Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 

Audi a4 b8 2.7tdi sunet la accelerare

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012
Salut. Apare un bazait care se aude din zona motorului doar in timp ce accelerez, cAnd nu accelerez nu se mai aude. Motorul merge bine, trage oke, cutia de viteze schimba foarte bine (e multitronic), ac-ul e oke, baga aer conditionat. Mentionez faptul ca e aprins martorul galben engine (ala cred ca e). Ce ar putea fi? Multumesc!

Edited by debusy, 07 October 2017 - 11:07.


#2
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
O fi început de sfârșit de turbo...

#3
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,338
  • Înscris: 29.07.2013
Cu DPF cum stai ?  Du-te la un tester :)

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Daca e un sunet mai ascutit poate sa fie turbina. Iar martorul galben aprins de obicei inseamna o gaura mare in punga....
LA DPF infundat scade puterea motorului...

Edited by bumpocbum, 07 October 2017 - 12:06.


#5
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Tu vrei sa repari Audi b8 pe forum?Posted Image
Martorul ala aprins poate avea 1000 cauze.

Du-te la reprezentanta...2-300 lire si vezi care-i treaba.

#6
argonaut

argonaut

    Beware of the bird

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 29,338
  • Înscris: 29.07.2013

 bumpocbum, on 07 octombrie 2017 - 12:05, said:

LA DPF infundat scade puterea motorului...
Martorul ala se aprinde inainte sa se infunde complet DPF. Cere regenerarea ;)

#7
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013

 argonaut, on 07 octombrie 2017 - 12:10, said:

Martorul ala se aprinde inainte sa se infunde complet DPF. Cere regenerarea Posted Image

Martorul ala se aprinde dintr-o mie de cauze... De unde asta cu ''inainte sa se infunde dpf..".

Un vcds de 150 de lei iti spune exact care-i problema.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Daca e bazait nu are treaba cu intercoolerul si furtunele alea. Poate sa fie turbo sau altceva. Testerul e sfant.
PS: Parca voiai BMW Seria 5 F10 :))

#9
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ai luat masina si n-ai zis nimic ? Du-o la parcul de unde ai luat-o si da-le-o de cap s-o repare ei ca e in garantie . Sau du-te si fa o diagnoza ca pe forum sigur nu-i dai de cap !

#10
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012

 alexa32, on 07 octombrie 2017 - 12:09, said:

Tu vrei sa repari Audi b8 pe forum?Posted Image
Martorul ala aprins poate avea 1000 cauze.

Du-te la reprezentanta...2-300 lire si vezi care-i treaba.
200 lire costa doar verificarea? Pai atunci repararea cat o mai fi?

 mariovrs, on 07 octombrie 2017 - 13:14, said:


Martorul ala se aprinde dintr-o mie de cauze... De unde asta cu ''inainte sa se infunde dpf..".

Un vcds de 150 de lei iti spune exact care-i problema.

O recomandare de vcds care se poate gasi si pe un site international gen amazon / ebay? Daca ar fi unul la care nu ar trebui laptop ar fi super. Sau unul care se poate lega si operationa de pe telefon. Multumesc!

 Baxon, on 07 octombrie 2017 - 14:05, said:

Ai luat masina si n-ai zis nimic ? Du-o la parcul de unde ai luat-o si da-le-o de cap s-o repare ei ca e in garantie . Sau du-te si fa o diagnoza ca pe forum sigur nu-i dai de cap !
Salutare, nu-i luata inca, insa vreau sa verific sa vad care e problema, cat costa, si daca merita, o iau. Interesant e ca la mot nu apare absolut nimic, nici-un advisory, si a fost facut de vreo 2 luni. Esti in uk @Baxon?

#11
dancir2001

dancir2001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 25.05.2006
Si in UK se fac multe MOT-uri pe ochi frumosi. Cine stie cunoaste....Oricum MOT-ul se refera la siguranta rutiera a autovehicolului si nu a starii generale a masinii. In concluzie daca masina respecta minimum de siguranta, atunci trece MOT-ul

Edited by dancir2001, 07 October 2017 - 16:50.


#12
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008

 debusy, on 07 octombrie 2017 - 16:03, said:

O recomandare de vcds care se poate gasi si pe un site international gen amazon / ebay? Daca ar fi unul la care nu ar trebui laptop ar fi super. Sau unul care se poate lega si operationa de pe telefon. Multumesc!

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JIa0nsrQXI0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#13
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Am fost o perioada in uk ( nu mi-a placut in mod deosebit ) . Eu recunosc ca atunci cand am umblat sa-mi iau masina am mers la parcuri auto insa nici unul nu mi-a inspirat incredere desi ofereau garantie ; pana la urma mi-am luat prin job masina la care plateam o chirie lunara iar de revizii si alte probleme se ocupa firma . Contract pe 3 ani dupa care puteam sa schimb cu alta fara sa platesc nimic in plus ( deci masina nu era proprietatea mea ) .
Nu stiu daca poti la firma la care esti angajat sa faci asta dar mie mi-a convenit sa dau 150 de lire / luna si sa am tot chiar si masina la schimb cat timp se facea revizia sau alte reparatii .
Mi se deconta doar 11 penny pe km in acest caz dar aveam colegi care aveau masini proprii si lor li se deconta 40 penny /km - pt ei era afacere buna .

Edited by Baxon, 07 October 2017 - 16:59.


#14
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Trebuie facuta o scanare si vazut de unde e eroarea. Cea mai simpla varianta ar fi ca s-a umplut filtrul si e nevoie de un drum de 20 de km la drum lung. Fa o iesire pe autostrada si vezi daca dispare. Nu trebuie sa mergi tare ci doar sa mergi cu peste 2000 rpm timp de aprox. 10 minute. Pune cutia pe manual ca sa stea turata fara sa fie nevoie sa prinzi viteza mare si sa risti amenda.

Edited by Kroghy, 07 October 2017 - 17:07.


#15
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,219
  • Înscris: 25.04.2012

 dancir2001, on 07 octombrie 2017 - 16:49, said:

Si in UK se fac multe MOT-uri pe ochi frumosi. Cine stie cunoaste....Oricum MOT-ul se refera la siguranta rutiera a autovehicolului si nu a starii generale a masinii. In concluzie daca masina respecta minimum de siguranta, atunci trece MOT-ul
. Nu e chiar minimum de siguranta, o cam verifica bine (daca o verifica si nu o face pe “ochi frumosi”). Daca ar fi turbina, ma gandesc ca nici nu ar mai trage cum trebuie, nu? Pe cand asta in S cu pedala la fund se duce tare. Chiar si in mers, am facut un test pe autostrada de la 60-100 mile pe ora, si imediat a ajuns. Totusi, as fi interesat de un vcds care sa fie individual sau sa se poata conecta la telefon, ca urmatoarea masina sigur a4 b8 va fi cred ca tot cu motor de 2.7tdi, daca nu o iau pe asta.

 Kroghy, on 07 octombrie 2017 - 17:06, said:

Trebuie facuta o scanare si vazut de unde e eroarea. Cea mai simpla varianta ar fi ca s-a umplut filtrul si e nevoie de un drum de 20 de km la drum lung. Fa o iesire pe autostrada si vezi daca dispare. Nu trebuie sa mergi tare ci doar sa mergi cu peste 2000 rpm timp de aprox. 10 minute. Pune cutia pe manual ca sa stea turata fara sa fie nevoie sa prinzi viteza mare si sa risti amenda.
Merci de sfat, deci in alea 10 min nu tre sa scada sub 2000 ture deloc, nu? Nu am mai avut masina cu dpf.

#16
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Regenerarea se face si la sub 2000 rpm dar recomandarea din manual e sa stea ceva mai turata, undeva pe la 2000-2500 rpm. Nu conteaza viteza si nici acceleratiile puternice nu ajuta cu nimic. Eu in 2 ani de folosire preponderent in oras nu am ajuns niciodata sa mi se aprinda becul galben pt. ca din cand in cand mai ies si in afara orasului iar atunci cand observ ca incepe regenerarea nu opresc motorul ci mai fac o tura pana se termina regenerarea. Asta am patit de 2 ori in 2 ani sa ajung acasa si sa observ ca a inceput regenerarea si sa fiu nevoit sa mai fac o tura ca sa se termine. Daca opresti motorul cand e inceputa regenerarea de 5 ori la rand si nu reuseste sa o termine intra in acel mod de avarie care semnaleaza ca este nevoie de o curatare la drum lung.

Din manualul de utilizare:
Applies to vehicles with diesel engine: The diesel particulate filter can filter out almost all soot particles contained in the exhaust gas. In normal driving conditions the filter is self-cleaning. Should the self-cleaning function of the filter not be able to operate, e.g. when the vehicle is continuously used only for short trips, the filter becomes obstructed with soot and the symbol (aici e poza cu motorul galben) for the diesel particulate filter lights up.

When the symbol (aici e poza cu motorul galben) lights up you can assist the self-cleaning function of the filter by driving accordingly. You should drive at a speed of at least 60 km/h (engine speed about 2,000 rpm) for about 15 minutes in 4th or 5th gear, or with the selector lever in position S on vehicles with automatic gearbox*. As a result of the increase in temperature the soot in the filter will be burned off. The symbol will disappear once the cleaning process has been completed success-fully.

Edited by Kroghy, 07 October 2017 - 17:22.


#17
greenlife

greenlife

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 29.07.2017
Bazait sau tacanit?

#18
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 debusy, on 07 octombrie 2017 - 16:03, said:

200 lire costa doar verificarea? Pai atunci repararea cat o mai fi?


Cel putin.
Fa o programare si vezi.
Reparatia e "cum ti-o fi norocul"...in functie de ce ai nevoie.

In rest e plin ebay-ul de testere clone si de care vrei dar iti trebuie ceva cunostinte pentru ca nu e o masina simpla.
Stergand eroarea s-ar putea sa-ti faci mai rau in caz ca ajungi la un mecanic priceput pentru ca nu va mai avea anumite detalii.

E luata de la un dealer mare...sau de la indieni....originali sau romani?
La dealer s-ar putea sa ai ceva garantie...teoretic...barem primesti un sac de "sorry".

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate