Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cum se poate conecta o persoana la internet mobil in Romania fiind pe reteaua O2?
Last Updated: Aug 30 2017 13:04, Started by
knight28
, Aug 29 2017 14:05
·
0
#1
Posted 29 August 2017 - 14:05
Am o cunostiinta care are abonament facut in Germania O2 deci la providerul de telefonie O2 Deutschland si mi-a spus ca venind spre Romania a avut internet mobil atat in Cehia, cat si in Slovacia, Austria si Ungaria dar in Romania sub nici o forma nu are acoperire nu se poate conecta la datele mobile. A incercat toate setarile si nimic.
De ce oare? Cum s-ar putea conecta in Romania la datele mobile? Ce ar trebui sa faca? Numai aici nu merge. Persoana are abonament la O2 din Germania. Dar cum spuneam nu a avut probleme in Cehia, Slovacia, Austria si Ungaria. Daca stiti sa ma ajutati sa-i spun si sa pot ajuta va multumesc mult. |
#2
Posted 29 August 2017 - 14:10
Intri aici (https://www.o2online...-einstellungen/) bagi numarul si primesti sms cu setariile necesare. Cred ca este la VPN, chiar si asa mi se pare ciudat din moment ce poate in restul tarilor.
|
#3
Posted 29 August 2017 - 14:20
Semnal are in Romania? Ii functioneaza sms-urile/convorbirile?
|
#4
Posted 29 August 2017 - 14:27
O2
Net Frequency: GSM 1800 (+EGSM 900), W-CDMA 2100. APN settings username: (blank) password: (blank) APN name: surfo2 https://apnsettings....germany/o2-surf Edited by aurel100680, 29 August 2017 - 14:27. |
#5
Posted 29 August 2017 - 14:31
dar nu este roaming, nu te rupe la bani?
mai bine iti iei un prepay de la noi. la digi, telekom... |
#6
Posted 29 August 2017 - 14:37
In mod normal trebuia sa aiba internet si aici, in Roaming. Automat.
Numai daca nu are ceva limitari la abonamentul lui sau in telefon - gen cota de internet - poate l-a terminat inainte sa intre in tara. Aici la ce provider s-a conectat cu roaming-ul ? |
#7
Posted 29 August 2017 - 21:14
AlexEn, on 29 august 2017 - 14:20, said:
Semnal are in Romania? Ii functioneaza sms-urile/convorbirile? SI da are roaming-ul activat este activat. business11, on 29 august 2017 - 14:10, said:
Intri aici (https://www.o2online...-einstellungen/) bagi numarul si primesti sms cu setariile necesare. Cred ca este la VPN, chiar si asa mi se pare ciudat din moment ce poate in restul tarilor. eiffel, on 29 august 2017 - 14:37, said:
In mod normal trebuia sa aiba internet si aici, in Roaming. Automat. Numai daca nu are ceva limitari la abonamentul lui sau in telefon - gen cota de internet - poate l-a terminat inainte sa intre in tara. Aici la ce provider s-a conectat cu roaming-ul ? Edited by knight28, 29 August 2017 - 21:15. |
#8
Posted 30 August 2017 - 09:44
Daca nu are semnal, ori telefonul lui nu stie nicio frecevnta din cele din Romania ( m-as mira ) ori i-au taiat macaroana furnizorii - adica O2.
Ar trebui sa vorbeasca cu ei. |
#9
Posted 30 August 2017 - 09:54
#10
Posted 30 August 2017 - 11:50
knight28, on 29 august 2017 - 21:14, said:
Nu nu are semnal, nu poate sa sune pe nimeni, nici familia nu a putut sa o sune in Germania. SI da are roaming-ul activat este activat. Pai nu poate primi SMS, i-am trimis eu sms am incercat eu sa ii trimit dar degeaba. Se poate si asta multumesc de raspuns. A incercat sa se conecteze la Vodafone ca furnizori de servicii dar spune ''Imposibil de conectat acum, icnercati mai tarziu''. A ales Vodafone ca provider dar la Telekom spune ca este inregistrat in retea dar tot nu poate folosi interentul. Daca nu are semnal atunci de unde sa aiba internet... Esti sigur ca nu are semnal? Din cate zici tu, are. Ii apare pe telefon vreo iconita a unui provider local (voda, orange, digi, telecom)? |
|
#11
Posted 30 August 2017 - 13:04
sa intre in setari si la provider sa aleaga manual, nu stiu care este partenerul o2, banuiesc ca orange, sa aleaga providerul orange (daca nu merge, alegi fiecare provider in parte).
Aici este hotline-ul: 0049 176 – 88 85 52 22 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users