Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Passat b6 sau golf 5?

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#37
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
La 1.9 ai :

Axa came, tacheti, cuzineti, compresor, turbo si ambreiaj

La 2.0

Pompa de ulei rectificat cu ax de 100 sau pus pompa de 1.9 fara arbori de balansare
Turbo
Pinioane virbochen papa

Bineinteles problema injectoarelor care manca in chiuloasa, nu am timp sa scriu detaliat sunt la munca.

#38
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Pai de turbo si volant spusesem deja. Am schimbat si eu o turbina si 2 volanti in 400.000 km. Mi se pare rezonabil.
Poti sa pui kit de ambreiaj cu masa simpla daca tii neapărat.
Cu restul nu m am intalnit si nici n am auzit la altii sa aibă probl cu ele.

#39
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
Eu la Kia Proceed singurele lucruri pe care nu le-am gasit erau cele de caroserie, dar e si o masina mai rara. In rest piesele sunt mecanice, cu multe solutii. Avantajul la Kia Ceed e ca e pe aceeasi platforma cu I30 si multe repere sunt identice. Asa ca asta cu piesele cade. Credeam si eu in miturile astea candva.

#40
rupart

rupart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 17.06.2013

 JPelorat, on 18 iulie 2017 - 10:15, said:

O grămadă de aiureli scrise pe aici.
Daca esti fost posesor de Megan 2 esti din aia care dadeau roata jos ca sa schimbe un bec de far, vei avea o placuta surpriza trecând la VW.
Nu e mare diferenta intre 1.9 si 2.0  ca putere, motorul de 1.9 e f fiabil eu am văzut multe motoare de astea sărite de 500.000 km si nu stiau decât motorina si ulei.
Abia mișcă masina...., sa vorbim sa ne aflam in treabă... Daca ai dambla rupi aderenta si cu a treia si nici nu simti cand ajunge masina la 150 km/h.
Sa compari Clio cu Golf e o gluma proasta. Astra e mai ok, dar totusi sub golf.
Nu prea contează daca e motor de 1.9 sau 2.0, e tot un drac.
La ambele va cădea turbina si volantul ala cu masa dubla. Sunt si considerate piese de schimb de altfel.
De la VW nu recomand motoare pe benzina. Nici pe alea vechi, nici pe astea noi.
Am un azd 105 cp din 2002. ce defecte are?

#41
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Cred ca vrei sa întrebi de defectiuni specifice.
Nu stiu,la ce rulaj am eu anual nu mi permit benzinar. Am avut benzină, dar nu 1.6 ala de la VW.
Si de vreo 10 ani diesel rules pt mine.

#42
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Uite acia: https://www.autovit....d-ID7GlnfJ.html

Daca e in toate mintile face susu pe Passaturile alea visate si cu o servisare/revizie cuprinzatoare, Passat-urile B6 o sa fie toate reciclate in masini de spalat vase si perii de buda pana cand o sa te lase masina asta.

#43
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Bobita, prea putine informatii, masina de 2-3 proprietari, n-are nimic, e buna, nu zic nu, e mai fiabila decat un diesel VAG, dar, mare dar, pustanu are 20 de ani, spune-i ca consuma 12 -13 in Bucuresti si 8 afara si s-a potolit. El vrea masina full de full, sa consuma 4 afara si 6-7 in oras, pricepi?

#44
freddy2017

freddy2017

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,464
  • Înscris: 16.07.2017

 danX, on 19 iulie 2017 - 19:20, said:

Uite acia: https://www.autovit....d-ID7GlnfJ.html

Daca e in toate mintile face susu pe Passaturile alea visate si cu o servisare/revizie cuprinzatoare, Passat-urile B6 o sa fie toate reciclate in masini de spalat vase si perii de buda pana cand o sa te lase masina asta.
Japonezele sunt slabute la caroserie fata de nemtoaice insa din cate stiu, la capitolul motoare sau instalatie electrica, sunt mai fiabile decat europencele.Nu stiu cum se vor prezenta la capitolul fiabilitate, noua gama de motorizari turbo cu cilindree mica, pe benzina, a celor de la Honda, care deja echipeaza modelul Civic, si in viitorul apropiat, a celor de la Toyota care trec si ei, pe motoare cu cilindree mica, turbo, pe benzina.

Edited by freddy2017, 19 July 2017 - 19:51.


#45
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
M-am hotarat sa iau Passat.
Ma gandesc sa fie 2.0 si asta este daca trebuie sa schimb ceva la ea o fac.. nu am copii de crescut sau altceva.. si decat sa iau o rabla care sa nu-mi placa pt ca e ieftina de intretinut mai bine iau p[assat si bag bani intr-o masina care-mi place

#46
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Spor la pompat bani, sa nu-ti tragi un sut in boase, dupa 1-2 ani cand tragi linie si sesizezi ca ai dat 5000 pe masina, si inca 2000-2500E bagati in ea, apoi vezi ce puteai sa iei cu 7500E. Apoi sa vezi fun, cand o vinzi cu 300.000km.

Spor la lecturat, si tine minte, 2.0 pe Passat, cele mai proaste motoare ever, unele cu filtre de particule, altele fara, probleme mari la toate, inevitabil:

http://vwforum.ro/to...fice-motor-bmp/
http://vwforum.ro/to...ulei-passat-b6/

DPDV al fiabilitatii, motorul PD (pumpe-duse) 1.9L are mai putine probleme decat motorul PD 2.0L. Motorul CR 2.0L este inca relativ nou pentru a face o apreciere, dar cam toate motoarele CR (common - rail) au dezavantajul ca daca apar probleme pe sistemul de injectie, costurile sunt mari.
Probleme motor PD 1.9 (sunt multe tipuri): axa cu came (mai ales BXE), tacheti, am auzit si de chiulasa. Dar sunt rare.
Probleme motor PD 2.0:
A. motor BMP cu injectoare BOSCH (cu actionare electromag.): sunt sensibile la pompa ulei (defectiuni aici inseamna consecinte grave la motor si scumpe)
B. motor BKP, BMR, etc cu injectoare SIEMENS/Continental (cu actionare piezoelectrica): injectoare care se pot defecta fara avertismente pe partea electrica soldata cu oprirea imediata motorului indiferent daca masina este in mers, oprita, la 10KMh sau la 180KMh. Exista o circulara data de VW in care la o defectiune electrica a unui injector se schimba toate + cablaj, gratis, dar numai pentru o perioada de 7 ani de la data fabricatiei.
Alte probleme clasice comune Passat B6: pompa de motorina din rezervor se strica in timp (se poate schimba cu costuri minime pe AM), buton frana de mana electronica nu prea fiabil in versiunile initiale, coloana de directie in unele cazuri si altele. LE: nu trebuie uitat ca vopseaua si lacul originale se zgarie foarte usor/ sare f usor de pe capota cand e lovita de pietricele.
Si 1.9 si 2.0 pot avea probleme cu volant incepand cu ~30.000KM, cu accentul pe "pot".
Daca este suficient de puternica motorizarea de 1.9L? Asta depinde numai de tine. Auto are o greutate in jur de 1750Kg (corectat, 1626Kg conform talon) pentru varianta Sedan. Pentru Variant greutatea creste. Daca mai sunt si 4x4, iar creste greutatea. Eu consider la cei 140CP, varianta Sedan, fara 4x4 pe care ii are masina mea, mai sunt necesari 20-30CP, dar este parerea personala.
Pt cineva care merge numai pe autostrada, economic, fara depasiri etc, motorul 1.9 este ff bun. Motorizarea 1.9 consuma moderat si si-a facut un renume de motor fiabil.
Consumul mediu in Bucuresti pentru mine (140CP, 2.0L, BKP) este in jur de 8.5litri.
Exista si varianta Passat BlueMotion care reduce semnificativ consumul de combustibil.

Edited by Deenman, 19 July 2017 - 20:11.


#47
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 extreamboy, on 19 iulie 2017 - 20:01, said:

M-am hotarat sa iau Passat.
Ma gandesc sa fie 2.0 si asta este daca trebuie sa schimb ceva la ea o fac.. nu am copii de crescut sau altceva.. si decat sa iau o rabla care sa nu-mi placa pt ca e ieftina de intretinut mai bine iau p[assat si bag bani intr-o masina care-mi place
Aia-i, frate. O viata ai, ce plm...

#48
costy01

costy01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 16.10.2007
Salut. Passat b6 din 2006 dețin și eu. Motor 2.0 tdi BMP. Masina am luat-o în decembrie 2015 din Germania la 202k km. Acum am 237k și am schimbat la ea pana acum un furtun de la intercooler care a plesnit. Legat de consum? În Timișoara în jur de 8, în afara cam 5,5 e media și nu prea am talpa ușoară. Eu unul sunt foarte mulțumit de ea dar ai grija de unde o cumperi. Era pe autovit una din 2010, arata superb. S-a interesat un coleg de ea, i-a cerut seria de șasiu. În anunț masina avea 188k km, în realitate masina avea 170k în 2011.După ceva discuții, colegul meu spunându-i tipului ca poate sa vina sa o vada fratele lui care lucrează în politie în orașul în care era masina,vânzătorul a zis ca sa ii dea 3500 de € pe mașină deși în anunț era 6150. Masina adusa din Belgia. Deci grija la castane, sa nu te trezești fără masina după ceva timp dacă știi ce zic. Bafta!

#49
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010

 costy01, on 20 iulie 2017 - 10:12, said:

Salut. Passat b6 din 2006 dețin și eu. Motor 2.0 tdi BMP. Masina am luat-o în decembrie 2015 din Germania la 202k km. Acum am 237k și am schimbat la ea pana acum un furtun de la intercooler care a plesnit. Legat de consum? În Timișoara în jur de 8, în afara cam 5,5 e media și nu prea am talpa ușoară. Eu unul sunt foarte mulțumit de ea dar ai grija de unde o cumperi. Era pe autovit una din 2010, arata superb. S-a interesat un coleg de ea, i-a cerut seria de șasiu. În anunț masina avea 188k km, în realitate masina avea 170k în 2011.După ceva discuții, colegul meu spunându-i tipului ca poate sa vina sa o vada fratele lui care lucrează în politie în orașul în care era masina,vânzătorul a zis ca sa ii dea 3500 de € pe mașină deși în anunț era 6150. Masina adusa din Belgia. Deci grija la castane, sa nu te trezești fără masina după ceva timp dacă știi ce zic. Bafta!

Masina cumparata de tine avea turbina/kit ambreiaj/volanta/injectoare schimbate? doar de curiozitate.
Si cum pot verifica si eu o masina in felul in care a facut-o colegul tau ? (gen, cum a aflat ca masina avea 170k in 2011 doar cu seria de sasiu? Relatii la reprezentanta VW? As vrea si eu inainte sa cumpar o masina sa ma asigur ca are km reali daca se poate..

#50
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 Deenman, on 19 iulie 2017 - 19:48, said:

Bobita, prea putine informatii, masina de 2-3 proprietari, n-are nimic, e buna, nu zic nu, e mai fiabila decat un diesel VAG, dar, mare dar, pustanu are 20 de ani, spune-i ca consuma 12 -13 in Bucuresti si 8 afara si s-a potolit. El vrea masina full de full, sa consuma 4 afara si 6-7 in oras, pricepi?
Cabron, diferenta intre 12 in oras si 8 in oras e un pachet de tigari la 100km.
Din diferenta de consumabile plus piese scoti mai multe pachete de tigari decat dai pe bezina.
Pana la urma lucrul e savarsit, dar sa-ti iei masina gaunoasa doar pentru ca e VW la 7k EUR mi se pare sinucidere financiara. Plus ca e Passat, insasi definitia masinii generice si plictisitoare.

#51
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
M-am razgandit.. dupa ce am citit in acest post si in altele atat aici cat si pe alte forumuri ... consider ca nu e o idee buna sa iau un Passat deoarece 3 din 4 oameni spun ca este o masina stricacioasa ... in special 2.0 .  1.9 Ar fi mai putin stricacioasa dar tot pe-acolo.

Acum mi-am intors privirea spre skoda... 1.9 am auzit ca sunt bune...

#52
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nop. tot rele si alea.

PE SKODA s-a pus motorul 1.9 BXE 6 trepte de viteza, sau bls, cam aceasi porcarie de masina.

Ia sa vezi si tu ce fain e sa ai motor vag:

http://vwforum.ro/to...-gripare-motor/

http://www.clubseat....pic.php?t=17172
http://vwforum.ro/to...-tdi-105hp-bxe/
https://www.skoda-cl...p?topic=10339.0


Nu este un singur caz izolat, sunt cu zecile, de la 100.000km incepand. E un motor care nu vrei sa-l cumperi, crede-ma.

Vrei motor okish? ia BKC 1.9 tdi sau 2.0 BKD (alea cu litere mari sunt coduri motor).

BKD daca vrei sa-ti cumperi, te uiti pe chiuloasa sa aiba ultima litera C (nu A sau B pt ca astea se fisureaza in timp, si costa sa o repari, pierzi antigel si nu poti merge asa, nici nu poti verifica la cumparare daca pierde antigel, deci vrei chuloasa in C).

Apoi, sfatul meu e sa-ti cumperi benzina. Vezi un A3 1.6 benzina, ca e ok pt nevoile tale, o sa-mi multumesti mai tarziu, sau daca vrei musai diesel, 2.0 BKD pus pe Audi a3 chiuloasa in C tine minte.

Eu am avut un golf 5 cod motor BKC 1.9 tdi 105 CP nu ai nevoie de mai multe pe golf 5, si l-am vandut pe la 320.000km acum are vreo 340.000km si inca merge brici.

Edited by Deenman, 20 July 2017 - 21:20.


#53
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,360
  • Înscris: 09.03.2009

 extreamboy, on 20 iulie 2017 - 21:08, said:

M-am razgandit.. dupa ce am citit in acest post si in altele atat aici cat si pe alte forumuri ... consider ca nu e o idee buna sa iau un Passat deoarece 3 din 4 oameni spun ca este o masina stricacioasa ... in special 2.0 .  1.9 Ar fi mai putin stricacioasa dar tot pe-acolo.

Acum mi-am intors privirea spre skoda... 1.9 am auzit ca sunt bune...

E perfect. Passat e de cacat, skoda e solutia, ca asa zice forumul...

#54
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Oricum, aici pe forum dieselul a ajuns un fel de sperietoare, toti vb de injectoare picate, volant, dpf, egr, turbo etc. Insa toti vb doar din auzite, aproape niciunul din experienta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate