Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Dezactivare airbag sofer

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
46 replies to this topic

#1
1orgu

1orgu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 06.10.2012
Buna dimineata!
Detin carnet conducere din 1982, Am avut in timp mai multe marci de autoturisme. Nici una din ele nu avea dotare cu airbag. Nu am avut evenimente nedorite.
De vreo 2 luni detin un Logan, dotat cu airbag la sofer si la persoana de langa el.
Ieri am vazut mai multe clipuri si informatii referitoare la functionarea acestuia. Continut, viteza de actiune, impact asupra soferului...
De cativa ani am ochelari de vedere, pe care-i port zilnic si in timpul conducerii.
Am intrat la ganduri negre. Imi este frica de primirea acelui sac direct in fata. Se pot sparge ochelarii si cioburile intra in ochi.
De aici multe nedorite probleme. Nu sunt genul de om care actioneaza in genul ,,drobului de sare''.
Rog pareri pro si contra referitoare la temerile mele. Personal as dezactiva airbag-ul soferului.
Va rog mult sa va abtineti de la postari ironice.
Multumesc!

#2
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
1. Operatie la ochi pt. a renunta la ochelarii de vedere.

2. Inlocuieste ochelarii cu lentile de contact;
macar atunci cand esti la volan

3. Dezactiveaza airbag-ul doar la sofer.

#3
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,288
  • Înscris: 08.11.2016
Pai cum crezi de cuviinta, poti sa-ti rupi gatul sau pieptul dar, priveste partea buna, n-o sa ai nimic in ochi(poate si ochelarii intacti).

#4
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 09.05.2009
Lasa airbagul in pace! Crezi ca daca dai cu capul si in volan sau mai rau, in parbriz, o sa-ti ramana ochelarii intregi?


#5
1orgu

1orgu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 06.10.2012

 super8, on 14 iulie 2017 - 09:51, said:

1. Operatie la ochi pt. a renunta la ochelarii de vedere.

2. Inlocuieste ochelarii cu lentile de contact;
macar atunci cand esti la volan

3. Dezactiveaza airbag-ul doar la sofer.

Am 63 de ani. Nici nu se pune problema de operatie sau lentile contact. Oricum ochelarii sunt cu putine dioptrii.
Pentru dezactivare la sofer vreau sa optez.

 Bombalurina, on 14 iulie 2017 - 09:53, said:

Pai cum crezi de cuviinta, poti sa-ti rupi gatul sau pieptul dar, priveste partea buna, n-o sa ai nimic in ochi(poate si ochelarii intacti).

Asa gandesc si eu. Mai bine un ghips, decat sa pierd vederea.

#6
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Eu port de obicei ochelari de soare si niciodata nu m-am gandit sa dezactivez airbagul. Pana la urma viata este mai importanta decat ceva eventuale probleme la ochi.
In plus organismul nostru are propriile masuri de aparare. In clipa in care impactul devine iminent reflexul natural este de a inchide si strange ochii. Pana la urma daca tot esti in situatia  de a te lovi de ceva, mai bine de airbag decat de volan sau de stalpul usii.

Spun asta cu stalpul usii cu mare tristete, pentru ca am avut un coleg de munca care la primul drum facut cu masina noua, a murit cu capul strivit de stalpul din fata.  Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

Edited by gabrieln2016, 14 July 2017 - 10:09.


#7
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
ochelari din plastic sau policarbonat duritate mica / medie (nu se sparg) si o lentila mai mare care in caz de accident sa sprijine pe arcada nu pe globul ocular

intre un gat rupt iremediabil sau un ochi scos prefer sa raman cu gatul intreg, in vacanta pot merge fara un ochi dar nu si in scaun cu rotile sau la -4m

Edited by arg, 14 July 2017 - 10:07.


#8
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
Sunt ochelari cu lentile din plastic. Iti faci uni din astia si ai rezolvat problema. Poti sa ai o pereche special pentru masina.
Sau, si mai bine, cauta pe net "Ochelari sport cu dioptrii" rezolvi problema cu spartul acestora si in plus ai si protectie solara.

#9
1orgu

1orgu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 06.10.2012

 DannyMC, on 14 iulie 2017 - 09:55, said:

Lasa airbagul in pace! Crezi ca daca dai cu capul si in volan sau mai rau, in parbriz, o sa-ti ramana ochelarii intregi?

Nu imi este de ochelari. Da-i dreaku. Ochii sunt mai scumpi.
Referitor la datul cu ochelarii in volan, mentionez ca am 1,80m. inaltime. Nu plec din poarta fara centura pusa. Am senzori avertizori.
Am facut sa zici asa, mai multe probe. Nu am cum sa dau cu nasul sau ochelarii de volan. Cred eu...

#10
Bombalurina

Bombalurina

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,288
  • Înscris: 08.11.2016

 1orgu, on 14 iulie 2017 - 09:59, said:

Asa gandesc si eu. Mai bine un ghips, decat sa pierd vederea.
Eram ironic, daca te lovesti bine si mori cu gatul rupt gipsul nu cred ca te mai ajuta.

#11
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Concluzie : ochelari de plastic sau umbla pe jos ...

#12
alx42

alx42

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,802
  • Înscris: 26.06.2014
regleaza-ti scaunul mai in spate si nu risti sa-ti intre ala in fata la impact minor.

#13
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Și eu port ochelari de vedere permanent dar nu mi-am pus niciodată problema dezactivării airbag-ului.
Cred că cel mai important lucru este ca șoferul să păstreze o distanță corectă față de volan. Am văzut persoane care conduc cu scaunul reglat foarte aproape de volan și în acele cazuri, dacă airbag-ul de deschide, nu cred că mai contează dacă șoferii poartă sau nu ochelari pentru că vor fi răniți cu siguranță.

PS: Rog un moderator drăguț să corecteze titlul. Posted Image

Edited by ammazon, 14 July 2017 - 10:18.


#14
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,303
  • Înscris: 02.02.2006
Se pare că ori nu ai urmărit cu atenție clipurile respective, ori erau clipuri de teorii ale conspirației, prezentate intenționat malițios - din ce motive, habar n-am, nu mă interesează.

Punctual, airbagul NU îl primești ”în față”. Când se umflă, nu te atinge, indiferent că vorbim de cel frontal, lateral, cap sau altul. Airbagul se umflă înainte ca tu să apuci să te miști, apoi tu te miști și îl atingi, când el deja e în faza de dezumflare. Dacă, din întâmplare, te afli în raza de umflare a airbagului, înseamnă că poziția ta la volan este profund incorectă. Ori ai scaunul prea aproape, ori nu porți centura, caz în care problema nu e airbagul.

Airbagul nu e acolo doar ca să umple un spațiu gol. Fără el te-ai lovi de altceva (volan, bord, stâlp lateral, coloana de direcție etc... în funcție de ce airbag discuți). Iar acel ”altceva” este corp solid, dur, și da, doare. Rău. Ce clip de pe planeta asta sugerează că lovirea cu un corp dur este de preferat, și nu lovirea de o pernă de aer?

 1orgu, on 14 iulie 2017 - 10:04, said:

Am facut sa zici asa, mai multe probe. Nu am cum sa dau cu nasul sau ochelarii de volan. Cred eu...
Serios? :) Ia caută și clipuri cu mașini fără airbag. Și chiar crezi că la cei 1,80 ai tăi nu ajungi cu capul la volan? Scuză-mi ironia, dar ăia 1,80 în ai doar de la pelvis în jos? Cum ai făcut tu testele alea, ți-ai mișcat doar gâtul?

#15
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
si mai era faza cu mainile in X pe volan care in caz de accident devin proiectile impinse de airbag,

#16
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Loganul nu sta stralucit la siguranta iar daca ii mai dezactivezi si airbagul nu e chiar ok. Nu as pune poze cu un prieten mort in Logan.

E de preferat sa ti se sparga ochelarii decat sa ti se sparga capul. Oricum in cazul unui impact violent ochelarii sar :D

Sfat: nu dezactiva nimic.

#17
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
clipul asta chiar arata progresul facut de industria auto.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/joMK1WZjP7g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by arg, 14 July 2017 - 10:14.


#18
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014
Daca stai la 30-40cm de volan nu o sa ai probleme.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate