Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

VW a prezentat noul Polo. E mai mare decât Golf 4

- - - - -
  • Please log in to reply
101 replies to this topic

#1
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017
VW a prezentat noul Polo. E mai mare decât Golf 4

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/new-2018-volkswagen-polo-revealed-has-coolest-dash-ever-and-200-hp-gti_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/new-2018-volkswagen-polo-revealed-has-coolest-dash-ever-and-200-hp-gti_4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/new-2018-volkswagen-polo-revealed-has-coolest-dash-ever-and-200-hp-gti_20.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Noul Polo modernizează oferta Volkswagen în segmentul B, mizând pe trei vectori forte clari: un design conservator, dimensiuni exterioare și interioare mai mari și tehnologie întâlnită rar la modelele din clasa mică, scrie Automarket.ro.
Polo crește serios în dimensiuni în raport cu modelul pe care îl înlocuiește și îl depășește acum pe Golf 4 în toate direcțiile cu excepția lungimii. Noul Polo 6 are o lungime de 4.053 mm, lățime de 1.751 mm, înălțime de 1.446 mm și un ampatament de 2.564 mm. Comparativ, Golf 4 avea următoarele dimensiuni: lungime 4.149 mm, lățime 1.735 mm, înălțime 1.439 mm și ampatament 2.511 mm
Noul Polo este construit pe platforma pe care sunt asamblate modelele Audi A3, TT și Q2, Seat Ibiza, Leon și Ateca, Skoda Octavia, Superb și Kodiaq, VW Golf, Passat, Arteon, Tiguan.
Portbagajul noului Polo crește cu 25% între generații: de la 280 la 351 de litri.
Încă de la lansare există o versiune specială Polo Beats, iar varianta Polo GTI va fi și ea disponibilă încă de la debutul oficial de piață. Cea din urmă oferă un motor 2.0 TSI de 200 CP (+8 CP față de vechea generație).
Motorizările pe benzină oferite clienților sunt 1.0 MPI (65 sau 75 CP, cutie manuală cu 5 trepte), 1.0 TSI (95 sau 115 CP, cutie manuală cu 5 sau 6 trepte sau DSG 7) și 1.5 TSI (150 CP, cutie manuală cu 6 trepte sau DSG 7). Cei care preferă motoarele diesel au la dispoziție o unitate 1.6 TDI (80 sau 95 CP, cutie manuală cu 5 trepte sau DSG7).
Polo oferă o paletă de 14 nuanțe exterioare de caroserie și 13 moduri diferite de abordare a bordului. Jantele au între 14 și 18 inch, în funcție de motorizare și echipare.
Prețurile pentru România vor fi anunțate de producătorul german în cursul lunii septembrie. Tot atunci va putea fi comandat în showroom-urile VW.

http://www.digi24.ro...t-golf-4-744207
Daca noul Polo va avea volum portbagajului de 351 l atunci Golgul care acum are 380 l va avea cu siguranta peste 400 l.

#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
New 2018 Volkswagen Polo Revealed, Has Coolest Dash Ever and 200 HP GTI


Quote

With the previous GTI upsizing to a 1.8-liter, people started comparing it to the MINI Cooper S, which is another expensive small car. But that comparison will stick for good, as both cars now feature 2.0-liter turbocharged engines. The Polo's is a TSI unit with 200 PS. But we have a feeling that the Polo GTI is going to get another story pretty soon because VW didn't reveal the all-important torque number and what kind of DSG they use.
You guys can make up your own minds about the Polo's design. We think it's a little to busy around the front, but the proportions are fantastically sporty: lower, wider and much longer in wheelbase than the Polo 5.
From the back, it looks like an evolution of the old car, while the front kind of does its own thing with a Golf-like hood and new headlights.

But the interior is the bit that blows us away. Not only are there a bunch of colors available for the dashboard, but they've angled a huge infotainment system towards the driver and also given him a digital dash with the familiar 12.3-inch configurable setup. The combo looks like a combination between the Mercedes S-Class and a SEAT Leon.
We'd call it the best interior in a non-premium supermini, but you're welcome to disagree in the comments section.

The engine range is pretty much what we expected, kicking off with the 1.0-liter base units packing 65 PS. You want to avoid that and go for the 1.0 TSI, which has a lot more torque. Four-cylinder options include the 1.5 TSI Evo with 150 PS and cylinder deactivation, plus 80 or 95 PS versions of the 1.6 TDI. Every engine that has over 95 PS is available with a DSG gearbox, the 7-speed one.

A large range of new colors (a total of 14 exterior tones are available) and twelve wheels (14- to 18-inch, some with a two-tone finish), and eleven different seat covers make the Polo more customizable and less "German" than its predecessor. And did we mention the trunk is the same size as the Golf 6's?

Autoevolution.com


[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XJocltZJzlg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hYkCgQcBKXI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Generatia viitoare va depasi ca dimensiuni VW Touareg. Isi pierd din esenta masinile astea mici, urca, catre clase mai mari degeaba. Unii nu au nevoie de spatiu mult.
Si sa pui in 2017 pe un cotet o motorizare de 65cp e de rasul curcilor, ca sa nu mai zic de preturile foarte mari. Si e mult mai urat fata de generatia actuala, iar la farurile din fata zici ca a tremurat designerul.

#4
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
Peugeot 206 se tăvăleşte de râs din mormânt...

#5
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 TruculMagic, on 26 iunie 2017 - 23:11, said:


Si sa pui in 2017 pe un cotet o motorizare de 65cp e de rasul curcilor, ca sa nu mai zic de preturile foarte mari.
Chiar este aiurea sa vii acum cu asemenea motorizari.

#6
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011
O sa tot crească în dimensiuni, mașinile ,,mici ", asta este tendința.
WV oricum a avut tot timpul politica pașilor mici, nu a riscat prea mult, doar cu Scirocco au avut tot timpul mai mult curaj la design, chiar dacă și ala era pe platforma comuna.

#7
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Masinile tot cresc in dimensiuni, tot cresc...
Fara ca oamenii (care ar trebui sa fie masura tuturor lucrurilor) sa-si fi marit corespunzator dimensiunile.

Daca arati tinerilor de azi cum era un VW Beetle la origini, un 2CV, un Mini Morris, un Fiat 600, un R4... nu le vine sa creada.
Si totusi, bunicii si parintii lor or muncit, or trait si or construit cu masinile alea.

#8
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,296
  • Înscris: 13.01.2011

 max_01, on 26 iunie 2017 - 23:16, said:


Chiar este aiurea sa vii acum cu asemenea motorizari.

De la semafor la semafor, de la stat bara în bara, nu ai nevoie de mai mult :D

#9
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Cred ca nu mai incape ego-ul nostru in ele de fapt Posted Image !
Parerea mea este ca intradevar se pierde esenta ideii pentru care au fost construite masinile mici. Din pacate nu numai la VW este tendinta asta.

Edited by Ford3, 26 June 2017 - 23:50.


#10
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,576
  • Înscris: 05.11.2009
oare la VW, departamentul de design in 90% din timp se joaca de-a hotii si vardistii cu aia de la departamentul motoare si in restul de 10% din timp aplica metoda ponta la desenarea masinilor?

Edited by vanitty, 26 June 2017 - 23:23.


#11
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 TruculMagic, on 26 iunie 2017 - 23:11, said:


Si sa pui in 2017 pe un cotet o motorizare de 65cp e de rasul curcilor
Nu multa lume mai are nevoie sa care varza si cartofi la piata.

#12
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Valeu, ce tragedie dom'le! Au mai pus la latime 1,5 centimetri si la inaltime 7 milimetri (care cred ca vin din jantele mai mari). Sfarsitul lumii ce sa zic, de amu clar nu o sa mai aveti loc de ele pe drum cand va dati cu biclele.

P.S.: Oamenii in lumea civilizata se afla in crestere continua, atat pe inaltime cat si pe latime. Cine e liliputan si ii e frica sa nu se piarda prin "ditamai" Polo-ul, sau sadicii carora le place sa stea ca sardelele, au la dispozitie VW Fox.

#13
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
sa-l ia naiba de grup psa cu masini supraevaluate.

150-200 de cai pe o caroserie atat de usoara, va fi o mica racheta.
Cred ca si pretul pe masura. 25.000 full option pentru ceva din gama cutiuță

#14
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,784
  • Înscris: 06.09.2004
intr-o discutie despre VW, tu spui despre psa ca are masini supraevaluate?   :lol:

eu nu inteleg afirmatia asta - "Noul Polo este construit pe platforma pe care sunt asamblate modelele Audi A3, TT și Q2, Seat Ibiza, Leon și Ateca, Skoda Octavia, Superb și Kodiaq, VW Golf, Passat, Arteon, Tiguan.". nu sunt la curent cu platformele vw, dar parca prea sunt amestecate masinile in fraza aia.

#15
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 crisstonne, on 26 iunie 2017 - 23:21, said:

De la semafor la semafor, de la stat bara în bara, nu ai nevoie de mai mult Posted Image

Orice masina, odata si odata ajunge si in afara orasului la deplasari si nu vrei sa iti imaginezi cum e sa ai o motorizare de 1 litru pe benzina aspirat cu 65cp , daca mai ai si 2-3 pasageri + bagaje + aer conditionat pornit... nici nu mai pleaca de pe loc, iar daca esti singur in masina nu reusesti sa depasesti un tir :)

#16
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017
Hai sa nu exageram. Dacia 1300 avea 55 CP.

#17
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Ford3, on 27 iunie 2017 - 01:09, said:

Hai sa nu exageram. Dacia 1300 avea 55 CP.

si 800kg , iar polo chel are de la 1.000kg in sus parca Posted Image

#18
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 Ford3, on 26 iunie 2017 - 23:53, said:

Te referi probabil la Peugeot, ca Renault nu stiu sa fi avut probleme recente. De asta nu-i bine sa generalizezi vorbind de francezi.
Polo e frumos, iar la 200 cai, va fi o racheta pe strazi.

Edited by Adm, 28 June 2017 - 08:22.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate