Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Audi vrea să economisească 10 miliarde de euro pentru a finanța trecerea la vehiculele electrice
#1
Posted 31 July 2017 - 20:45
Audi vrea să economisească 10 miliarde de euro pentru a finanța trecerea la vehiculele electrice
Producătorul german de autovehicule de lux Audi intenționează să își reducă costurile cu 10 miliarde de euro până în 2022, pentru a putea finanța tranziția la producția de vehicule electrice și a depăși scandalul manipulării emisiilor poluante, au declarat pentru Reuters mai multe surse din apropierea companiei. Audi, cea mai profitabilă divizie a grupului Volkswagen, vrea să lanseze pe piață cinci noi vehicule electrice în următorii ani, începând cu modelul SUV e-tron, care începând în 2018 ar urma să fie asamblat la o uzină din apropiere de Bruxelles. În pofida majorării costurilor cu programul său de vehicule electrice, Audi vrea să mențină marja sa de profit operațional la cel puțin 8% pe an, au declarat două surse din apropierea companiei. În prima jumătate a acestui an marja de profit a Audi a fost de 8,9%. Cea mai mare parte a reducerilor de costuri ar urma să fie realizată prin diminuarea costurilor de cercetare și dezvoltare, adaugă sursele citate de Reuters. De asemenea, Audi vrea să elibereze fonduri care să fie investite în tehnologii fără emisii poluante prin dezvoltarea unei noi platforme de producție împreună cu Porsche, ceea ce ar permite celor două mărci premium ale grupului Volkswagen să facă economie prin folosirea acelorași componente și module. În ultima perioadă Audi trece printr-o perioadă dificilă ca urmare acțiunilor de rechemare la service, combinate cu investigațiile procurorilor și criticile sindicatelor și managerilor cu privire la scandalul emisiilor poluante ale motoarelor diesel și strategia companiei după acest scandal. Vineri, mai multe surse au declarat pentru Reuters că patru din cei șapte directori din fruntea companiei ar urma să fie demiși în viitorul apropiat. Potrivit surselor, aceste demisii au fost analizate la reuniunea de joia trecută a consiliului de supervizare dar a decizie oficială nu a fost luată încă. https://www.agerpres...ctrice-09-15-56 Cel mai simplu si ieftin ar fi ca toti constructorii auto, cel putin cei germani, sa colaboreze pentru a dezvolta impreuna motorizari electrice.In acest fel, din schimbul de idei si datorita colaborarii, ar merge treaba mult mai repede. Edited by max_01, 31 July 2017 - 20:46. |
#2
Posted 31 July 2017 - 21:05
max_01, on 31 iulie 2017 - 20:45, said:
Cel mai simplu si ieftin ar fi ca toti constructorii auto, cel putin cei germani, sa colaboreze pentru a dezvolta impreuna motorizari electrice.In acest fel, din schimbul de idei si datorita colaborarii, ar merge treaba mult mai repede. 2. Producatorii sa colaboreze? De ce ar face asta? |
#4
Posted 31 July 2017 - 21:09
ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:05, said:
1. Nu motorizarile sunt problema la EV, ci bateriile. 2. Producatorii sa colaboreze? De ce ar face asta? Friskey, on 31 iulie 2017 - 21:08, said:
Subventiile e totul! Edited by max_01, 31 July 2017 - 21:10. |
#5
Posted 31 July 2017 - 21:13
#7
Posted 31 July 2017 - 21:41
ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:13, said:
De concurenta si de goana dupa profit cine s-ar mai ocupa? Ceea ce propui tu e o utopie. Edited by max_01, 31 July 2017 - 21:43. |
#8
Posted 31 July 2017 - 21:51
max_01, esti in urma rau cu stirile.
Exista deja motor 100% electric, fiabil si eficient. Aproape fiecare producator are unul sau mai multe modele full electrice in productie. Colaborarea de care zici tu ar fi cam degeaba. |
#9
Posted 31 July 2017 - 22:12
Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia.
|
#10
Posted 31 July 2017 - 22:14
max_01, on 31 iulie 2017 - 21:41, said:
motor electric 100%, fiabil si la fel de eficient ca actualele motoare cu combustie interna Edited by _-AppleS-_, 31 July 2017 - 22:18. |
|
#11
Posted 31 July 2017 - 22:20
max_01, on 31 iulie 2017 - 21:41, said:
Ideea mea este ca pentru inceput, pana ce va exista un motor electric 100%, fiabil si la fel de eficient ca actualele motoare cu combustie interna, o colaborare intre producatorii auto ar urgenta producerea acestui motor si i-ar scadea costul de fabricatie. Crede-ma ca nu ai vrea eficienta si fiabilitatea actualelor motoare cu ardere interna pe un motor electric. Asta ar mai lipsi. La capitolele astea masinile electrice sunt incontestabil net superioare. |
#12
Posted 31 July 2017 - 22:23
ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:51, said:
max_01, esti in urma rau cu stirile. Exista deja motor 100% electric, fiabil si eficient. Aproape fiecare producator are unul sau mai multe modele full electrice in productie. Colaborarea de care zici tu ar fi cam degeaba. djl, on 31 iulie 2017 - 22:12, said:
Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia. Motoarele electrice sunt diferite de la un producator la altul. Uita-te la diferentele de putere intre BMW i3 si Renault ZOE, ca sa nu pomenim de cei mai avansati Tesla Model 3 si Chevrolet Bolt. In afara de motor sunt o multime de alte lucruri care nu sunt la fel si fac diferenta intre producatori. Spre exemplu doar BMW i3 are in Europa un sistem de racire activa al bateriilor dar care din pacate si acesta este mai putin eficient decat la long range-urile americane Bolt sau Model 3. De asta si europenii nu au putut scoate inca un long range la 35000 $ cum au scos americanii care sa poata fi incarcat la superchargere pentru a nu sta cu orele la incarcat. Daca totul ar tine doar in a ingramadi cat mai multe baterii la o masina, ar fi scos de mult si europenii asa ceva, macar pentru a inabusi din fasa concurenta americana. Deci da e nevoie de colaborare macar in prima faza pentru a-i putea ajunge din urma pe americani, dar nu gen cartel cum au facut constructorii auto germani. Edited by Ford3, 31 July 2017 - 22:23. |
#13
Posted 01 August 2017 - 00:25
Banu,mai zic odata Banu invarte bizinisu.Intr/o decada am plecat de la euro1 si amu euro 5,6.Au realizat ca nu pot scoate euro..10 .Solutia, baga electrica ca avem de schimbat flote auto+taxe mari la poluator,consummator.Numai ce e discutie in uk ca din 2040 toate pe electric,ceva e si/n fr.As fi de accord daca ..curentul respectiv vine macar 80% din hidro,foto,eoliene.Da parca vezi ca tot ard astiia gazu sa faca energia pt. noua generatie de masini.
|
#14
Posted 01 August 2017 - 01:04
ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:05, said:
2. Producatorii sa colaboreze? De ce ar face asta? inuendo0, on 31 iulie 2017 - 22:20, said:
La capitolele astea masinile electrice sunt incontestabil net superioare. djl, on 31 iulie 2017 - 22:12, said:
Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia. In plus in industrie cand se spune motorizare se include si alimentarea. Edited by andreic, 01 August 2017 - 01:20. |
#15
Posted 01 August 2017 - 01:18
andreic, on 01 august 2017 - 01:04, said:
Ai copiat si tu ce au zis unii fara sa realizeze ca un motor mai smecher consuma mai putin la acelasi efort, ei asta vor N-ar fi rau deloc daca s-ar avansa in ambele directii. Un motor mai eficient (desi se tinde deja spre 90%) si o baterie mai "bogata" ar insemna o autonomie mult mai mare. |
|
#16
Posted 01 August 2017 - 01:22
max_01, on 31 iulie 2017 - 21:41, said:
pana ce va exista un motor electric 100%, fiabil si la fel de eficient ca actualele motoare cu combustie interna, Ha? Motoarele electrice sint mult mai fiabile si mai eficiente decit motoarele cu combsutie interna, si asa a fost mereu. Si asta stiu si copiii de clasa a 4a. |
#17
Posted 01 August 2017 - 09:58
djl, on 31 iulie 2017 - 22:12, said:
Nu motoru, ci acumulatorii ("bateriile"). Cine va faci unii de capacitate mai mare, va face revoluţia. ericmario, on 31 iulie 2017 - 21:51, said:
max_01, esti in urma rau cu stirile. Exista deja motor 100% electric, fiabil si eficient. Aproape fiecare producator are unul sau mai multe modele full electrice in productie. Colaborarea de care zici tu ar fi cam degeaba. vrajitoruldinoz, on 01 august 2017 - 01:22, said: Ha? Motoarele electrice sint mult mai fiabile si mai eficiente decit motoarele cu combsutie interna, si asa a fost mereu. Si asta stiu si copiii de clasa a 4a. |
#18
Posted 01 August 2017 - 10:07
Pai si acumulatorul e fiabil. Fiabil insemna ca nu se strica.
A, ca nu are densitate de energie si ca se incarca incet, aia e alta treaba. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users