Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema conectare Google folosind Chrome/Firefox - ERR_SOCKET_NOT_CONNECTED
Last Updated: Aug 07 2017 10:39, Started by
AlexStefan10
, Aug 07 2017 09:07
·
0
#1
Posted 07 August 2017 - 09:07
Salut,
Astazi am observat ca am probleme de conectare la google.ro/google.com cand folosesc Chrome si Firefox, imi apare eroarea ERR_SOCKET_NOT_CONNECTED. Am incercat sa accesez ip-urile google: 216.58.205.110 si 216.58.205.99 pentru a exclude o problema DNS, insa problema e aceeasi. Am incercat clear history, reinstall Chrome/Firefox, flush socket pools si close idle sockets din chrome://net-internals/, nicio schimbare. La fel daca incerc incognito. Folosesc Windows 7. Computerul este cel de la serviciu si este conectat la reteaua interna, motiv pentru care am incercat si dezactivarea proxy si conectarea la o sursa de internet externa, la fel se intampla. Nu am observat sa se intample cu alt site, doar cu google. Am ramas fara idei, ceva sfaturi daca ati mai intampinat problema aceasta? Multumesc anticipat. |
#2
Posted 07 August 2017 - 09:21
1. Verifica daca ai data setata corect.
2. Schimba DNS-urile, poti pune pe cele de la Google - 8.8.8.8 si 8.8.4.4 3. Poate fi de la antivirus (daca e cazul), incearca o dezactivare totala sau vezi daca scaneaza SSL si dezactiveaza. Edited by LensFlare, 07 August 2017 - 09:22. |
#3
Posted 07 August 2017 - 09:27
Data este ok.
Nu cred ca este o problema de DNS-uri deoarece cu IE functioneaza. Antivirusul nu il pot dezactiva deoarece nu am acces suficient de mare, dar nu si-a facut update in ultima saptamana si in mod normal este trecut fiecare update prin sute de teste, pentru a functiona totul cum trebuie. Acelasi computer cu acelasi windows si aceeasi versiune de AV o folosesc multi colegi de-ai mei fara probleme. Plus ca am incercat si accesarea directa a ip-ului google, ceea ce ar scoate total din schema DNS-urile... |
#4
Posted 07 August 2017 - 10:18
"reinstall Chrome/Firefox" - dupa ce ai dezinstalat ai sters complet toate folderele lor care exista in C: ?
Ca isi fac foldere in mai multe locuri si pastreaza pluginuri si alte traznai in ele - nu se sterg la dezinstalare. Daca nu, e posibil sa ai ceva adware - https://forum.softpe...hide-topic-nou/ Vezi ce zie si adminul retelei - din cate scrii inteleg a e o firma mai seriaosa deci trebuei sa aveti si asa ceva. |
#5
Posted 07 August 2017 - 10:34
Ideea este ca Firefox-ul nu il aveam instalat, l-am instalat dupa ce am observat problema asta strict pentru a testa.
Am scanat cu Kaspersky si ADW Cleaner, nu au gasit nimic. Adminul retelei se ocupa strict cu networking, asta nefiind o problema de networking. Cat despre a deschide un task pe problema asta... ori o rezolv fara asta, ori o las asa. Am mai dat o scanare cu ADW Cleaner si acum mi-a gasit o problema cu o extensie a Chromului, Visio Viewer. Dupa fix, functioneaza perfect. Multam' eiffel, raman dator una rece. Ce mi se pare ciudat e ca aveam aceeasi problema si cu Firefox, desi problema era cu extensia Chrome-ului. |
#6
Posted 07 August 2017 - 10:39
Păi dacă nu este sarcina netadmin, atunci intră în sarcina altui IT-ist din firmă; că doar dacă "Antivirusul nu il pot dezactiva deoarece nu am acces suficient de mare" insemnă că utilizatorii au drepturi limitate şi există în firmă "un cineva" cu drepturi depline.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users