca la fel functioneaza si centralele eoliene.
eoliene....dar cele solare?! alea primii 5 ani produc ceva ceva după care randamentul nu scade...ci pică. fără acea șmecherie cu certificatele verzi nu ar există nicio „fermă”. și acea schemă este o hoție.

Cine dă exemplu norvegiei...să afle că probabil 98% din producție este realizată în exploatări hidro.....știți, ploi dese - munte - mare - diferențe mari de înălțime = eficiența turbinelor.

View PostRasAlGhul, on 23 octombrie 2017 - 21:48, said:

Motorul ala termic munceste de doua ori...o data sa incarce bateriile si o data sa deplaseze masina....de unde atata economie sau ecologie? Mergi 10 km pe baterii si pe urma 100km ca sa le incarci.
Praf in ochi cu hibridele!
mai sunt unii care zic că la 1 km mers pe motor termic se încarcă bateriile pentru 1 km...fără să gândească că fără baterii, dacă iei piciorul de pe accelerație mașina se oprește. deci motorul va rula ți mai greu dacă trage și bateriile după el. în fine...victimele marketing-ului

View PostMicroEdge, on 23 octombrie 2017 - 21:49, said:

Partea asta ai uitat sa o citești?
bine că ne-ai trezit la realitate. off, ce ne făceam fără tine.

#12
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
In Europa sunt inca valabile testele in ciclu NEDC. Consumuri mai apropiate de realitate vom vedea in Europa abia dupa septembrie 2018 cand toti producatorii vor fi obligati sa dea consumul dupa noul ciclu de testare WLTP.
Oricum treaba asta ca minciunile relativ la consum s-au marit in ultimii ani e valabila si in Europa. Am gasit un pliant mai vechi de la un Opel Astra 1,6 pe benzina in care consumul urban era dat de 9,1%. Acelasi motor aspirat care mai exista inca anul trecut pe Opel era dat cu un consum de 7,4% urban. De imbunatatit s-au imbunatatit doar tehnicile de marketing iar minciunile sunt din ce in ce mai nerusinate la toti producatorii auto.

Ar trebui sa stim modul de testare in Australia, dar dupa cum suna articolul, e clar ca e asemanator actualului mod de testare european. Acum nu pot sa ma pronunt la modul general despre hibride. Cele de la Toyota sunt mai economice iar cele de la Ford sau VAG sunt orientate mai mult spre performante, dar in detrimentul consumului. Partea proasta la acestea din urma este ca ele sunt doar in varianta plug-in ceea ce face imposibil de spus care le este consumul real deoarece au autonomie de peste 30 km doar pe electric iar consumurile si emisiile sunt date doar pentru prima suta de km. Daca pleci la un drum mai lung, Dumnezeu cu mila :) !

#13
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007

View Post_-AppleS-_, on 23 octombrie 2017 - 21:52, said:

Hibrid serie sau hibrid paralel ? Oricum hibridul e praf doar pentru faptul ca e patat cu motorul termic. Masina Superioara PUR electrica e viitorul.
și electricul cum este prezentat acum este praf. din n motive: autonomie, timp de încărcare, durată viață baterii în caz de încărcare rapidă. PLUS: în toată lumea, în caz de caniculă de la aerul condițioant pică rețeaua electrică. vă dați seama ce presupune un parc considerabil auto electric.....

View Postpetre69, on 23 octombrie 2017 - 21:56, said:

hidrogen va fi marea smecherie, dar nu se va implementa

exact...hidrogenul este o variantă sau un sistem sigur/safe nuclear.

#14
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,241
  • Înscris: 05.06.2002
o fi folossit motorul termic in regimul unde eficienta lui e maxima, dar mai are de carat si bateriile si motoarele electrice, asa mie-mi cam da cu virgula, mai ales la hibridele care nu se incarca si de la priza.

#15
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,865
  • Înscris: 25.01.2007

View Postpetre69, on 23 octombrie 2017 - 21:56, said:

hidrogen va fi marea smecherie, dar nu se va implementa
Io zic ca da. Va trece elanul asta electric heirupist, apoi lumea va fi deranjata de cele 2 dezavantaje electrice: vehicule grele si timp de incarcare, si vor incepe sa fie studiate alternativele.

#16
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016

View Postbobalex18, on 23 octombrie 2017 - 22:01, said:

și electricul cum este prezentat acum este praf. din n motive: autonomie, timp de încărcare, durată viață baterii în caz de încărcare rapidă


exact...hidrogenul este o variantă sau un sistem sigur/safe nuclear.
Asa este...electricele nu vor fi de viitor....reprezinta doar o trecere care nu va avea succes.

Edited by RasAlGhul, 23 October 2017 - 23:19.


#17
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Doar o trecere catre ce? Curios e ca toti producatorii auto anunta si scot modele electrice in ciuda celor 4 sceptici de pe Softpedia.

#18
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View Postbobalex18, on 23 octombrie 2017 - 21:20, said:

Vad ca super fanii hibrid, tehnologie solara, te-au penalizat deja. Mereu am zis, hibrid o tehnologie inutila vanduta celor care nu inteleg cum functioneaza un motor si ce înseamnă pierderi/randament.

La prima vedere, daca nu cunosti detalii, ai putea sa crezi ca e o aberatie.

Dar ignori niste lucruri care schimba total problema.

1. Unele masini sunt plug-in hibrid, deci se incarca si separat de la retea/incarcator, si atunci nu mai au treaba cu randamentul termic pe distanta acoperita electric.

2. Motorul termic, dincolo de ranamentul f mic, si dincolo de pierderile suplimentare in cutia de viteze, are la utilizarea practica pe automobil un randament inca muuuuuuult mai mic decat al motorului in sine, deoarece plaja de turatie utila este foarte mica, si un motor puternic va consuma pt mersul in oras sau la viteze moderate o cantitate de combustibil muuuuuuuuult mai mare decat ar fi necesar.
Acest aspect - plaja de turatie utila extrem de mica, lasa suficient loc pt ca si in varianta hibrida cu incarcare de la motorul termic, randamentul cu hibrida sa fie muuuuuult mai bun, pt ca motorul electric are cuplu de la cea mai mica turatie si plaja de turatie este muuuuult mai mare.
Cu motorul electric te poti deplasa lejer prin oras cu 4 KW la 40+ km/h, si chiar daca luam in calcul 12 KW  ( 200 Wh/km @ 60 km/h) tot sta mult mai bine decat un motor termic care e tinut la ~ 3000 RPM si la benzinar si al diesel modern, si are turatia maxima 5500-6000 RPM.
Motorul electric poate avea plaja de turatie utila de la 0 la 6000 sau chiar de la 0 la 20+ K RPM.

Nu sunt fan hibride si prefer full electrice, dar am subliniat ca lucrurile nu stau chiar asa de rau cu ele.

Edited by loock, 23 October 2017 - 23:43.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate