Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Audi a4 b8 2.7tdi sunet la accelerare

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#19
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

 greenlife, on 07 octombrie 2017 - 17:50, said:

Bazait sau tacanit?
bazait e. Si sunetul e constat, nu fluctueaza in intensitate. Adica cand accelerezi mai tare bazaitul se aude tot la fel de tare ca si inainte, nu mai tare.

#20
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
CVTul?

#21
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
De ce alegi doar combinatii nasoale? 2.7tdi si multitronic? Cutia aia e la limita de sus cu motorul ala ca are prea mult cuplu si cutia e fragila. Nu te porti cu ea frumos pica usor... Plus motorul ala e foarte putin mai puternic decat un 2.0tdi de 170.
Cumpara cu 3.0tdi si vine cu ce trebuie, o cutie fiabila(alt tip) si quattro...
Stii ca la multitrobic se face revizia din 60k in 60k de km, iar prin uk sare de 6-700 lire lejer nu? Si are prostul obicei de a pica iar costurile nu is mici...

Sunetul e constant ca cvt-ul tine turația constanta... Daca dai pe sport cutia, unde simuleaza cele 8 trepte, nu are sa mai fie constant sunetul.

Eu as zice pas, ca de e dpf-ul infundat si nu se mai poate curata fie cumperi dpf nou, inspre 2000lire fie in ro te costa minim 400e anulat fizic + soft. Si nici chip tuning nu poti face ca nu suporta cutia cresterea de cuplu. Adica poti dar e clar ca îți va pica cutia foarte repede.

Cumpara 3.0tdi de 240 ca aia e ce trebuie in special la motor si cutie. Consumul e tot pe acolo, dar performantele si fiabilitatea clar mai bune!

Ca sa nu mai zic ca s-a fabricat doar pana in 2011 modelul...

Edited by t-balt, 08 October 2017 - 11:56.


#22
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Ai facut o tura pe autostrada cum scrie in manualul de utilizare?

Edited by Kroghy, 08 October 2017 - 11:47.


#23
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

 Kroghy, on 08 octombrie 2017 - 11:47, said:

Ai facut o tura pe autostrada cum scrie in manualul de utilizare?
Insa sunetul ala poate sa fie si de la dpf?

#24
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Poate fi de la injectoare ce lucrează constant la 4000rpm.. poate fi de la cvt... greu se spus ca de la DPF, ăla e doar un filtru in care se aduna particule iar când se umple se arde motorina la temperaturi foarte mari și distruge acele particule, curățând filtrul.

Cat discount îți da pt problema aia sa merite? Îți scade 2000e prețul filtrului? Îți fac ei diagnoza, repara filtrul și o iei doar după ce vezi ca merge ok?

#25
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
A fost cu masina la mecanic și i-a zis ca e "manifold intake bank 1",nu stiu exact cum se traduce în română, mecanicul zice iarăși ca poate e doar înfundat și trebuie curățat, daca nu poate sa reprogrameze ecu și s-a rezolvat, daca totusi vreau sa sa schimb tot ala, costa piesă vreo £500, curățatul e 120 și reprogramarea ecu-lui 200.

#26
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Cred ca e vorba de galeria de admisie sau clapeta de acceleratie sau de EGR.
Nu am auzit de probleme la galeria de admisie asa ca banuiesc ca e clapeta de acceleratie sau EGR, la astea am mai citit de probleme pe forum.
Daca spui de reprogramat tind sa cred ca e vorba de EGR iar reprogramarea cred ca se refera la anulare.
Banuiesc ca ai facut 10-20km pe autostrada si nu s-a stins becul, deci nu e de la DPF.

Edited by Kroghy, 12 October 2017 - 12:54.


#27
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
S-a mers cu masina pe autostrada vreo 20-25 min mereu turata  peste 2500 rpm și nu s-a rezolvat.
Cică treaba asta ar fi o problema comună la motorul de 2.7 si 3.0 tdi. La cel de 3.0 au făcut rechemari pt rezolvare însă la cel de 2.7 nu.
Nu e despre egr,  zicea ceva de presiunea aerului catre motor, ceva de genu.

Edited by debusy, 12 October 2017 - 12:58.


#28
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006

 debusy, on 12 octombrie 2017 - 12:51, said:

S-a mers cu masina pe autostrada vreo 20-25 min mereu turata  peste 2500 rpm Č™i nu s-a rezolvat.

Normal.
Ceva clapeta/clapete admisie.

Ar fi nasol sa se lase cu demontare de chiulasa...alta problema comuna la motorul ala.

Vreun cod de eroare n-ai retinut?

Edited by alexa32, 12 October 2017 - 20:11.


#29
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

 alexa32, on 12 octombrie 2017 - 20:02, said:

Normal.
Ceva clapeta/clapete admisie.

Ar fi nasol sa se lase cu demontare de chiulasa...alta problema comuna la motorul ala.

Vreun cod de eroare n-ai retinut?
Salut. Codul care l-am văzut pe aparat e asta: 7156-p2015.

Ar fi sigura treaba daca s-ar inlocui cu piesă sh?  Sau e riscul prea mare

#30
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
Asta e piesa care trebuie, și mai ia 60 de schimbat. Ce ziceți, e oke? Dau 3 ani garantie și 90 zile de returnare. Attached File  IMG-20171012-WA0000.jpg   33.78K   14 downloadsAttached File  IMG-20171012-WA0003.jpg   37.25K   11 downloadsAttached File  IMG-20171012-WA0002.jpg   33.68K   8 downloads

Pe un forum din uk am mai gasit asta: http://www.a5oc.com/...0tdi-swirl.html . Ei au rezolvat foarte ieftin schimbând doar ce e înăuntru având aceeași problemă.

Edited by debusy, 12 October 2017 - 22:44.


#31
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Faci cum crezi, eu nu m-as incurca cu piese reparate la masina aia.

#32
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
De kitul ala de reparații ce zici? Multa lume chiar și pe forumul  din ro zic ca au rezolvat cu acel kit de reparații care e destul de acceptabil la pret

#33
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Incerci cu kitul de reparatie, mai ales daca mecanicul spune ca sunt sanse. Daca nu si nu atunci iei piesa.

#34
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012
Oke. Merci

#35
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Din cate stiu de la un prieten cu A6 allroad, clapetele de admisie fac probleme la 3.0 TDI. Posibil sa fie la fel si la 2.7. Exista kit de reparatie care e mult mai ieftin decat schimbarea clapetelor cu totul.
Initial problema se rezolva doar prin schimbarea clapetelor de admisie si costa destul de mult, insa apoi a aparut si kitul de reparatie.
El a facut operatiunea si e multumit. Cred ca are 2-3 ani de cand a reparat-o.

Edited by uhu10uhu, 13 October 2017 - 13:37.


#36
debusy

debusy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,216
  • Înscris: 25.04.2012

 uhu10uhu, on 13 octombrie 2017 - 13:32, said:

Din cate stiu de la un prieten cu A6 allroad, clapetele de admisie fac probleme la 3.0 TDI. Posibil sa fie la fel si la 2.7. Exista kit de reparatie care e mult mai ieftin decat schimbarea clapetelor cu totul.
Initial problema se rezolva doar prin schimbarea clapetelor de admisie si costa destul de mult, insa apoi a aparut si kitul de reparatie.
El a facut operatiunea si e multumit. Cred ca are 2-3 ani de cand a reparat-o.
Salut, merci de info, ca sa fiu sigur că am inteles, el a făcut reparația doar cu kitul de reparație?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate