Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Dezactivare airbag sofer
Last Updated: Jul 14 2017 14:27, Started by
1orgu
, Jul 14 2017 09:48
·
0
#38
Posted 14 July 2017 - 13:32
Eu de unde stiu dacă am airbag ori nu am la o masina sh ??
|
#39
Posted 14 July 2017 - 13:36
Testezi la impactul cu un zid de beton la 50km/h ... garantat vei stii !
|
#41
Posted 14 July 2017 - 13:51
Daca la punerea contactului se aprinde martorul si dupa pornirea motorului se stinge , inseamna ca e in regula , il ai ...
|
#43
Posted 14 July 2017 - 13:59
. Stiu ca faci pe " prostul " dar mai sunt si de astia pe bune ..
Attached FilesEdited by Baxon, 14 July 2017 - 14:00. |
#44
Posted 14 July 2017 - 14:04
desfaci contactele de airbag si pui o rezistenta,
este metoda favorita a samsarilor de raparare a masinilor cu dauna totala vandute ca masina bunicii din germania... |
#45
Posted 14 July 2017 - 14:08
#46
Posted 14 July 2017 - 14:20
@1orgu
tu chiar vrei sa ramani fara talon? pentru ca este interventie neautorizata asupra instalatiei autovehivculului. |
|
#47
Posted 14 July 2017 - 14:27
cred ca va intindeti prea mult cu discutiile care nu fac decat sa ii invete pe altii la prostii si la eventuale rani mortale in cazul unui accident.
initiatorul desi parea ca ar fi inteles ca nu este ok sa dezactiveze airbagul, acum a intrat iar in frenezia asta. cred ca acest topic este clar: NU DEZACTIVATI AIRBAGURILE, acestea va pot salva viata in situatii critice. purtati centura de siguranta, mergeti in limitele legale ale vitezei si respectati regulile de circulatie. primul vinovat in orice tip de accident este factorul uman si inconstienta acestuia, iar ca o consecinta a acestui fapt este chiar aparitia acestui topic. sistemele de siguranta ale masinilor nu sunt puse ca sa faca masina mai grea sau ca sa se joace inginerii electronisti cu circuite, ci ca sa va salveze vietile. aveti spre exemplificare 2 link-uri cu exemple vizavi de subiect, unde se evidentiaza ca riscurile sunt scazute, dar nu imposibile, evident. unul din 2013 si inca unul din 2017 ce include si probabilitatea unui accident cu urmari de genul.
Edited by Dany_Darke, 15 July 2017 - 08:31.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users