Audi a4 b8 2.7 tdi
Last Updated: Nov 09 2017 18:03, Started by
debusy
, Oct 16 2017 22:39
·
0
#37
Posted 09 November 2017 - 17:15
Prostii. Daca l-ai facut cu acceleratii bruste si sportiv e ok. Altfel consumul asta il am in exterior in aglomerație cu 3.0d 4x4 pe GLK si calcat. 9.0 am avut pe 2500 km cu 5 persoane si portbagaj deasupra xxl (400l). Daca era in oras e ok. 9.2 am pe 2.4 v6 pe Audi a6 in exterior cand o calc si 8.2-8.4 cand merg normal.
Poate nu esti obisnuit cu ea, sau exteriorul ala e un fel de interior cu limita de viteza putin mai mare. Atunci as putea intelege. Normalul ar fi 7 spre 8. Si masina are doar 1600kg. E cu 100kg mai grea ca 2.0tdi. Cele de care vb eu au intre 1.8t si 2t. Acuma daca masina nu cere alti bani nici nu mi-as bate capul. Daca include si mers prin oras e ok. Banuiesc ca strict oras ești in jurul a 13, sau mai mult daca mergi pe distante scurte. Pt cauciucuri, cumpara all season linistit. Crossclimate sau goodyear 4seasons (primele is mai bune pe ploaie si uscat, a doua e mai pt iarna) Oricum astea 2 is recomandate și pt uk. Edited by t-balt, 09 November 2017 - 17:18. |
#39
Posted 09 November 2017 - 17:26
Sincer nu am prea avut pe unde face accelerari bruște ca era destul de aglomerat, doar 2-3 depășiri mai în forță și atât. 20 km dus 20km intors, la fel consumul. În oraș tot pe la 10%se învârte. E clar ca nu consuma cat e46 320d automată, ala avea chiar consum bun. Însă e oke deocamdată, nu ma deranjează. Pe autostrada la drum lung sigur ia undeva in jur de 7%. Vreo părere legat de cauciucuri? Am explicat în postul anterior situația. Multumesc
|
#40
Posted 09 November 2017 - 17:28
tfmercedez, on 09 noiembrie 2017 - 17:23, said:
Pana si un S classe se incadreaza sub 2000kg. Masa maxima autorizata este 2125 kg. Totusi vorbim de o masina cu platforma premium de la Audi, aceeasi platforma folosita si la A6 si la A8. Nu confunda cu platforma standard care e derivata din Golf si e folosita la clasa medie standard ca Passat sau Superb unde suspensia este la jumatate, deci implicitit si greutatea e mai redusa. Edited by Kroghy, 09 November 2017 - 17:32. |
#41
Posted 09 November 2017 - 17:29
Kroghy, on 26 octombrie 2017 - 13:30, said: Cu volan pe dreapta asta e pretul. De ce crezi ca sunt asa multe masini cu volan pe dreapta in Romania? Cu volan pe stanga e cu 50% mai scump. Vezi ca la calculele tale ai plecat gresit cu pretul de nou, e 45 mii euro e un S4 (quattro, 350 cai, etc). Refa procentele cu valorile corecte. |
#42
Posted 09 November 2017 - 17:29
dacă nu ai nu știu ce valențe sportive și nu vrei să mergi prin nordul continentului, poți lua liniștit all season și scapi de durerile de cap. dar de ce să vii atâta drum cu mașina? urcă în avion și gata.
|
#43
Posted 09 November 2017 - 17:30
#44
Posted 09 November 2017 - 17:32
#45
Posted 09 November 2017 - 17:34
bobalex18, on 09 noiembrie 2017 - 17:29, said: dacă nu ai nu știu ce valențe sportive și nu vrei să mergi prin nordul continentului, poți lua liniștit all season și scapi de durerile de cap. dar de ce să vii atâta drum cu mașina? urcă în avion și gata. |
#46
Posted 09 November 2017 - 17:36
t-balt, on 09 noiembrie 2017 - 17:15, said:
9.2 am pe 2.4 v6 pe Audi a6 in exterior cand o calc si 8.2-8.4 cand merg normal. tfmercedez, on 09 noiembrie 2017 - 17:32, said:
Deci daca depasesti deja 2125kg, deja intrii la categoria meltean carand fier vechi (calorifere de fonta)- chill,am vazut si x5 umplut cu tot felul de gunoaie, folosit pe post de camion. Edited by Kroghy, 09 November 2017 - 17:37. |
|
#47
Posted 09 November 2017 - 18:03
Cum sa nu, 1.8t, 2.4 v6 benzina e echivalent la consum cu 2.7tdi cu 200kg mai ușoară... 2.7tdi ce consuma 7 in medie pe a6. Vezi ca e topic dedicat pe VW forum.
Michelin cross climate sau goodyear. Cele mai ok all season. Mai sunt și cele de la pirelli bine cotate. Premium all.season ca e diferenta mare fata de restul. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users