Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 

Achizitie BMW 730i

- - - - -
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pt cine este curios, dupa statisticile TUV rulajul mediu al unei masini PERSONALE din Germania este de putin peste 14.000 km.
Dupa alte statistici, ale benzinarilor, in Germania cantitatea de combustibil vanduta raportata la numarul de masini aflate in circulatie este de 2 ori mai mare decat in Romania. Cu alte cuvinte o masina consuma de 2x mai mult combustibil intr-un an in Germania decat in Romania deci putem sa consideram un rulaj mai mult sau mai putin dublu, incluzand aici toate masinile, atat cele personale cat si celelalte.
Cele mai multe masini scoase la vanzare nu sunt masini personale, de aia ideea cum ca s-ar rula minim 40k km pe an.

Legat de rulajul masinii din topic, cu siguranta ca in ultimii 15 ani masina nu a mai facut un rulaj la fel de mare ca in primii 10. In plus, sigur nu a fost un daily driver sau singura masini, mai ales in a 2a jumatate a vietii.
Nu zic ca are rulajul ala dar nu ar fi ceva iesit din comun.

BTW,
https://www.mobile.d.../246428850.html

Edited by underb, 02 August 2017 - 18:21.


#20
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
rupart, apropo de factorul COOL, esti sigur ca esti dispus sa-nduri sa fii depasit pe drum de cate-o compacta cu 1.6 pe ea, sau ca noul tau anturaj va fi format din personalul de la benzinarii, ori ca intr-o rampa mai serioasa va trebui sa te dai jos s-o-mpingi, dat fiind cuplul cat al unei Duster 1.5 dCi, numa' ca la o turatie mult mai mare ?!

#21
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
La W126 / W140 te-ai uitat ? Mi se par mult mai elegante decat BMW-ul in interior, si acolo o sa-ti petreci timpul conducand-o:

https://suchen.mobil...eId=C&fnai=next

Pe asta poti sa-l treci direct istoric, ai reducere si la asigurare, nu doar impozit.

Sau ceva mai 'tinerel' :
https://suchen.mobil...eId=C&fnai=next

#22
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,727
  • Înscris: 06.07.2005

View PostProtopopeus, on 02 august 2017 - 19:29, said:

ori ca intr-o rampa mai serioasa va trebui sa te dai jos s-o-mpingi, dat fiind cuplul cat al unei Duster 1.5 dCi, numa' ca la o turatie mult mai mare ?!
Compara-l cu alte motoare pe benzina ca sa fim corecti sau numa dieselul poate sa urce in rampa ?

#23
rupart

rupart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 17.06.2013

View PostProtopopeus, on 02 august 2017 - 19:29, said:

rupart, apropo de factorul COOL, esti sigur ca esti dispus sa-nduri sa fii depasit pe drum de cate-o compacta cu 1.6 pe ea, sau ca noul tau anturaj va fi format din personalul de la benzinarii, ori ca intr-o rampa mai serioasa va trebui sa te dai jos s-o-mpingi, dat fiind cuplul cat al unei Duster 1.5 dCi, numa' ca la o turatie mult mai mare ?!
Face suta in 10,8 secunde... nu mi se pare prea rau, avand in vedere ca e o automata din anii 80. Nu o cumpar pt liniute... o cumpar pt cum arata...cat despre cuplu, are 275 nm la 4000 ture... acum in prezent am compacta de 1.6 cu 148 nm la 4400 si mi se pare ok-ish

#24
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,279
  • Înscris: 06.07.2007

View PostNelsonMandela, on 02 august 2017 - 16:18, said:


Foarte mulți clarvăzători pe aici :) Împarte 240 000 la 26 și vezi că rezultă  o medie de 9200 km pe an. Poate a aparținut cuiva care circula ocazional.
Nu se poate nega nici ideea voastră, dar e numai o presupunere.
Eu nu aș lua-o și pentru că are doar Euro 1.
Cunosc.
80% dintre romanii care au luat masini din Germania, au nimerit la acelasi vanzator care a umblat ocazional cu masina, doar la piata, biserica si farmacie. E cool sa-ti iei masina cu 100 000 euro sau echivalent in marci, si sa o tii pe bara. Asta inseamna sa fii mafiot.
Eu nu as lua-o nici daca ar avea 10 000 km reali. Majoritatea pieselor sunt imbatranite.  Varsta isi spune cuvantul pe orice masina indiferent ca faci 500 sau 50 000 km/an.  Depinde ce a inlocuit intre timp.

#25
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Astea-s masini de colestie. Ar trebui sa o iei ca sa o mentii/restaurezi daca e cazul si sa o folosesti mai mult la ocazii speciale/parade etc.
Si asta presupune inca cel putin o masina de toata ziua. Cel putin inca una. Adica venituri catre 3-5000 E/ luna, minim. Asta ca sa te bucuri de ea, nu sa-i fii sclav.
Si mie imi place E32 735i, V8 benzina, negru, dar nu ma vad sa tin in curte parcat asa ceva si sa o mai dezmortesc ocazional.

Edited by radu_vasile59, 02 August 2017 - 22:38.


#26
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,672
  • Înscris: 24.11.2015

View Postrupart, on 02 august 2017 - 16:38, said:

Mi o doresc pentru că mi se pare că arată genial...impunător..old school... Fata de plasticele din 2017, care arată în mare parte la fel, șeptarul e altceva


Exact. S-ar putea baga ca masina de epoca (sau mai trebuie sa treaca maxim 10 ani cred) nu mai stiu legile astea. Si atunci chiar merita sa ai asa ceva pe langa casa. Dar totusi, eu unul nu as lua un Seria 7 din aceasta generatie cu motor de 3.0, decat daca ar avea cutie manuala, altfel ori v8 ori v12 ar fi recomandat.

#27
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostProtopopeus, on 02 august 2017 - 19:29, said:

rupart, apropo de factorul COOL, esti sigur ca esti dispus sa-nduri sa fii depasit pe drum de cate-o compacta cu 1.6 pe ea, sau ca noul tau anturaj va fi format din personalul de la benzinarii, ori ca intr-o rampa mai serioasa va trebui sa te dai jos s-o-mpingi, dat fiind cuplul cat al unei Duster 1.5 dCi, numa' ca la o turatie mult mai mare ?!
LOL, Duster 3.0i
Ce post de anii 2000...
Inca mai compara lumea valoare cuplului de la diesel cu cea a cuplului de la benzina (mai ales aspirata) desi cutiile de viteze sunt complet diferite?

#28
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Recomand sa cauti versiunea de E32 730i cu motorul V8. E mult mai distractiv de condus si are resurse mai bune. Impozitul e 2400 fara reducere, sau 2200 RON daca il platesti in primul trimestru din an.

Eu am avut E32 740i V8. Pe scurt, nu iti iei masina asta daca:
- ai sub 30 de ani; o sa te jumuleasca astia cu asigurarile
- nu ai bani de benzina; lejer peste 10/100km in orice situatie
- nu ai bani de piese de schimb OEM noi sau aftermarket de calitate
- nu iti place sa surubaresti si sa iti bagi nasul in manualul de service al masinii; in majoritatea service-urilor Doreii se vor uita la masina ca mata in calendar
- nu ai timp sa gasesti un mecanic bun pentru masina si sa te duci numai la el
- crezi ca poti repara masina asta la coltul blocului

Nu e usor de intretinut masina, dar merita.

Eu nu o mai am pentru ca nu poate sa ma duca unde am eu nevoie.

View Postradu_vasile59, on 02 august 2017 - 22:36, said:

Astea-s masini de colestie. Ar trebui sa o iei ca sa o mentii/restaurezi daca e cazul si sa o folosesti mai mult la ocazii speciale/parade etc.
Si asta presupune inca cel putin o masina de toata ziua. Cel putin inca una. Adica venituri catre 3-5000 E/ luna, minim. Asta ca sa te bucuri de ea, nu sa-i fii sclav.
Si mie imi place E32 735i, V8 benzina, negru, dar nu ma vad sa tin in curte parcat asa ceva si sa o mai dezmortesc ocazional.

E32ul are doar 730i V8 sau 740i V8. Are si 735i, dar nu este V8.

#29
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007

View Postrupart, on 02 august 2017 - 22:11, said:

Face suta in 10,8 secunde... nu mi se pare prea rau, avand in vedere ca e o automata din anii 80. Nu o cumpar pt liniute... o cumpar pt cum arata...cat despre cuplu, are 275 nm la 4000 ture... acum in prezent am compacta de 1.6 cu 148 nm la 4400 si mi se pare ok-ish
Modelul de 197CP face suta-n 10.8, modelul propus de tine o face mai incet. Iar dupa un sfert de secol, o face si mai incet...

Ca nu ti se pare prea rea, depinde de standardele fiecaruia, aceea e performanta de compacta cu 1.8 de-acu' 20 de ani, buna pentru un mers linistit, batranesc.
In functie de modelul acelei compacte pe care o amintesti si de starea sa tehnica, e posibil ca acel 730 sa nu ti se para deloc mai performanta decat aceasta, doar mai "balena".

Spre linistea ta sufleteasca, sper ca n-ai de mers pe drumuri montane virajate si nici cu portiuni lungi si rectilinii, in rampa mare, sa te trezesti ca te claxoneaza vreunu' cu Octavia 1.0 TSI, plictisit sa te-astepte si te rog sa nu te superi pe mine ca-ti aduc asta in vedere intr-un mod transant.
--------------------
In urma cu vreo 9 - 10 ani a venit un amic de-al meu cu un 750 (de peste hotare, evident), si-am luat-o si eu la un Drive Test de vreo suta de km, pe drumuri extrem de variate, de la drum european drept si neted ca-n palma, pana la drumuri cu criblura si macadam, in rampa mare.
Ce-mi mai aduc aminte este ca la drum lung, tot aveai senzatia ca sta sa decoleze (300CP, trepte etajate lung, cutie automata), insa odata ce s-a terminat asfaltul, s-a terminat subit si confortul, uneori, pe portiuni cu criblura, in rampa, unde mai si patina, in functie de cum pierdea aderenta, aveai senzatia ca se rupe-n doua.

Edited by Protopopeus, 03 August 2017 - 15:49.


#30
rupart

rupart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 17.06.2013

View PostProtopopeus, on 03 august 2017 - 15:43, said:


Modelul de 197CP face suta-n 10.8, modelul propus de tine o face mai incet. Iar dupa un sfert de secol, o face si mai incet...

Ca nu ti se pare prea rea, depinde de standardele fiecaruia, aceea e performanta de compacta cu 1.8 de-acu' 20 de ani, buna pentru un mers linistit, batranesc.
In functie de modelul acelei compacte pe care o amintesti si de starea sa tehnica, e posibil ca acel 730 sa nu ti se para deloc mai performanta decat aceasta, doar mai "balena".

Spre linistea ta sufleteasca, sper ca n-ai de mers pe drumuri montane virajate si nici cu portiuni lungi si rectilinii, in rampa mare, sa te trezesti ca te claxoneaza vreunu' cu Octavia 1.0 TSI, plictisit sa te-astepte si te rog sa nu te superi pe mine ca-ti aduc asta in vedere intr-un mod transant.
--------------------
In urma cu vreo 9 - 10 ani a venit un amic de-al meu cu un 750 (de peste hotare, evident), si-am luat-o si eu la un Drive Test de vreo suta de km, pe drumuri extrem de variate, de la drum european drept si neted ca-n palma, pana la drumuri cu criblura si macadam, in rampa mare.
Ce-mi mai aduc aminte este ca la drum lung, tot aveai senzatia ca sta sa decoleze (300CP, trepte etajate lung, cutie automata), insa odata ce s-a terminat asfaltul, s-a terminat subit si confortul, uneori, pe portiuni cu criblura, in rampa, unde mai si patina, in functie de cum pierdea aderenta, aveai senzatia ca se rupe-n doua.
Atunci recomanzi sa caut un motor mai mare,V12 le ?

#31
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View PostProtopopeus, on 03 august 2017 - 15:43, said:


Modelul de 197CP face suta-n 10.8, modelul propus de tine o face mai incet. Iar dupa un sfert de secol, o face si mai incet...

Ca nu ti se pare prea rea, depinde de standardele fiecaruia, aceea e performanta de compacta cu 1.8 de-acu' 20 de ani, buna pentru un mers linistit, batranesc.
In functie de modelul acelei compacte pe care o amintesti si de starea sa tehnica, e posibil ca acel 730 sa nu ti se para deloc mai performanta decat aceasta, doar mai "balena".

Spre linistea ta sufleteasca, sper ca n-ai de mers pe drumuri montane virajate si nici cu portiuni lungi si rectilinii, in rampa mare, sa te trezesti ca te claxoneaza vreunu' cu Octavia 1.0 TSI, plictisit sa te-astepte si te rog sa nu te superi pe mine ca-ti aduc asta in vedere intr-un mod transant.
--------------------
In urma cu vreo 9 - 10 ani a venit un amic de-al meu cu un 750 (de peste hotare, evident), si-am luat-o si eu la un Drive Test de vreo suta de km, pe drumuri extrem de variate, de la drum european drept si neted ca-n palma, pana la drumuri cu criblura si macadam, in rampa mare.
Ce-mi mai aduc aminte este ca la drum lung, tot aveai senzatia ca sta sa decoleze (300CP, trepte etajate lung, cutie automata), insa odata ce s-a terminat asfaltul, s-a terminat subit si confortul, uneori, pe portiuni cu criblura, in rampa, unde mai si patina, in functie de cum pierdea aderenta, aveai senzatia ca se rupe-n doua.

Nu pare a fi un 750 in stare buna. Am avut un E32 740i si singura cand s-a comportat prost a fost inainte de a ii schimba suspensia. Depinde acum si de balonul rotilor etc.

La fel, masina este extrem de stabila cat timp ii merg toate sistemele de siguranta. Daca avea probleme cu senzorii ABS posibil sa fi avut ASCul si ESPul nefunctionale.

Acum depinde si cum se merge cu masina, pentru ca legile fizicii raman aceleasi.

730i, cel cu V8, si 740i nu au lag la accelerare. Cutia de viteza este un ZF 5 viteze cu convertizor de cuplu si se comporta admirabil.

Faza cu un 1.0 TSI claxonand frustrat in spate pe viraje se va intampla doar daca E32-ul merge relaxat iar Octavia este grabit si vrea musai sa ii faca pe cei din spate sa vomite.

Oricare din motorizarile de pe E32 scoate mai mult cuplu decat Octavia 1.0 TSI. De la 260 NM pentru M30 L6 de 3.0L de 197 CP pana la 400 NM pentru M60B40 V8 de 4L comparat cu 200 NM maxim pentru 1.0 TSI de 110 CP (parca) de pe Octavia.

Plus, E32-ul nu e masina de liniute sau curse desi poate fi folosita cu succes si la asa ceva.

View Postrupart, on 03 august 2017 - 22:47, said:


Atunci recomanzi sa caut un motor mai mare,V12 le ?

V12-ele de 5L este cel mai sensibil motor. Plus, in RO, foarte posibil sa nu ai unde sa il repari. De asemenea, ingrijirea lui este extrem de costisitoare.

Daca vrei un motor mare, ia-ti un E32 740i V8. Mai simplu si mai usor de lucrat la motor.

Nu este diferenta foarte mare intre ele doua.

Diferenta in schimb dintre E32 de 197 CP si V8-ul de 4L este de la cer la pamant.

Musai sa mergi cu cineva priceput dupa tine. E32-urile au avut probleme la motor din cauza continutului ridicat de sulf din benzina si aliajul din care era construit motorul.

Desi acum nu se mai pune problema asta, trebuie sa te asiguri ca nu iei un motor cu bube. Nu se poate repara, doar se înlocuiește motorul.

De asemenea, un E32 in stare excelenta e intre 7000 - 10000 EUR, mai ales alea cu motorizarile V8. Unu decent in jur a 4000-5000.

Sub este riscant daca nu mergi cu cineva care sa se priceapa bine de tot.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate