Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Directbooking-agenție de turism

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Salut,
Am rezervat acum ceva timp o vacanta in Grecia prin intermediul direct booking,plătind aproape 1300 de euro pt 8 zile,cu plecare in data de azi 22 august(acum sunt in aeroport),cand am ajuns in aeroport constat de la alti călători care călătoreau cu aceeași companie ca au fost anunțați că s-a întârziat zborul cu 7 ore,eu nu am fost anuntat,sun agentul meu Mirela de la directbooking pe care am tot sunat-o sa o intreb unele altele despre bilete de vreo luna si nu a răspuns niciodată la telefon,mereu trebuia sa sun la call center ca sa aflu detalii,normal ca nici acum nu a răspuns,sun la call center si aflu ca ma suna Mirela in cateva minute,desigur a trecut  jumătate de oră si nu a sunat,sun la un număr de urgență de pe site normal ca nu raspunde nimeni,la al doilea la fel,abia la al treilea si ultimul număr de pe site raspunde cineva si o cer pe mirela "agentul meu" teoretic,si ii spun ca trebuia sa ma sune,ca stau in aeroport in asteptarea zborului,ea a spus că a avut treaba si ma intreaba ce problema am,ii dau nr de rezervare,afla ea care e treaba si imi spune ca are 7 ore intarziere,intreb de ce nu am fost anuntat,a spus că abia a  aflat si ea,si constata pe site ca a uitat sa trimita si biletele de călătorie,ca vrea sa mi le trimita acum dar nu am unde sa le scot oricum si sa incerc asa ca trebuie sa meargă,deci i se părea asa ceva normal ca s-a întârziat si tot repeta ca nu ei sunt de vina ci fibula de parca eu am plătit la fibula si nu lor,deci daca nu vreti sa începeți vacanta cu stângul evitați pe cât posibil directbooking si daca cumva ati rezervat si o aveti pe mirela agent de călătorie ziceți tatăl nostru poate aveti noroc si plecati cum trebuie in vacanta!

Edited by Marius19891989, 22 August 2017 - 11:15.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Ingrozitor, textul.

#3
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,858
  • Înscris: 17.10.2006
Crezi ca o sa convingi pe cineva, daca scrii in halul asta?
Nu am inteles nimic

#4
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Scz,mi-a intrat autosugestia,rectific imediat

#5
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,355
  • Înscris: 09.11.2006
eu am luat bilet in grecia prin directbooking si a fost totul bine. doar ca am mers cu masina... oricum si ei fac rezervarile prin alte agentii de turism.

#6
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
tl; dr. am incercat, da' nu mi-a iesit.

autosugestia asta dom'le...


ma inscriu si eu pe lista alora care nu au inteles mare branza.

Edited by dygey, 22 August 2017 - 11:16.


#7
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Bine domnule,sunt in aerport am nervi si nu cred ca trebuie sa ma justific pentru text,este despre o agenție de turism,daca nu esti interesat de subiect nu are rost sa încerci sa citești,eu asa fac,este doar pentru cei care aveau in gand sa călătorească cu ei.

#8
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008
ce companie aeriana e asta cu 7 ore intarziere? Sa stiu sa evit...

#9
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016

 Michidoo, on 22 august 2017 - 11:27, said:

ce companie aeriana e asta cu 7 ore intarziere? Sa stiu sa evit...

Ellinair

#10
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,524
  • Înscris: 05.06.2009
directbooking  "este administrat printr-un S.R.L., Direct Booking S.R.L. (J40/8291/2010), licenţiat ca turoperator (licența nr. 5825A din 23 ianuarie 2012), care la rândul lui revinde locuri de cazare sau pachete turistice (cazare + transport) de la mai mulţi turoperatori sau furnizori (hoteluri, vile etc.). Ce este de menţionat aici e faptul că contractarea se face fie la un preţ mai mic faţă de alte agenţii de turism, fie cu comisioane mult sub cele existente pe piaţă. De exemplu, pentru rezervările fără confirmare firma reţine un comision de 7% din totalul sumei plătite de turist, iar pentru rezervările cu confirmare este reţinut un comision de 10%. În cazul rezervărilor fără confirmare, administratorii unităţilor de cazare sunt cei ce se fac responsabili de situaţie.
În al doilea rând, directbooking.ro funcţionează pe acelaşi principiu ca şi booking.com, unităţile de cazare sau agenţiile de turism făcându-se responsabile de orice neconcordanţă, ca de exemplu overbooking-ul, acestea fiind responsabile pentru rezolvarea problemelor."

sursa, aici (la o cautare rapida pe net, nu e reclama sau mai stiu eu ce):
http://www.turism20....vacante-online/

cum furnizorul pachetului de servicii turistice este fibula, iar directbooking este doar un intermediar, posibil ca vina sa apartina celor de la fibula.
ceilalti calatori despre care ai povestit (ca se afla in aceeasi situatie ca si tine) au tot fibula ca furnizor al pachetului de servicii cumparat prin directbooking ? pe ei cine i-a anuntat, directbooking sau agentia propriu-zisa ?
ti-ai facut asigurare de calatorie ? daca da, poti obtine despagubiri pentru intarzierea zborului cu mai mult de 2 ore, poti deconta anumite cheltuieli facute in aeroport (mancare, apa), citeste cu atentie conditiile asigurarii, este posibil sa fie nevoie sa anunti centrul de asistenta al firmei de asigurari, pentru a beneficia de despagubiri.
daca nu ai asigurare, cred ca poti cere depagubiri de intarziere direct la compania aeriana, intereseaza-te la ghiseul de informatii al companiei respective.
http://www.mediafax....e-euro-16191288

Edited by corinadaniela, 22 August 2017 - 11:39.


#11
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 Marius19891989, on 22 august 2017 - 11:11, said:

Scz,mi-a intrat autosugestia,rectific imediat
Oh, varianta asta este modificata ?
Tot nasol, ai cumva tastatura stricata, in special Enter ?!

#12
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Sunt de la alte agentii,Nu am întrebat de la care dar voi intreba,tot de la ei am aflat ca vor da sandwichuri si un suc,si vor sa deschida sa lasi bagajele,ai mei dorm pe ei,abia mi-au trimis mail acum ca s-a schimbat zborul.

#13
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004
Pai esti suparat cam degeaba pe directbuching astia, ca doar nu ei piloteaza avionul cu care pleci tu. :) Ei ti-au luat banii, au platit mai departe, e ok din punctul lor de vedere!
Ce sa-ti fi facut si fata aia acu, doar nu crezi ca batea din palme si te imbarca intr-un jumbo jet catre destinatie.
A, ca ajungi acolo si constati ca n-ai cazare ca aia n-au auzit de directbuching, e altceva, e normal sa sari in sus!

Rabdare si tutun!

#14
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Marius te agiti degeaba. Ai scris ca naiba oamenii sunt pusi pe mistouri. Sfatul meu este sa te linistesti si sa incerci sa nu iti strici vacanta mai mult decat au reusit diversi sa o faca.
Drum bun!

#15
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
si acum esti in aeroport ?

#16
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,990
  • Înscris: 18.12.2007

 Marius19891989, on 22 august 2017 - 11:17, said:

Bine domnule,sunt in aerport am nervi si nu cred ca trebuie sa ma justific pentru text,este despre o agenție de turism,daca nu esti interesat de subiect nu are rost sa încerci sa citești,eu asa fac,este doar pentru cei care aveau in gand sa călătorească cu ei.

Nu o sa citeasca nimeni fraza aia imensa.
Pune si tu punct, niste spatii, niste paragrafe.

Oi incerca tu sa ii previi pe altii dar daca nu citeste nimeni ce scrii inseamna ca nu iti atungi scopul.

#17
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
in loc sa fi stat la plaja peste 3 ore tu vei fi tot in aeroport , nasol

unde zbori ?

am verificat si vad ca salonic sau creta .....cred ca mergi in creta
vad ca nu imi apare zborul nici cu intarziere

in loc de zbor vad o linie - zborul e -EL726 ?

#18
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Da acela este zborul,in Creta-Heraklion,noi ca noi suntem tineri fără copii,dar sunt multe familii cu copii.
Da,sunt tot in aeroport abia la 17:35 decolează,sunt de la 10 aici.
Update,nu au mai dat nimic de mâncare sau băut dar ne-au luat bagajele

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate