Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dezactivare airbag sofer
Last Updated: Jul 14 2017 14:27, Started by
1orgu
, Jul 14 2017 09:48
·
0
#1
Posted 14 July 2017 - 09:48
Buna dimineata!
Detin carnet conducere din 1982, Am avut in timp mai multe marci de autoturisme. Nici una din ele nu avea dotare cu airbag. Nu am avut evenimente nedorite. De vreo 2 luni detin un Logan, dotat cu airbag la sofer si la persoana de langa el. Ieri am vazut mai multe clipuri si informatii referitoare la functionarea acestuia. Continut, viteza de actiune, impact asupra soferului... De cativa ani am ochelari de vedere, pe care-i port zilnic si in timpul conducerii. Am intrat la ganduri negre. Imi este frica de primirea acelui sac direct in fata. Se pot sparge ochelarii si cioburile intra in ochi. De aici multe nedorite probleme. Nu sunt genul de om care actioneaza in genul ,,drobului de sare''. Rog pareri pro si contra referitoare la temerile mele. Personal as dezactiva airbag-ul soferului. Va rog mult sa va abtineti de la postari ironice. Multumesc! |
#2
Posted 14 July 2017 - 09:51
1. Operatie la ochi pt. a renunta la ochelarii de vedere.
2. Inlocuieste ochelarii cu lentile de contact; macar atunci cand esti la volan 3. Dezactiveaza airbag-ul doar la sofer. |
#3
Posted 14 July 2017 - 09:53
Pai cum crezi de cuviinta, poti sa-ti rupi gatul sau pieptul dar, priveste partea buna, n-o sa ai nimic in ochi(poate si ochelarii intacti).
|
#4
Posted 14 July 2017 - 09:55
Lasa airbagul in pace! Crezi ca daca dai cu capul si in volan sau mai rau, in parbriz, o sa-ti ramana ochelarii intregi?
|
#5
Posted 14 July 2017 - 09:59
super8, on 14 iulie 2017 - 09:51, said:
1. Operatie la ochi pt. a renunta la ochelarii de vedere. 2. Inlocuieste ochelarii cu lentile de contact; macar atunci cand esti la volan 3. Dezactiveaza airbag-ul doar la sofer. Am 63 de ani. Nici nu se pune problema de operatie sau lentile contact. Oricum ochelarii sunt cu putine dioptrii. Pentru dezactivare la sofer vreau sa optez. Bombalurina, on 14 iulie 2017 - 09:53, said:
Pai cum crezi de cuviinta, poti sa-ti rupi gatul sau pieptul dar, priveste partea buna, n-o sa ai nimic in ochi(poate si ochelarii intacti). Asa gandesc si eu. Mai bine un ghips, decat sa pierd vederea. |
#6
Posted 14 July 2017 - 10:01
Eu port de obicei ochelari de soare si niciodata nu m-am gandit sa dezactivez airbagul. Pana la urma viata este mai importanta decat ceva eventuale probleme la ochi.
In plus organismul nostru are propriile masuri de aparare. In clipa in care impactul devine iminent reflexul natural este de a inchide si strange ochii. Pana la urma daca tot esti in situatia de a te lovi de ceva, mai bine de airbag decat de volan sau de stalpul usii. Spun asta cu stalpul usii cu mare tristete, pentru ca am avut un coleg de munca care la primul drum facut cu masina noua, a murit cu capul strivit de stalpul din fata. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Edited by gabrieln2016, 14 July 2017 - 10:09. |
#7
Posted 14 July 2017 - 10:01
ochelari din plastic sau policarbonat duritate mica / medie (nu se sparg) si o lentila mai mare care in caz de accident sa sprijine pe arcada nu pe globul ocular
intre un gat rupt iremediabil sau un ochi scos prefer sa raman cu gatul intreg, in vacanta pot merge fara un ochi dar nu si in scaun cu rotile sau la -4m Edited by arg, 14 July 2017 - 10:07. |
#8
Posted 14 July 2017 - 10:03
Sunt ochelari cu lentile din plastic. Iti faci uni din astia si ai rezolvat problema. Poti sa ai o pereche special pentru masina.
Sau, si mai bine, cauta pe net "Ochelari sport cu dioptrii" rezolvi problema cu spartul acestora si in plus ai si protectie solara. |
#9
Posted 14 July 2017 - 10:04
DannyMC, on 14 iulie 2017 - 09:55, said:
Lasa airbagul in pace! Crezi ca daca dai cu capul si in volan sau mai rau, in parbriz, o sa-ti ramana ochelarii intregi? Nu imi este de ochelari. Da-i dreaku. Ochii sunt mai scumpi. Referitor la datul cu ochelarii in volan, mentionez ca am 1,80m. inaltime. Nu plec din poarta fara centura pusa. Am senzori avertizori. Am facut sa zici asa, mai multe probe. Nu am cum sa dau cu nasul sau ochelarii de volan. Cred eu... |
#10
Posted 14 July 2017 - 10:04
|
#12
Posted 14 July 2017 - 10:07
regleaza-ti scaunul mai in spate si nu risti sa-ti intre ala in fata la impact minor.
|
#13
Posted 14 July 2017 - 10:08
Și eu port ochelari de vedere permanent dar nu mi-am pus niciodată problema dezactivării airbag-ului.
Cred că cel mai important lucru este ca șoferul să păstreze o distanță corectă față de volan. Am văzut persoane care conduc cu scaunul reglat foarte aproape de volan și în acele cazuri, dacă airbag-ul de deschide, nu cred că mai contează dacă șoferii poartă sau nu ochelari pentru că vor fi răniți cu siguranță. PS: Rog un moderator drăguț să corecteze titlul. Edited by ammazon, 14 July 2017 - 10:18. |
#14
Posted 14 July 2017 - 10:09
Se pare că ori nu ai urmărit cu atenție clipurile respective, ori erau clipuri de teorii ale conspirației, prezentate intenționat malițios - din ce motive, habar n-am, nu mă interesează.
Punctual, airbagul NU îl primești ”în față”. Când se umflă, nu te atinge, indiferent că vorbim de cel frontal, lateral, cap sau altul. Airbagul se umflă înainte ca tu să apuci să te miști, apoi tu te miști și îl atingi, când el deja e în faza de dezumflare. Dacă, din întâmplare, te afli în raza de umflare a airbagului, înseamnă că poziția ta la volan este profund incorectă. Ori ai scaunul prea aproape, ori nu porți centura, caz în care problema nu e airbagul. Airbagul nu e acolo doar ca să umple un spațiu gol. Fără el te-ai lovi de altceva (volan, bord, stâlp lateral, coloana de direcție etc... în funcție de ce airbag discuți). Iar acel ”altceva” este corp solid, dur, și da, doare. Rău. Ce clip de pe planeta asta sugerează că lovirea cu un corp dur este de preferat, și nu lovirea de o pernă de aer? 1orgu, on 14 iulie 2017 - 10:04, said:
Am facut sa zici asa, mai multe probe. Nu am cum sa dau cu nasul sau ochelarii de volan. Cred eu... |
#15
Posted 14 July 2017 - 10:11
si mai era faza cu mainile in X pe volan care in caz de accident devin proiectile impinse de airbag,
|
|
#16
Posted 14 July 2017 - 10:11
Loganul nu sta stralucit la siguranta iar daca ii mai dezactivezi si airbagul nu e chiar ok. Nu as pune poze cu un prieten mort in Logan.
E de preferat sa ti se sparga ochelarii decat sa ti se sparga capul. Oricum in cazul unui impact violent ochelarii sar Sfat: nu dezactiva nimic. |
#17
Posted 14 July 2017 - 10:13
clipul asta chiar arata progresul facut de industria auto.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/joMK1WZjP7g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by arg, 14 July 2017 - 10:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users