Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Directbooking-agenție de turism
Last Updated: Jul 15 2021 16:37, Started by
Marius19891989
, Aug 22 2017 10:57
·
0
#19
Posted 22 August 2017 - 12:15
#20
Posted 22 August 2017 - 12:17
Am inteles de al alt călător ca dau ceva de mâncare,dar nu au mai dat nimic.
|
#21
Posted 22 August 2017 - 12:22
la asa intarziere trebuie sa dea ceva , ori haleala ori ceva voucere sa mancati prin aeroport
Zborul meu a fost amânat timp de patru ore. Am dreptul la compensații financiare? Dacă zborul are o întârziere de peste trei ore, ați putea avea dreptul la despăgubiri în cazul în care compania aeriană nu poate dovedi că întârzierea a fost cauzată de circumstanțe extraordinare, care nu ar fi putut fi evitate prin măsuri rezonabile |
#22
Posted 22 August 2017 - 12:33
Da...nu se da nimic dar nu asta este problema,era bine daca ajungeam cand trebuia..
Spunea cineva ca directbooking nu are nici o treaba,pai anul trecut am plecat in Spania in vacanta dar cu o agenție din Germania,zborul a fost întârziat 17 ore dar am cumparat alte bilete de avion imediat cu alta agenție si dupa am primit banii de pe biletele de avion 380 de euro dupa vreo luna,odată ce încasezi banii pe o vacanță cam esti răspunzător tu ca agenție. Acum sa vedem la hotel daca primesc camera cu sea view cum am platit sau iar o sa fie scandal. |
#23
Posted 22 August 2017 - 12:34
#24
Posted 22 August 2017 - 12:36
Draguta, omul dorea doar sa fi fost anuntat din timp ca sa nu admire aeroportul atitea ore! Tu intelegi altceva din ce citesti?
|
#25
Posted 22 August 2017 - 12:40
tytysor, on 22 august 2017 - 12:36, said:
Draguta, omul dorea doar sa fi fost anuntat din timp ca sa nu admire aeroportul atitea ore! Tu intelegi altceva din ce citesti? draguta, daca mie mi te adresai, afla ca pe baza asigurarii de calatorie poate obtine despagubiri si decontarea cheltuielilor efectuate in aeroport, cu mancare/apa/produse de prima necesitate. stiu asta, pentru ca intamplator sau nu, chiar am ajutat pe cineva sa intocmeasca un astfel de dosar de despagubire. deci "vorbesc" in oarece cunostinta de cauza. |
#26
Posted 22 August 2017 - 12:43
bine domnule, ma scuzi ca am intrat pe topicul matale si ca am incercat sa inteleg (eu fiind
nitel mai prost, asa) ce si cum, de unde-a inceput si unde se termina, ce a cauzat si care sunt masurile. ma retrag, have fun there. |
#27
Posted 22 August 2017 - 12:43
Contacteaza organizatorul calatoriei pentru ca ai dreptul la despagubiri atunci cand zborul are intarziere mai lunga de 3 ore. In cazul in care ai comandat o calatorie intreaga direct printr-o agentie (avion si hotel) ai dreptul la o scadere de pret. Drepturile pasagerilor transportului aerian ale uniunii europene, spun ca o scadere de pret intre 5 si 15% din valoarea totala a calatoriei este ok si in general este si achitata.
Compania aeriana este obligata sa ofere mancare, bautura atat timp cat avionul este intarziat. In cazul in care nu este pus la dispozitie, se pot cere despagubiri cu privire la alimentatie. |
#28
Posted 22 August 2017 - 12:44
|
#29
Posted 22 August 2017 - 12:46
Astia se numesc DIRECT Booking dar de fapt nu e nimic direct in treaba, ci doar un bisnitar intermediar la mana a 7-a?
|
#30
Posted 22 August 2017 - 12:49
petre69, on 22 august 2017 - 12:44, said:
asta ti sa intamplat tot tie ? anul trecut 17 ore, anul asta 7 ore .......daca ai avansat 10 ore intr-un an vezi ca de la anu te scoti ca vei pleca cu 3 ore mai devreme ,iar peste doi ani te scoti si cu o zi in plus de vacanta haz de necaz ce drequ sa faci |
#31
Posted 22 August 2017 - 12:54
Am mers si eu prin directbooking o singura data si n-am avut probleme.
Cred ca mai bine o evitam pe mirela, pare ca ea e piaza rea Si nu cred ca e neaparat vina agentiei ca are avionul intarziere, si pana la urma mai bine un avion intarziat decat unul care pleaca la timp si cu probleme. CO placut! PS: vezi ca toata postarea e o singura fraza |
#33
Posted 22 August 2017 - 13:16
Nu am asigurare de calatorie,am card european de sănătate si nu m-am gândit că asigurarea de calatorie acoperă si partea de zbor..greseala mea..oricum de acum imi rezerv cu booking si cumpăr singur bilete de avion,agenția practica nu ma ajuta cu nimic in situatia asta.
Edited by Marius19891989, 22 August 2017 - 13:31. |
|
#34
Posted 22 August 2017 - 13:26
corinadaniela, on 22 august 2017 - 12:40, said:
draguta, daca mie mi te adresai, afla ca pe baza asigurarii de calatorie poate obtine despagubiri si decontarea cheltuielilor efectuate in aeroport, cu mancare/apa/produse de prima necesitate. stiu asta, pentru ca intamplator sau nu, chiar am ajutat pe cineva sa intocmeasca un astfel de dosar de despagubire. deci "vorbesc" in oarece cunostinta de cauza. Eu am inteles ca omul era nemultumit ca nu a fost anuntat din timp de intirziere, nu se vaita ca nu stie sa intocmeasca dosarul pentru despagubiri! |
#35
Posted 22 August 2017 - 13:45
Update,acum au dat cei de la companie ceva de mâncare și de băut.
Attached Files |
#36
Posted 22 August 2017 - 15:17
bravo, foarte bine ca si-au facut datoria.
acum, daca tot s-a intamplat sa porniti cu stangul in vacanta, incearca sa vezi partea plina a paharului - bine ca nu s-a anulat zborul sau amanat cu 1-2 zile; dupa ce vei ajunge la destinatie, relaxeaza-te si bucura-te de zilele de concediu (ai insa grija sa nu te imbolnavesti sau accidentezi, deoarece cardul european de sanatate nu valoreaza nici cat plasticul din care este facut, in majoritatea cazurilor - DAR asta e alta discutie si n-are rost sa intram in amanunte), si sa speram ca la intoarcere nu veti mai avea nici-un fel de surprize. alta data fa-ti o asigurare privata de calatorie, care sa includa si asigurarea de sanatate, si optiunea storno (in cazul in care nu mai poti pleca in vacanta, din motive intemeiate, enumerate clar in conditiile de asigurare), ai si bagajele asigurate in caz de pierdere, intarziere, deteriorare. nu costa mult si face toti banii daca se intampla sa ai nevoie de ea. si nu, nu lucrez in domeniul asigurarilor, nici pe departe. am constatat insa ce bine prinde o astfel de asigurare, atunci cand s-a intamplat evenimentul asigurat. bafta ! Edited by corinadaniela, 22 August 2017 - 15:19. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users