Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Directbooking-agenție de turism
Last Updated: Jul 15 2021 16:37, Started by
Marius19891989
, Aug 22 2017 10:57
·
0
#37
Posted 22 August 2017 - 15:25
#38
Posted 22 August 2017 - 15:49
Clar o sa fac o asigurare completă si clar ca o sa cer despăgubiri.
|
#39
Posted 22 August 2017 - 16:17
Asigurarea de calatorie care te asigura si protejeaza de evenimentele nefericite se numește storno și nu ai treaba cu agenția de turism.
Pentru despăgubiri te adresezi direct asiguratorului. |
#41
Posted 22 August 2017 - 17:04
#43
Posted 22 August 2017 - 22:26
#44
Posted 24 August 2017 - 21:09
Un mic update.
A venit o fata de la agenția fibula sa ne prezinte niste oferte la hotel si am întrebat de plasarea la București pentru ca primisem e-mail de la directbooking ca s-a modificat zborul. Directbooking a spus că plec la 14:25,cand a auzit angajata de la fibula ă făcut o criză si a inceput sa zică că sunt incompetenți ca e ă nush cata oara cand fac asa. Plecarea este până la urmă la 07:00 De la hotel,deci pierdeam zborul de întors daca ma luam dupa directbooking! Mare grija cu agențiile! |
#45
Posted 26 May 2020 - 17:45
Vad ca pe aici nu s-a mai scris de ceva vreme si as avea nevoie de o informatie legat de directbooking.
Doresc sa cumpar un concediu pe Bulgaria de la ei cu transport individual si poate stie cineva daca sunt ok si seriosi. Nu as vrea sa ma trezesc cu surprize neplacute. |
#46
Posted 26 May 2020 - 18:04
De doua ori am cumparat prin ei la bulgari
Am urmarit zi de zi ofertele si am prins oferte f bune Nu am avut probleme cu ei, f seriosi din punctul meu de vedere |
|
#47
Posted 28 May 2020 - 17:19
Am scris eu aici.
https://forum.softpe...urirecomnadari/ Si poti citi si comentariile de la ultimele lor postari de pe pagina de Facebook. Inteleg ca este o situatie dificila pentru toata lumea, dar sa nu comunici cu clientii, sa comunici prin mesaje tip copy-paste la toata lumea, denota ceva. |
#48
Posted 15 August 2020 - 20:14
Bună ziua,
Vreau să vă prezint un caz de înșelătorie și furt din partea agenției de turism DirectBooking, samsari de oferte în turism, ce au profitat de eticheta Nonrefundable pentru 2 din camerele plătite și rezervate de noi anul acesta in Grecia, pentru a ne opri banii (în jur de 10.000 ron), deși ne-au mințit în repetate rânduri că dacă vor fi restricții de călătorie ne vor fi returnați banii, că au contactat hotelul dar acesta nu răspunde, sau că a răspuns dar nu este de acord cu reprogramarea sejurului nostru (avem corespondențele electronice, inclusiv cu hotelul, unde se vede minciuna și înșelătoria celor de la DirectBooking - atasament pdf). Solicitarea noastră de reprogramare (nu de anulare/returnare) a venit în urma multor încercări de a îndeplini condițiile impuse de statul elen cu termenul de 72 de ore la vama a testului covid19 negativ din momentul recoltării, condiție ce pentru noi s-a dovedit imposibilă la momentul în care trebuia efectuat testul (30.07.2020) după cum dovedesc oficial notificările singurei clinici la care am reușit să ne programăm pentru analize. Nici o clinică privată sau de stat nu ne-a putut garanta la acel moment eliberarea rezultatelor mai devreme de 5 zile, făcând astfel imposibil sejurul nostru. Deși se punea problema forței majore, ce nu mai ținea de voința noastră, Direct booking a hotărât să ne păstreze banii pe motiv că nu putem efectua călătoria, neanunțând hotelul în privința noastră, hotel ce ne aștepta, mințindu-ne că a solicitat hotelului reprogramarea noastră conform datelor noi, mințindu-ne că hotelul nu răspunde (în mailul meu) sau că hotelul refuză (în mailul colegilor din grup). Hotelul mi-a răspuns în scris că a fost solicitată reprogramarea pentru doar una din cele 4 camere, una fără etichetă nonrefundable, ce ulterior a cerut vouchere văzând că directbooking ne ignoră (nici până acum nu a primit răspuns). Direct Booking ne ignoră sau ne minte, ne răspunde la întrebări cu banalități sau cu mesajul „vă confirmăm primirea mailului” și atât. Am reclamat cazul la ANPC și așteptăm un răspuns din partea lor. Considerăm că lumea ar trebui să cunoască riscul pe care și-l asumă apelând la serviciile acestei companii (sămsari) de turism Attached Files |
#49
Posted 22 August 2020 - 23:04
Imi pare rau ptr situatia ta,eu am avut ceva similar si au fost ok:
in 25 aveam cazarea in Grecia dar nu ne incadram cu testul...am vb eu la hotel si f de treaba au acceptat reprogramarea cu 1 zi dupa dar au cerut si acceptul agentiei...vouchere noi etc Am luat leg cu directbooking,forward la mailul de acceptare al hotelului si ulterior am primit noile vouchere.a uitat sa mi le trimita,doar dupa 1 mail dupa 2 sapt mi le-a trimis. Sper sa ti se rezolve problema |
#50
Posted 15 July 2021 - 16:37
Pe directbooking, dacă scrie avans pana la data de x, restul de plata pana la data y, anulare gratuita pana la data z, înseamnă că până la data z, dacă anulez, primesc banii înapoi?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users