Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id

DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana
 

Audi vrea să economisească 10 miliarde de euro pentru a finanța trecerea la vehiculele electrice

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
harald

harald

    New Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 22
  • Înscris: 16.10.2014
De fapt bateriile sunt cea mai mare problema. Materialele din care se fac sunt foarte scumpe. Iarna randamentul bateriilor din cauza frigului scade dramatic si vor consuma mult pentru climatizare (valabil si vara). Alta problema ar fi capacitatea scazuta a bateriilor. Cele mai bune performante sunt la modelele Tesla, si asta la un pret prohibitiv. Cumperi de banii aia masina buna pe combustibili fosili si de restul ai carburant pana la sfarsitul vietii. O masina electrica asa zis "normala" costa 30 000 sau mai mult de euro. Aveti dreptate: cine va face baterii (ieftine) care sa faca sa functioneze masina minim 500 km va da lovitura.

Edited by harald, 01 August 2017 - 10:17.


#20
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,620
  • Înscris: 21.06.2016
Model 3 are autonomie foarte rezonabila si costa cit o seria 3 fara dotari cu performante superioare (cel putin 0-100). O masina similara pe benzina ar costa probabil chiar mai mult sau similar.
Model S are si el masini cu care poate fi comparat in gama aia de pret.
Comparatia cu si loganul e caraghioasa.

Edited by vrajitoruldinoz, 01 August 2017 - 10:25.


#21
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Astea fiind spuse,daca Audi nu se apuca de făcut baterii nu s decât niste lacomi care vor marja de profit mai mare.
Ce drac sa mai imbunatatesti la un motor cu randament de 90% ? Sa mai castigi un procent ?
Si cum faci asta taind costurile tocmai de la RD ???

#22
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Citind articolul original iti dai seama ca planul e sa taie de la R&D-ul pentru motoarele termice. Deci au de unde taia destul.

#23
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Da, e clar ca de acolo. Repet întrebarea.
Ce sa mai imbunatatesti la un randament de 90+ ? Câteva procente amarate ?
Sau se apuca de studiat acumulatori ?
Personal cred ca motorul termic nu si a spus ultimul cuvânt si pana la aparitiei unei noi tehnologii de stocare la acumulatori inca va rămâne rege.
Stai sa se raspandeasca putin electricele sa vezi cum nu mai prididesc aia sa scoată litiu :)
Energie multa si ieftina sa fie ca renteaza apoi obtinerea de hidrogen prin hidroliza apei.
E pus la punct motorul pe hidrogen ?
E pus la punct motorul HCCI ?
De,asa se intampla când isi baga politica nasul in treburi ce nu o privesc.

#24
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Nici nu ma mai obosesc sa te contrazic, ca tot o dai la intors cum vrei ca sa para ca ai dreptate.

"motorul termic ... inca va rămâne rege." - poate doar prin numarul total, ca la orice altceva nu mai e rege.

"sa vezi cum nu mai prididesc aia sa scoată litiu Posted Image" - litiu se gaseste si in apa oceanelor insa momentan e cam scumpa extractia, daca va fi nevoie sigur se va gasi o solutie.

"Energie multa si ieftina sa fie ca renteaza apoi obtinerea de hidrogen prin hidroliza apei." - imi place logica ta: consumi o gramada de energie ca sa obtii H2, care prin ardere/oxidare nici in veci nici in pururi nu iti va da un randament nici macar cat al motorului termic traditional. Plus o gramada de probleme logistice si tehnice: "Rafinarii" de H2, "benzinarii" de H2, rezervoare la presiuni  sau temperaturi incredibile pentru a-ti oferi cat de cat o autonomie rezonabila. Ca doar nu vrei sa ai autonomie de 100km de care te plangi rau in cazul masinilor electrice, nu?

Ca sa iti faci o idee mai clara de ce hidrogenul nu e solutia ideala, vezi poza de mai jos si citeste topicul urmator: https://forum.softpe.../#entry20306519
[ https://pbs.twimg.com/media/DFk6DfAXoAArFWL.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by inuendo0, 01 August 2017 - 14:43.


#25
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

View PostJPelorat, on 01 august 2017 - 13:59, said:


De,asa se intampla când isi baga politica nasul in treburi ce nu o privesc.


Câteodată spui si adevăruri : politica nu trebuia sa se bage in cardasie cu cartelul auto german Posted Image !

#26
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Degeaba, lupta e deja pierduta pentru Audi. Sunt totusi 10 ani intre ei si concurenta pe piata electricelor. Cand joci totul pe cartea diesel, e posibil sa si pierzi. Lucrul asta se vede in vanzari, Audi a ajuns pe 3 intre producatorii premium si sunt "sanse" sa scada si mai mult. Ce sa-i faci, lumea s-a saturat de poluarea TDI...PS Schimbarea de trend nu se aplica la romani, ei ar cumpara diesel orice s-ar intampla. De aceea suntem asa inapoiati si ne privesc occidentalii cu mila.

Edited by edi10000, 01 August 2017 - 17:23.


#27
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
@JPelorat
"Domnu' director" mai subtire cu acuzele, doar ti-am raspuns aberatiei cu hidrogenul. Am pus link la un topic inchis din considerente tehnice, nu ca ar fi ceva incorect acolo. Se vede ca nici nu ai citit linkul sau la ce faceam eu copy-paste. Nu te teme ca nu am nevoie de laudatori. Tu sa fii sanatos

Edited by inuendo0, 01 August 2017 - 17:22.


#28
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postedi10000, on 01 august 2017 - 17:21, said:

Degeaba, lupta e deja pierduta pentru Audi. Sunt totusi 10 ani intre ei si concurenta pe piata electricelor. Cand joci totul pe cartea diesel, e posibil sa si pierzi. Lucrul asta se vede in vanzari, Audi a ajuns pe 3 intre producatorii premium si sunt "sanse" sa scada si mai mult. Ce sa-i faci, lumea s-a saturat de poluarea TDI...PS Schimbarea de trend nu se aplica la romani, ei ar cumpara diesel orice s-ar intampla. De aceea suntem asa inapoiati si ne privesc occidentalii cu mila.

Audi a fost intotdeauna pe locul 3 intre producatorii premium, cu urcari sporadice pe 2.
Este o mare naivitate sa crezi ca oricare producator auto a pierdut vreo lupta. Masinile, motoarele, etc sunt fabricate de furnizori, nu de producatori.
Iar de investit,au de unde sa taie, doar de cativa ani sunt compania nr.1 in lume dpdv al R&D.

#29
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Bine sefu, multumesc de urare.
Se vede la matale,dar se vede prost, l am citit pana la ultimul punct. Numai ca asa cum ti au spus si oamenii pe acolo e cam vechiut un studiu care are peste 10 ani.
Zici tu ca e aberatie treaba cu hidrogenul, dar altii scot prototipuri si testeaza. BMW, Toyota ...
Ce sa i faci, nu sunt toti convinsi ca electricul e viitorul, asta e.
Sau poate vor exista mai multe alternative,nu numai electricul...
Si in definitiv topicul este despre Audi care a inovat suficient in domeniul auto ca sa n aibă nevoie de sfaturi de la noi.

#30
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
O fi vechi studiul ala dar chimia si fizica au ramas aceleasi, materialele nu s-au imbunatatit extraordinar in 10 ani. Iar graficul cu randamentele pus ceva mai sus e mult mai actual. Eu nu am nimic cu H2 nici cu Audi. Ba chiar ma bucur ca renunta la dezvolatrea motoarelor termice. Daca aleg sa investeasca in H2 si fuel cell e treaba lor, isi sapa singuri groapa. Toti producatorii asiatici isi dau seama de asta.

#31
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Toyota e producător australian cumva ?
Hmm, si mai e si pe un loc fruntas la vânzări...
Ma rog, daca si or da seama Hyundai si Tata Motors e clara treaba ca au dreptate.

#32
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View PostJPelorat, on 01 august 2017 - 10:39, said:

Astea fiind spuse,daca Audi nu se apuca de făcut baterii nu s decât niste lacomi care vor marja de profit mai mare.
Ce drac sa mai imbunatatesti la un motor cu randament de 90% ? Sa mai castigi un procent ?
Si cum faci asta taind costurile tocmai de la RD ???
Dieselul e viitorul. Politicienii sunt de vina. Nu mai falimentati companiile si lasati fumul sa dospeasca in plamanu vostru si al urmasilor vostrii. Fumul e sanatos ! Zgomotul e frumos ! 80% din rezervor e de prisos ! Petrolul e calea si adevarul forever.
Le doresc faliment placut tuturor producatorilor incapatanati care nu pricep schimbarea de paradigma, in locul lor as taia si concediile pana vor scoate o masina electrica acceptabila care sa faca concurenta colosului Tesla.
Tesla va deveni un colos pana se dezmeticesc astia, iar o sa asistam la falimente grave si suturi in cur de la americani, europenii sunt un pic cam inceti in a inova. Macar daca s-ar gasi o noua companie europeana, nu am pretentie de la VAG ca astia par pierduti prin fum, s-au inecat de la diesel.
Tesla va fi noul lider in cativa ani si nu multi.

#33
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,119
  • Înscris: 04.12.2015

View Post_-AppleS-_, on 01 august 2017 - 19:31, said:

Dieselul e viitorul. Politicienii sunt de vina. Nu mai falimentati companiile si lasati fumul sa dospeasca in plamanu vostru si al urmasilor vostrii. Fumul e sanatos ! Zgomotul e frumos ! 80% din rezervor e de prisos ! Petrolul e calea si adevarul forever.
Le doresc faliment placut tuturor producatorilor incapatanati care nu pricep schimbarea de paradigma, in locul lor as taia si concediile pana vor scoate o masina electrica acceptabila care sa faca concurenta colosului Tesla.
Tesla va deveni un colos pana se dezmeticesc astia, iar o sa asistam la falimente grave si suturi in cur de la americani, europenii sunt un pic cam inceti in a inova. Macar daca s-ar gasi o noua companie europeana, nu am pretentie de la VAG ca astia par pierduti prin fum, s-au inecat de la diesel.
Tesla va fi noul lider in cativa ani si nu multi.

Da-mi voie sa te contrazic:
1. Industria auto inseamna si tractoare, tiruri..., doar cu automobile nu faci primavara.
2. Cred ca faptul ca Toyota a vandut toate actiunile pe care le detinea la Tesla spune ceva de viitor (stiu ei ce stiu), sau au fost fraieri si au vandut cu toate ca din ce zici tu acelea ar fii valorat foarte mult. Da-mi voie sa merg pe mana Toyota aici.
3. Ma repet iar dar, nu uita ca si celelate firme investesc in R&D.
4. Nu uita ca Tesla nu ar fii avut nici o sansa cu motoarele clasice si a trecut direct pe electrice. Insa vechii jucatorii mai au multi bani de castigat de pe urma motoarelor clasice.
5. Si voi cita din ce a spus Robert Davis, vicepreședinte al operațiunilor Mazda din Statele Unite: „Vehiculele electrice nasc o problemă: reciclarea bateriilor litiu-ion. Trebuie să ne gândim că ele nu înseamnă chiar zero emisii. Există emisii în timpul vieții și emisii după ce mașina iese de pe stradă”.
6. O situatie ca exemplu: Vine o salvare din misiune, iar din cauza ca restul sunt pe teren, va trebuii trimisa tot aceeasi masina si ma trezesc ca masina (bateria) este aproape descarcata. Ce fac? Daca la motoarele clasice alimentez in maxim 5 minute, la electrice, cel putin 15-20 ceea ce este o diferenta mare pentru pacient. Doar un exemplu, nu sariti in cap, tot asa ar putea fii si o urgenta familiara sau de alt tip unde trebuie sa te deplasezi rapid si fara intarziere !

Eu vad ca pe o miscare inteligenta din partea Audi (sigur au ei mai multe informatii) !

Edited by fotbal5, 04 August 2017 - 15:13.


#34
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,535
  • Înscris: 07.02.2003

View Post_-AppleS-_, on 01 august 2017 - 19:31, said:

Dieselul e viitorul.
HI hi... viitorul cancerului Posted Image

Edited by andreic, 04 August 2017 - 19:49.


#35
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,620
  • Înscris: 21.06.2016
Nu inteleg de ce incercati sa aplicati masina electrica tuturor situatiilor posibile si nimic mai putin decit ideal nu e bun pentru voi. Masina electrica acum e la nivelul la care erau calculatoarele in 1975. Scumpe si nepractice si neperfomante dar cu o nisa de aplicatii... iar acum nu va mai imaginati 5 minute din viata fara un computer la indemina (incepind cu smartphone).
Nisa asta de aplicatii e foarte importanta, pentru ca creeaza o piata, creeaza cercetare continua, creeaza competitie. O data ce masina electrica s-a "agatat" de piata o sa se imbunatateasca si o ocupe nise din ce in ce mai mari.

#36
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Bravo, comparația asta e ceva nou față de aia cu Apple, care-i fumată deja rău.
Hai să introducem și putina logică în discuție.
Care era alternativa calculatorului în 1975? Abacul?
Care este alternativa la electrica? Tot o mașină mai versatila în 99% din situații. Electrica se va impune doar dacă va fi impusa forțat de politicieni, altfel va dura mult și bine, mult mai mult decât le-a trebuit calculatoarelor.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate