Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Recunoaștere obiectiv

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Stegaru

Stegaru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.10.2017
Bună. Rog cunoscătorii sa ma ajute în a identifica un obiectiv. Nu am nicio inscripție pe el și nu știu. Tind sa cred ca este Sigma. Voi atașa câteva poze cu el.  Menționez ca sunt amator și nu cunosc deloc domeniul. Mulțumesc.

Attached Files


Edited by Stegaru, 03 October 2017 - 21:10.


#2
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,113
  • Înscris: 29.06.2005
Pare a fi un obiectiv wide. Din pozele puse e pe filet (M42?), controale manuale, cu posibilitate de control automat al diafragmei. Probabil un 28mm.
Daca ai pune poze si de deasupra si dedesubt, poate ar fi mai usor de identificat.

#3
idaho333

idaho333

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,595
  • Înscris: 08.02.2007
Pare m42, si ca a avut un inel cosmetic deasupra care acum lipseste, pe filetul argintiu. Probabil acolo era scris ce este.
E un obiectiv de 20-28mm (parca e prea mic elementul frontal sa fie mai larg dar e cam mare sa fie 35mm sau 50mm) cu f2,8, pe filet m42  mai nou (textul cu Printed in Japan), probabil un Zeiss sau Voightlander.

#4
Stegaru

Stegaru

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 03.10.2017

View Postidaho333, on 04 octombrie 2017 - 08:57, said: