Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Audi vrea să economisească 10 miliarde de euro pentru a finanța trecerea la vehiculele electrice

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
Audi vrea să economisească 10 miliarde de euro pentru a finanța trecerea la vehiculele electrice

Producătorul german de autovehicule de lux Audi intenționează să își reducă costurile cu 10 miliarde de euro până în 2022, pentru a putea finanța tranziția la producția de vehicule electrice și a depăși scandalul manipulării emisiilor poluante, au declarat pentru Reuters mai multe surse din apropierea companiei.
Audi, cea mai profitabilă divizie a grupului Volkswagen, vrea să lanseze pe piață cinci noi vehicule electrice în următorii ani, începând cu modelul SUV e-tron, care începând în 2018 ar urma să fie asamblat la o uzină din apropiere de Bruxelles.
În pofida majorării costurilor cu programul său de vehicule electrice, Audi vrea să mențină marja sa de profit operațional la cel puțin 8% pe an, au declarat două surse din apropierea companiei. În prima jumătate a acestui an marja de profit a Audi a fost de 8,9%.
Cea mai mare parte a reducerilor de costuri ar urma să fie realizată prin diminuarea costurilor de cercetare și dezvoltare, adaugă sursele citate de Reuters.
De asemenea, Audi vrea să elibereze fonduri care să fie investite în tehnologii fără emisii poluante prin dezvoltarea unei noi platforme de producție împreună cu Porsche, ceea ce ar permite celor două mărci premium ale grupului Volkswagen să facă economie prin folosirea acelorași componente și module.
În ultima perioadă Audi trece printr-o perioadă dificilă ca urmare acțiunilor de rechemare la service, combinate cu investigațiile procurorilor și criticile sindicatelor și managerilor cu privire la scandalul emisiilor poluante ale motoarelor diesel și strategia companiei după acest scandal.
Vineri, mai multe surse au declarat pentru Reuters că patru din cei șapte directori din fruntea companiei ar urma să fie demiși în viitorul apropiat. Potrivit surselor, aceste demisii au fost analizate la reuniunea de joia trecută a consiliului de supervizare dar a decizie oficială nu a fost luată încă.
https://www.agerpres...ctrice-09-15-56
Cel mai simplu si ieftin ar fi ca toti constructorii auto, cel putin cei germani, sa colaboreze pentru a dezvolta impreuna motorizari electrice.In acest fel, din schimbul de idei si datorita colaborarii, ar merge treaba mult mai repede.

Edited by max_01, 31 July 2017 - 20:46.


#2
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 31 iulie 2017 - 20:45, said:

Cel mai simplu si ieftin ar fi ca toti constructorii auto, cel putin cei germani, sa colaboreze pentru a dezvolta impreuna motorizari electrice.In acest fel, din schimbul de idei si datorita colaborarii, ar merge treaba mult mai repede.
1. Nu motorizarile sunt problema la EV, ci bateriile.
2. Producatorii sa colaboreze? De ce ar face asta?

#3
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Subventiile e totul!

#4
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:05, said:

1. Nu motorizarile sunt problema la EV, ci bateriile.
2. Producatorii sa colaboreze? De ce ar face asta?
Ca sa scada costurile de fabricatie si sa progreseze mai repede pe acest domeniu.

 Friskey, on 31 iulie 2017 - 21:08, said:

Subventiile e totul!
Subscriu.Poate ca se va ajunge la asa ceva.

Edited by max_01, 31 July 2017 - 21:10.


#5
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 31 iulie 2017 - 21:09, said:

Ca sa scada costurile de fabricatie si sa progreseze mai repede pe acest domeniu.

De concurenta si de goana dupa profit cine s-ar mai ocupa?
Ceea ce propui tu e o utopie.

#6
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,987
  • Înscris: 01.03.2013

 max_01, on 31 iulie 2017 - 20:45, said:

Producătorul german de autovehicule de lux Audi
Off-topic: Audi face autovehicule premium.
Autovehicule de lux face Bentley, Rolls-Royce, samd.

#7
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:13, said:

De concurenta si de goana dupa profit cine s-ar mai ocupa?
Ceea ce propui tu e o utopie.
Ai dreptate cu concurenta.Diferenta ar face-o aspectul masinii, platforma si calitatea materialelor folosite, pana la un moment, dat cand fiecare constructor auto si-ar dezvolta propriile motorizari.Ideea mea este ca pentru inceput, pana ce va exista un motor electric 100%, fiabil si la fel de eficient ca actualele motoare cu combustie interna, o colaborare intre producatorii auto ar urgenta producerea acestui motor si i-ar scadea costul de fabricatie.

Edited by max_01, 31 July 2017 - 21:43.


#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
max_01, esti in urma rau cu stirile.
Exista deja motor 100% electric, fiabil si eficient.
Aproape fiecare producator are unul sau mai multe modele full electrice in productie.
Colaborarea de care zici tu ar fi cam degeaba.

#9
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia.

#10
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

 max_01, on 31 iulie 2017 - 21:41, said:

motor electric 100%, fiabil si la fel de eficient ca actualele motoare cu combustie interna
Dupa atata propaganda a petrolistilor, intoxicatie cu fum si poluare fonica, nici nu-i de mirare ca esti atat de dezorientat in legatura cu realitatea si adevarul crunt ascuns sub jugul si tirania petrolistilor.

Edited by _-AppleS-_, 31 July 2017 - 22:18.


#11
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

 max_01, on 31 iulie 2017 - 21:41, said:

Ideea mea este ca pentru inceput, pana ce va exista un motor electric 100%, fiabil si la fel de eficient ca actualele motoare cu combustie interna, o colaborare intre producatorii auto ar urgenta producerea acestui motor si i-ar scadea costul de fabricatie.

Crede-ma ca nu ai vrea eficienta si fiabilitatea actualelor motoare cu ardere interna pe un motor electric. Asta ar mai lipsi.
La capitolele astea masinile electrice sunt incontestabil net superioare.

#12
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:51, said:

max_01, esti in urma rau cu stirile.
Exista deja motor 100% electric, fiabil si eficient.
Aproape fiecare producator are unul sau mai multe modele full electrice in productie.
Colaborarea de care zici tu ar fi cam degeaba.

 djl, on 31 iulie 2017 - 22:12, said:

Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia.

Motoarele electrice sunt diferite de la un producator la altul. Uita-te la diferentele de putere intre BMW i3 si Renault ZOE, ca sa nu pomenim de cei mai avansati Tesla Model 3 si Chevrolet Bolt. In afara de motor sunt o multime de alte lucruri care nu sunt la fel si fac diferenta intre producatori. Spre exemplu doar BMW i3 are in Europa un sistem de racire activa al bateriilor dar care din pacate si acesta este mai putin eficient decat la long range-urile americane Bolt sau Model 3.
De asta si europenii nu au putut scoate inca un long range la 35000 $ cum au scos americanii care sa poata fi incarcat la superchargere pentru a nu sta cu orele la incarcat.
Daca totul ar tine doar in a ingramadi cat mai multe baterii la o masina, ar fi scos de mult si europenii asa ceva, macar pentru a inabusi din fasa concurenta americana.
Deci da e nevoie de colaborare macar in prima faza pentru a-i putea ajunge din urma pe americani, dar nu gen cartel cum au facut constructorii auto germani.

Edited by Ford3, 31 July 2017 - 22:23.


#13
MikeSpike

MikeSpike

    Cinic real

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,682
  • Înscris: 22.01.2015
Banu,mai zic odata Banu invarte bizinisu.Intr/o decada am plecat de la euro1 si amu euro 5,6.Au realizat ca nu pot scoate euro..10  .Solutia, baga electrica ca avem de schimbat flote auto+taxe mari la poluator,consummator.Numai ce e discutie in uk ca din 2040 toate pe electric,ceva e si/n fr.As fi de accord daca ..curentul respectiv vine macar 80% din hidro,foto,eoliene.Da parca vezi ca tot ard astiia gazu sa faca energia pt. noua generatie de masini. Posted Image

#14
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,617
  • Înscris: 07.02.2003

 ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:05, said:

2. Producatorii sa colaboreze? De ce ar face asta?
Ca sa supravietuiasca concurentei din SUA si Japonia.

 inuendo0, on 31 iulie 2017 - 22:20, said:

La capitolele astea masinile electrice sunt incontestabil net superioare.
Absolut.

 djl, on 31 iulie 2017 - 22:12, said:

Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia.
Ai copiat si tu ce au zis unii fara sa realizeze ca un motor mai smecher consuma mai putin la acelasi efort, ei asta vor Posted Image
In plus in industrie cand se spune motorizare se include si alimentarea.

Edited by andreic, 01 August 2017 - 01:20.


#15
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,415
  • Înscris: 15.12.2009

 andreic, on 01 august 2017 - 01:04, said:

Ai copiat si tu ce au zis unii fara sa realizeze ca un motor mai smecher consuma mai putin la acelasi efort, ei asta vor Posted Image

N-ar fi rau deloc daca s-ar avansa in ambele directii. Un motor mai eficient (desi se tinde deja spre 90%) si o baterie mai "bogata" ar insemna o autonomie mult mai mare.

#16
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,683
  • Înscris: 21.06.2016

 max_01, on 31 iulie 2017 - 21:41, said:

pana ce va exista un motor electric 100%, fiabil si la fel de eficient ca actualele motoare cu combustie interna,

Ha? Motoarele electrice sint mult mai fiabile si mai eficiente decit motoarele cu combsutie interna, si asa a fost mereu. Si asta stiu si copiii de clasa a 4a.

#17
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 djl, on 31 iulie 2017 - 22:12, said:

Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia.
Ai dreptate.

 ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:51, said:

max_01, esti in urma rau cu stirile.
Exista deja motor 100% electric, fiabil si eficient.
Aproape fiecare producator are unul sau mai multe modele full electrice in productie.
Colaborarea de care zici tu ar fi cam degeaba.
Ai dreptate.Problema este cu autonomia, fiabilitatea  si costul acumulatorilor pentru asigurarea energiei necesare motorului care asigura propulsia autovehiculului,pe  termen lung.

 vrajitoruldinoz, on 01 august 2017 - 01:22, said:


Ha? Motoarele electrice sint mult mai fiabile si mai eficiente decit motoarele cu combsutie interna, si asa a fost mereu. Si asta stiu si copiii de clasa a 4a.
Am incurcat fiabilitatea acumulatorului care asigura energia motorului pentru propulsie cu motorul in sine.Am gandit una si am scris altceva.

#18
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,683
  • Înscris: 21.06.2016
Pai si acumulatorul e fiabil. Fiabil insemna ca nu se strica.
A, ca nu are densitate de energie si ca se incarca incet, aia e alta treaba.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate