Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Audi vrea să economisească 10 miliarde de euro pentru a finanța trecerea la vehiculele electrice

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#55
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009
Nu inteleg de ce plecati de la ideea ca masinile electrice vor ateriza dintr-o data, cu milioanele, si reteaua electrica o sa moara in chinuri de la suprasolicitare. E clar ca infrastructura de distributie electrica din Romania sau alte tari nu este actual pregatita sa alimenteze o flota auto integral sau macar pe jumatate electrica.

Dar pe masura ce cererea de curent creste, creste si oferta, iar astfel companiile vor efectua lucrari la infrastructura care sa readuca un echilibru intre potentialul de distributie si cerere. Poate chiar vor aparea subventii sau alta forma de investitie.

Masinile electrice nu vor cuceri lumea maine. Asa ca discutia despre starea actuala a retelei de distributie raportata la cerere care va exista in 10 ani este inutila.

#56
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,626
  • Înscris: 07.02.2003

View PostTorquemada-666, on 06 august 2017 - 15:37, said:

Numai in zilele astea de vara, co sumul electric cu AC.ul de acasa a fost triplu. Sa vezi cand or fi numai electrice la incarcat si pe timp de vara.
Nu va fi nicio problema intrucat pana atunci reteaua de productie si transport electrica va avea capacitate pe masura.

View PostTorquemada-666, on 06 august 2017 - 15:37, said:

Numai in zilele astea de vara, co sumul electric cu AC.ul de acasa a fost triplu.
Daca nu-l folosesti rational... e normal. La mine AC-ul este 15% din factura.

#57
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Postandreic, on 06 august 2017 - 19:32, said:

Nu va fi nicio problema intrucat pana atunci reteaua de productie si transport electrica va avea capacitate pe masura.

Vezi ca la noi pica inca la greu curentul sau chiar se aprind transformatoarele.
Nu uita ca in Romania inca nu e bine pusa la punct reteaua pentru uz casnic !
Sigur vom fii in urma si din acest punct de vedere  !

#58
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,710
  • Înscris: 21.06.2016
In 1990 parintilor mei li s-a instalat un post telefonic la care facusera cerere in 1975.
In 2017 pe citiva euro iti iei in 3 minute cartela cu convorbiri, date mesaje etc sa-ti pui si in cap.
Chiar si Romania se mai schimba.

#59
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,710
  • Înscris: 21.06.2016
Eu nu inteeg, daca e greu s afaci energie electrica, stai sa vezi ce greu e cu hdrogenul... deci e greu tata! Nu mai facem nimic. In anul 3000 noi tot cu dizel si otto la 1800 o sa mergem.

View Postvalitudor, on 05 august 2017 - 13:24, said:

Vrajitorule, eu nu neg ca ce zici tu in ultima parte este adevarat. Probabil acolo se va ajunge. Dar stii cine raman de prosti? Tot noi.

In loc sa acorde subventii statul de 10000 euro pentru joaca unora cu bani sau schimbarea infrastructurii electrice sa sprijinim o tampenie, mai bine ar investi banii aia in lucruri care ne afecteaza viata direct si mult mai puternic.
De exemplu, mi-as dori sa nu mai fiu nevoit sa-i cumlar fiice-mi o catedra, bancuta, draperii, perdele, etc cand intra la scoala. Mi-as dori ca fiecare copil din oricare scoala sa aiba apa calda cand se spala pe maini la baie, in toiul iernii. Nu mai vorbesc de coli cu WC in curte. Mi-as dori albii ale raurilor curatate de gunoiul in care traim, orase cu strazi curate, nu cu sobolani. Mi-as dori piste penru biciclete,transport in comun decent, etc.

E drept ca Romania are probleme mai stringente.
Totusi as pune problema automobilelor (in general, nu neaparat in legatura cu cele electrice) in top 3-5 ca impact. Orasele mari sint aproape de nelocuit din cauza traficiului si a numarului enorm de masini. Este zgomot continuu si pe fostele strdaute linistite, nu mai zic de poluare. Pe strazile principale nu poate vorbi om cu om.

#60
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postmax_01, on 31 iulie 2017 - 20:45, said:

Cea mai mare parte a reducerilor de costuri ar urma să fie realizată prin diminuarea costurilor de cercetare și dezvoltare, adaugă sursele citate de Reuters.

Eu nu stiu cati bani face Audi din modelele sport si supersport, precum gama RS si R8 + toate variantele care stau la baza acestei masini. Sa dezvoti o masina sport sau supersport, pastrand nealterate niste principii impuse de brand, este foarte greu si, in acelasi timp, foarte costisitor. Da, nu ar fi chiar usor sa se renunte la gama asta sau sa fie mai putine modele disponibile. Pare fantastic ce zic. Dar modele precum RS3 sau RS Q3 mi se par foarte scumpe si nu prea pot fi considerate masini sport... La baza au masini mult mai ieftine si inevitabil asta se va simti (sasiu, tren de rulare... chestii "cheie" care fac dintr-o masina sportiva, una chiar sportiva). Adica nu vorbim de niste masini gandite de la 0 ca fiind sportive. La alte variante RS care au la baza versiuni mai scumpe (precum A5, A6 sau A7), poate ca e altceva. Pentru ca si pretul lor de pornire e altul. Iar ajustarie dpdv tehnic, pentru gama RS, sunt mai eficiente.  
Iar cand Tesla iti demonstreaza ca un electric poate fi si eficient, sa renunti la cercetare si dezvolate cred ca este o mare greseala. Stiti, varianata electrica a lui Focus de-asta a si fost restrasa. Pentru ca nu era eficienta. Poate ca Audi ar trebui sa analizeze treaba asta.

#61
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,478
  • Înscris: 17.09.2007

View Postvalitudor, on 01 august 2017 - 17:40, said:

Audi a fost intotdeauna pe locul 3 intre producatorii premium, cu urcari sporadice pe 2.
Este o mare naivitate sa crezi ca oricare producator auto a pierdut vreo lupta. Masinile, motoarele, etc sunt fabricate de furnizori, nu de producatori.
Iar de investit,au de unde sa taie, doar de cativa ani sunt compania nr.1 in lume dpdv al R&D.
Probabil te referi la grup, n-am idee daca Audi are bugetul R&D mai mare decat BMW sau Mercedes.
Resursele comune pe grup nu se aplica intotdeauna, altfel orice Audi ar fi un VW cu design diferit si alta sigla, ceea ce nu e adevarat. Dar asta e alta discutie.

View Postvalitudor, on 05 august 2017 - 13:24, said:

Vrajitorule, eu nu neg ca ce zici tu in ultima parte este adevarat. Probabil acolo se va ajunge. Dar stii cine raman de prosti? Tot noi.

In loc sa acorde subventii statul de 10000 euro pentru joaca unora cu bani sau schimbarea infrastructurii electrice sa sprijinim o tampenie, mai bine ar investi banii aia in lucruri care ne afecteaza viata direct si mult mai puternic.
De exemplu, mi-as dori sa nu mai fiu nevoit sa-i cumlar fiice-mi o catedra, bancuta, draperii, perdele, etc cand intra la scoala. Mi-as dori ca fiecare copil din oricare scoala sa aiba apa calda cand se spala pe maini la baie, in toiul iernii. Nu mai vorbesc de coli cu WC in curte. Mi-as dori albii ale raurilor curatate de gunoiul in care traim, orase cu strazi curate, nu cu sobolani. Mi-as dori piste penru biciclete,transport in comun decent, etc.

Ei, si cand imi doresc toate aste, il aud pe fortzoso suparat ca Tesla nu primeste subventie de la stat, ca daca vrem sa fim civilizati trebuie sa trecem la electrice.
Ce misto e sa fim ecologici cu gunoiul sub nas.
Ne meritam soarta, asta si oe aia de peste 100 de ani...
Sincer, eu ma bucur ca cercetarea mondiala nu se invarte in jurul problemelor existentiale de la noi. Despre subventii am spus, ar fi fost preferabil sa fie ca la americani (deduceri de taxe), in felul asta stimuland veniturile la vedere, nu subsidii directe (care acolo sunt alocate strict la nivel de industrie cercetare/productie).
E adevarat si ce spui tu relativ la situatia de la noi, si cred ca totusi suntem pe directia buna impinsi de la spate de aia mai civilizati. Daca nu trebuia sa fim impinsi eram ca in 89-90 si orientare spre exemplele turcesti/indiene.
Transportul in comun trebuie rezolvat si el de urgenta, chiar s-a ajuns la situatia absurda ca oricine sa-si cumpere o rapana de 2000RON in loc sa foloseasca transportul in comun.

View PostTorquemada-666, on 06 august 2017 - 15:37, said:

Numai in zilele astea de vara, co sumul electric cu AC.ul de acasa a fost triplu. Sa vezi cand or fi numai electrice la incarcat si pe timp de vara.

Vezi ce inseamna sa nu te uiti la un motor de calitate cu un SEER bun si sa cumperi orice chinezarie noname?

#62
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Postvrajitoruldinoz, on 07 august 2017 - 09:31, said:

In 1990 parintilor mei li s-a instalat un post telefonic la care facusera cerere in 1975.
In 2017 pe citiva euro iti iei in 3 minute cartela cu convorbiri, date mesaje etc sa-ti pui si in cap.
Chiar si Romania se mai schimba.
Da dar vorbim de auto nu de internet si telefoane:
In Romania avem aproape aceleasi drumuri din 1990;
In Romania numarul de parcari nu a crescut din 1970;
In Romania inca avem drumuri nationale cu zone neasfaltate din ...;
In Romania gropile sunt la ele acasa din 1990 incoace cu toate ca inainte de 1990 erau mai putine (si masini clar);
In Romania se cumpara second hand la greu din 1990 incoace...;

Edited by fotbal5, 10 August 2017 - 11:25.


#63
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Noi vorbim de R&D si astia de la Audi nu se mai opresc din ilegalitati: marca a vandut catava mii de masini cu acelasi VIN.

Edited by edi10000, 25 August 2017 - 08:19.


#64
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Adormise Dorel de la poansoanare :)

#65
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015
Sunt o tara imbatranita mentii si nu mai vad bine...

#66
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007

View Postericmario, on 31 iulie 2017 - 21:05, said:

1. Nu motorizarile sunt problema la EV, ci bateriile.
2. Producatorii sa colaboreze? De ce ar face asta?
Pai si cum se face ca VW skoda si seat au o gramada de componente comune, defapt identice, de la cutii de viteze, motoare samd.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate