Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW a prezentat noul Polo. E mai mare decât Golf 4
Last Updated: Aug 09 2017 14:00, Started by
max_01
, Jun 26 2017 22:58
·
0
#1
Posted 26 June 2017 - 22:58
VW a prezentat noul Polo. E mai mare decât Golf 4
[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/new-2018-volkswagen-polo-revealed-has-coolest-dash-ever-and-200-hp-gti_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/new-2018-volkswagen-polo-revealed-has-coolest-dash-ever-and-200-hp-gti_4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/new-2018-volkswagen-polo-revealed-has-coolest-dash-ever-and-200-hp-gti_20.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Noul Polo modernizează oferta Volkswagen în segmentul B, mizând pe trei vectori forte clari: un design conservator, dimensiuni exterioare și interioare mai mari și tehnologie întâlnită rar la modelele din clasa mică, scrie Automarket.ro. Polo crește serios în dimensiuni în raport cu modelul pe care îl înlocuiește și îl depășește acum pe Golf 4 în toate direcțiile cu excepția lungimii. Noul Polo 6 are o lungime de 4.053 mm, lățime de 1.751 mm, înălțime de 1.446 mm și un ampatament de 2.564 mm. Comparativ, Golf 4 avea următoarele dimensiuni: lungime 4.149 mm, lățime 1.735 mm, înălțime 1.439 mm și ampatament 2.511 mm Noul Polo este construit pe platforma pe care sunt asamblate modelele Audi A3, TT și Q2, Seat Ibiza, Leon și Ateca, Skoda Octavia, Superb și Kodiaq, VW Golf, Passat, Arteon, Tiguan. Portbagajul noului Polo crește cu 25% între generații: de la 280 la 351 de litri. Încă de la lansare există o versiune specială Polo Beats, iar varianta Polo GTI va fi și ea disponibilă încă de la debutul oficial de piață. Cea din urmă oferă un motor 2.0 TSI de 200 CP (+8 CP față de vechea generație). Motorizările pe benzină oferite clienților sunt 1.0 MPI (65 sau 75 CP, cutie manuală cu 5 trepte), 1.0 TSI (95 sau 115 CP, cutie manuală cu 5 sau 6 trepte sau DSG 7) și 1.5 TSI (150 CP, cutie manuală cu 6 trepte sau DSG 7). Cei care preferă motoarele diesel au la dispoziție o unitate 1.6 TDI (80 sau 95 CP, cutie manuală cu 5 trepte sau DSG7). Polo oferă o paletă de 14 nuanțe exterioare de caroserie și 13 moduri diferite de abordare a bordului. Jantele au între 14 și 18 inch, în funcție de motorizare și echipare. Prețurile pentru România vor fi anunțate de producătorul german în cursul lunii septembrie. Tot atunci va putea fi comandat în showroom-urile VW. http://www.digi24.ro...t-golf-4-744207 Daca noul Polo va avea volum portbagajului de 351 l atunci Golgul care acum are 380 l va avea cu siguranta peste 400 l. |
#2
Posted 26 June 2017 - 23:08
New 2018 Volkswagen Polo Revealed, Has Coolest Dash Ever and 200 HP GTI
Quote
With the previous GTI upsizing to a 1.8-liter, people started comparing it to the MINI Cooper S, which is another expensive small car. But that comparison will stick for good, as both cars now feature 2.0-liter turbocharged engines. The Polo's is a TSI unit with 200 PS. But we have a feeling that the Polo GTI is going to get another story pretty soon because VW didn't reveal the all-important torque number and what kind of DSG they use. You guys can make up your own minds about the Polo's design. We think it's a little to busy around the front, but the proportions are fantastically sporty: lower, wider and much longer in wheelbase than the Polo 5. From the back, it looks like an evolution of the old car, while the front kind of does its own thing with a Golf-like hood and new headlights. But the interior is the bit that blows us away. Not only are there a bunch of colors available for the dashboard, but they've angled a huge infotainment system towards the driver and also given him a digital dash with the familiar 12.3-inch configurable setup. The combo looks like a combination between the Mercedes S-Class and a SEAT Leon. We'd call it the best interior in a non-premium supermini, but you're welcome to disagree in the comments section. The engine range is pretty much what we expected, kicking off with the 1.0-liter base units packing 65 PS. You want to avoid that and go for the 1.0 TSI, which has a lot more torque. Four-cylinder options include the 1.5 TSI Evo with 150 PS and cylinder deactivation, plus 80 or 95 PS versions of the 1.6 TDI. Every engine that has over 95 PS is available with a DSG gearbox, the 7-speed one. A large range of new colors (a total of 14 exterior tones are available) and twelve wheels (14- to 18-inch, some with a two-tone finish), and eleven different seat covers make the Polo more customizable and less "German" than its predecessor. And did we mention the trunk is the same size as the Golf 6's? Autoevolution.com [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XJocltZJzlg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hYkCgQcBKXI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 26 June 2017 - 23:11
Generatia viitoare va depasi ca dimensiuni VW Touareg. Isi pierd din esenta masinile astea mici, urca, catre clase mai mari degeaba. Unii nu au nevoie de spatiu mult.
Si sa pui in 2017 pe un cotet o motorizare de 65cp e de rasul curcilor, ca sa nu mai zic de preturile foarte mari. Si e mult mai urat fata de generatia actuala, iar la farurile din fata zici ca a tremurat designerul. |
#5
Posted 26 June 2017 - 23:16
#6
Posted 26 June 2017 - 23:17
O sa tot crească în dimensiuni, mașinile ,,mici ", asta este tendința.
WV oricum a avut tot timpul politica pașilor mici, nu a riscat prea mult, doar cu Scirocco au avut tot timpul mai mult curaj la design, chiar dacă și ala era pe platforma comuna. |
#7
Posted 26 June 2017 - 23:18
Masinile tot cresc in dimensiuni, tot cresc...
Fara ca oamenii (care ar trebui sa fie masura tuturor lucrurilor) sa-si fi marit corespunzator dimensiunile. Daca arati tinerilor de azi cum era un VW Beetle la origini, un 2CV, un Mini Morris, un Fiat 600, un R4... nu le vine sa creada. Si totusi, bunicii si parintii lor or muncit, or trait si or construit cu masinile alea. |
#8
Posted 26 June 2017 - 23:21
#11
Posted 26 June 2017 - 23:42
#12
Posted 27 June 2017 - 00:09
Valeu, ce tragedie dom'le! Au mai pus la latime 1,5 centimetri si la inaltime 7 milimetri (care cred ca vin din jantele mai mari). Sfarsitul lumii ce sa zic, de amu clar nu o sa mai aveti loc de ele pe drum cand va dati cu biclele.
P.S.: Oamenii in lumea civilizata se afla in crestere continua, atat pe inaltime cat si pe latime. Cine e liliputan si ii e frica sa nu se piarda prin "ditamai" Polo-ul, sau sadicii carora le place sa stea ca sardelele, au la dispozitie VW Fox. |
#13
Posted 27 June 2017 - 00:10
sa-l ia naiba de grup psa cu masini supraevaluate.
150-200 de cai pe o caroserie atat de usoara, va fi o mica racheta. Cred ca si pretul pe masura. 25.000 full option pentru ceva din gama cutiuță |
#14
Posted 27 June 2017 - 00:27
intr-o discutie despre VW, tu spui despre psa ca are masini supraevaluate?
eu nu inteleg afirmatia asta - "Noul Polo este construit pe platforma pe care sunt asamblate modelele Audi A3, TT și Q2, Seat Ibiza, Leon și Ateca, Skoda Octavia, Superb și Kodiaq, VW Golf, Passat, Arteon, Tiguan.". nu sunt la curent cu platformele vw, dar parca prea sunt amestecate masinile in fraza aia. |
#15
Posted 27 June 2017 - 00:36
crisstonne, on 26 iunie 2017 - 23:21, said:
De la semafor la semafor, de la stat bara în bara, nu ai nevoie de mai mult Orice masina, odata si odata ajunge si in afara orasului la deplasari si nu vrei sa iti imaginezi cum e sa ai o motorizare de 1 litru pe benzina aspirat cu 65cp , daca mai ai si 2-3 pasageri + bagaje + aer conditionat pornit... nici nu mai pleaca de pe loc, iar daca esti singur in masina nu reusesti sa depasesti un tir |
|
#18
Posted 27 June 2017 - 07:22
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users