Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Directbooking-agenție de turism
Last Updated: Jul 15 2021 16:37, Started by
Marius19891989
, Aug 22 2017 10:57
·
0
#1
Posted 22 August 2017 - 10:57
Salut,
Am rezervat acum ceva timp o vacanta in Grecia prin intermediul direct booking,plătind aproape 1300 de euro pt 8 zile,cu plecare in data de azi 22 august(acum sunt in aeroport),cand am ajuns in aeroport constat de la alti călători care călătoreau cu aceeași companie ca au fost anunțați că s-a întârziat zborul cu 7 ore,eu nu am fost anuntat,sun agentul meu Mirela de la directbooking pe care am tot sunat-o sa o intreb unele altele despre bilete de vreo luna si nu a răspuns niciodată la telefon,mereu trebuia sa sun la call center ca sa aflu detalii,normal ca nici acum nu a răspuns,sun la call center si aflu ca ma suna Mirela in cateva minute,desigur a trecut jumătate de oră si nu a sunat,sun la un număr de urgență de pe site normal ca nu raspunde nimeni,la al doilea la fel,abia la al treilea si ultimul număr de pe site raspunde cineva si o cer pe mirela "agentul meu" teoretic,si ii spun ca trebuia sa ma sune,ca stau in aeroport in asteptarea zborului,ea a spus că a avut treaba si ma intreaba ce problema am,ii dau nr de rezervare,afla ea care e treaba si imi spune ca are 7 ore intarziere,intreb de ce nu am fost anuntat,a spus că abia a aflat si ea,si constata pe site ca a uitat sa trimita si biletele de călătorie,ca vrea sa mi le trimita acum dar nu am unde sa le scot oricum si sa incerc asa ca trebuie sa meargă,deci i se părea asa ceva normal ca s-a întârziat si tot repeta ca nu ei sunt de vina ci fibula de parca eu am plătit la fibula si nu lor,deci daca nu vreti sa începeți vacanta cu stângul evitați pe cât posibil directbooking si daca cumva ati rezervat si o aveti pe mirela agent de călătorie ziceți tatăl nostru poate aveti noroc si plecati cum trebuie in vacanta! Edited by Marius19891989, 22 August 2017 - 11:15. |
#3
Posted 22 August 2017 - 11:09
Crezi ca o sa convingi pe cineva, daca scrii in halul asta?
Nu am inteles nimic |
#5
Posted 22 August 2017 - 11:13
eu am luat bilet in grecia prin directbooking si a fost totul bine. doar ca am mers cu masina... oricum si ei fac rezervarile prin alte agentii de turism.
|
#6
Posted 22 August 2017 - 11:15
tl; dr. am incercat, da' nu mi-a iesit.
autosugestia asta dom'le... ma inscriu si eu pe lista alora care nu au inteles mare branza. Edited by dygey, 22 August 2017 - 11:16. |
#7
Posted 22 August 2017 - 11:17
Bine domnule,sunt in aerport am nervi si nu cred ca trebuie sa ma justific pentru text,este despre o agenție de turism,daca nu esti interesat de subiect nu are rost sa încerci sa citești,eu asa fac,este doar pentru cei care aveau in gand sa călătorească cu ei.
|
#8
Posted 22 August 2017 - 11:27
ce companie aeriana e asta cu 7 ore intarziere? Sa stiu sa evit...
|
#9
Posted 22 August 2017 - 11:30
#10
Posted 22 August 2017 - 11:35
directbooking "este administrat printr-un S.R.L., Direct Booking S.R.L. (J40/8291/2010), licenţiat ca turoperator (licența nr. 5825A din 23 ianuarie 2012), care la rândul lui revinde locuri de cazare sau pachete turistice (cazare + transport) de la mai mulţi turoperatori sau furnizori (hoteluri, vile etc.). Ce este de menţionat aici e faptul că contractarea se face fie la un preţ mai mic faţă de alte agenţii de turism, fie cu comisioane mult sub cele existente pe piaţă. De exemplu, pentru rezervările fără confirmare firma reţine un comision de 7% din totalul sumei plătite de turist, iar pentru rezervările cu confirmare este reţinut un comision de 10%. În cazul rezervărilor fără confirmare, administratorii unităţilor de cazare sunt cei ce se fac responsabili de situaţie.
În al doilea rând, directbooking.ro funcţionează pe acelaşi principiu ca şi booking.com, unităţile de cazare sau agenţiile de turism făcându-se responsabile de orice neconcordanţă, ca de exemplu overbooking-ul, acestea fiind responsabile pentru rezolvarea problemelor." sursa, aici (la o cautare rapida pe net, nu e reclama sau mai stiu eu ce): http://www.turism20....vacante-online/ cum furnizorul pachetului de servicii turistice este fibula, iar directbooking este doar un intermediar, posibil ca vina sa apartina celor de la fibula. ceilalti calatori despre care ai povestit (ca se afla in aceeasi situatie ca si tine) au tot fibula ca furnizor al pachetului de servicii cumparat prin directbooking ? pe ei cine i-a anuntat, directbooking sau agentia propriu-zisa ? ti-ai facut asigurare de calatorie ? daca da, poti obtine despagubiri pentru intarzierea zborului cu mai mult de 2 ore, poti deconta anumite cheltuieli facute in aeroport (mancare, apa), citeste cu atentie conditiile asigurarii, este posibil sa fie nevoie sa anunti centrul de asistenta al firmei de asigurari, pentru a beneficia de despagubiri. daca nu ai asigurare, cred ca poti cere depagubiri de intarziere direct la compania aeriana, intereseaza-te la ghiseul de informatii al companiei respective. http://www.mediafax....e-euro-16191288 Edited by corinadaniela, 22 August 2017 - 11:39. |
|
#11
Posted 22 August 2017 - 11:37
#12
Posted 22 August 2017 - 11:40
Sunt de la alte agentii,Nu am întrebat de la care dar voi intreba,tot de la ei am aflat ca vor da sandwichuri si un suc,si vor sa deschida sa lasi bagajele,ai mei dorm pe ei,abia mi-au trimis mail acum ca s-a schimbat zborul.
|
#13
Posted 22 August 2017 - 11:54
Pai esti suparat cam degeaba pe directbuching astia, ca doar nu ei piloteaza avionul cu care pleci tu. Ei ti-au luat banii, au platit mai departe, e ok din punctul lor de vedere!
Ce sa-ti fi facut si fata aia acu, doar nu crezi ca batea din palme si te imbarca intr-un jumbo jet catre destinatie. A, ca ajungi acolo si constati ca n-ai cazare ca aia n-au auzit de directbuching, e altceva, e normal sa sari in sus! Rabdare si tutun! |
#14
Posted 22 August 2017 - 12:01
Marius te agiti degeaba. Ai scris ca naiba oamenii sunt pusi pe mistouri. Sfatul meu este sa te linistesti si sa incerci sa nu iti strici vacanta mai mult decat au reusit diversi sa o faca.
Drum bun! |
#16
Posted 22 August 2017 - 12:02
Marius19891989, on 22 august 2017 - 11:17, said:
Bine domnule,sunt in aerport am nervi si nu cred ca trebuie sa ma justific pentru text,este despre o agenție de turism,daca nu esti interesat de subiect nu are rost sa încerci sa citești,eu asa fac,este doar pentru cei care aveau in gand sa călătorească cu ei. Nu o sa citeasca nimeni fraza aia imensa. Pune si tu punct, niste spatii, niste paragrafe. Oi incerca tu sa ii previi pe altii dar daca nu citeste nimeni ce scrii inseamna ca nu iti atungi scopul. |
#17
Posted 22 August 2017 - 12:09
in loc sa fi stat la plaja peste 3 ore tu vei fi tot in aeroport , nasol
unde zbori ? am verificat si vad ca salonic sau creta .....cred ca mergi in creta vad ca nu imi apare zborul nici cu intarziere in loc de zbor vad o linie - zborul e -EL726 ? |
#18
Posted 22 August 2017 - 12:13
Da acela este zborul,in Creta-Heraklion,noi ca noi suntem tineri fără copii,dar sunt multe familii cu copii.
Da,sunt tot in aeroport abia la 17:35 decolează,sunt de la 10 aici. Update,nu au mai dat nimic de mâncare sau băut dar ne-au luat bagajele |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users