Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Mercedes s320 sau Jaguar s type 2.7

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
erichvondaniken

erichvondaniken

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 19.04.2014
Asi vrea sa-mi cumpar una din cele doua masini enumerate si nu stiu pe care sa o iau.  Ambele masini trebuie sa fie de la 2004 in sus.
Astept cateva pareri de la personae care au detinut modelele mentionate.

#2
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Clase diferite. Clasa S se compara cu Jaguar XJ, iar S-Type se compara cu clasa E.

#3
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,534
  • Înscris: 30.10.2003
Mercedes. Interiorul Jaguarului, din ce am vazut in poze, e urat ca foamea.

#4
tybanu

tybanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,586
  • Înscris: 15.01.2007
Astea nu-ti plac?

https://suchen.mobil...ber=1&scopeId=C

https://suchen.mobil...ber=2&scopeId=C

#5
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Posterichvondaniken, on 25 iulie 2017 - 14:00, said:

si nu stiu pe care sa o iau.

Alegea-o pe cea cu volan pe stanga si cu acte cat de cat in regula.

Vezi ca S320 din 2004-2005 are motor de 3.2, ma rog, lucrul asta te intereseaza doar daca o iei in evidenta la fiscal.

Edited by ionutMembruAnonimut, 25 July 2017 - 14:48.


#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
N-ai zis nimic legat de pret. Banuiesc, ca nu sunt la fel.

#7
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Ambele sunt masini vechi "de fitze" piese scumpe scumpe doar pe original si mecanici care se pricep la ele greu de gasit.
Nu te supara iti recomand o masina mai de "volum" dar mai noua.
Or fi ele high-end dar si 13 ani isi cam spun cuvantul

#8
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
1. Amblele sunt masini premium vechi, cu costuri mari de intretinere.
2. La Jaguar sunt putine service-uri si au niste preturi de lesini. Nici cu fiabilitatea nu se mandresc, nici piese dez embrari nu gasesti.

Daca e strict intre cele doua, mergi pe Mercedes.

#9
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
S320 e o balena urata, diforma umflata si revarsata.

Ma refer strict la 320 pt ca exista alte S-uri care arata decent.

S-type are un design cam kitschios, un pic cam bling, dar poate preferi sa sara mai mult.
Oricum arata mai bine decat 320...

Intradevar XJ ( X350 (2003-2007) urmat de X358 (2007-2009 ) si apoi de e X351 din 2009 incoace, sunt o clasa mai apropiata.
X350 si X358 inca arata decent, chiar daca este mult diluat rafinamentul atis de XJ in anii '80 cu seies III cu faruri rotunde.
Bine, designul a fost diluat dupa series III, inca din anii '80 de XJ40, X300, si X308...
X351 nu-mi place la design, nu mai are treaba deloc cu ce era inainte si nici nu e o capodopera in sine.

Pot sa inteleg de ce te-ai uitat la S-type, pt ca XJ are un design mai potolit, care sare mai putin, si nici nu are rafinamentul series III care sa convinga prin eleganta desavarsita.
Totusi XJ ( 350 358 ) nu se confunda cu X type decat de oameni foarte superficiali, cel putin la fel de superficiali fata de cei care confuna Pasatul cu Phaeton..., si nu trebuie sa te intereseze parerea lor...

Eu as lua un series III reconstruit full electric.
Motoarele originale sunt f. gurmande si nefiabile.
Mai recent Jaguar a folosit motoare de origine Ford foarte economice pt puterea lor si mult mai fiabile.
Pe vremea S type insa inca aveau multe piese ridicol de scumpe si nefiabile.
De ex. aveau un senzor pt acceleratia care era servoelectrica, care senzor este si nefiabil si costa si absurd de mult.
In UK exista tuneri care au inlocuit cu un senzor custom cu efect Hall, (magnetic) incomparabil mai fiabil.

Edited by loock, 25 July 2017 - 16:50.


#10
erichvondaniken

erichvondaniken

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 19.04.2014
Eu nu vreau fite, vreau ceva care s a fie mega confortabil la drum lung.

#11
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View Posterichvondaniken, on 25 iulie 2017 - 16:57, said:

Eu nu vreau fite, vreau ceva care s a fie mega confortabil la drum lung.

Phaeton atunci.

Daca te duci la masini mai noi, putea sa intre si Audi A8 D4 (D4 e din 2009, D3 pana in 2009, se suprapun putin...).
Altfel ramane Phaeton care a fost facut sa bata Rolls Roice dupa ce VW a vandut RR catre BMW.

S320 e urata cu spume.
Poti sa reevaluezi Mercedes daca iei in considerare alt S care arata mai decent.

XJ-urile sunt berline mari premium si confortul e OK, mai ales pt sofer, si regina UK of GB merge cu asa ceva (X358), dar pe locurile din spate e sub Phaeton, A8, S Klasse.

Edited by loock, 25 July 2017 - 17:15.


#12
erichvondaniken

erichvondaniken

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 19.04.2014
De A8 nu am buget,  Phaeton este cam la fel la intretinere.

#13
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View Posterichvondaniken, on 25 iulie 2017 - 17:35, said:

De A8 nu am buget,  Phaeton este cam la fel la intretinere.

Cam la fel cu cine ?
E f. fiabila masina.

Ah, foarte important, ia cu tractiune integrala.
Daca o sa cauti gasesti cred si la Jaguar asa ceva si la Mercedes si la BMW (x drive) si la Phaeton, si la A8.
Dar nu toate au !!!.
A mai mentionat cineva seria 7, si modelele alea vechi aratau decent si erau fiabile - desigur dupa multi ani daca a fost rulata sunt riscuri.
Poate gasesti una rulata putin folosita de un boier pt drumuri scurte. Dar cu X drive, altfel este penibil iarna pe zapada...

Altceva, poate un Lexus...
Astea sunt fiabile, dar din pacate sunt rare in RO si daca totusi e nevoie de service trebuie vazut daca e OK...

Edited by loock, 25 July 2017 - 18:10.


#14
erichvondaniken

erichvondaniken

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 19.04.2014
Senzorul de care vb to este absurd de scump si la skoda mea!  1000 lei.

#15
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
1000 sigur ca e absurd pt o Skoda, dar 1000 GBP e complet inacceptabil indiferent de marca, cu atat mai mult cu cat e nefiabil - adica nu tine mult nici schimbat daca e la fel cu cel original de la Jaguar.
Sunt senzori de la terti cu efect hall, mult mai fiabili, care costau si mai putin ca cel original - dar se cam arunca la bani si poate sa fie si el 500 + GBP...poate s-au mai ieftinit intre timp, poate au aparut mai multi care fac...

Ala daca ai rabdare si te pricepi putin pot sa pui unul de cativa euro care nu se strica niciodata....

Edited by loock, 25 July 2017 - 18:16.


#16
esa

esa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 13.03.2007

View Postloock, on 25 iulie 2017 - 17:10, said:

Phaeton atunci.

Daca te duci la masini mai noi, putea sa intre si Audi A8 D4 (D4 e din 2009, D3 pana in 2009, se suprapun putin...).
Altfel ramane Phaeton care a fost facut sa bata Rolls Roice dupa ce VW a vandut RR catre BMW.

S320 e urata cu spume.
Poti sa reevaluezi Mercedes daca iei in considerare alt S care arata mai decent.

XJ-urile sunt berline mari premium si confortul e OK, mai ales pt sofer, si regina UK of GB merge cu asa ceva (X358), dar pe locurile din spate e sub Phaeton, A8, S Klasse.


Care e S320??? Raspuns: cea urata cu spume!

Attached Files



#17
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Eu vad aici niste probleme de buget. O masina premium sau de lux mai veche poate fi o achizitie excelenta si aducatoare de mari satisfactii, dar cu conditia sa poti plati intretinerea, daca e ceva. Si eventual sa mai ai vreo masina de rezerva, de mers la piata, ceva.

#18
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006

View Postesa, on 25 iulie 2017 - 18:17, said:

Care e S320??? Raspuns: cea urata cu spume!

Alea sunt niste fotografii super-cautate si super-alese, din pozitii foarte neobisnuite in viata de zi cu zi.
Toate sunt vazute de foarte jos, aproape de pe burta sau si mai jos.
A doua, in plus ca e luata de jos, este facuta si complet din lateral si cu un teleobiectiv de departe - comprimand perspectiva si estompand volumetria diforma si matahaloasa.
A treia e luata si ea tot de foarte jos, e vazuta pe colt dar dintr-un unghi de jos foarte neobisnuit in mod normal.

Edited by loock, 25 July 2017 - 18:34.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate