Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Roma, partea II, 2017 +

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
386 replies to this topic

#55
Florin_Alex

Florin_Alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 14.12.2001

View PostDaeduard, on 21 martie 2018 - 09:07, said:

Mare grija in privinta calatoriilor la Roma. M-am intors recent de la Roma si tocmai am avut o experienta neplacuta. Am rezervat prin booking.com o locatie sa fie aproape de gara Termini si ieftina.Cum se cere garantarea cu cardul, am introdus datele cardului meu. Cand am ajuns la Roma, la locatie, au cerut pasapoartele au cerut sa platim in euro si dupa aceea, cand sa ne cazeze, surpriza.... Ne-au pus sa ne luam bagajele si sa mergem cateva strazi mai incolo la o alta locatie. Acolo, la mai multe strazi distanta, era un apartament privat mizerabil, insalubru, cu haine puse la uscat prin camera. Daca am incercat sa ripostam, sa solicitam sa ne cazeze unde am rezervat, nu intr-o cocina, ne-au poftit sa plecam daca nu ne convine si sa ne adresam firmei prin care am rezervat, adica booking.com. Ceea ce am si facut. Aceasta firma booking.com cum are sediul la Amsterdam si e greu de contactat, isi trateaza clientii cu nepasare si vrea doar sa le ia comisionul. Nu a facut absolut nimic sa rezolve situatia. A trebuit sa cautam alt hotel pentru a nu ramane pe strazi. De la bookng am primit un telefon dupa ce ne-am intors in tara, doar sa intrebe ce s-a intamplat. Verificand cardul de credit am constatat ca mi s-a tras de pe acesta si intreaga suma de bani cu care garantasem. Statusul pentru calatoria mea apare: "Neprezentare". Cei de la booking doar au dat un mail politicos cu multumiri pentru ca am apelat la serviciile lor si in rest nu mai raspund la mailurile mele repetate cu reclamatii, descrierea problemei si solicitarea returnarii banilor luati. Eu deja m-am dezabonat de la acest serviciu si am luat decizia sa nu mai fac rezervari pe siteul www.booking.com deoarece este un risc foarte mare de a pierde multi bani si de a nu mai recupera nimic.

Fa refuz la plata la banca. E tepar italianul, nu booking. Avea ceva review-uri?

#56
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,625
  • Înscris: 12.12.2006
Locatia la care ai rezervat era hotel sau apartament? Daca era hotel e impardonabil si de neinteles ce au facut.

In cazul apartamentelor exista un fel de firme de intermediari care au multe apartamente raspandite prin oras “similare” cu cel caruia ii pun pozele pe net. Sunt de evitat dupa parerea mea.

#57
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,547
  • Înscris: 14.04.2008
e posibil sa fi fost hotel, se mai poarta. si noi la ultima vizita la roma am avut rezervare la un hotel si ne-au cazat la altul. practic era in aceeasi structura (probabil proprietar unic), doar ca un etaj mai sus. daca nu ne spunea fata de la '' receptie'' si nu ar fi scris pe usa principala de pe palier, nici nu ne-am fi dat seama. evident, conditiile de cazare au fost similare celor rezervate si platite.

si cei cu apartamente, daca sunt seriosi, prezinta fiecare apartament in parte, inclusiv adresa.  si rezervarea o faci fix pe  ce-ti convine. tot asa ar trebui sa fie si la cazare: sa primesti ce ai rezervat/platit. cei cu ''diverse adrese'' da, chiar de evitat!

#58
Tz3posu

Tz3posu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 20.03.2009
Guys, situația e naspa, dar colegul care a trecut prin ea nici nu a știut ce sa faca și nici ce a garantat cu cardul.
Când a făcut rezervarea probabil i s a spus ca e nevoie de card doar pentru garanție sau pentru garanție și plata. Când e doar pentru garanție se și menționează “ veți plăti in moneda locală in momentul in care ajungi la destinație” sau ceva de genul, adică Cash la locație și nu ți se blochează nicio suma pe card, doar in caz de neprezentare. Dacă e și plata cu cardul atunci plata se face pe loc dacă e fără anulare gratuită sau in momentul in care expira anularea gratuită dacă e cu anulare gratuită.
Nu avea niciun motiv sa le plătească cash dacă plătise cu cardul pe booking. Ma rog, nu știu exact toate detaliile, dar booking e departe de genul de sie care sa îți dea teapa. Am apelat la ei de mult prea multe ori și m au ajutat cu anulări deși erau contracost. Au sunat ei la locație sa întrebe dacă sunt de acord cu anulare gratuită și apoi au revenit cu telefon la mine sa ma anunțe ca se poate anula gratuit.

Putea sa refuze altceva decât ce a plătit, sa sune la banca sa blocheze tranzacția ca doar suntem in UE și nu mai exista roaming și rezolva ulterior cu booking, sunt convins ca dacă se proceda asa booking i ar scoate pe cei cu cazarea de pe site. Probabil pierdea 1-2 ore cu toată chestia asta și probabil plătea un alt hotel mai mult sau mai puțin scump, dar nu ii se luau banii de 2 ori. Și daca era plătită deja cazarea cu mult timp înainte și nu se putea anula tranzacția, tot chemam măcar poliția la locație. Ideea e ca personal nu o lăsam asa.

Edited by Tz3posu, 27 March 2018 - 08:49.


#59
something00

something00

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,496
  • Înscris: 14.11.2005
Eu cred ca postul ori este rea-vointa ori este din frustrarea ca nu a stiut ce sa faca.

De exemplu informatia ca booking este un site cu locatia in Amsterdam si din cauza asta greu de contactat.

Booking are numere de telefon locale cu tarif local peste tot in lumea asta. Inclusiv numar romanesc. Inclusiv numar italian. Deci despre ce numar de telefon la care nu raspunde booking vorbeste initiatorul?

[ https://t-ec.bstatic.com/static/img/flags/32/ro/0b69c7a78b827a834e1101b20a5c276b1e6938ff.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  România

Suport în engleză standard
0373 788 021 Numărul internaţional pentru clienţii Genius:
+44 20 3684 7925
Italia

Suport în italiană
02 233 31 342 Numărul internaţional pentru clienţii Genius:
+44 20 3684 7925

Chiar sunt curioasa ce anume le-a spus booking cand i-a sunat. Ca spu e doar ca nu a vrut sa ii ajute si si-au cautat singuri cazare. Ma indoiesc ca booking a zis: nu ne intereseaza si i-a inchis telefonul. Deci as vrea sa stiu ce argumente a auds booking ca sa nu le schimbe rezervarea.

Dar ma indoiesc ca va mai veni cineva sa raspunda.

Edited by something00, 27 March 2018 - 09:02.


#60
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,547
  • Înscris: 14.04.2008
eu cred ca adevarul e pe la mijloc: nici el nu prea stie exact conditiile rezervarii  (sau cel putin nu a detaliat) , nici booking nu s-a obosit sa rezolve promt situatia ( asa zice el!)
eu zic ca sunt destui pe aici care au avut diverse nemultumiri (mai mari sau mai mici) legate de cum si cat de promt le-a rezolvat booking problemele aparute si cu toate astea tot prin ei fac rezervarile.

#61
ionutzitaly

ionutzitaly

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,080
  • Înscris: 04.03.2014
Poate un moderator sa uneasca topicul asta cu celalat?

#62
boz1

boz1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 13.07.2009
Buna ziua ! As dori si eu un sfat, va rog frumos !
Ajung in Roma la aeroport la 08.30 ora locala, iar hotelul face check-in-ul incepand cu ora 14.00, fiind situat destul de departe de centru . As putea sa las la un birou de bagaje troller-ul pana seara si sa-l recuperez cand merg la hotel ? Iar intre timp sa dau o raita prin centrul istoric ? Daca da, stie cineva un asemenea birou? Banuiesc ca la Termini, dar as vrea sa fiu sigur.
Va multumesc !

#63
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

View Postboz1, on 02 iunie 2019 - 10:28, said:

Daca da, stie cineva un asemenea birou? Banuiesc ca la Termini, dar as vrea sa fiu sigur.
Termini

#64
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,359
  • Înscris: 05.03.2005
sau poti merge direct la hotel si sa lasi bagajul acolo. Mai toate hotelurile pot sa ofere asemenea servicii fara nicio taxa.

Mai jos o poza facuta luna trecuta la fata locului. Locatia pentru lasat bagaje e pe partea stanga cum intra trenul in gara Termini

Attached Files


Edited by mccrya, 02 June 2019 - 11:43.


#65
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,547
  • Înscris: 14.04.2008
Mai sunt depozite pt bagaje si in zona campo dei fiori stowyourbags.com , pantheon misterbag.it sau fontana trevi albinoclodio.wixsite.com , stowyourbags.com
Asta daca te avantajeaza ca traseu mai bine decat la termini

#66
boz1

boz1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 263
  • Înscris: 13.07.2009

View Postzuv, on 02 iunie 2019 - 11:34, said:

Multumesc ! Nu ma gandeam , sincer, ca are gara site. :) Cautam si nu mai intrebam. Asa o sa fac, merg de la aeroport la gara si las troller-ul.  Pentru cativa euro nu are rost sa bat drumul.

View Postdariuscha, on 02 iunie 2019 - 12:11, said:

Mai sunt depozite pt bagaje si in zona campo dei fiori stowyourbags.com , pantheon misterbag.it sau fontana trevi albinoclodio.wixsite.com , stowyourbags.com
Asta daca te avantajeaza ca traseu mai bine decat la termini
Multumesc ! Fiind prima data in Roma, prefer sa merg la gara, e prea clar traseul .

#67
ervin8571

ervin8571

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 732
  • Înscris: 15.06.2007
În primăvară voi face o scurtă călătorie la Roma și vreau să vizitez Forumul Roman și Colosseumul, în această ordine. După ce am căua informații pe internet, am rămas cu nișe nelămuriri:
1. există vreo intrare în forum undeva prin zona Piazza Venezia? Există și alte intrări în afară de cea cu casa de bilete?
2. am ajuns la concluzia că biletele online se pot cumpăra doar de la agentii de turism sau terți cu diverse tururi, greșesc?
Îmi puteți recomand un traseu pe jos având ca punct de plecare zona stației de metrou Cipro până la Forum? (în ideea de a vedea pe drum ceva interesant, nu neapărat puncte turistice arhicunoscute)
Mulțumesc

#68
dariuscha

dariuscha

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,547
  • Înscris: 14.04.2008
1. Intrarea cea mai apropiata de piata Venetia e cea de pe via dei Fori Imperiale. Acolo e casa de bilete, intrare si iesire. Mai e o intrare langa Colosseum.
2. Bilete online se pot cumpara si de pe site-ul oficial.
Traseul ar fi: castel Sant Angelo- Navona- Pantheon- piata Venetia. Eu insa as merge cu metroul/bus pana la Colosseum si as face traseul invers pe jos.

#69
ervin8571

ervin8571

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 732
  • Înscris: 15.06.2007

View Postdariuscha, on 04 ianuarie 2020 - 13:44, said:


2. Bilete online se pot cumpara si de pe site-ul oficial.


Dacă vreau să cumpăr bilete de site-ul oficial mă redirecționează spre coopculture.it unde îmi prezintă o ofertă Colosseum, Forums And Palatine Regular Entrance (durata o oră?!), dar mai sus spune că e valabil 24 de ore. (Ticket valid 24 hours from first use with 1 entrance to the Colosseum and 1 entrance to the Roman Forum / Palatine / Imperial Forums archaeological area. Admission to temporary exhibition/s included.)
Mi se pare cam derutant

#70
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

View Postervin8571, on 04 ianuarie 2020 - 14:08, said:

(Ticket valid 24 hours from first use with 1 entrance to the Colosseum and 1 entrance to the Roman Forum / Palatine / Imperial Forums archaeological area. Admission to temporary exhibition/s included.)
Odata folosit la primul obiectiv vizitat, ai 24 de ore sa il vizitezi si pe celalalt.Vizitezi unul azi la ora 16:00 si maine,pana in 16:00, celalalt.Sau amandoua in aceeasi zi,daca vrei.

#71
ervin8571

ervin8571

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 732
  • Înscris: 15.06.2007

View Postzuv, on 04 ianuarie 2020 - 14:52, said:

Odata folosit la primul obiectiv vizitat, ai 24 de ore sa il vizitezi si pe celalalt.Vizitezi unul azi la ora 16:00 si maine,pana in 16:00, celalalt.Sau amandoua in aceeasi zi,daca vrei.

Mersi, asta s-ar putea să mă avantajeze. Pe de altă parte, nu am înțeles care e vârsta până la care copii au gratuitate. Este 18 ani?

#72
zuv

zuv

    Erectile member :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,198
  • Înscris: 05.01.2008

View Postervin8571, on 04 ianuarie 2020 - 15:00, said:

Pe de altă parte, nu am înțeles care e vârsta până la care copii au gratuitate. Este 18 ani?
Aici scrie clar, cetatenii cu varsta de pana la 18 ani intra gratis:
"FREE
Citizens under 18 years old from European Union and no-EU countries."


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate