Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Sagemcom 5655 AC RF
Last Updated: Sep 20 2023 00:53, Started by
androholic
, Jul 06 2017 07:10
·
14
#397
Posted 19 May 2019 - 12:22
By default, telekom ofera ip dinamic. Este singura companie care ofera la persoane fizice, la cerere, ip static. Daca dupa 24 ore de tinut routerul inchis nu ti s.a schimbat ip.ul, nu înseamnă ca ai ip static. Probabil timpul de inchiriere "lease" al ip.ului dat de routerul care.ti ofera ip.ul este ceva mai mare de 24 ore.
|
#398
Posted 19 May 2019 - 12:38
Avand in vedere ca ipv4 s-au terminat de mult ar fi absurd sa se foloseasca lease-uri 24ore...
In fine, din partea mea poate sa il scoata si o săptămână din priza când pleacă la mare, fiindcă la întoarcere i se va atribui fix acelasi ip. Edited by MembruAnonim, 19 May 2019 - 12:39. |
#399
Posted 19 May 2019 - 12:49
#400
Posted 07 June 2019 - 16:15
Voi aveti pentru acest tip de echipament deconectari de cont, respectiv restartari de modem? Cel putin asta ar fi cauza daca e sa ma iau dupa codurile de erori din manual.
|
#401
Posted 07 June 2019 - 16:44
Poate or fi dat push la niste configuratii noi/update-uri de firmware. Eu cand l-am avut n-a avut niciodata restarturi aiurea, in schimb a avut alte belele...
|
#402
Posted 08 June 2019 - 12:52
Aproape saptamanal, de 2-3 ori se sting ledurile si se restarteaza modemul, asta cand reusesc sa constat eu. Sunt sigur ca nu update-ul este motivul. Cateodata se stinge led-ul pt telefon fix si apoi trebuie sa dau restart. Si sunt la al 2-lea modem de acest tip care face la fel
|
#403
Posted 08 June 2019 - 12:53
Recomandarea mea e sa renuntati la Sagemcom, nu sunt fiabile. Cereti Huawei.
|
#404
Posted 08 June 2019 - 14:06
Mie nu mi se pare Huawei cu nimic mai fiabil sau stabil decat Sagemcom, e preferat de multi pentru ca poate fi setat in bridge. Pe partea de wireless e praf comparat cu Sagemcom-ul, ca sa nu mai zic ca nu stie 5GHz (ac).
Pe partea cealalta, daca vrei sa folosesti routerul propriu in loc de cel oferit de ISP (care e oricum o porcarie indiferent ca e Sagemcom sau Huawei sau orice altceva) singura varianta e Huawei datorita modului bridge, cum spuneam. |
#405
Posted 08 June 2019 - 14:16
Da, solutia ONT Huawei in bridge si router personal o recomand. Bineinteles ca pe wireless nu exceleaza, eu ma refeream la stabilitatea echipamenului per total.
Edited by MembruAnonim, 08 June 2019 - 14:19. |
#406
Posted 08 June 2019 - 14:38
Da, doar ca niciunul din astea nu a fost facut pentru mai mult decat home usage, cu cativa clienti gen PC/laptop, vreo 2-3 telefoane si aia e. Lasandu-l sa fie doar un simplu convertor, ai linie de internet pe care poti sa o folosesti cu echipamente cu adevarat bune (in functie de scenariul fiecaruia si de necesitati).
|
|
#407
Posted 08 June 2019 - 16:23
mercur68, on 08 iunie 2019 - 12:52, said:
Aproape saptamanal, de 2-3 ori se sting ledurile si se restarteaza modemul, asta cand reusesc sa constat eu. Sunt sigur ca nu update-ul este motivul. Cateodata se stinge led-ul pt telefon fix si apoi trebuie sa dau restart. Si sunt la al 2-lea modem de acest tip care face la fel Edited by vafro, 08 June 2019 - 16:23. |
#408
Posted 08 June 2019 - 17:41
AWE, on 08 iunie 2019 - 14:38, said:
Da, doar ca niciunul din astea nu a fost facut pentru mai mult decat home usage, cu cativa clienti gen PC/laptop, vreo 2-3 telefoane si aia e. Lasandu-l sa fie doar un simplu convertor, ai linie de internet pe care poti sa o folosesti cu echipamente cu adevarat bune (in functie de scenariul fiecaruia si de necesitati). |
#409
Posted 08 June 2019 - 20:15
#410
Posted 08 June 2019 - 21:45
MembruAnonim, on 08 iunie 2019 - 17:41, said:
Ducr, gândește-te ca Digi foloseste un ONT la cativa zeci de abonati unde e FTTB. Da, dar FTTB =/= FTTH. Digi (si de fapt toti ISP la nivel de home user) fac o porcarie care se numeste splitting de resurse (care sunt constante, adica un anumit bandwidth) la tot mai multi abonati, e logic ca la un moment dat banda aia ajunge sa fie saturata si nu mai face fata. Eu am FTTH de la ei si merge tot mai prost pentru ca tot adauga useri pe acelasi bandwidth de acum 5 ani, logic ca nu ai cum sa mentii viteza la un nivel acceptabil. De asta am o linie secundara de la Telekom si desigur, le platesc pe amandoua in ideea de redundanta/failover. Singura varianta acceptabila ar fi banda garantata, dar nu vrei sa stii cat costa 1Gb garantat... LE: Ok, chiar nu are nimeni nevoie de gigabit garantat acasa, pana si un 100Mbit e arhisuficient chiar si in mediu SOHO, dar si asa e mult mai scump decat cei 10 euro pe luna sau cat e pentru best effort gigabit. Ultima data cand am verificat, 50Mbps garantat veneau cu un cost de vreo 100+ EUR/luna (bine, si echipamentele sunt altele, suportul e 24/7, ai uptime de gen 98% minim etc). Pe mine personal nu ma intereseaza viteza pe torrente ci stabilitatea pe VoIP si alte chestii... Edited by AWE, 08 June 2019 - 22:03. |
#411
Posted 09 June 2019 - 06:50
mercur68, on 08 iunie 2019 - 12:52, said:
Aproape saptamanal, de 2-3 ori se sting ledurile si se restarteaza modemul, asta cand reusesc sa constat eu. Sunt sigur ca nu update-ul este motivul. Cateodata se stinge led-ul pt telefon fix si apoi trebuie sa dau restart. Si sunt la al 2-lea modem de acest tip care face la fel sagecomul e prastie.sa vezi cum e sa se restarteze de 6 ori.. |
|
#412
Posted 09 June 2019 - 11:40
darkwings, on 09 iunie 2019 - 06:50, said: sagecomul e prastie.sa vezi cum e sa se restarteze de 6 ori.. eu am sagecom pe ftth si sunt foarte multumit de el ..nu am vazut sa se restarteze si internetul atunci cand il folosesc nu am avut caderi. de viteza nu mai spun deoarece este superioara 960mb asta cu 2 stb-uri iptv deschise pe canale hd mentionez ca pe sagecom am oprit reteaua wi-fi a lui si am conectat un router asus prin cablu unde am facut o alta retea si dau prin asus wi-fi la viteze foarte bune eu sunt foarte multumit de sagecom |
#413
Posted 09 June 2019 - 13:17
mercur68, on 08 iunie 2019 - 12:52, said:
Aproape saptamanal, de 2-3 ori se sting ledurile si se restarteaza modemul, asta cand reusesc sa constat eu. Sunt sigur ca nu update-ul este motivul. Cateodata se stinge led-ul pt telefon fix si apoi trebuie sa dau restart. Si sunt la al 2-lea modem de acest tip care face la fel Aceleasi simptome si in cazul meu, fie restartari la echipament, fie led stins pentru telefonul fix, insa cand se intampla asta am si lipsa internet pe device-uri (in manual specifica ca ar fi deconectare de cont). Uneori isi revine la restart, alteori nu, dar in ultima perioada nu am mai intampinat aceasta situatie. Cat despre semnal wifii sau viteza sunt multumit pe deplin de acest modem. |
#414
Posted 09 June 2019 - 16:32
Cand mai cade verifica semnalul optic. Oricum, e un ONT problematic in general acest Sagemcom... din pacate.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users