Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident marcaj spatiu interzis
Last Updated: Oct 06 2017 09:50, Started by
Raikoh
, Sep 16 2017 23:47
·
0
#73
Posted 18 September 2017 - 14:00
StickyFingaz, on 18 septembrie 2017 - 11:16, said:
Nu face distinctie, erau in mers amandoi, nu iese vreunul dintr-o parcare. StickyFingaz, on 18 septembrie 2017 - 13:44, said:
??? Nu inteleg ce vrei sa spui. Cred ca mi-ai dat quote din greseala. Daca nu spune-mi exact ce am spus gresit. da erau amandoi in mers, unul pe banda lui si unul care a taiat un marcaj... simplu nu? semnul de cedeaza se aplica pe banda de accelerare pana la intrarea pe banda 1, accidentul a avut la inainte de intrarea pe banda de accelerare. din punctul meu de vedere taximetristul a schimbat directia de mers fara se asigure, este posibil ca nici macar sa nu fi venit de pe zona hasurata. Edited by arg, 18 September 2017 - 14:06. |
#74
Posted 18 September 2017 - 14:03
Bun, si ce are asta cu articolul de lege pe care l-ai citat tu si ti-am raspuns eu. Vine de pe drum public, zona respectiva face parte din drumul public. Nu este in afara drumului public.
|
#75
Posted 18 September 2017 - 15:52
StickyFingaz, on 18 septembrie 2017 - 13:44, said:
Daca ai probleme unde anume este plasat un indicator de circulatie, faci sesizare la politie / administratorul drumului. Faptul ca tu crezi ca trebuia sa fie in alta parte nu inseamna ca nu trebuie sa-l respecti. Ducînd la absurd dacă mă duc la noapte și înlocuiesc semnul de cedează trecerea cu un semn de sens interzis ce-ar trebui să facă mașinile care vin pe rampă? Să pună frînă și să stea acolo - în marșarier n-au voie că e sens unic - făcînd sesizări pînă cînd vine careva să schimbe semnele. |
#76
Posted 19 September 2017 - 09:25
slai, on 17 septembrie 2017 - 17:13, said:
Iti inchipui ca sta cineva sa ceara filmari, stiu eu de la satelitii nasa, ceva, sa stabileasca ca era 10 cm in spatele sau in fata indicatorului? Politistul intreba de unde inspre unde circula fiecare si atat. Eu am camera de trafic deoarece multe sunt pe dos si se interpreteaza. In cazul de fata initiatorul era pe banda lui, ca sa nu mai zic ca in mod normal trebuia sa fie "protejat" si de banda continua. Acordarea de prioritate se face la schimbarea benzii/directiei de mers/plecare de pe loc, etc, ori in cazul de fata nu vad asa ceva. |
#78
Posted 19 September 2017 - 09:45
#79
Posted 19 September 2017 - 09:52
cedeaza trecerea = tururor, indiferent de unde vine celalalt, poate sa vina de pe interzis. asa se interpreteaza legea de catre politie. in cazul de fata initiatorul a intrat de pe un drum fara prioritate pe unul cu prioritate. daca venea un tir si tragea mai tare spre dreapta ca nu incapea de cel de pe banda doi il spulbera pe initiator, nu exista cale de mijloc. nu conteaza ca taxiul venea din fata spate interzis, se afla pe anexa drumului cu prioritate.
ca nu avea voie pe zona interzisa e altceva dar aici vb de cine e vinovat. |
#80
Posted 19 September 2017 - 09:55
In cazul de fata initiatorul era pe banda lui, nu a intrat pe nici un drum. Adica daca un autobuz nu are loc pe banda lui da peste toti din fata nu ? Ca nu incape.... Stii legea aia cu schimbarea de directie nu ? In plus de asta exista restrictii la camioane pentru latime, inaltime, greutate...in functie de drum .
Apropo cedeaza trecerea se face dupa legislatie nu "tututor" . Ca s-a defiintat prioritatea de dreapta in giratoriu chiar daca unii nu au auzit de asa ceva...ca exemplu. Edited by bumpocbum, 19 September 2017 - 10:00. |
#81
Posted 19 September 2017 - 10:03
#82
Posted 19 September 2017 - 10:46
Caz real, un amic iese din OMV si se asigura doar in dreapta. Din stanga - Calea Grivitei - vine lansat pe interzis un trist = POC!
Ghici cine a ramas fara permis si cine a primit doar o amenda! https://www.google.r...m/data=!3m1!1e3 |
|
#83
Posted 19 September 2017 - 10:56
arg, on 18 septembrie 2017 - 11:51, said:
din regulament "Art. 135 Conducatorul de vehicul este obligat sa acorde prioritate de trecere si in urmatoarele situatii: f) cand se pune in miscare sau la patrunderea pe drumul public venind de pe o proprietate alaturata acestuia fata de vehiculul care circula pe drumul public, indiferent de directia de deplasare;" |
#84
Posted 19 September 2017 - 15:05
Am fost la asiguratorul taximetristului, au facut dosarul de dauna, baietii de acolo au zis ca e culpa comuna, dar ca trimit dosarul in nu stiu ce centrala si aia o sa decida culpa. O sa ma anunte in aproximativ 3 zile.
|
#85
Posted 19 September 2017 - 15:18
#86
Posted 19 September 2017 - 15:19
asta e, paguba o sa fie mai mare la asigurarile care cresc, decat vopseaua aia care s-a luat pe bara.
|
#87
Posted 19 September 2017 - 15:21
pai o sa fie 50% pe asigurare adica 1200lei sau 1200lei plata fara a implica asigurarea....
|
|
#88
Posted 19 September 2017 - 18:23
dezavantajul amiabilei...tot timpul e culpa comuna...
|
#89
Posted 19 September 2017 - 18:34
Deenman, on 17 septembrie 2017 - 13:56, said:
1. Esti vinovat. 2. Culpa comuna in cel mai bun caz = nu primiti despagubire. Pe pagina 3 am scris asa. Culpa comuna nu e tocmai ok, pt ca scuteste in mare implicarea asiguratorului, adica tu si taximetru platiti asigurare dar nu va folositi de avantajele ei. Cea mai buna solutie era sa va intelegeti sa va strangeti mana si sa va urati sanatate: ai pierdut prea mult timp, + sa nu luati amandoi malus. |
#90
Posted 19 September 2017 - 19:02
Gresesti, la culpa comuna le da fiecaruia cate juma din suma
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users