Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat masina la 18 ani
Last Updated: Oct 06 2017 09:43, Started by
Alexalz
, Oct 04 2017 15:08
·
0
#55
Posted 05 October 2017 - 09:45
Haideti sa lasam ipocrizia la o parte.
Eu sunt sincer si o sa recunosc ca am balit la mai multe modele acum multi ani (si inca balesc, de ce sa ma cac pe mine), dar, consider ca nu e pentru buzunarul meu, nu mi-as permite sa il intretin asa cum imi doresc. Si atunci, decat o jioarsa de marca de care sa trag, mai bine altceva mai usor si ieftin de intretinut, pentru ca imi trebuie masina sa imi fac treaba cu ea si sa imi car familia din punctul A in punctul B in siguranta, nu sa fac curse. Cei cu familii si venituri sa zicem medii, stiu la ce ma refer. Sunt masini foarte bune, dar, in momentul de fata, nu as putea sa imi permit una in stare foarte buna-excelenta (asa cum vreau). Cand s-or face copiii mari, poate am noroc sa pun mana pe o "clasica" si s-o fac cum vreau eu. Cel mai mult mi-a placut 318 din 2001-2004 sau un M3/M5 din aceeasi perioada. Edited by Magicwisewolf, 05 October 2017 - 09:48. |
#56
Posted 05 October 2017 - 09:55
visele sunt una si realitatea alta....
visam la un "muscle car" si cand colo e doar o gramada de rugina, plastice arse de soare si cauciucuri coapte.... |
#57
Posted 05 October 2017 - 10:02
TruculMagic, on 05 octombrie 2017 - 09:44, said:
Ati schimbat si voi platini si bujii la Dacia 1300 si deja va credeti mecanci iar iti dai cu parerea ca tuta la targ, ca sa nu zic altceva; ma cunosti? sti ce cunostiinte mecanice am? sti ce anume stiu sa repar la o masina...daca nu, vezi-ti de datul cu capul de pereti si nu mai fa aprecieri de valoare la adresa altuia daca nu ai o baza; tu ce draq sti sa faci? in afara de a o face pe desteptul pe forum? macar un filtru esti in stare sa il pui in pozitia corecta? LE am mai intalnit destepti ca tine care se uitau ca la martieni cand imi faceam singur revizia la Durango (masina de peste 30K$); cica, poti tu face asta? pai pot; de ce nu mergi la service? pt ca imi place sa fac asta d-aia; pai pierzi garantia; pai am renuntat de buna voie la garantie; intrebari/afirmatii de tampiti LE 2 am asa un deja vu.... Edited by Octavian_SK, 05 October 2017 - 10:09. |
#58
Posted 05 October 2017 - 19:26
BMW E39 este o masina exceleta si fiabila daca alegi un 520i sau 2.3,2.5i,e super misto motor aspirat si cu 3000 mii de euro iti iei una decenta sau daca vrei diesel iati 525d are consum bun si sincer pe mine nu ma intereseaza anu de fabricatie ca doar nu mergi cu anu mergi cu masina am vazut masini din 2005 ,2008 mai cazuta ca e39 meu 2.3i 1998
|
#59
Posted 06 October 2017 - 09:43
Baxon, on 04 octombrie 2017 - 16:54, said:
Neaparat bembew dar numai daca iei unu din asta , la 3000 iepuroi e tzipla !! Sa stii ca din Germania ai sanse mari sa iei un E32 in stare mult mai buna decat orice Seria 3/5/7 cu an de productie 1998-2004. Plus, un E32 cu motorul de 3L V8 e foarte fain de condus. Ahhh... ca te costa dupa 800-900 EUR setul de discuri de frana cu placute e partea a doua Ca intra ~7L de ulei de ulei de motor pe langa restul consumabilelor )) LATER EDIT: 3000 EUR sunt cam putini. Trebuie undeva pe la 5,000! Mea culpa! Oricum trebuie sa aiba inca vreo 2000 EUR de rezerva. Edited by Quoriah, 06 October 2017 - 09:56. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users