Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
consum mediu/econom 320i 2006
Last Updated: Sep 05 2017 16:28, Started by
sorin86
, Aug 20 2017 18:49
·
0
#19
Posted 20 August 2017 - 20:34
Deenman, on 20 august 2017 - 19:58, said: Vechea generatie de 1.4 tsi turbo consuma cu 2 litri in plus fata de cea noua. Consumuri similare scoate Mazda 3 2.0 benzina skyactiv, similare. Cum l-au eficientizat asa de bine? 2 litri in minus, mi se pare enorm. Ai idee si Mazda cum reuseste consum similar cu 1.4 tsi cu un motor de 2.0? |
#20
Posted 20 August 2017 - 20:41
#21
Posted 20 August 2017 - 20:42
Am si eu o intrebare , si nu sunt nici ironic , nici sarcastic , doar curios . Daca va intereseaza consumul , sa fie cat mai putin , la ce mai luati motoare asa mari ??
Nu mai bine ei unul mai mic si nu te intereseaza cat consuma ?? Intreb ..... |
#22
Posted 20 August 2017 - 20:58
wld-ro, on 20 august 2017 - 20:41, said: si uite asa apar si miturile. Nu apare nici un mit, cine are bani garla nu-si cumpara seria 3 2.0 benzina, se uita la alte masini, da na, ce sa faci si tu sa nu comentezi. Masina care a luat-o el e neglijata total, la fel ca 80% din bmw-urile de calibru mic din Romania, tara saracilor, care fac credite sa traiasca. BMW nu e o masina pt oameni cu credite, iar distractia costa, cu 2.0 litri fie ca-i benzina sau diesel nu te distrezi. @nordstorm au facut incalzirea si racirea mai eficiente (radiator cu racire pe apa) , masina se incalzeste in 500-1000m de la pornire, turbina intra mai putin decat inainte. Mazda reuseste astfel de consumuri pt ca nu are turbo, e un motor aspirat de litraj mare care duce in carca o greutate mica, si e optimizat pt cerintele anilor 2016/2017, optimizat totul pe ea. PE masina mea a condus si alta persoana, si nu reuseste sa scoata consumurile mele, eu conduc cam ca un taximetru, de aici si consumurile asa mici. |
#25
Posted 20 August 2017 - 22:25
pleaca de la bucuresti pe dn1 catre Ploiesti,reseteaza la Ikea CB-ul, nu depasesti 80-90km/h, si la Barcanesti in rond ar trebui sa ai undeva in jur de 5, putin peste sau chiar sub.
Din pacate pe tine te penalizeaza si cutia. Combinatia cutie automata plus benzinarul tau aspirat (care este proiectat intr-o perioada in care nu se punea accent pe economie de combustibil) nu este cea mai fericita. Cam asta e consumul, in aglomeratie se duce lejer la 13 in Bucuresti. Totusi si masina este una nu foarte usoara, vorbim de un motor de 150cp... oricum daca faci un raport consum-putere stai mai bine decat orice benzinar aspirat de generatie veche de 1.2-1.4-1.6 etc. unde tie iti ia 13 aluia cu 1.4 ii ia 10-11. 25-30% diferenta dar tu mergi cu 150cp (si cutie automata) ala cu 75. Iar in exterior 120 este o viteza maricica, mergi pana in 100 daca vrei consum minim. Altfel, un BMW nu mai este o masina fiabila de (zeci) de ani. De fapt, crezi ca mai sunt multe marci fiabile (de japoneze tot ce aud vorbe bune). Dar in rest care mai sunt fiabile? Realitatea e ca daca vrem fiabilitate luam masini noi (cam oricare ar fi ele) le tinem 100.000-150.000km si apoi le vindem. Eu o sa ma bucur de masina aia ca ce fiabila a fost, dar ala care o va lua de la mine o sa zica: mama ce nefiabila e. Asta este, cand iei o masina cu o anumita vechime, cu anumiti km (190.000 nu sunt chiar putini) nu ai ce sa faci, te astepti inca de cand ai luat-o sa mai repari una alta la ea. tine totusi si de noroc/ghinion. Edited by bossake, 20 August 2017 - 22:28. |
#26
Posted 21 August 2017 - 08:46
sorin86, on 20 august 2017 - 18:49, said:
Salut, Stie cineva cu ce viteza/rpm trebuie sa mergi sa ai un consum mediu/econom cu un 320i din 2006? Pana acum cel mai putin am scos 7.5 /100km, mergand cu 120 km/h.. Se poate ajunge si la 6/100km? Multumesc Este ok consumul. Ca sa ai un consum bun trebuie sa ai grija de masina. Ai schimbat: Bujii Fise/Bobine de inductie Filtru aer Injectoarele de benzina ( pot fi obosite ) Filtru de benzina MAF Sondele lambda Senzor detonatie Uleiul in motor Uleiul in diferential Ce caucicuri ai ? Cam astea influenteaza consumul. |
#27
Posted 01 September 2017 - 06:51
kommodore_ss, on 20 august 2017 - 21:36, said:
Recent de la Busteni pana in parcare in Bucuresti acasa am scos un consum mediu de 3.0 litri. Viteza legala tot drumul. Ia incearca sa faci consumul pe sens invers,adica din parcare din Bucuresti spre Busteni. |
#28
Posted 01 September 2017 - 21:30
missionnad, on 01 septembrie 2017 - 06:51, said:
Da,dar ai avut coborare...probabil si vant din spate.. Ia incearca sa faci consumul pe sens invers,adica din parcare din Bucuresti spre Busteni. Da, coborare si mers pe dn1 pana in Bucuresti, in loc de autostrada. Mers mai incet pe DN1. Oricum am depasit si alte masini nu am fost melcul soselei. De la Bucuresti la Busteni e un 4-4.5 media. Oricum e un consum super bun, de hibrida |
|
#29
Posted 03 September 2017 - 19:40
#30
Posted 03 September 2017 - 23:46
Fiecare mașină are particularitățile ei. Mai întâi trebuie să o ,,înveți" și apoi vei avea și consumuri mai bune. Eu am învățat să conduc economic cu ajutorul unui Scan Gauge și cu timpul am înțeles că nu mersul ca melcul este soluția. Din contră!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users