Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Unele mașini hibride consumă de patru ori mai mult combustibil decât indică producătorii
Last Updated: Oct 25 2017 17:50, Started by
max_01
, Oct 23 2017 21:08
·
0
#1
Posted 23 October 2017 - 21:08
Autovehiculele de tip hibrid, considerate „prietenoase cu mediul”, produc de patru ori mai mult dioxid de carbon (CO2) în comparație cu specificațiile producătorilor, se arată într-un raport australian, potrivit Agerpres.
[ http://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTcl/MkYxMCUyRjIzJTJGODM1NzU1XzgzNTc1/NV9tYXNpbmEtZWxlY3RyaWNhLUdldHR5/SW1hZ2VzLmpwZyZ3PTU5MCZoYXNoPWJl/NTk3ZjBiMGIyMjhiZTA3ZjY2ZDE4M2RlMzE5MjQy.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote Raportul, întocmit de Australian Automobile Association (AAA), a descoperit că în cadrul unor teste efectuate în condiții reale unele vehicule noi utilizează cu 59% mai mult combustibil față de informațiile furnizate în materialele publicitare. Un vehicul electric hibrid testat de AAA utiliza de patru ori mai mult combustibil decât specifica producătorul său, fapt care încărca factura proprietarilor acelui tip de mașină cu peste 750 de dolari față de ceea ce se arăta în reclame. Pe baza acestui raport, AAA a făcut un apel la guvernul australian pentru introducerea obligativității testărilor în condiții reale a emisiilor generate de mașinile noi. „Reglementări mai stringente cu privire la emisii au ca rol reducerea poluării și a cantității de combustibil utilizat, însă rezultatele noastre sugerează că astfel de beneficii se produc, în principal, numai în laborator”, a declarat Michael Bradley, director executiv în cadrul AAA, în cadrul unui comunicat emis luni. „Sistemul actual îi duce în eroare pe consumatori și organismele de reglementare. Doar testările în condiții reale pot reduce costurile pentru consumatori și pot aduce beneficii ecologice semnificative”, a adăugat acesta, conform sursei citate. În cadrul studiului desfășurat pe parcursul a 18 luni, cu o valoare de 390.000 de dolari americani, AAA a realizat teste în condiții reale asupra a 30 de vehicule. Însă asociația a ales să nu divulge detalii despre mașinile în cazul cărora rezultatele au fost slabe, deoarece acest lucru nu ar fi corect față de automobilele care nu au fost testate. În anul 2002, diferența dintre valoarea consumului de combustibil constată în condiții reale și cea din testele de performanță efectuate în laborator a fost de 10%. Cifra a crescut la 35% în 2014 și se estimează că va ajunge la 49% până în 2020 în condițiile în care producătorii continuă să își optimizeze testele de laborator. Calitatea combustibilului din Australia este considerată cea mai slabă din cele 35 de state membre ale Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), benzina fără plumb conținând până la 150 părți per milion (ppm) de sulf în comparație cu cel mai bun combustibil din lume, despre care AAA susține că are un conținut de sulf de sub 10 ppm.'' http://www.digi24.ro...ucatorii-815849 |
#2
Posted 23 October 2017 - 21:20
Vad ca super fanii hibrid, tehnologie solara, te-au penalizat deja. Mereu am zis, hibrid o tehnologie inutila vanduta celor care nu inteleg cum functioneaza un motor si ce înseamnă pierderi/randament.
|
#3
Posted 23 October 2017 - 21:25
Nu stiu cum sunt testele australiene dar in Europa masinile sunt testate pe-o distanta de 11 km, daca masina ta merge pe baterie 10 km si d-abia in ultimul km isi porneste motorul cu combustie atunci la final iti va rezulta o masina incredibil de economica cand in realitate consumul este dezastruos.
|
#4
Posted 23 October 2017 - 21:35
Pe mine ma intereseaza ce se face cu acumulatorii uzati.
Poti fi cumva, intr-o oarecare masura, reutilizati? |
#5
Posted 23 October 2017 - 21:42
#6
Posted 23 October 2017 - 21:46
Sper sa nu fie asa. Ca la fel functioneaza si centralele eoliene.
|
#7
Posted 23 October 2017 - 21:48
Motorul ala termic munceste de doua ori...o data sa incarce bateriile si o data sa deplaseze masina....de unde atata economie sau ecologie? Mergi 10 km pe baterii si pe urma 100km ca sa le incarci.
Praf in ochi cu hibridele! Edited by RasAlGhul, 23 October 2017 - 21:51. |
#8
Posted 23 October 2017 - 21:49
max_01, on 23 octombrie 2017 - 21:08, said:
,, Autovehiculele de tip hibrid, considerate âprietenoase cu mediulâ, produc de patru ori mai mult dioxid de carbon (CO2) Ăźn comparație cu specificațiile producătorilor, se arată Ăźntr-un raport australian, potrivit Agerpres. [ http://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMTcl/MkYxMCUyRjIzJTJGODM1NzU1XzgzNTc1/NV9tYXNpbmEtZWxlY3RyaWNhLUdldHR5/SW1hZ2VzLmpwZyZ3PTU5MCZoYXNoPWJl/NTk3ZjBiMGIyMjhiZTA3ZjY2ZDE4M2RlMzE5MjQy.thumb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Calitatea combustibilului din Australia este considerată cea mai slabă din cele 35 de state membre ale Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE), benzina fără plumb conținĂąnd pĂąnă la 150 părți per milion (ppm) de sulf Ăźn comparație cu cel mai bun combustibil din lume, despre care AAA susține că are un conținut de sulf de sub 10 ppm.'' http://www.digi24.ro...ucatorii-815849 |
#9
Posted 23 October 2017 - 21:52
Hibrid serie sau hibrid paralel ? Oricum hibridul e praf doar pentru faptul ca e patat cu motorul termic. Masina Superioara PUR electrica e viitorul.
|
#10
Posted 23 October 2017 - 21:56
hidrogen va fi marea smecherie, dar nu se va implementa
|
|
#11
Posted 23 October 2017 - 21:57
YOUR_GOD, on 23 octombrie 2017 - 21:46, said:
Sper sa nu fie asa. Ca la fel functioneaza si centralele eoliene. Cine dă exemplu norvegiei...să afle că probabil 98% din producție este realizată în exploatări hidro.....știți, ploi dese - munte - mare - diferențe mari de înălțime = eficiența turbinelor. RasAlGhul, on 23 octombrie 2017 - 21:48, said:
Motorul ala termic munceste de doua ori...o data sa incarce bateriile si o data sa deplaseze masina....de unde atata economie sau ecologie? Mergi 10 km pe baterii si pe urma 100km ca sa le incarci. Praf in ochi cu hibridele! MicroEdge, on 23 octombrie 2017 - 21:49, said:
Partea asta ai uitat sa o citești? |
#12
Posted 23 October 2017 - 21:59
In Europa sunt inca valabile testele in ciclu NEDC. Consumuri mai apropiate de realitate vom vedea in Europa abia dupa septembrie 2018 cand toti producatorii vor fi obligati sa dea consumul dupa noul ciclu de testare WLTP.
Oricum treaba asta ca minciunile relativ la consum s-au marit in ultimii ani e valabila si in Europa. Am gasit un pliant mai vechi de la un Opel Astra 1,6 pe benzina in care consumul urban era dat de 9,1%. Acelasi motor aspirat care mai exista inca anul trecut pe Opel era dat cu un consum de 7,4% urban. De imbunatatit s-au imbunatatit doar tehnicile de marketing iar minciunile sunt din ce in ce mai nerusinate la toti producatorii auto. Ar trebui sa stim modul de testare in Australia, dar dupa cum suna articolul, e clar ca e asemanator actualului mod de testare european. Acum nu pot sa ma pronunt la modul general despre hibride. Cele de la Toyota sunt mai economice iar cele de la Ford sau VAG sunt orientate mai mult spre performante, dar in detrimentul consumului. Partea proasta la acestea din urma este ca ele sunt doar in varianta plug-in ceea ce face imposibil de spus care le este consumul real deoarece au autonomie de peste 30 km doar pe electric iar consumurile si emisiile sunt date doar pentru prima suta de km. Daca pleci la un drum mai lung, Dumnezeu cu mila ! |
#13
Posted 23 October 2017 - 22:01
_-AppleS-_, on 23 octombrie 2017 - 21:52, said:
Hibrid serie sau hibrid paralel ? Oricum hibridul e praf doar pentru faptul ca e patat cu motorul termic. Masina Superioara PUR electrica e viitorul. petre69, on 23 octombrie 2017 - 21:56, said:
hidrogen va fi marea smecherie, dar nu se va implementa exact...hidrogenul este o variantă sau un sistem sigur/safe nuclear. |
#14
Posted 23 October 2017 - 23:00
o fi folossit motorul termic in regimul unde eficienta lui e maxima, dar mai are de carat si bateriile si motoarele electrice, asa mie-mi cam da cu virgula, mai ales la hibridele care nu se incarca si de la priza.
|
#15
Posted 23 October 2017 - 23:05
|
#16
Posted 23 October 2017 - 23:16
bobalex18, on 23 octombrie 2017 - 22:01, said:
și electricul cum este prezentat acum este praf. din n motive: autonomie, timp de încărcare, durată viață baterii în caz de încărcare rapidă exact...hidrogenul este o variantă sau un sistem sigur/safe nuclear. Edited by RasAlGhul, 23 October 2017 - 23:19. |
#17
Posted 23 October 2017 - 23:19
Doar o trecere catre ce? Curios e ca toti producatorii auto anunta si scot modele electrice in ciuda celor 4 sceptici de pe Softpedia.
|
#18
Posted 23 October 2017 - 23:31
bobalex18, on 23 octombrie 2017 - 21:20, said:
Vad ca super fanii hibrid, tehnologie solara, te-au penalizat deja. Mereu am zis, hibrid o tehnologie inutila vanduta celor care nu inteleg cum functioneaza un motor si ce înseamnă pierderi/randament. La prima vedere, daca nu cunosti detalii, ai putea sa crezi ca e o aberatie. Dar ignori niste lucruri care schimba total problema. 1. Unele masini sunt plug-in hibrid, deci se incarca si separat de la retea/incarcator, si atunci nu mai au treaba cu randamentul termic pe distanta acoperita electric. 2. Motorul termic, dincolo de ranamentul f mic, si dincolo de pierderile suplimentare in cutia de viteze, are la utilizarea practica pe automobil un randament inca muuuuuuult mai mic decat al motorului in sine, deoarece plaja de turatie utila este foarte mica, si un motor puternic va consuma pt mersul in oras sau la viteze moderate o cantitate de combustibil muuuuuuuuult mai mare decat ar fi necesar. Acest aspect - plaja de turatie utila extrem de mica, lasa suficient loc pt ca si in varianta hibrida cu incarcare de la motorul termic, randamentul cu hibrida sa fie muuuuuult mai bun, pt ca motorul electric are cuplu de la cea mai mica turatie si plaja de turatie este muuuuult mai mare. Cu motorul electric te poti deplasa lejer prin oras cu 4 KW la 40+ km/h, si chiar daca luam in calcul 12 KW ( 200 Wh/km @ 60 km/h) tot sta mult mai bine decat un motor termic care e tinut la ~ 3000 RPM si la benzinar si al diesel modern, si are turatia maxima 5500-6000 RPM. Motorul electric poate avea plaja de turatie utila de la 0 la 6000 sau chiar de la 0 la 20+ K RPM. Nu sunt fan hibride si prefer full electrice, dar am subliniat ca lucrurile nu stau chiar asa de rau cu ele. Edited by loock, 23 October 2017 - 23:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users