Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Audi a4 b8 2.7tdi sunet la accelerare
#1
Posted 07 October 2017 - 10:49
Salut. Apare un bazait care se aude din zona motorului doar in timp ce accelerez, cAnd nu accelerez nu se mai aude. Motorul merge bine, trage oke, cutia de viteze schimba foarte bine (e multitronic), ac-ul e oke, baga aer conditionat. Mentionez faptul ca e aprins martorul galben engine (ala cred ca e). Ce ar putea fi? Multumesc!
Edited by debusy, 07 October 2017 - 11:07. |
#4
Posted 07 October 2017 - 12:05
Daca e un sunet mai ascutit poate sa fie turbina. Iar martorul galben aprins de obicei inseamna o gaura mare in punga....
LA DPF infundat scade puterea motorului... Edited by bumpocbum, 07 October 2017 - 12:06. |
#6
Posted 07 October 2017 - 12:10
#7
Posted 07 October 2017 - 13:14
#9
Posted 07 October 2017 - 14:05
Ai luat masina si n-ai zis nimic ? Du-o la parcul de unde ai luat-o si da-le-o de cap s-o repare ei ca e in garantie . Sau du-te si fa o diagnoza ca pe forum sigur nu-i dai de cap !
|
#10
Posted 07 October 2017 - 16:03
alexa32, on 07 octombrie 2017 - 12:09, said: Tu vrei sa repari Audi b8 pe forum? Martorul ala aprins poate avea 1000 cauze. Du-te la reprezentanta...2-300 lire si vezi care-i treaba. mariovrs, on 07 octombrie 2017 - 13:14, said: Martorul ala se aprinde dintr-o mie de cauze... De unde asta cu ''inainte sa se infunde dpf..". Un vcds de 150 de lei iti spune exact care-i problema. O recomandare de vcds care se poate gasi si pe un site international gen amazon / ebay? Daca ar fi unul la care nu ar trebui laptop ar fi super. Sau unul care se poate lega si operationa de pe telefon. Multumesc! Baxon, on 07 octombrie 2017 - 14:05, said: Ai luat masina si n-ai zis nimic ? Du-o la parcul de unde ai luat-o si da-le-o de cap s-o repare ei ca e in garantie . Sau du-te si fa o diagnoza ca pe forum sigur nu-i dai de cap ! |
|
#11
Posted 07 October 2017 - 16:49
Si in UK se fac multe MOT-uri pe ochi frumosi. Cine stie cunoaste....Oricum MOT-ul se refera la siguranta rutiera a autovehicolului si nu a starii generale a masinii. In concluzie daca masina respecta minimum de siguranta, atunci trece MOT-ul
Edited by dancir2001, 07 October 2017 - 16:50. |
#12
Posted 07 October 2017 - 16:51
debusy, on 07 octombrie 2017 - 16:03, said:
O recomandare de vcds care se poate gasi si pe un site international gen amazon / ebay? Daca ar fi unul la care nu ar trebui laptop ar fi super. Sau unul care se poate lega si operationa de pe telefon. Multumesc! |
#13
Posted 07 October 2017 - 16:57
Am fost o perioada in uk ( nu mi-a placut in mod deosebit ) . Eu recunosc ca atunci cand am umblat sa-mi iau masina am mers la parcuri auto insa nici unul nu mi-a inspirat incredere desi ofereau garantie ; pana la urma mi-am luat prin job masina la care plateam o chirie lunara iar de revizii si alte probleme se ocupa firma . Contract pe 3 ani dupa care puteam sa schimb cu alta fara sa platesc nimic in plus ( deci masina nu era proprietatea mea ) .
Nu stiu daca poti la firma la care esti angajat sa faci asta dar mie mi-a convenit sa dau 150 de lire / luna si sa am tot chiar si masina la schimb cat timp se facea revizia sau alte reparatii . Mi se deconta doar 11 penny pe km in acest caz dar aveam colegi care aveau masini proprii si lor li se deconta 40 penny /km - pt ei era afacere buna . Edited by Baxon, 07 October 2017 - 16:59. |
#14
Posted 07 October 2017 - 17:06
Trebuie facuta o scanare si vazut de unde e eroarea. Cea mai simpla varianta ar fi ca s-a umplut filtrul si e nevoie de un drum de 20 de km la drum lung. Fa o iesire pe autostrada si vezi daca dispare. Nu trebuie sa mergi tare ci doar sa mergi cu peste 2000 rpm timp de aprox. 10 minute. Pune cutia pe manual ca sa stea turata fara sa fie nevoie sa prinzi viteza mare si sa risti amenda.
Edited by Kroghy, 07 October 2017 - 17:07. |
#15
Posted 07 October 2017 - 17:10
dancir2001, on 07 octombrie 2017 - 16:49, said: Si in UK se fac multe MOT-uri pe ochi frumosi. Cine stie cunoaste....Oricum MOT-ul se refera la siguranta rutiera a autovehicolului si nu a starii generale a masinii. In concluzie daca masina respecta minimum de siguranta, atunci trece MOT-ul Kroghy, on 07 octombrie 2017 - 17:06, said: Trebuie facuta o scanare si vazut de unde e eroarea. Cea mai simpla varianta ar fi ca s-a umplut filtrul si e nevoie de un drum de 20 de km la drum lung. Fa o iesire pe autostrada si vezi daca dispare. Nu trebuie sa mergi tare ci doar sa mergi cu peste 2000 rpm timp de aprox. 10 minute. Pune cutia pe manual ca sa stea turata fara sa fie nevoie sa prinzi viteza mare si sa risti amenda. |
|
#16
Posted 07 October 2017 - 17:15
Regenerarea se face si la sub 2000 rpm dar recomandarea din manual e sa stea ceva mai turata, undeva pe la 2000-2500 rpm. Nu conteaza viteza si nici acceleratiile puternice nu ajuta cu nimic. Eu in 2 ani de folosire preponderent in oras nu am ajuns niciodata sa mi se aprinda becul galben pt. ca din cand in cand mai ies si in afara orasului iar atunci cand observ ca incepe regenerarea nu opresc motorul ci mai fac o tura pana se termina regenerarea. Asta am patit de 2 ori in 2 ani sa ajung acasa si sa observ ca a inceput regenerarea si sa fiu nevoit sa mai fac o tura ca sa se termine. Daca opresti motorul cand e inceputa regenerarea de 5 ori la rand si nu reuseste sa o termine intra in acel mod de avarie care semnaleaza ca este nevoie de o curatare la drum lung.
Din manualul de utilizare: Applies to vehicles with diesel engine: The diesel particulate filter can filter out almost all soot particles contained in the exhaust gas. In normal driving conditions the filter is self-cleaning. Should the self-cleaning function of the filter not be able to operate, e.g. when the vehicle is continuously used only for short trips, the filter becomes obstructed with soot and the symbol (aici e poza cu motorul galben) for the diesel particulate filter lights up. When the symbol (aici e poza cu motorul galben) lights up you can assist the self-cleaning function of the filter by driving accordingly. You should drive at a speed of at least 60 km/h (engine speed about 2,000 rpm) for about 15 minutes in 4th or 5th gear, or with the selector lever in position S on vehicles with automatic gearbox*. As a result of the increase in temperature the soot in the filter will be burned off. The symbol will disappear once the cleaning process has been completed success-fully. Edited by Kroghy, 07 October 2017 - 17:22. |
#18
Posted 07 October 2017 - 17:51
debusy, on 07 octombrie 2017 - 16:03, said:
200 lire costa doar verificarea? Pai atunci repararea cat o mai fi? Fa o programare si vezi. Reparatia e "cum ti-o fi norocul"...in functie de ce ai nevoie. In rest e plin ebay-ul de testere clone si de care vrei dar iti trebuie ceva cunostinte pentru ca nu e o masina simpla. Stergand eroarea s-ar putea sa-ti faci mai rau in caz ca ajungi la un mecanic priceput pentru ca nu va mai avea anumite detalii. E luata de la un dealer mare...sau de la indieni....originali sau romani? La dealer s-ar putea sa ai ceva garantie...teoretic...barem primesti un sac de "sorry". |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users