Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

Directbooking-agenție de turism

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#37
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,720
  • Înscris: 13.07.2011

View PostMarius19891989, on 22 august 2017 - 13:45, said:

Update,acum au dat cei de la companie ceva de mâncare și de băut.

dupa ce te intorci, ceri agentiei o despagubire in valoarea a 5-10% din totalul calatoriei. Daca ai zis 1300€, atunci le ceri un 130€ inapoi spre exemplu.

#38
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Clar o sa fac o asigurare completă si clar ca o sa cer despăgubiri.

#39
iliemirea

iliemirea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 17.07.2014
Asigurarea de calatorie care te asigura si protejeaza de evenimentele nefericite se numește storno și nu ai treaba cu agenția de turism.
Pentru despăgubiri te adresezi direct asiguratorului.

#40
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Ellinair :)))

Attached Files



#41
pompilik

pompilik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 313
  • Înscris: 17.02.2008

View Postsamebo, on 22 august 2017 - 12:46, said:

Astia se numesc DIRECT Booking dar de fapt nu e nimic direct in treaba, ci doar un bisnitar intermediar la mana a 7-a?
Esti sigur.Eu am fost anul trecut cu iei in Rhodos,si a fost foarte bine!

#42
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
La ce gramatica ai, esti cam greu de crezut.

#43
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008

View PostMarius19891989, on 22 august 2017 - 15:49, said:

Clar o sa fac o asigurare completă si clar ca o sa cer despăgubiri.
Asigurarea de calatorie o poti face si acum, online. Nu de alta, dar abia a inceput concediul si mai e timp pentru evenimente neplacute (ceea ce nu-ti dorim).

#44
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Un mic update.
A venit o fata de la agenția fibula sa ne prezinte niste oferte la hotel si am întrebat de plasarea la București pentru ca primisem e-mail de la directbooking ca s-a modificat zborul.

Directbooking a spus că plec la 14:25,cand a auzit angajata de la fibula ă făcut o criză si a inceput sa zică că sunt incompetenți ca e ă nush cata oara cand fac asa.

Plecarea este până la urmă la 07:00 De la hotel,deci pierdeam zborul de întors daca ma luam dupa directbooking!

Mare grija cu agențiile!



#45
stearom

stearom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 645
  • Înscris: 01.02.2017
Vad ca pe aici nu s-a mai scris de ceva vreme si as avea nevoie de o informatie legat de directbooking.

Doresc sa cumpar un concediu pe Bulgaria de la ei cu transport individual si poate stie cineva daca sunt ok si seriosi.

Nu as vrea sa ma trezesc cu surprize neplacute.

#46
paznicmare

paznicmare

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,446
  • Înscris: 01.02.2010
De doua ori am cumparat prin ei la bulgari
Am urmarit zi de zi ofertele si am prins oferte f bune
Nu am avut probleme cu ei, f seriosi din punctul meu de vedere

#47
adila1971

adila1971

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 11.11.2007
Am scris eu aici.
https://forum.softpe...urirecomnadari/

Si poti citi si comentariile de la ultimele lor postari de pe pagina de Facebook. Inteleg ca este o situatie dificila pentru toata lumea, dar sa nu comunici cu clientii, sa comunici prin mesaje tip copy-paste  la toata lumea, denota ceva. Posted Image Posted Image

#48
Cristian000

Cristian000

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.08.2020
Bună ziua,
    Vreau să vă prezint un caz de înșelătorie și furt din partea agenției de turism DirectBooking, samsari de oferte în turism, ce au profitat de eticheta Nonrefundable pentru 2 din camerele plătite și rezervate de noi anul acesta in Grecia, pentru a ne opri banii (în jur de 10.000 ron), deși ne-au mințit în repetate rânduri că dacă vor fi restricții de călătorie ne vor fi returnați banii, că au contactat hotelul dar acesta nu răspunde, sau că a răspuns dar nu este de acord cu reprogramarea sejurului nostru (avem corespondențele electronice, inclusiv cu hotelul, unde se vede minciuna și înșelătoria celor de la DirectBooking - atasament pdf).
  Solicitarea noastră de reprogramare (nu de anulare/returnare) a venit în urma multor încercări de a îndeplini condițiile impuse de statul elen cu termenul de 72 de ore la vama a testului covid19 negativ din momentul recoltării, condiție ce pentru noi s-a dovedit imposibilă la momentul în care trebuia efectuat testul (30.07.2020) după cum dovedesc oficial notificările singurei clinici la care am reușit să ne programăm pentru analize.
Nici o clinică privată sau de stat nu ne-a putut garanta la acel moment eliberarea rezultatelor mai devreme de 5 zile, făcând astfel imposibil sejurul nostru. Deși se punea problema forței majore, ce nu mai ținea de voința noastră, Direct booking a hotărât să ne păstreze banii pe motiv că nu putem efectua călătoria, neanunțând hotelul în privința noastră, hotel ce ne aștepta, mințindu-ne că a solicitat hotelului reprogramarea noastră conform datelor noi, mințindu-ne că hotelul nu răspunde (în mailul meu) sau că hotelul refuză (în mailul colegilor din grup). Hotelul mi-a răspuns în scris că a fost solicitată reprogramarea pentru doar una din cele 4 camere, una fără etichetă nonrefundable, ce ulterior a cerut vouchere văzând că directbooking ne ignoră (nici până acum nu a primit răspuns).
  Direct Booking ne ignoră sau ne minte, ne răspunde la întrebări cu banalități sau cu mesajul „vă confirmăm primirea mailului” și atât. Am reclamat cazul la ANPC și așteptăm un răspuns din partea lor.
Considerăm că lumea ar trebui să cunoască riscul pe care și-l asumă apelând la serviciile acestei companii (sămsari) de turism

Attached Files



#49
danidnc

danidnc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 971
  • Înscris: 08.08.2005
Imi pare rau ptr situatia ta,eu am avut ceva similar si au fost ok:
in 25 aveam cazarea in Grecia dar nu ne incadram cu testul...am vb eu la hotel si f de treaba au acceptat reprogramarea cu 1 zi dupa dar au cerut si acceptul agentiei...vouchere noi etc
Am luat leg cu directbooking,forward la mailul de acceptare al hotelului si ulterior am primit noile vouchere.a uitat sa mi le trimita,doar dupa 1 mail dupa 2 sapt mi le-a trimis.
Sper sa ti se rezolve problema

#50
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
Pe directbooking, dacă scrie avans pana la data de x, restul de plata pana la data y, anulare gratuita pana la data z, înseamnă că până la data z, dacă anulez, primesc banii înapoi?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate