Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mercedes S class anii 80 si anii 90
Last Updated: Dec 25 2021 22:16, Started by
bogdy23
, Sep 28 2017 19:21
·
0
#1
Posted 28 September 2017 - 19:21
Buna,
M-ar interesa sa imi cumpar o astfel de masina. Imi place foarte mult. Intrebarile mele sunt pentru o astfel de masina 200.000 de KM rulaj e mult ?Auzeam ca mercedesurile mai vechi sunt foarte fiabile si de ex mercede cobra functiona si la 1 milion de KM. Cu cat as putea sa imi cumpar fie unul din anii 80 sau de preferinta unul din anii 90? De asemenea daca as cumpara unul 3000-4000 de euro. Reconditionare cat ar costa schimbarea unei usi vopsire totala eventual niste piese la motor suspensii. Am vazut un Mercedes S class din anii 80 de vanzare la 10.000 de euro insa mi se pare cam scump dat fiind faptul ca avea aproape 200.000 de km sub capota oare sa fie inca in "mint condition" sa mearga fara probleme electricele si tot |
#2
Posted 28 September 2017 - 19:36
unii fac acei 200k intr-un an si tu intrebi daca e mult in peste 30 de ani?
electricele de atunci nu erau asa multe, erau si atunci pacatoase, insa mult mai putine, pt ca nu era toata senzoristica asta moderna. o masina clasica isi creste pretul odata cu trecerea timpului, indiferent de starea ei, insa daca adaugi si asta, ii creste pretul exponential. daca mai are si vopsea originala si alte elemente de caroserie sau motor originale, iar creste pretul. depinde pt ce o cumperi, pt ca daca o iei doar pt deplasat prin oras de zi cu zi, chiar e pacat sa o terfelesti, insa daca o cumperi pt "colectie" atunci 10k sunt bine investiti, dar doar daca merita pt starea ei. prin republica moldova gasesti destule mercedesuri de genul, doar ca unul in toate mintile e mai greu de gasit, poate doar la colectionari, pt ca restul o freaca si pe camp |
#3
Posted 28 September 2017 - 19:37
200k de km la masinile alea e nimic. Am avut w123 (cobra), era din 1980, si cred ca mai circula si acum. Dar, S-urile sunt masini vechi si rare, nu se mai gasesc piese la dezmembrari, iar pe original sunt destul de scumpe. Ultima 'balena' in stare OK pe care am vazut-o era din '86, a unui baiat care se ocupa cu dezmembrari in CT. Intr-adevar o masina deosebita. Eu mi-as lua benzina, cutie automata, ca sa simti intr-adevar ca te dai cu un Mercedes.
|
#5
Posted 28 September 2017 - 20:08
Tu crezi ca daca cumperi S vechi te tine o vesnicie ? Ai auzit ce taxe se vor baga ? Stii ca sunt non euro sau euro 1 nu ? Stii ce inseamna un S si in ce consta intretinerea lui ? Stii ca au motoare de pe la 3000 in sus si in 3-4 ani platesti numai din impozit jumatate de masina ? La 3-4000euro iei o cazatura. Cu 200.000km cred ca sunt foarte rare si au pret de la 10.000euro in sus. Cu 3-4k e buna de dat la rabla. Aceste masini au valoare mare daca au fost intretinute si sunt in stare de functionare. Sunt tot mai rare si le creste valoarea daca sunt pastrate bine cu piese originale.
Aproape orice masina duce cel putin 3-400.000km fara interventii majore daca ai grija de ea. Edited by TruculMagic, 28 September 2017 - 20:09. |
#6
Posted 28 September 2017 - 20:28
#7
Posted 28 September 2017 - 20:33
S-ul te tine dupa cum bagi in el ca la orice masina dealtfel. W126 ( anii 80) sunt non euro majoritar si au motoare incepand de la 2,6 l pe benzina. W140 ( anii 90) sunt euro 2 majoritar ( dupa 95 toate) cu motoare de al 2,8l benzina. La 3000 de euro gasesti masini rezonabile in Germania. Fiabilitatea e punctul forte indiferent de model. Problema e consumul si secundar impozitul ( cel putin dupa legislatia actuala). Sfaturi si pareri avizate gasesti pe forumurile marcii. Aici cel mai probabil vei primi sfaturi de la "clanul de 1 litru" asa ca spor la citit!
|
#9
Posted 28 September 2017 - 20:58
bogdy23, on 28 septembrie 2017 - 19:21, said:
M-ar interesa sa imi cumpar o astfel de masina. Imi place foarte mult. Intrebarile mele sunt pentru o astfel de masina 200.000 de KM rulaj e mult ? ......cumpar fie unul din anii 80 sau de preferinta unul din anii 90? |
#10
Posted 28 September 2017 - 21:05
esa, on 28 septembrie 2017 - 20:33, said:
S-ul te tine dupa cum bagi in el ca la orice masina dealtfel. W126 ( anii 80) sunt non euro majoritar si au motoare incepand de la 2,6 l pe benzina. W140 ( anii 90) sunt euro 2 majoritar ( dupa 95 toate) cu motoare de al 2,8l benzina. La 3000 de euro gasesti masini rezonabile in Germania. Fiabilitatea e punctul forte indiferent de model. Problema e consumul si secundar impozitul ( cel putin dupa legislatia actuala). Sfaturi si pareri avizate gasesti pe forumurile marcii. Aici cel mai probabil vei primi sfaturi de la "clanul de 1 litru" asa ca spor la citit! Termina cu prostiile. O masina veche e o masina veche. Din 90 pana in prezent sunt aproape 30 ani. Chiar daca duce motorul, mereu va trebui schimbat cate un senzor, cate o garnitura, mai una alta, etc. Nu sunt ieftine, dar cand aduni + timpul pierdut vezi ca nu mai e asa interesant. Ca sa nu mai zic de ceva mai rau, ca apoi vezi cum plangi langa masina cand afli cat costa piesa. Edited by TruculMagic, 28 September 2017 - 21:05. |
|
#11
Posted 28 September 2017 - 21:41
Eu am S din 2007, pot sa-ti spun ca alea vechi erau mai solide, si consumau cam mult.
Intretinerea nu e chiar mica pentru anul ei de masina. Daca ai buget de intretinere al unui S din 1990 cu consum mare nu-i ceva rau. |
#12
Posted 28 September 2017 - 23:49
În ce mă privește, singurul S vechi ce ar putea merita să fie cumpărat acum este 600 SEL.
|
#13
Posted 29 September 2017 - 06:04
bogdy23, on 28 septembrie 2017 - 20:28, said: masina de ursari ) Uite asa ceva, dar e cam scumpa. Ma rog, e cam pretul de piata. Astea au pret si in afara, sunt si cluburi de colectionari, etc. Ca sa aiba valoare, ar trebui sa iei full option, si cel mai mare motor. E la fel ca si cu BMW E30, alea diesel sau de 1.6 benzina au un pret, dar cel mai bine se vand alea de 2.3 sau 2.5. |
#14
Posted 29 September 2017 - 08:36
wiseguy76, on 29 septembrie 2017 - 06:04, said: masina de ursari ) Uite asa ceva, dar e cam scumpa. Ma rog, e cam pretul de piata. Astea au pret si in afara, sunt si cluburi de colectionari, etc. Ca sa aiba valoare, ar trebui sa iei full option, si cel mai mare motor. E la fel ca si cu BMW E30, alea diesel sau de 1.6 benzina au un pret, dar cel mai bine se vand alea de 2.3 sau 2.5. Coupe-ul e superb. Chiar ieri am vazut review-ul lui Clarkson cu modelul asta. Era cu 10% mai scumpa si mai grea decat S berlina. |
#15
Posted 29 September 2017 - 09:02
daa, e belea masina. Imi mai place SL-ul ala vechi, din anii 70, cum avea Bobby in Dallas.
https://suchen.mobil...NDING&fnai=next https://suchen.mobil...Order=ASCENDING |
|
#16
Posted 29 September 2017 - 09:32
Imi plac kilometrajele celor doua masini din link-uri:
an 1977 - 57.000 km an 1976 - 82.000 km |
#17
Posted 29 September 2017 - 16:50
TruculMagic, on 28 septembrie 2017 - 21:05, said:
Termina cu prostiile. O masina veche e o masina veche. Din 90 pana in prezent sunt aproape 30 ani. Chiar daca duce motorul, mereu va trebui schimbat cate un senzor, cate o garnitura, mai una alta, etc. Nu sunt ieftine, dar cand aduni + timpul pierdut vezi ca nu mai e asa interesant. Ca sa nu mai zic de ceva mai rau, ca apoi vezi cum plangi langa masina cand afli cat costa piesa. Stiu, e mai usor cu drobul de sare. Linisteste-te!!! https://www.epiesa.r...dprod-62075894/ vs https://www.epiesa.r...prod-173647386/ Vrei sa sti cat te costa cureaua de distributie si accesoriile aferente la un W126 sau W140? Nimic! Au lant de distributie. S-urile vechi au bubele lor dar sunt masini fiabile si nu neaparat mai scumpe la intretinere decat generatiile noi de masini. Trebuie sa iei in calcul pretul initial de achizitie al unui S Klasse, pret care vrei nu vrei se reflecta in calitatea masinii. |
#18
Posted 30 September 2017 - 15:35
Numarul masinii aleia de pe OLX apare si la o agentie imobiliara. Nu vrei sa cumperi asa ceva, asta odata o masina de imobilare bate toate gproile dintre blocuri zilinic, asta daca nu nimeresti pe unii care vand niste blocuri in camp . A doua oara o masina de genul e de cumparat daca ai o anumita cultura in zona mecanica si un service de incredere. Altfel vei plati cat nu face pentru orice chestie minora unde Dorel se va scarpina in cap si va inlocui piesa iar tu o sa stai pe telefoane pe dezmembrari.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users