Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...
 Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...
 

Directbooking-agenție de turism

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#19
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
hai ca a aparut 17.35

sa vezi acum concert ce o sa ai pana acolo cand vor incepe sa urle copii

View PostMarius19891989, on 22 august 2017 - 12:13, said:


Update,nu au mai dat nimic de mâncare sau băut dar ne-au luat bagajele
adica vrei sa zici ca v-au dat ceva de mancare pana acum ?

#20
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Am inteles de al alt călător ca dau ceva de mâncare,dar nu au mai dat nimic.

#21
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009
la asa intarziere trebuie sa dea ceva , ori haleala ori ceva voucere sa mancati prin aeroport

Zborul meu a fost amânat timp de patru ore. Am dreptul la compensații financiare?

Dacă zborul are o întârziere de peste trei ore, ați putea avea dreptul la despăgubiri în cazul în care compania aeriană nu poate dovedi că întârzierea a fost cauzată de circumstanțe extraordinare, care nu ar fi putut fi evitate prin măsuri rezonabile

#22
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Da...nu se da nimic dar nu asta este problema,era bine daca ajungeam cand trebuia..
Spunea cineva ca directbooking nu are nici o treaba,pai anul trecut am plecat in Spania in vacanta dar cu o agenție din Germania,zborul a fost întârziat 17 ore dar am cumparat alte bilete de avion imediat cu alta agenție si dupa am primit banii de pe biletele de avion 380 de euro dupa vreo luna,odată ce încasezi banii pe o vacanță cam esti răspunzător tu ca agenție.
Acum sa vedem la hotel daca primesc camera cu sea  view cum am platit sau iar o sa fie scandal.

#23
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,520
  • Înscris: 05.06.2009

View PostMarius19891989, on 22 august 2017 - 12:17, said:

Am inteles de al alt călător ca dau ceva de mâncare,dar nu au mai dat nimic.

te mai intreb o data : asigurare de calatorie ai, ti-ai facut pentru acest sejur ?

#24
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,490
  • Înscris: 02.09.2006
Draguta, omul dorea doar sa fi fost anuntat din timp ca sa nu admire aeroportul atitea ore! Tu intelegi altceva din ce citesti?

#25
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,520
  • Înscris: 05.06.2009

View Posttytysor, on 22 august 2017 - 12:36, said:

Draguta, omul dorea doar sa fi fost anuntat din timp ca sa nu admire aeroportul atitea ore! Tu intelegi altceva din ce citesti?

draguta, daca mie mi te adresai, afla ca pe baza asigurarii de calatorie poate obtine despagubiri si decontarea cheltuielilor efectuate in aeroport, cu mancare/apa/produse de prima necesitate.
stiu asta, pentru ca intamplator sau nu, chiar am ajutat pe cineva sa intocmeasca un astfel de dosar de despagubire. deci "vorbesc" in oarece cunostinta de cauza.

#26
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
bine domnule, ma scuzi ca am intrat pe topicul matale si ca am incercat sa inteleg (eu fiind
nitel mai prost, asa) ce si cum, de unde-a inceput si unde se termina, ce a cauzat si care
sunt masurile. ma retrag, have fun there.

#27
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,792
  • Înscris: 13.07.2011
Contacteaza organizatorul calatoriei pentru ca ai dreptul la despagubiri atunci cand zborul are intarziere mai lunga de 3 ore. In cazul in care ai comandat o calatorie intreaga direct printr-o agentie (avion si hotel) ai dreptul la o scadere de pret. Drepturile pasagerilor transportului aerian ale uniunii europene, spun ca o scadere de pret intre 5 si 15% din valoarea totala a calatoriei este ok si in general este si achitata.

Compania aeriana este obligata sa ofere mancare, bautura atat timp cat avionul este intarziat. In cazul in care nu este pus la dispozitie, se pot cere despagubiri cu privire la alimentatie.

#28
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009

View PostMarius19891989, on 22 august 2017 - 12:33, said:

,pai anul trecut am plecat in Spania in vacanta dar cu o agenție din Germania,zborul a fost întârziat 17 ore dar am cumparat alte bilete de avion imediat
asta ti sa intamplat tot tie ?

#29
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Astia se numesc DIRECT Booking dar de fapt nu e nimic direct in treaba, ci doar un bisnitar intermediar la mana a 7-a?

#30
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,784
  • Înscris: 27.01.2009

View Postpetre69, on 22 august 2017 - 12:44, said:

asta ti sa intamplat tot tie ?
daca DA , inseamna ca esti pe drumul cel bun
anul trecut 17 ore, anul asta 7 ore .......daca ai avansat 10 ore intr-un an vezi ca de la anu te scoti ca vei pleca cu 3 ore mai devreme ,iar peste doi ani te scoti si cu o zi in plus de vacanta
haz de necaz ce drequ sa faci

#31
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Am mers si eu prin directbooking o singura data si n-am avut probleme.

Cred ca mai bine o evitam pe mirela, pare ca ea e piaza rea :D

Si nu cred ca e neaparat vina agentiei ca are avionul intarziere, si pana la urma mai bine un avion intarziat decat unul care pleaca la timp si cu probleme.

CO placut!

PS: vezi ca toata postarea e o singura fraza Posted Image

#32
iliketoforkmyself

iliketoforkmyself

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 30.08.2016
Comoditatea costa.

#33
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Nu am asigurare de calatorie,am card european de sănătate si nu m-am gândit că asigurarea de calatorie acoperă si partea de zbor..greseala mea..oricum de acum imi rezerv cu booking si cumpăr singur bilete de avion,agenția practica nu ma ajuta cu nimic in situatia asta.

Edited by Marius19891989, 22 August 2017 - 13:31.


#34
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,490
  • Înscris: 02.09.2006

View Postcorinadaniela, on 22 august 2017 - 12:40, said:

draguta, daca mie mi te adresai, afla ca pe baza asigurarii de calatorie poate obtine despagubiri si decontarea cheltuielilor efectuate in aeroport, cu mancare/apa/produse de prima necesitate.
stiu asta, pentru ca intamplator sau nu, chiar am ajutat pe cineva sa intocmeasca un astfel de dosar de despagubire. deci "vorbesc" in oarece cunostinta de cauza.
Desigur, dosar, despagubiri, chestii...

Eu am inteles ca omul era nemultumit ca nu a fost anuntat din timp de intirziere, nu se vaita ca nu stie sa intocmeasca dosarul pentru despagubiri!

#35
Marius19891989

Marius19891989

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,377
  • Înscris: 09.01.2016
Update,acum au dat cei de la companie ceva de mâncare și de băut.

Attached Files



#36
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,520
  • Înscris: 05.06.2009
bravo, foarte bine ca si-au facut datoria.
acum, daca tot s-a intamplat sa porniti cu stangul in vacanta, incearca sa vezi partea plina a paharului - bine ca nu s-a anulat zborul sau amanat cu 1-2 zile; dupa ce vei ajunge la destinatie, relaxeaza-te si bucura-te de zilele de concediu (ai insa grija sa nu te imbolnavesti sau accidentezi, deoarece cardul european de sanatate nu valoreaza nici cat plasticul din care este facut, in majoritatea cazurilor -  DAR asta e alta discutie si n-are rost sa intram in amanunte), si sa speram ca la intoarcere nu veti mai avea nici-un fel de surprize.
alta data fa-ti o asigurare privata de calatorie, care sa includa si asigurarea de sanatate, si optiunea storno (in cazul in care nu mai poti pleca in vacanta, din motive intemeiate, enumerate clar in conditiile de asigurare), ai si bagajele asigurate in caz de pierdere, intarziere, deteriorare. nu costa mult si face toti banii daca se intampla sa ai nevoie de ea.

si nu, nu lucrez in domeniul asigurarilor, nici pe departe. am constatat insa ce bine prinde o astfel de asigurare, atunci cand s-a intamplat evenimentul asigurat.
bafta !

Edited by corinadaniela, 22 August 2017 - 15:19.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate