Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Internet indisponibil in zona dumneavoastra

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
laur27000

laur27000

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 08.03.2017
De aproximativ o saptamana nu mai merge internetul de la router, avand toate LED-urile aprinse corespunzator (Cu exceptia celui de internet). Wi-Fi-ul este vizibil, dar nu furnizeaza internet, desi scrie "Connected".
Am sunat la un numar de asistenta, mi s-a spus ca nu este disponibil in zona mea, dar de o saptamana ?
Pot face altceva decat sa asteot ?
Am fost taxat e apel desi nu am fost conectat la un operator ?

#2
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,403
  • Înscris: 08.02.2011
Fa cerere cu numar de inregistrare, daca raspunsul oficial e "Internet indisponibil in zona dumneavoastra" reziliezi contractul fara alt motiv si gata.

#3
dumibr

dumibr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 18.08.2007
la ce operator de internet ?

#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Apelul la 1234/ e gratuit.  021.404.1234 si 0766.12.1234 costa ca orice apel normal. Daca ai sunat la 0903904903 te costa 1.92 euro + tva.
Ce router ai ? Esti pe ADSL?

Edited by pasilla, 07 October 2017 - 13:49.


#5
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,438
  • Înscris: 15.07.2008

View Postlaur27000, on 07 octombrie 2017 - 12:57, said:

De aproximativ o saptamana nu mai merge internetul de la router, avand toate LED-urile aprinse corespunzator (Cu exceptia celui de internet). Wi-Fi-ul este vizibil, dar nu furnizeaza internet, desi scrie "Connected".
Am sunat la un numar de asistenta, mi s-a spus ca nu este disponibil in zona mea, dar de o saptamana ?
Pot face altceva decat sa asteot ?
Am fost taxat e apel desi nu am fost conectat la un operator ?
Ce treaba are Wi-fi ? el ramane activ fie ca exista internet sau nu si poate fi folosita reteaua WLAN asa cum poti folosi si LAN-ul fara internet
Ai uitat sa ne spui tipul,  ADSL,VDSL, FTTB etc . Daca e ADSL, cel mai probabil s-a furat cablul de cupru (ca de obicei atunci dureaza mai mult pana pun alte cabluri).
Daca vrei sa reziliezi contractul poti face acest lucru tinand seama ca nu-ti functioneaza netul de atata timp,daca vrei sa mai ramai stai si astepti !
Daca vrei sa iei legatura cu ei rapid intra pe forumul lor de pe facebook (daca ai cont pe Fb).

View Postdumibr, on 07 octombrie 2017 - 13:14, said:

la ce operator de internet ?
Ghiceste ! daca aria forumului se numeste Telekom România (Ex-Romtelecom), operatorul cum se numeste ?

Edited by stlk, 07 October 2017 - 14:22.


#6
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,193
  • Înscris: 18.04.2008
Până la urmă ce conexiune ai?

#7
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,882
  • Înscris: 21.02.2005
Întreruptă? ;)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate