Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Problema vizualizare foldere

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009
Nu știu ce a mai pățit windows-ul meu.
Nu mai pot deschide folderele cu dublu click.
Daca dau dublu click mi se deschide un player care nu poate rula "folderul" ! E aiurea !
Attached File  Image 1.jpg   381.02K   41 downloads Attached File  Image 2.jpg   441.79K   43 downloads
Ca sa deschid folderul, trebuie sa dau click dreapta si sa aleg cea de a treia optiune "deschide".
Attached File  Image 3.jpg   487.33K   37 downloads
Stie cineva cum pot repara ?

#2
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Din cate imi amintesc, nu exista posibilitatea de a "bloca" deschiderea folderelor in windows.
Cel mai probabil sistemul tau de operare este virusat !

Iar solutia este o devirusare.

#3
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,403
  • Înscris: 08.02.2011
Da, VLC s-a asociat el cu deschiderea folderelor. Dezinstaleaza VLC, dar din cate stiu eu versiunile mai vechi ale acestei prostii de player lasa urme in registrii.

#4
EmyBoss7

EmyBoss7

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 18.03.2017
Verifica cu Malwarebytes sa nu ai vreun virus care isi face de cap, ca astia apar cand ti-e lumea mai draga.

#5
politete

politete

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 02.06.2017
descarca http://www.nirsoft.n...iletypesman.zip
derulezi in program lista jos de tot unde scrie folder
dai dublu-click
la command-line scrii: %SystemRoot%\Explorer.exe
si bifezi default action

Edited by politete, 21 September 2017 - 10:51.


#6
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009


View Postmodoran, on 21 septembrie 2017 - 10:28, said:

Da, VLC s-a asociat el cu deschiderea folderelor.
Eu am spus :
" Daca dau dublu click mi se deschide un player care nu poate rula "folderul"  ! "
Ptr că am mai multe playere.
De obicei (cel mai mult îmi place KMPlayer) folosesc KMPlayer, dar ieri nu mai era capabil să ruleze un video.
Am încercat un altul  "All Player", la fel, nu rula.
Apoi am instalat acel VLC. Dar ptr a vedea un clip, nu ptr a deschide foldere.
M-am uitat acolo, în Panoul de Control , unde anumite programe sînt setate să deschidă un anumit tip de fișier . Dar nu am găsit setarea ptr foldere. :(

VLC e nevinovat săracul !
Buba e bine altă parte.


View PostEmyBoss7, on 21 septembrie 2017 - 10:37, said:

Verifica cu Malwarebytes sa nu ai vreun virus care isi face de cap, ca astia apar cand ti-e lumea mai draga.
Da ! L-am pus aseară să scaneze.
Mi-a găsit 6 cărăbuși.
Dar eram atît de obosit , "că-mi cădeau ochii-n gură". Am băut 2 cești de cafea, degeaba ! Nu am mai rezistat.
De obicei îi ia 45 min pînă termină scanarea. Am renunț ! Am stins și m-am culcat.


#7
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

View Postmcjohn, on 21 septembrie 2017 - 13:55, said:

L-am pus aseară să scaneze.
Mi-a găsit 6 cărăbuși.
Dar eram atît de obosit , "că-mi cădeau ochii-n gură". Am băut 2 cești de cafea, degeaba ! Nu am mai rezistat.
De obicei îi ia 45 min pînă termină scanarea. Am renunț ! Am stins și m-am culcat.

View Postsuper8, on 21 septembrie 2017 - 10:25, said:

Cel mai probabil sistemul tau de operare este virusat !
Iar solutia este o devirusare.
hmm  Posted Image   ! si acum te plangi ca nu iti functioneaza cum trebuie sistemul de operare.
---------------------------------------------------------------------------
In cazu' asta, dupa ce te vei fi odihnit sa poti rezista mai mult de 45 de minute, vei relua si duce la bun sfarsit scanarea pt. a anihila orice virus existent in computerul tau.
Daca mai e o alta solutie, sa o spuna cineva.

#8
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013

View Postmcjohn, on 21 septembrie 2017 - 13:55, said:

Da ! L-am pus aseară să scaneze.
Mi-a găsit 6 cărăbuşi.
Dar eram atît de obosit , "că-mi cădeau ochii-n gură". Am băut 2 ceşti de cafea, degeaba ! Nu am mai rezistat.
De obicei îi ia 45 min pînă termină scanarea. Am renunţ ! Am stins şi m-am culcat.

Daca te decizi sa rezolvi problema, atunci beneficiezi si de suport mai "la obiect" pe aria adecvata. Topic mutat: Windows 7 > Devirusare.

#9
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009
Gata . Rezolvat !
Attached File  Image 1.jpg   1.13MB   18 downloads
Am terminat de scanat PC-ul. Mi-a mai gasit ceva, dar nu troieni.
Am curățat. Degeaba !
Am descarcat si programul sugerat de @politete,
Attached File  Image 4.jpg   521K   17 downloads Attached File  Image 5.jpg   473.31K   16 downloads  
Degeaba ! Nu s-a modificat nimic.
Dar uitându-ma printre fișierele derulate cu acest program mi-am amintit ca in urma cu câteva zile , in timp ce foloseam un program , mi-a cerut sa instalez acest program : Visual Studio Code.
Attached File  Image 6.jpg   112.62K   13 downloads Attached File  Image 7.jpg   181.11K   14 downloads
Si imediat după instalarea lui folderele au inceput sa fie deschise de acesta. Apoi de playere.
Am restabilit sistemul cu 30 min înainte de instalarea sa și acum a revenit la normal !

Nu a fost virus !!!
Multumesc pentru ajutor !

#10
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009
Mai am o problema noua !
Am încercat sa dau click dreapta ptr a crea un folder nou si a dispărut opțiunea !
Stie cineva unde e buba ?
Attached File  Image 1.jpg   322.5K   12 downloads
Sa deschid un topic nou ptr aceasta intrebare ?

Edited by mcjohn, 24 September 2017 - 21:50.


#11
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Cu optiunea respectiva se poate rezolva usor: https://www.askvg.co...r-context-menu/
Dar probabil ca nu este singura problema care a ramas in sistem ca urmare a infectarii cu malware sau poate datorita utilizarii vreunei aplicatii care "isi face de cap" cu Registry.

#12
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Post_-_, on 25 septembrie 2017 - 08:45, said:

Cu opțiunea respectiva se poate rezolva ușor:
O fi ușor ptr tine ,ptr ca ai cunoștințe mai avansate decât mine . Dar când nu cunoști si te uiți ca mita-n calendar ... nu-i ușor deloc.
Oricum mulțumesc mult ! Fara ajutorul tau nu cred ca-i dădeam de capăt asa ușor.
Nici măcar instrucțiunile lor nu se potrivesc.
Noroc cu progrămelul ce se poate descarca de pe pag lor .
Attached File  Image 1.jpg   313.58K   11 downloads Attached File  Image 2.jpg   254.4K   10 downloads
Multumesc de ajutor !

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate