Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Audi a4 b8 2.7tdi sunet la accelerare
Last Updated: Oct 14 2017 09:37, Started by
debusy
, Oct 07 2017 10:49
·
0
#19
Posted 07 October 2017 - 19:49
#21
Posted 08 October 2017 - 11:44
De ce alegi doar combinatii nasoale? 2.7tdi si multitronic? Cutia aia e la limita de sus cu motorul ala ca are prea mult cuplu si cutia e fragila. Nu te porti cu ea frumos pica usor... Plus motorul ala e foarte putin mai puternic decat un 2.0tdi de 170.
Cumpara cu 3.0tdi si vine cu ce trebuie, o cutie fiabila(alt tip) si quattro... Stii ca la multitrobic se face revizia din 60k in 60k de km, iar prin uk sare de 6-700 lire lejer nu? Si are prostul obicei de a pica iar costurile nu is mici... Sunetul e constant ca cvt-ul tine turația constanta... Daca dai pe sport cutia, unde simuleaza cele 8 trepte, nu are sa mai fie constant sunetul. Eu as zice pas, ca de e dpf-ul infundat si nu se mai poate curata fie cumperi dpf nou, inspre 2000lire fie in ro te costa minim 400e anulat fizic + soft. Si nici chip tuning nu poti face ca nu suporta cutia cresterea de cuplu. Adica poti dar e clar ca îți va pica cutia foarte repede. Cumpara 3.0tdi de 240 ca aia e ce trebuie in special la motor si cutie. Consumul e tot pe acolo, dar performantele si fiabilitatea clar mai bune! Ca sa nu mai zic ca s-a fabricat doar pana in 2011 modelul... Edited by t-balt, 08 October 2017 - 11:56. |
#22
Posted 08 October 2017 - 11:47
Ai facut o tura pe autostrada cum scrie in manualul de utilizare?
Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 11:47. |
#23
Posted 09 October 2017 - 11:59
#24
Posted 09 October 2017 - 15:49
Poate fi de la injectoare ce lucrează constant la 4000rpm.. poate fi de la cvt... greu se spus ca de la DPF, ăla e doar un filtru in care se aduna particule iar când se umple se arde motorina la temperaturi foarte mari și distruge acele particule, curățând filtrul.
Cat discount îți da pt problema aia sa merite? Îți scade 2000e prețul filtrului? Îți fac ei diagnoza, repara filtrul și o iei doar după ce vezi ca merge ok? |
#25
Posted 12 October 2017 - 12:44
A fost cu masina la mecanic și i-a zis ca e "manifold intake bank 1",nu stiu exact cum se traduce în română, mecanicul zice iarăși ca poate e doar înfundat și trebuie curățat, daca nu poate sa reprogrameze ecu și s-a rezolvat, daca totusi vreau sa sa schimb tot ala, costa piesă vreo £500, curățatul e 120 și reprogramarea ecu-lui 200.
|
#26
Posted 12 October 2017 - 12:48
Cred ca e vorba de galeria de admisie sau clapeta de acceleratie sau de EGR.
Nu am auzit de probleme la galeria de admisie asa ca banuiesc ca e clapeta de acceleratie sau EGR, la astea am mai citit de probleme pe forum. Daca spui de reprogramat tind sa cred ca e vorba de EGR iar reprogramarea cred ca se refera la anulare. Banuiesc ca ai facut 10-20km pe autostrada si nu s-a stins becul, deci nu e de la DPF. Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 12:54. |
#27
Posted 12 October 2017 - 12:51
S-a mers cu masina pe autostrada vreo 20-25 min mereu turata peste 2500 rpm Èi nu s-a rezolvat.
Cică treaba asta ar fi o problema comună la motorul de 2.7 si 3.0 tdi. La cel de 3.0 au făcut rechemari pt rezolvare însă la cel de 2.7 nu. Nu e despre egr, zicea ceva de presiunea aerului catre motor, ceva de genu. Edited by debusy, 12 October 2017 - 12:58. |
#28
Posted 12 October 2017 - 20:02
debusy, on 12 octombrie 2017 - 12:51, said:
S-a mers cu masina pe autostrada vreo 20-25 min mereu turata peste 2500 rpm și nu s-a rezolvat. Ceva clapeta/clapete admisie. Ar fi nasol sa se lase cu demontare de chiulasa...alta problema comuna la motorul ala. Vreun cod de eroare n-ai retinut? Edited by alexa32, 12 October 2017 - 20:11. |
|
#29
Posted 12 October 2017 - 20:30
alexa32, on 12 octombrie 2017 - 20:02, said:
Normal. Ceva clapeta/clapete admisie. Ar fi nasol sa se lase cu demontare de chiulasa...alta problema comuna la motorul ala. Vreun cod de eroare n-ai retinut? Ar fi sigura treaba daca s-ar inlocui cu piesă sh? Sau e riscul prea mare |
#30
Posted 12 October 2017 - 22:20
Asta e piesa care trebuie, Èi mai ia 60 de schimbat. Ce ziceÈi, e oke? Dau 3 ani garantie Èi 90 zile de returnare.
IMG-20171012-WA0000.jpg 33.78K
14 downloads
IMG-20171012-WA0003.jpg 37.25K
11 downloads
IMG-20171012-WA0002.jpg 33.68K
8 downloads
Pe un forum din uk am mai gasit asta: http://www.a5oc.com/...0tdi-swirl.html . Ei au rezolvat foarte ieftin schimbând doar ce e înăuntru având aceeaÈi problemă. Edited by debusy, 12 October 2017 - 22:44. |
#31
Posted 13 October 2017 - 13:17
Faci cum crezi, eu nu m-as incurca cu piese reparate la masina aia.
|
#32
Posted 13 October 2017 - 13:20
De kitul ala de reparații ce zici? Multa lume chiar și pe forumul din ro zic ca au rezolvat cu acel kit de reparații care e destul de acceptabil la pret
|
#33
Posted 13 October 2017 - 13:30
Incerci cu kitul de reparatie, mai ales daca mecanicul spune ca sunt sanse. Daca nu si nu atunci iei piesa.
|
|
#35
Posted 13 October 2017 - 13:32
Din cate stiu de la un prieten cu A6 allroad, clapetele de admisie fac probleme la 3.0 TDI. Posibil sa fie la fel si la 2.7. Exista kit de reparatie care e mult mai ieftin decat schimbarea clapetelor cu totul.
Initial problema se rezolva doar prin schimbarea clapetelor de admisie si costa destul de mult, insa apoi a aparut si kitul de reparatie. El a facut operatiunea si e multumit. Cred ca are 2-3 ani de cand a reparat-o. Edited by uhu10uhu, 13 October 2017 - 13:37. |
#36
Posted 13 October 2017 - 14:01
uhu10uhu, on 13 octombrie 2017 - 13:32, said: Din cate stiu de la un prieten cu A6 allroad, clapetele de admisie fac probleme la 3.0 TDI. Posibil sa fie la fel si la 2.7. Exista kit de reparatie care e mult mai ieftin decat schimbarea clapetelor cu totul. Initial problema se rezolva doar prin schimbarea clapetelor de admisie si costa destul de mult, insa apoi a aparut si kitul de reparatie. El a facut operatiunea si e multumit. Cred ca are 2-3 ani de cand a reparat-o. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users